Un bou embolat s’escapa en les festes de Sagunt i sembra el pànic en el veïnat

Imatge d’arxiu de la festa del bou embolat | Lluís García Rovira

 

Este dissabte els efectius del parc de bombers de Sagunt han hagut d’acudir a les festes locals, després que un bou embolat haja causat el pànic en el veïnat després d’escapar-se pel municipi. 

 

L’animal, que formava part d’una de les cites més multitudinàries en estes festes, va començar a envestir contra el tancat de seguretat, fins a conseguir trencarlo i caure al llit de riu.

L’operatiu de bombers ha estat des de les 4.30 hores, quan han sigut avisats, buscant a l’animal per tota la localitat, junt amb els efectius de la policia i veïns voluntaris. De fet, els treballadors han hagut d’utilitzar cambres tèrmiques i altres aparells per a il·luminar la zona. 

 

Bou embolat

Operatiu de busca | Twitter

 

La gent va tractar de tallar el pas al bou quan intentava accedir al nucli urbà i a la carretera N-340, però finalment l’animal ha atacat els cotxes de la policia i altres vehicles, i ha escapat pel camí del Palància.

 

Davant la impossibilitat de trobar el bou, molts han sigut els veïns que han decidit amagar-se en les seues cases. Finalment, ha sigut capturat a les primeres hores del matí.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les entrades per a l’Elx-Barça costaran entre 95 i 340 euros

L’Elche ha fixat els preus de les entrades per al partit contra el Barcelona del 23 d’agost entre 95 i 340 euros, amb avantatges per a abonats i titulars del Carnet Franjiverde.

Bétera viu la Rodà de les Alfàbegues entre 11 tones de confeti i pólvora

Bétera ha celebrat l’ofrena a la Mare de Déu de l’Assumpció amb 16 Alfàbegues gegants batejades amb noms de dona i més de 11 tones de confeti. La festa continua de vesprada amb processó, Coet de Luxe i una espectacular Cordà de 400 metres.

Or mundial històric per a l’equip espanyol amb les valencianes Cortelles i Muñoz

El conjunt espanyol de gimnàstica rítmica ha conquistat l’or mundial en el concurs complet de Fráncfort, 35 anys després del títol d’Atenes 1991, amb les valencianes Marina Cortelles i Lucía Muñoz com a protagonistes i el bitllet als Jocs de Los Angeles 2028 assegurat.

El Levante viatja a Barcelona amb només 12 inscrits i quatre fitxatges fora de la convocatòria

El Levante ha viatjat al camp de l’Espanyol amb només 12 futbolistes inscrits en LaLiga, un d’ells sancionat, i quatre fitxatges sense desplaçar-se des de València.

Aemet puja a taronja l’avís al nord de l’interior de València per fortes pluges

Aemet ha elevat a taronja l’avís per fortes pluges al nord de l’interior de València, on es poden acumular fins a 50 l/m2 en una hora, amb tempesta, granís i ratxes molt fortes de vent. També hi ha avisos taronja i grocs en distintes comarques de Castelló i Alacant per precipitacions intenses, tempestes i temperatures altes.

Accident múltiple a la V-21 en Foios: una dona morta i dos homes ferits

Una dona ha mort i dos hòmens han resultat ferits en un accident múltiple amb set vehicles implicats este dissabte a la V-21, a l’altura de Foios, que ha generat quasi tres quilòmetres de retencions.

Fortes tempestes a Toràs amb 141,6 l/m2 i ratxes de 100 km/h

Les fortes tempestes d’este dissabte han deixat fins a 141,6 l/m2 i ratxes de vent de 100 km/h a Toràs, mentre el calor extrem continua en altres punts de la Comunitat Valenciana amb sensacions tèrmiques de fins a 45 graus.

Avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló este diumenge

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, amb tronades, possible granís i ratxes molt fortes de vent. El litoral nord i l’interior sud de la província estaran en avís groc.