Un bou embolat s’escapa en les festes de Sagunt i sembra el pànic en el veïnat

Imatge d’arxiu de la festa del bou embolat | Lluís García Rovira

 

Este dissabte els efectius del parc de bombers de Sagunt han hagut d’acudir a les festes locals, després que un bou embolat haja causat el pànic en el veïnat després d’escapar-se pel municipi. 

 

L’animal, que formava part d’una de les cites més multitudinàries en estes festes, va començar a envestir contra el tancat de seguretat, fins a conseguir trencarlo i caure al llit de riu.

L’operatiu de bombers ha estat des de les 4.30 hores, quan han sigut avisats, buscant a l’animal per tota la localitat, junt amb els efectius de la policia i veïns voluntaris. De fet, els treballadors han hagut d’utilitzar cambres tèrmiques i altres aparells per a il·luminar la zona. 

 

Bou embolat

Operatiu de busca | Twitter

 

La gent va tractar de tallar el pas al bou quan intentava accedir al nucli urbà i a la carretera N-340, però finalment l’animal ha atacat els cotxes de la policia i altres vehicles, i ha escapat pel camí del Palància.

 

Davant la impossibilitat de trobar el bou, molts han sigut els veïns que han decidit amagar-se en les seues cases. Finalment, ha sigut capturat a les primeres hores del matí.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Generalitat reserva 3,5 milions per a organitzar les eleccions autonòmiques de 2027

La Generalitat eleva a 3,52 milions el sostre de gasto per a paperetes, sobres, impresos i gestió de l'escrutini de les eleccions autonòmiques i locals menors de 2027.

La Comunitat Valenciana es prepara per a un cap de setmana preestiuenc amb cel buidat i calor

La Comunitat Valenciana encara un tram final de setmana amb ambient clarament preestiuenc, temperatures en ascens fins a fregar els 30 graus, cels buidats i vent fluix, tant a l'interior com en la costa.

Detingut a Ontinyent el responsable d’una finca amb 1.200 plantes de marihuana

La Guàrdia Civil desmantella una plantació de cànnabis amb 1.232 plantes en una finca rústica d'Ontinyent, equipada amb videovigilància 24 hores i material per a cultiu indoor.

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.