8.6 C
València
Dimecres, 4 febrer, 2026

Bombers rescaten a una dona després de caure des d’un pont en la N-340 a Vinaròs

 

Efectius del Consorci Provincial de Bombers de Castelló han rescatat aquest dijous a una dona que ha caigut des d'un pont de la N-340 a Vinaròs. Segons ha informat el cos de rescat, la dona ha caigut des d'una altura d'uns cinc metres en un dels ponts d'aquesta carretera.

Bombers del parc del Baix Maestrat, al costat d'efectius del SAMU, l'han immobilitzat en una llitera i l'han rescatat a través d'un vehicle amb braç articulat. L'equip del SAMU ha atès a la ferida i l'ha traslladat a un hospital, segons les mateixes fonts.

 

 

Dos ferits en un accident entre un cotxe i un camió a Alqueries

Dos persones van resultar ferides després d'un accident a l'N-340 a l'altura de les Alqueries, a la Plana Baixa. L'accident es va produir dimecres 3 d'octubre a la vesprada i es van vore implicats dos turismes i un camió. Segons fonts del Subsector de Trànsit de la Guàrdia Civil de Castelló el sinistre es va produir a les 15.40 hores, quan es va avisar al Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències de que s'havia produït una col·lisió lateral entre els vehicles. Fins al lloc de l'accident es van traslladar bombers del Parc de la Plana de Nules del Consorci Provincial, però finalment no van haver d'actuar, ja que no va haver necessitat d'excarcerar ningú dels ocupants dels vehicles. Es va assistir també els ocupants dels vehicles però sols va haver dos ferits lleus. A causa del sinistre, la carretera va quedar bloquejada durant prop de dos hores, amb la qual cosa es va desviar el fluix per la CV-18, la carretera de Nules i la CV-222 de Betxí. Els ferits s'han traslladat a l'Hospital de la Plana de Vila-real. El trànsit finalment es va tornar a obrir passades les 17.45 hores, després que les grues es retiraren.

 

 

 

Últimes notícies

Gener resta 34.576 afiliats en la Comunitat Valenciana i l’atur augmenta en 1.788

La Comunitat Valenciana va tancar gener amb 1.788 aturats més i 34.576 afiliats menys, encara que en termes interanuals hi ha 26.850 aturats menys i 78.188 afiliats més.

No suprimir res del valencià, protegir-lo, sí

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana exposa una idea molt clara i contundent: 'El valencià és de tots o no serà de ningú'

Maig encara el Benidorm Fest amb ‘Toca’m’ i llibertat creativa enfront de OT

Maig porta al Benidorm Fest 2026 'Toca'm' i remarca que, a diferència de 'OT', gaudix de llibertat creativa total. Presentarà un xou dissenyat amb el seu propi equip.

Ratxes molt fortes de ponent a l’interior abans del repunt de les màximes

L'interior de València i Castelló afrontarà de matinada ratxes molt fortes de ponent i un descens tèrmic; el dimecres les màximes repuntaran, sobretot a València.

Dos detinguts pel robatori de material ceràmic en una empresa d’Almassora

La Guàrdia Civil ha arrestat a dos hòmens de 37 i 46 anys per sostraure diverses caixes de material ceràmic després de forçar el perímetre d'una empresa a Almassora. El dispositiu d'investigació va permetre localitzar-los i posar-los a disposició judicial eixa mateixa nit.

L’atur puja al gener en la Comunitat Valenciana i cau l’afiliació, amb millor evolució interanual

La desocupació va augmentar un 0,62% al gener fins a 291.731 persones i l'afiliació va caure un 1,53%. En l'últim any l'atur baixa un 8,43% i l'afiliació puja un 3,63%.

L’Atlètic inscriu a Mendoza sobre la botzina i destaca en un mercat d’hivern auster

L'Atlètic de Madrid va ser protagonista del tancament en registrar a Lookman, Obed Vargas i a Rodrigo Mendoza, confirmat a les 23.57. LaLiga va validar 14 altes en un gener amb 44 operacions i gasto total per davall de 60 milions.

L’Elx reforça el seu centre del camp amb el retorn de Tete Morente fins a 2028

L'Elx ha incorporat a Tete Morente, que torna després d'una etapa en el US Lecce i firma fins a juny de 2028. És el tercer reforç del mercat hivernal.