Borriana condemna un acte de vandalisme contra la bandera LGTBI del Mercat Municipal

 

L’Ajuntament de Borriana ha condemnat l’acte de vandalisme contra una bandera arc iris que ha sigut arrancada i que figurava en la façana de l’edifici del Mercat Municipal amb motiu de les activitats de commemoració de l’Orgull LGTBI 2021 en el municipi.

Des de l’executiu municipal condemnen «activament qualsevol acte d’intolerància cap als elements que representen un símbol per a la comunitat LGTBI+” i recorden que estes agressions són considerades “delictes d’odi«.

L’equip de govern també ha agraït l’avís realitzat pel veïnat sobre els fets, i ha lamentat este tipus d’atacs “intolerables i inadmissibles dins de la nostra societat diversa», perquè “són homòfobs i d’odi cap al col·lectiu LGTBI+”.

El govern local ha posat en coneixement de la Policia Local els fets, atés que existeix un compromís actiu de les administracions públiques en l’erradicació d’este tipus d’agressions.

Per al consistori, este tipus d’actes “ens demostren que encara queda molt per fer i encara hi ha molt de camí per recórrer, i l’educació és la via per a la normalització”. Segons han indicat, avui mateix tornaran a col·locar la bandera arc iris en el lloc on estava.

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.