Troben a Beatriz Fernández, la jove desapareguda a Castelló

desapareguda

La jove ha desaparegut este dimecres 

 

Actualització a les 12.00 del 12.08.2021. Beatriz Fernández Cavero s’ha posat en contacte amb el diari ‘Mediterráneo’ a través del seu compte d’Instagram per a informar que està en bon estat, i que simplement s’ha independitzat.

 

Pel que sembla, els familiars de Beatriz desconeixien els plans de la jove d’abandonar el domicili familiar i es van precipitar a fer una crida de cerca. Beatriz ha remarcat en el seu missatge que és una persona major d’edat i que la decisió d’eixir de casa ha sigut personal.

 

Actualització a les 10.53 del 12.08.2021. Fonts familiars de Beatriz Fernández han assegurat a València Diari que la jove es troba bé, encara que desconeixen encara el seu actual parador.

 

Busquen a Beatriz Fernández, una jove desapareguda a Castelló

Familiars i amics busquen a Beatriz Fernández Cavero, una jove de 18 anys, desapareguda en la ciutat de Castelló de la Plana. La xica va desaparèixer este dimecres passat, 11 d’agost, segons ha informat el diari ‘Mediterráneo’. 

 

Beatriz és de complexió prima, monyo negre i ulls oscurs. Els seus progenitors han distribuït per les xarxes socials un cartell amb la imatge de la jove, i dos números de telèfon als quals anomenar si es coneix qualsevol detall sobre la seua actual ubicació.

 

desapareguda

 

Segons relata el pare, ni la jove ni les seues amigues contesten les seues crides. Des d’ahir al matí, l’únic senyal que ha rebut de la seua filla ha sigut un missatge que li ha manat: «Estic bé». Aqueix ha sigut l’únic contacte. Les últimes persones a veure a la jove han sigut els seus pares, a la seua casa durant el sopar de la nit del dimarts. Es prega la col·laboració ciutadana per a tractar de localitzar a Beatriz Fernández.

 

Últimes notícies

Mor un treballador de l’Arenal Sound de Borriana durant l’última jornada del festival

Un treballador de l’Arenal Sound de Borriana ha mort este diumenge, últim dia del festival, després de ser traslladat a l’Hospital de la Plana, presumptament per causes naturals.

Entrenament sorpresa de Carlos Alcaraz a Alacant abans de tornar al circuit

Carlos Alcaraz ha reaparegut amb un entrenament sorpresa en el complex Arena de la Platja de Sant Joan d’Alacant per a preparar el seu retorn a la competició en el Masters 1.000 de Cincinnati, després de quasi quatre mesos lesionat al canell dret.

Gulácsi reforça la porteria del Villarreal amb un fitxatge de dos anys

El Villarreal ha incorporat el porter hongarés Péter Gulácsi, de 36 anys, procedent del Red Bull Leipzig, amb un contracte de dos temporades.

Les màximes baixen dels 40 graus i Alcoi registra 37,9 com a valor més alt

Les temperatures han baixat este dilluns dels 40 graus a la Comunitat Valenciana i el valor més alt s’ha registrat a Alcoi, amb 37,9 graus, segons Aemet. Les capitals de província han quedat per davall dels 33 graus.

Armoni Brooks arriba cedit al Valencia Basket per a la temporada 2026-27

El Valencia Basket ha incorporat l’escorta nord-americà Armoni Brooks cedit des del LDLC ASVEL Villeurbanne per a la temporada 2026-27, després de destacar a l’EuroLeague amb l’Armani Olimpia Milan. El jugador, de 28 anys i amb experiència a la NBA i a la G League, arriba com a especialista en el tir exterior.

Un cotxe es calfa en ple carrer de Novelda i els ocupants en ixen il·lesos

Un cotxe ha quedat calfat este dilluns en plena via urbana a Novelda, però els ocupants han pogut eixir-ne il·lesos. Bombers i Policia Local han intervingut per controlar el foc i evitar danys majors.

Les persones amb ELA en dependència extrema cobren fins a 9.850 € al mes sense llista d’espera

La Generalitat ha reconegut el grau màxim de dependència a 102 persones amb ELA fins a juliol de 2026, amb prestacions de fins a 9.850 euros mensuals i sense llistes d’espera per al Grado III+ a la Comunitat Valenciana.

El PP retreu al PSPV l’augment de 16.000 milions del deute valencià

La portaveu d'Economia del PP en Les Corts, Mari Carmen Contelles, acusa el PSPV d'haver augmentat en quasi 16.000 milions el deute de la Generalitat durant els governs del Botànic i li nega autoritat per a donar lliçons de gestió econòmica. També reclama una reforma estable del sistema de finançament acordada en el Consell de Política Fiscal i Financera.
FILMOTECA D'ESTIU