Busquen a l’amo de Ragnar, un mastí abandonat al costat d’un contenidor en Elx

Ragnar, un mastí maltractat

Es pot seguir la seua evolució en la pàgina de Facebook de l’associació ‘Huellas Salvadas’ | Huellas Salvadas

La Policia Local d’Elx, en el Baix Vinalopó (Alacant), ha obert una investigació per a localitzar al propietari de Ragnar, un gos de la raça mastí, que ha sigut trobat sense xip i en mal estat, al costat d’un contenidor de fem en la partida rural de Vallongas, segons han informat fonts pròximes al cas.

 

L’animal, amb un pes de menys de 20 quilos, pesaria en condicions normals al voltant de 60 kg, han indicat. En estos moments, el gos està en mans d’un veterinari que tracta de salvar-li la vida.

 

La Policia Local ha demanat la col·laboració ciutadana a través de les seues xarxes socials per a localitzar a l’amo de l’animal, que no té xip identificatiu, que podria ser acusat d’un delicte de maltractament. En esta crida, la Policia Local pregunta als veïns si sospiten d’algun veí.

 

 

 

 

L’associació protectora d’animals ‘Huellas Salvadas’ s’està fent càrrec de la recuperació de Ragnar, que es pot seguir en la seua pàgina de Facebook.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.