Els bombers extingixen tres incendis amb sis ferits en una Nit de Cap d’any de focs en cases en Alacant

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament informa que els bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant (SPEIS) han extingit tres incendis amb sis ferits en una complicada Nit de Cap d’any de focs en cases, a on també han hagut d’acudir per a apagar un incendi en una palmera i dos contenidors en la platja de Sant Joan.

 

Segons fonts del SPEIS el primer sinistre s’ha produït passades les 20.30 hores, alertats per un incendi de caràcter elèctric en el carrer de Ramón y Cajal, fins al lloc immediatament s’han desplaçat tres dotacions amb deu efectius i quatre patrulles de Policia Local que van tancar els accessos i van confinar a les persones en les seues cases. 

 

Els bombers a la seua arribada han intervingut dins de l’edifici afectat d’un bloc de 120 cases, localitzant el focus en el quadre de comptadors, intervenint per a extingir-lo ràpidament, i contactant amb Iberdrola per a que arreglara l’avaria i els veïns pogueren restablir l’electricitat.

 

L’incendi han provocat una gran quantitat de fum, i els efectius han usat els grups de pressió positiva per a ventilar tota l’escala i les zones comunes de dins de l’edifici.

Incendi en la plaça de la Vinya amb dos ferits

En Nit de cap d’any els bombers del SPEIS van haver d’intervindre de nou en l’extinció d’un altre incendi, originat de matinada cap a la 01.35 hores, en un casa de la plaça de la Vinya.

 

El foc es va iniciar en la cuina, com a conseqüència de calar-se foc una paella amb oli. La Policia Local i tres dotacions de bombers s’han desplaçat per a extingir-ho, i en intentar sufocar-ho abans de l’arribada dels efectius una dona ha resultat lesionada amb cremades a la mà, i un home per inhalació de fum.

 

Els bombers han apagat el foc quedant afectada la cuina de l’immoble, i s’han fet les tasques de ventilació per a assegurar la casa i l’edifici afectat. Els dos ferits han sigut assistits pels servicis sanitaris, i la dona amb cremades ha sigut traslladada a l’hospital.

 

De la mateixa manera, els bombers també s’han desplaçat a les 01.50 hores, en l’avinguda de la Costa Blanca, per a sufocar l’incendi d’una palmera, que s’havia originat en el jardí d’una urbanització en la platja de Sant Joan.

 

Incendi en el carrer de Maestro Alonso amb quatre ferits

L’any ha començat amb el primer incendi en una casa quan els seus habitants es trobaven dormint, els bombers del SPEIS han acudit per a apagar el foc originat en el carrer de Maestro Alonso a les 9 del matí.

 

Tres patrulles de la Policia Local han confinat a les persones, mentres els bombers rescataven a quatre persones de la casa, i començaven les tasques d’extinció en una tercera planta, amb diferents línies d’aigua per l’interior, localitzant el focus en una de les habitacions.

 

La casa ha quedat parcialment afectada pel foc, i l’incendi s’ha originat per causes que es desconeixen. Els efectius sanitaris han hagut d’atendre dos xics de 27 anys, una dona i un menor d’11 anys, per inhalació de fum. Els bombers han clausurat la casa durant dotze hores, localitzant la Policia Local un allotjament per a la família.

 

Dos incendis en contenidors a la platja de Sant Joan

La Policia i els bombers del SPEIS han acudit a la platja de Sant Joan per a intervindre en dos incendis en contenidors que s’investiga si han sigut provocats. El primer ha tingut lloc a les 10.10 hores en el carrer de Conrado Albaladejo, dos dotacions de bombers ho han extingit quedant afectat. De la mateixa manera amb posterioritat els bombers s’han desplaçat a extingir un altre contenidor en l’avinguda de Països Escandinaus.

Últimes notícies

Les comarques d’interior de València arriben als 39 graus abans del pic de la nova ona de calor

Zarra ha arribat este dimecres als 39,1 graus i altres municipis d’interior de València s’han acostat als 38, a les portes del pic de l’ona de calor previst per a la vesprada de dijous, quan la Aemet espera fins a 40 graus i ha activat l’avís taronja a València i Alacant.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha tornat a València després de quasi set anys per a reunir-se amb la direcció del club, visitar el Nou Mestalla i interessar-se per l’estat de salut de la directora financera.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha viatjat a València després de quasi set anys d’absència per a visitar el Nou Mestalla, reunir-se amb la cúpula del club i analitzar el mercat d’estiu.

Risc extrem d’incendis este dijous: nivell 3 de preemergència a tota la Comunitat

La Generalitat ha activat per a este dijous 23 de juliol el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana i ha demanat màxima precaució per l’onada de calor.

La Coordinadora Feminista d’Elx denuncia a Govern i Consell la prohibició de xiquetes al Misteri

La Coordinadora Feminista d’Elx ha denunciat davant el Govern central i la Generalitat que les xiquetes continuen excloses de l’Escolania i de les representacions del Misteri d’Elx, i reclama la seua incorporació immediata.

Unes obres en un col·lector provoquen un abocament que tanca platges a La Pobla de Farnals

La Pobla de Farnals ha atribuït a unes obres de reparació en un col·lector de l’EPSAR l’abocament d’aigües residuals que ha obligat a tancar temporalment la Platja Nord al bany, mentres es vigila l’evolució de la taca i s’esperen analítiques.

Almussafes veu en l’aliança de Ford amb Geely una oportunitat per a reforçar el seu futur

L’Ajuntament d’Almussafes celebra l’acord de Ford amb Geely i considera que pot reforçar la càrrega de treball, la competitivitat i l’ocupació de la planta valenciana.

Alicant tanca parcs per vent fort i activa el CAUS per alerta roja per calor extrema

L'Ajuntament d'Alacant tancarà este dijous parcs, Castillo de Santa Bárbara, veladors i instal·lacions esportives a l'aire lliure per fortes ratxes de vent i calor extrema, i obrirà el CAUS per atendre persones vulnerables.