Un bou embolat s’escapa en les festes de Sagunt i sembra el pànic en el veïnat

Imatge d’arxiu de la festa del bou embolat | Lluís García Rovira

 

Este dissabte els efectius del parc de bombers de Sagunt han hagut d’acudir a les festes locals, després que un bou embolat haja causat el pànic en el veïnat després d’escapar-se pel municipi. 

 

L’animal, que formava part d’una de les cites més multitudinàries en estes festes, va començar a envestir contra el tancat de seguretat, fins a conseguir trencarlo i caure al llit de riu.

L’operatiu de bombers ha estat des de les 4.30 hores, quan han sigut avisats, buscant a l’animal per tota la localitat, junt amb els efectius de la policia i veïns voluntaris. De fet, els treballadors han hagut d’utilitzar cambres tèrmiques i altres aparells per a il·luminar la zona. 

 

Bou embolat

Operatiu de busca | Twitter

 

La gent va tractar de tallar el pas al bou quan intentava accedir al nucli urbà i a la carretera N-340, però finalment l’animal ha atacat els cotxes de la policia i altres vehicles, i ha escapat pel camí del Palància.

 

Davant la impossibilitat de trobar el bou, molts han sigut els veïns que han decidit amagar-se en les seues cases. Finalment, ha sigut capturat a les primeres hores del matí.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.

El Consell acusa Sánchez de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, retreu al PSPV-PSOE les seues crítiques i acusa Pedro Sánchez i els seus socis de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana en matèria de finançament. El Consell reclama un sistema just i estable i qüestiona la proposta del Govern central i el fons de nivellació pendent.

El PSPV acusa Pérez Llorca de traïció per rebutjar més finançament per a la Comunitat

El PSPV-PSOE acusa Juanfran Pérez Llorca i el PP d’“enèsima traïció” per votar contra el nou model de finançament autonòmic, que preveu 3.669 milions d’euros anuals més per a la Comunitat Valenciana. Els socialistes reclamen que antepose els interessos valencians als seus càlculs polítics.

El PSOE acusa Feijóo de sacrificar la financiació autonòmica per confrontació política

Pilar Bernabé acusa Alberto Núñez Feijóo de preferir la confrontació i la crispació abans que millorar la finançació autonòmica, que hauria aportat 3.600 milions d'euros més a la Comunitat Valenciana.