Els bombers extingixen tres incendis amb sis ferits en una Nit de Cap d’any de focs en cases en Alacant

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament informa que els bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant (SPEIS) han extingit tres incendis amb sis ferits en una complicada Nit de Cap d’any de focs en cases, a on també han hagut d’acudir per a apagar un incendi en una palmera i dos contenidors en la platja de Sant Joan.

 

Segons fonts del SPEIS el primer sinistre s’ha produït passades les 20.30 hores, alertats per un incendi de caràcter elèctric en el carrer de Ramón y Cajal, fins al lloc immediatament s’han desplaçat tres dotacions amb deu efectius i quatre patrulles de Policia Local que van tancar els accessos i van confinar a les persones en les seues cases. 

 

Els bombers a la seua arribada han intervingut dins de l’edifici afectat d’un bloc de 120 cases, localitzant el focus en el quadre de comptadors, intervenint per a extingir-lo ràpidament, i contactant amb Iberdrola per a que arreglara l’avaria i els veïns pogueren restablir l’electricitat.

 

L’incendi han provocat una gran quantitat de fum, i els efectius han usat els grups de pressió positiva per a ventilar tota l’escala i les zones comunes de dins de l’edifici.

Incendi en la plaça de la Vinya amb dos ferits

En Nit de cap d’any els bombers del SPEIS van haver d’intervindre de nou en l’extinció d’un altre incendi, originat de matinada cap a la 01.35 hores, en un casa de la plaça de la Vinya.

 

El foc es va iniciar en la cuina, com a conseqüència de calar-se foc una paella amb oli. La Policia Local i tres dotacions de bombers s’han desplaçat per a extingir-ho, i en intentar sufocar-ho abans de l’arribada dels efectius una dona ha resultat lesionada amb cremades a la mà, i un home per inhalació de fum.

 

Els bombers han apagat el foc quedant afectada la cuina de l’immoble, i s’han fet les tasques de ventilació per a assegurar la casa i l’edifici afectat. Els dos ferits han sigut assistits pels servicis sanitaris, i la dona amb cremades ha sigut traslladada a l’hospital.

 

De la mateixa manera, els bombers també s’han desplaçat a les 01.50 hores, en l’avinguda de la Costa Blanca, per a sufocar l’incendi d’una palmera, que s’havia originat en el jardí d’una urbanització en la platja de Sant Joan.

 

Incendi en el carrer de Maestro Alonso amb quatre ferits

L’any ha començat amb el primer incendi en una casa quan els seus habitants es trobaven dormint, els bombers del SPEIS han acudit per a apagar el foc originat en el carrer de Maestro Alonso a les 9 del matí.

 

Tres patrulles de la Policia Local han confinat a les persones, mentres els bombers rescataven a quatre persones de la casa, i començaven les tasques d’extinció en una tercera planta, amb diferents línies d’aigua per l’interior, localitzant el focus en una de les habitacions.

 

La casa ha quedat parcialment afectada pel foc, i l’incendi s’ha originat per causes que es desconeixen. Els efectius sanitaris han hagut d’atendre dos xics de 27 anys, una dona i un menor d’11 anys, per inhalació de fum. Els bombers han clausurat la casa durant dotze hores, localitzant la Policia Local un allotjament per a la família.

 

Dos incendis en contenidors a la platja de Sant Joan

La Policia i els bombers del SPEIS han acudit a la platja de Sant Joan per a intervindre en dos incendis en contenidors que s’investiga si han sigut provocats. El primer ha tingut lloc a les 10.10 hores en el carrer de Conrado Albaladejo, dos dotacions de bombers ho han extingit quedant afectat. De la mateixa manera amb posterioritat els bombers s’han desplaçat a extingir un altre contenidor en l’avinguda de Països Escandinaus.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva

Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.

Dansa València tanca la seua edició amb una reflexió sobre el temps i el llegat de Mal Pèl

Dansa València conclou amb la peça de Mal Pèl inspirada en John Berger i una jornada final que explora el temps, el llegat i la identitat amb propostes en diversos teatres i espais públics.

Pérez Llorca reclama que Hisenda retorne als afectats per la dana el pagat en la renda de 2024

Juanfran Pérez Llorca reclama a Hisenda que els afectats per la dana recuperen el pagat en la renda 2024 i critica el retard a aplicar deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

El Sevilla domina les seues visites de lliga al Llevant en el Ciutat de València

El Sevilla acumula el doble de triomfs que el Llevant en els seus enfrontaments de Lliga en el Ciutat de València i no cau allí des de 2018. En les seues quatre últimes visites va sumar tres victòries i un empat.