Troben a Beatriz Fernández, la jove desapareguda a Castelló

desapareguda

La jove ha desaparegut este dimecres 

 

Actualització a les 12.00 del 12.08.2021. Beatriz Fernández Cavero s’ha posat en contacte amb el diari ‘Mediterráneo’ a través del seu compte d’Instagram per a informar que està en bon estat, i que simplement s’ha independitzat.

 

Pel que sembla, els familiars de Beatriz desconeixien els plans de la jove d’abandonar el domicili familiar i es van precipitar a fer una crida de cerca. Beatriz ha remarcat en el seu missatge que és una persona major d’edat i que la decisió d’eixir de casa ha sigut personal.

 

Actualització a les 10.53 del 12.08.2021. Fonts familiars de Beatriz Fernández han assegurat a València Diari que la jove es troba bé, encara que desconeixen encara el seu actual parador.

 

Busquen a Beatriz Fernández, una jove desapareguda a Castelló

Familiars i amics busquen a Beatriz Fernández Cavero, una jove de 18 anys, desapareguda en la ciutat de Castelló de la Plana. La xica va desaparèixer este dimecres passat, 11 d’agost, segons ha informat el diari ‘Mediterráneo’. 

 

Beatriz és de complexió prima, monyo negre i ulls oscurs. Els seus progenitors han distribuït per les xarxes socials un cartell amb la imatge de la jove, i dos números de telèfon als quals anomenar si es coneix qualsevol detall sobre la seua actual ubicació.

 

desapareguda

 

Segons relata el pare, ni la jove ni les seues amigues contesten les seues crides. Des d’ahir al matí, l’únic senyal que ha rebut de la seua filla ha sigut un missatge que li ha manat: «Estic bé». Aqueix ha sigut l’únic contacte. Les últimes persones a veure a la jove han sigut els seus pares, a la seua casa durant el sopar de la nit del dimarts. Es prega la col·laboració ciutadana per a tractar de localitzar a Beatriz Fernández.

 

Últimes notícies

El Tavernes de la Valldigna farà de local a Mestalla contra el València en Copa

El partit de primera ronda de la Copa del Rei entre el Tavernes de la Valldigna i el València es disputarà el 28 d’octubre a Mestalla, amb el conjunt vallero com a local administratiu davant els requisits federatius.

Ferit greu un home en rebre un tir per l’esquena prop del Palau de Congressos de València

Un home ha resultat ferit per arma de foc este dimarts a última hora de la vesprada, després de rebre un tir per l’esquena a la zona del Palau de Congressos de València. La Policia Nacional investiga els fets i el tirotejador encara no ha sigut detingut.

Ovació del Roig Arena a Jean Montero en la seua tornada com a rival

El Roig Arena s’ha posat en peu per ovacionar Jean Montero en la seua primera visita com a jugador de l’Olympiacos, després de liderar la històrica última temporada del Valencia Basket. El club taronja ha projectat un vídeo amb els seus èxits abans del partit d’Euroliga.

Luiz Júnior torna a la porteria del Villarreal en la visita del Nàpols

Luiz Júnior recupera la titularitat amb el Villarreal per la baixa d’última hora de Peter Gulacsi en el duel de Champions contra el Nàpols, amb Gerard Moreno i Mikautadze com a referents ofensius.

Beatriz Blanco, nova fallera major de València per a les Falles de 2027

Beatriz Blanco ha sigut triada fallera major de València per a l’exercici de 2027 i la xiqueta Julia Vizcayno representarà el món infantil. L’alcaldessa María José Catalá ho ha anunciat després del veredicte del jurat i de les tradicionals telefonades.

Atracament violent a la vivenda de Gulacsi mentre era amb la família

El porter del Villarreal Peter Gulacsi ha patit un robatori a mà armada esta matinada a la seua vivenda de Puçol mentre estava amb la família. El futbolista es perdrà el duel de Champions contra el Nàpols, encara que ni ell ni els seus familiars han resultat ferits.

El ple de la Diputació tomba la crítica del PSPV i reivindica la seua gestió de la DANA

El ple extraordinari de la Diputació de València ha rebutjat una moció del PSPV que qüestionava la gestió de la DANA d’octubre de 2024, mentres el govern provincial ha defensat l’atenció als municipis afectats i les inversions en aigua i carreteres. El debat ha estat marcat per l’abandonament de la sala per part dels socialistes i per les peticions de dimissió del president, Vicent Mompó, per part de Compromís.

El Teatre Principal de València busca futur amb cooperació institucional i 60 milions sobre la taula

El Teatre Principal de València, tancat des del 22 de setembre per riscos estructurals, s’està planificant amb una inversió estimada de més de 60 milions i amb cooperació entre Generalitat, Diputació i Ajuntament. Mentrestant, la programació teatral s’ha traslladat al Teatre Martín i Soler, on la consellera Carmen Ortí assegura que la seguretat està garantida.