Bombers rescaten a una dona després de caure des d’un pont en la N-340 a Vinaròs

 

Efectius del Consorci Provincial de Bombers de Castelló han rescatat aquest dijous a una dona que ha caigut des d'un pont de la N-340 a Vinaròs. Segons ha informat el cos de rescat, la dona ha caigut des d'una altura d'uns cinc metres en un dels ponts d'aquesta carretera.

Bombers del parc del Baix Maestrat, al costat d'efectius del SAMU, l'han immobilitzat en una llitera i l'han rescatat a través d'un vehicle amb braç articulat. L'equip del SAMU ha atès a la ferida i l'ha traslladat a un hospital, segons les mateixes fonts.

 

 

Dos ferits en un accident entre un cotxe i un camió a Alqueries

Dos persones van resultar ferides després d'un accident a l'N-340 a l'altura de les Alqueries, a la Plana Baixa. L'accident es va produir dimecres 3 d'octubre a la vesprada i es van vore implicats dos turismes i un camió. Segons fonts del Subsector de Trànsit de la Guàrdia Civil de Castelló el sinistre es va produir a les 15.40 hores, quan es va avisar al Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències de que s'havia produït una col·lisió lateral entre els vehicles. Fins al lloc de l'accident es van traslladar bombers del Parc de la Plana de Nules del Consorci Provincial, però finalment no van haver d'actuar, ja que no va haver necessitat d'excarcerar ningú dels ocupants dels vehicles. Es va assistir també els ocupants dels vehicles però sols va haver dos ferits lleus. A causa del sinistre, la carretera va quedar bloquejada durant prop de dos hores, amb la qual cosa es va desviar el fluix per la CV-18, la carretera de Nules i la CV-222 de Betxí. Els ferits s'han traslladat a l'Hospital de la Plana de Vila-real. El trànsit finalment es va tornar a obrir passades les 17.45 hores, després que les grues es retiraren.

 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.