Un bou embolat s’escapa en les festes de Sagunt i sembra el pànic en el veïnat

Imatge d’arxiu de la festa del bou embolat | Lluís García Rovira

 

Este dissabte els efectius del parc de bombers de Sagunt han hagut d’acudir a les festes locals, després que un bou embolat haja causat el pànic en el veïnat després d’escapar-se pel municipi. 

 

L’animal, que formava part d’una de les cites més multitudinàries en estes festes, va començar a envestir contra el tancat de seguretat, fins a conseguir trencarlo i caure al llit de riu.

L’operatiu de bombers ha estat des de les 4.30 hores, quan han sigut avisats, buscant a l’animal per tota la localitat, junt amb els efectius de la policia i veïns voluntaris. De fet, els treballadors han hagut d’utilitzar cambres tèrmiques i altres aparells per a il·luminar la zona. 

 

Bou embolat

Operatiu de busca | Twitter

 

La gent va tractar de tallar el pas al bou quan intentava accedir al nucli urbà i a la carretera N-340, però finalment l’animal ha atacat els cotxes de la policia i altres vehicles, i ha escapat pel camí del Palància.

 

Davant la impossibilitat de trobar el bou, molts han sigut els veïns que han decidit amagar-se en les seues cases. Finalment, ha sigut capturat a les primeres hores del matí.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Més de 150 vivendes de lloguer assequible alleujaran el problema d’habitatge a l’Alfàs del Pi

La Generalitat ha anunciat la construcció de més de 150 vivendes de protecció pública de lloguer assequible a l’Alfàs del Pi, en una parcel·la municipal de més de 5.000 metres quadrats inclosa en el Pla Vive Comunitat Valenciana.

La nova doble via entre La Encina i l’Alcúdia de Crespins avança amb una inversió de 17,8 milions

Transportes ha autoritzat licitar per 17,8 milions les obres de duplicació de via entre La Encina i l’Alcúdia de Crespins, clau per al Corredor Mediterrani i per reforçar la connexió ferroviaria entre València i Alacant.

L’últim Wimbledon de Roberto Bautista, al torneig on ha arribat més lluny

Roberto Bautista, tenista castellonenc de 38 anys, disputa des d’este dilluns el seu últim Wimbledon, escenari de les seues històriques semifinals de 2019. El duel de primera ronda davant el jove brasiler Joao Fonseca podria ser el seu últim partit al All England Club.

Alexis Peterson reforça el Valencia Basket per al pròxim curs en la Lliga Femenina

L exterior nord-americana amb passaport alemany Alexis Peterson, de 31 anys, s incorpora al Valencia Basket per a la pròxima temporada i disputarà l Eurolliga sense clàusula de fuga a la WNBA.

Els veïns exigixen més concrecions al ministre Puente sobre el Parc Central d’Alacant

Les associacions veïnals de l’entorn del futur Parc Central d’Alacant han demanat al ministre Óscar Puente més dades, obres prèvies i compromisos clars per recuperar la confiança després de 23 anys d’espera.

Les 4.000 esmenes del PSPV als pressupostos: més professors, sanitaris i límit al preu de la vivenda

El PSPV ha registrat més de 4.000 esmenes als pressupostos de la Generalitat de 2026 per a destinar 3.669 milions addicionals a contractar més docents i sanitaris, reduir llistes d’espera i impulsar un pla per a baixar el preu de la vivenda i ampliar el parc públic.

El Llevant demana jugar fora casa el primer partit de la Lliga 26-27

El Llevant ha demanat a LaLiga disputar lluny del Ciutat de València el primer partit de la temporada 26-27 per tindre més temps per a condicionar la gespa i el recinte.

L’últim Wimbledon de Roberto Bautista: així acomiada el seu Grand Slam talismà

Roberto Bautista, de 38 anys, disputa des d’este dilluns el seu últim Wimbledon, el Grand Slam on va arribar més lluny, abans de retirar-se a final de temporada.