Bombers rescaten a una dona després de caure des d’un pont en la N-340 a Vinaròs

 

Efectius del Consorci Provincial de Bombers de Castelló han rescatat aquest dijous a una dona que ha caigut des d'un pont de la N-340 a Vinaròs. Segons ha informat el cos de rescat, la dona ha caigut des d'una altura d'uns cinc metres en un dels ponts d'aquesta carretera.

Bombers del parc del Baix Maestrat, al costat d'efectius del SAMU, l'han immobilitzat en una llitera i l'han rescatat a través d'un vehicle amb braç articulat. L'equip del SAMU ha atès a la ferida i l'ha traslladat a un hospital, segons les mateixes fonts.

 

 

Dos ferits en un accident entre un cotxe i un camió a Alqueries

Dos persones van resultar ferides després d'un accident a l'N-340 a l'altura de les Alqueries, a la Plana Baixa. L'accident es va produir dimecres 3 d'octubre a la vesprada i es van vore implicats dos turismes i un camió. Segons fonts del Subsector de Trànsit de la Guàrdia Civil de Castelló el sinistre es va produir a les 15.40 hores, quan es va avisar al Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències de que s'havia produït una col·lisió lateral entre els vehicles. Fins al lloc de l'accident es van traslladar bombers del Parc de la Plana de Nules del Consorci Provincial, però finalment no van haver d'actuar, ja que no va haver necessitat d'excarcerar ningú dels ocupants dels vehicles. Es va assistir també els ocupants dels vehicles però sols va haver dos ferits lleus. A causa del sinistre, la carretera va quedar bloquejada durant prop de dos hores, amb la qual cosa es va desviar el fluix per la CV-18, la carretera de Nules i la CV-222 de Betxí. Els ferits s'han traslladat a l'Hospital de la Plana de Vila-real. El trànsit finalment es va tornar a obrir passades les 17.45 hores, després que les grues es retiraren.

 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.