Troben a Beatriz Fernández, la jove desapareguda a Castelló

desapareguda

La jove ha desaparegut este dimecres 

 

Actualització a les 12.00 del 12.08.2021. Beatriz Fernández Cavero s’ha posat en contacte amb el diari ‘Mediterráneo’ a través del seu compte d’Instagram per a informar que està en bon estat, i que simplement s’ha independitzat.

 

Pel que sembla, els familiars de Beatriz desconeixien els plans de la jove d’abandonar el domicili familiar i es van precipitar a fer una crida de cerca. Beatriz ha remarcat en el seu missatge que és una persona major d’edat i que la decisió d’eixir de casa ha sigut personal.

 

Actualització a les 10.53 del 12.08.2021. Fonts familiars de Beatriz Fernández han assegurat a València Diari que la jove es troba bé, encara que desconeixen encara el seu actual parador.

 

Busquen a Beatriz Fernández, una jove desapareguda a Castelló

Familiars i amics busquen a Beatriz Fernández Cavero, una jove de 18 anys, desapareguda en la ciutat de Castelló de la Plana. La xica va desaparèixer este dimecres passat, 11 d’agost, segons ha informat el diari ‘Mediterráneo’. 

 

Beatriz és de complexió prima, monyo negre i ulls oscurs. Els seus progenitors han distribuït per les xarxes socials un cartell amb la imatge de la jove, i dos números de telèfon als quals anomenar si es coneix qualsevol detall sobre la seua actual ubicació.

 

desapareguda

 

Segons relata el pare, ni la jove ni les seues amigues contesten les seues crides. Des d’ahir al matí, l’únic senyal que ha rebut de la seua filla ha sigut un missatge que li ha manat: “Estic bé”. Aqueix ha sigut l’únic contacte. Les últimes persones a veure a la jove han sigut els seus pares, a la seua casa durant el sopar de la nit del dimarts. Es prega la col·laboració ciutadana per a tractar de localitzar a Beatriz Fernández.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.