Un bou embolat s’escapa en les festes de Sagunt i sembra el pànic en el veïnat

Imatge d’arxiu de la festa del bou embolat | Lluís García Rovira

 

Este dissabte els efectius del parc de bombers de Sagunt han hagut d’acudir a les festes locals, després que un bou embolat haja causat el pànic en el veïnat després d’escapar-se pel municipi. 

 

L’animal, que formava part d’una de les cites més multitudinàries en estes festes, va començar a envestir contra el tancat de seguretat, fins a conseguir trencarlo i caure al llit de riu.

L’operatiu de bombers ha estat des de les 4.30 hores, quan han sigut avisats, buscant a l’animal per tota la localitat, junt amb els efectius de la policia i veïns voluntaris. De fet, els treballadors han hagut d’utilitzar cambres tèrmiques i altres aparells per a il·luminar la zona. 

 

Bou embolat

Operatiu de busca | Twitter

 

La gent va tractar de tallar el pas al bou quan intentava accedir al nucli urbà i a la carretera N-340, però finalment l’animal ha atacat els cotxes de la policia i altres vehicles, i ha escapat pel camí del Palància.

 

Davant la impossibilitat de trobar el bou, molts han sigut els veïns que han decidit amagar-se en les seues cases. Finalment, ha sigut capturat a les primeres hores del matí.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Investiguen set persones, una d’elles valenciana, per estafar 243.700 euros amb correus fraudulents a La Rioja

La Guàrdia Civil ha investigat set persones, entre elles un veí de València, acusades d’estafar 243.718 euros a una empresa i a una entitat religiosa de La Rioja mitjançant el mètode de correu corporatiu compromés (BEC). Els diners s’han recuperat íntegrament després de rastrejar una complexa xarxa de comptes bancaris.

Més protecció per a les víctimes de violència sexual durant les Fogueres de Sant Joan

La Generalitat ha reforçat el dispositiu de protecció a les víctimes de violència sexual durant les Fogueres de Sant Joan d'Alacant amb un punt violeta itinerant i polseres que detecten drogues de submissió química.

La UPV lidera l’impacte social i econòmic universitari a Espanya segons el rànquing THE

La Universitat Politècnica de València encapçala a Espanya l’Impact Rankings 2026 de Times Higher Education, que mesura l’impacte social i econòmic segons els Objectius de Desenvolupament Sostenible de l’ONU.

Baixen els divorcis contenciosos però pugen els de mutu acord als jutjats valencians

Els jutjats de la Comunitat Valenciana han tramitat 2.690 demandes de dissolució matrimonial en el primer trimestre de 2026, un 7,7 % menys que un any abans, amb descens notable dels processos contenciosos i lleu pujada dels divorcis consensuats.

Ramats en alerta a Los Serranos per nous atacs de voltors a ovelles i corders

AVA-ASAJA denuncia un nou atac de voltors a una ovella i un corder acabat de nàixer a Aras de los Olmos i reclama menys burocràcia i indemnitzacions més justes per als ramaders.

Els caçadors reclamen frenar la prohibició de la munició amb plom en la caça

Les federacions de caça espanyola i valenciana han exigit al Govern Central que s’opose a la prohibició europea de la munició amb plom i que defense una transició basada en criteris científics, tècnics i socioeconòmics.

Es reconeix la tasca de la Generalitat en la reparació de carreteres després de la DANA

La Generalitat ha rebut la Medalla amb Menció Especial de l'Asociación Española de la Carretera per la ràpida recuperació de les vies autonòmiques afectades per la DANA d'octubre de 2024, amb inversions de més de 75 milions d'euros.

Les Arts tanca temporada amb ‘Carmina Burana’ i el Ballet Dortmund a València

El Palau de les Arts programa del 25 al 28 de juny la cantata escènica 'Carmina Burana', amb l'Orquestra de la Comunitat Valenciana, el Cor de la Generalitat i el Ballet Dortmund, que porta la coreografia d'Edward Clug.