Bombers rescaten a una dona després de caure des d’un pont en la N-340 a Vinaròs

 

Efectius del Consorci Provincial de Bombers de Castelló han rescatat aquest dijous a una dona que ha caigut des d'un pont de la N-340 a Vinaròs. Segons ha informat el cos de rescat, la dona ha caigut des d'una altura d'uns cinc metres en un dels ponts d'aquesta carretera.

Bombers del parc del Baix Maestrat, al costat d'efectius del SAMU, l'han immobilitzat en una llitera i l'han rescatat a través d'un vehicle amb braç articulat. L'equip del SAMU ha atès a la ferida i l'ha traslladat a un hospital, segons les mateixes fonts.

 

 

Dos ferits en un accident entre un cotxe i un camió a Alqueries

Dos persones van resultar ferides després d'un accident a l'N-340 a l'altura de les Alqueries, a la Plana Baixa. L'accident es va produir dimecres 3 d'octubre a la vesprada i es van vore implicats dos turismes i un camió. Segons fonts del Subsector de Trànsit de la Guàrdia Civil de Castelló el sinistre es va produir a les 15.40 hores, quan es va avisar al Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències de que s'havia produït una col·lisió lateral entre els vehicles. Fins al lloc de l'accident es van traslladar bombers del Parc de la Plana de Nules del Consorci Provincial, però finalment no van haver d'actuar, ja que no va haver necessitat d'excarcerar ningú dels ocupants dels vehicles. Es va assistir també els ocupants dels vehicles però sols va haver dos ferits lleus. A causa del sinistre, la carretera va quedar bloquejada durant prop de dos hores, amb la qual cosa es va desviar el fluix per la CV-18, la carretera de Nules i la CV-222 de Betxí. Els ferits s'han traslladat a l'Hospital de la Plana de Vila-real. El trànsit finalment es va tornar a obrir passades les 17.45 hores, després que les grues es retiraren.

 

 

 

Últimes notícies

La valenciana Metrika encén el nou Sónar unificat des de Fira Gran Via

La cantant valenciana Metrika ha obert la primera jornada del nou Sónar unificat a la Fira Gran Via de L Hospitalet amb un directe irreverent de reggaeton i dembow, en una edició marcada pel trasllat temporal des de Montjuïc per les obres del centenari de l Exposició Internacional de 1929.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions autonòmiques l’any que ve.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions del pròxim any a la Comunitat Valenciana.

El Barça colp València Basket en la pròrroga i es queda el factor pista de la final

El Barça ha guanyat València Basket per 112-113 en la pròrroga en el primer partit de la final de la Lliga Endesa i es queda el factor pista. La sèrie continuarà al Roig Arena este dissabte abans de viatjar a Barcelona per als pròxims duels.

Els sindicats veuen insuficient la nova redistribució de places d’inclusió educativa fins a 2030

Educació ha plantejat una nova redistribució de 1.249 places per a inclusió educativa fins al curs 2030/31, però els sindicats la consideren insuficient i reclamen negociar també plantilles i ràtios amb un calendari clar.

Fort incendi en una nau de banys a Xàtiva obliga a confinar veïns per la fumera tòxica

Un incendi molt evolucionat en una nau de la firma Hidronatur a Xàtiva ha generat una gran fumera. Les autoritats han demanat als veïns que tanquen finestres i reduïsquen l’activitat física per precaució.

Esclat pirotècnic a Alacant amb 6.000 trons en la primera mascletà de Fogueres 2026

La plaça dels Luceros d’Alacant ha acollit la primera mascletà de les Fogueres de 2026, disparada per Pirotecnia Mediterráneo, amb més de 6.000 trons aeris, 75 quilos de pólvora i un pic de 121,8 decibels.

Iryo preveu poder unir Barcelona i València en Alta Velocitat a partir de 2027

Iryo treballa per tindre en 2027 la homologació tècnica que li permeta operar la ruta d’Alta Velocitat Barcelona-València, una connexió clau del corredor mediterrani. El sector marítim reclama també més atenció pública per reforçar la mobilitat al Mediterrani.