14 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Troben a Beatriz Fernández, la jove desapareguda a Castelló

desapareguda

La jove ha desaparegut este dimecres 

 

Actualització a les 12.00 del 12.08.2021. Beatriz Fernández Cavero s’ha posat en contacte amb el diari ‘Mediterráneo’ a través del seu compte d’Instagram per a informar que està en bon estat, i que simplement s’ha independitzat.

 

Pel que sembla, els familiars de Beatriz desconeixien els plans de la jove d’abandonar el domicili familiar i es van precipitar a fer una crida de cerca. Beatriz ha remarcat en el seu missatge que és una persona major d’edat i que la decisió d’eixir de casa ha sigut personal.

 

Actualització a les 10.53 del 12.08.2021. Fonts familiars de Beatriz Fernández han assegurat a València Diari que la jove es troba bé, encara que desconeixen encara el seu actual parador.

 

Busquen a Beatriz Fernández, una jove desapareguda a Castelló

Familiars i amics busquen a Beatriz Fernández Cavero, una jove de 18 anys, desapareguda en la ciutat de Castelló de la Plana. La xica va desaparèixer este dimecres passat, 11 d’agost, segons ha informat el diari ‘Mediterráneo’. 

 

Beatriz és de complexió prima, monyo negre i ulls oscurs. Els seus progenitors han distribuït per les xarxes socials un cartell amb la imatge de la jove, i dos números de telèfon als quals anomenar si es coneix qualsevol detall sobre la seua actual ubicació.

 

desapareguda

 

Segons relata el pare, ni la jove ni les seues amigues contesten les seues crides. Des d’ahir al matí, l’únic senyal que ha rebut de la seua filla ha sigut un missatge que li ha manat: “Estic bé”. Aqueix ha sigut l’únic contacte. Les últimes persones a veure a la jove han sigut els seus pares, a la seua casa durant el sopar de la nit del dimarts. Es prega la col·laboració ciutadana per a tractar de localitzar a Beatriz Fernández.

 

Últimes notícies

El cap del 112 assegura que el Cecopi no li va demanar informació durant la DANA

El responsable operatiu del 112 ha declarat que el Cecopi no li va sol·licitar dades més enllà d'una reunió amb Salomé Pradas a les 14.00. També ha descrit un col·lapse del servici pel volum de crides.

Momoven entra en el Mundial de Moto2 amb equip propi i nou projecte esportiu

La startup valenciana ha fet un pas avant i s'integra com a soci principal del Momoven Idrofoglia RW Racing Team, tancant l'etapa prèvia com Finetwork XTI MIR Racing Team.

Espanya farà història amb 20 esportistes en els Jocs d’Hivern de Milà-Cortina

Espanya acudirà a Milà-Cortina 2026 amb 20 esportistes, igualant la xifra de Sotxi 2014. Hi haurà debuts en patinatge de velocitat i esquí de muntanya.

El cozy crime s’aferma a Espanya amb Marina Sanmartín: la ficció criminal és incombustible

Marina Sanmartín publica 'La doble desaparició d'Abril del Pi' i consolida l'arribada del cozy crime al mercat espanyol. La novel·la homenatja a Agatha Christie i alterna una llibreria madrilenya amb la València dels 90, amb picades d'ullet generacionals i to lúdic.

La Policia Local d’Elx ha intervingut cinc galls per presumpte maltractament i possible ús en baralles

La Policia Local d'Elx ha intervingut cinc galls en un control en Maitino per presumpte maltractament i possible ús en baralles. Un presentava la cresta mutilada.

Preemergència per nevades a Castelló: dispositius activats i restriccions en carreteres

Emergències ha activat la Situació 0 per nevades als Ports i Baix Maestrat i es reforça els serveis viaris hivernals a Castelló. Hi ha restriccions en carreteres i vàries alertes vigents.

Activada la preemergència per nevades a Castelló amb restriccions en la N-232

Emergències ha activat la Situació 0 per risc de nevades als Ports i Baix Maestrat i la Delegació del Govern ha declarat la preemergència en carreteres. La DGT restringix camions en la N-232 i N-232a, mentres es reforça l'operatiu hivernal.

Dos detinguts a Alacant per una estafa de més de 200.000 euros amb inversions falses

Dos hòmens han sigut detinguts a Alacant per estafar quasi 206.000 euros a una dona després de captar-la amb un anunci en xarxes. La Policia va rastrejar els diners per diversos comptes i busca a més implicats.