Troben a Beatriz Fernández, la jove desapareguda a Castelló

desapareguda

La jove ha desaparegut este dimecres 

 

Actualització a les 12.00 del 12.08.2021. Beatriz Fernández Cavero s’ha posat en contacte amb el diari ‘Mediterráneo’ a través del seu compte d’Instagram per a informar que està en bon estat, i que simplement s’ha independitzat.

 

Pel que sembla, els familiars de Beatriz desconeixien els plans de la jove d’abandonar el domicili familiar i es van precipitar a fer una crida de cerca. Beatriz ha remarcat en el seu missatge que és una persona major d’edat i que la decisió d’eixir de casa ha sigut personal.

 

Actualització a les 10.53 del 12.08.2021. Fonts familiars de Beatriz Fernández han assegurat a València Diari que la jove es troba bé, encara que desconeixen encara el seu actual parador.

 

Busquen a Beatriz Fernández, una jove desapareguda a Castelló

Familiars i amics busquen a Beatriz Fernández Cavero, una jove de 18 anys, desapareguda en la ciutat de Castelló de la Plana. La xica va desaparèixer este dimecres passat, 11 d’agost, segons ha informat el diari ‘Mediterráneo’. 

 

Beatriz és de complexió prima, monyo negre i ulls oscurs. Els seus progenitors han distribuït per les xarxes socials un cartell amb la imatge de la jove, i dos números de telèfon als quals anomenar si es coneix qualsevol detall sobre la seua actual ubicació.

 

desapareguda

 

Segons relata el pare, ni la jove ni les seues amigues contesten les seues crides. Des d’ahir al matí, l’únic senyal que ha rebut de la seua filla ha sigut un missatge que li ha manat: «Estic bé». Aqueix ha sigut l’únic contacte. Les últimes persones a veure a la jove han sigut els seus pares, a la seua casa durant el sopar de la nit del dimarts. Es prega la col·laboració ciutadana per a tractar de localitzar a Beatriz Fernández.

 

Últimes notícies

Novena reunió entre Educació i sindicats per a intentar tancar un acord i frenar la vaga docent

Educació i els sindicats docents afronten la seua novena reunió amb l'objectiu de pactar un acord definitiu que permeta desconvocar la vaga indefinida en l'educació pública no universitària.

Rescaten en helicòpter a una senderista ferida en la Senda Fosca del Montgó

Una dona de 57 anys va ser evacuada en helicòpter després de patir una possible fractura de turmell mentres recorria la Senda Fosca, en el paratge natural del Montgó, a Dénia.

La Confederació de l’Ebre alerta de possibles crescudes sobtades a Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya

La Confederació Hidrogràfica de l'Ebre advertix de risc de crescudes ràpides en llits menors i barrancs d'Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya davant pluges intenses i tempestes previstes per a la vesprada.

Sergio De Larrea, triat millor jugador jove de la Lliga Endesa

El base del València Basket Sergio De Larrea ha sigut triat millor jugador jove de la Lliga Endesa després de dominar la votació popular i la d'entrenadors i mitjans. L'internacional espanyol succeïx en el palmarés a Jean Montero i confirma la seua irrupció en l'elit.

Les PAU arranquen en la Comunitat Valenciana amb 25.666 alumnes i servicis mínims al 100% en plena vaga docent

La Comunitat Valenciana inicia el dimarts les PAU amb 25.666 estudiants i servicis mínims del 100% per a exàmens i correccions en ple conflicte per la vaga indefinida del professorat.

Mikel Crespo definix com a èpic l’ascens del València Femení a Lliga F

Mikel Crespo qualifica l'ascens del València Femení a Lliga F com un assoliment èpic després d'empatar en el minut 99 i resistir en la pròrroga per a tornar a la màxima categoria.

Detinguts dos hòmens per empadronar a 18 persones en una vivenda del Puig a canvi de diners

La Policia ha detingut a Sagunt a dos hòmens acusats d'empadronar fraudulentament a fins a 18 persones, dotze d'elles immigrants en situació irregular, en una vivenda del Puig que presentava greus deficiències d'habitabilitat.

Gràffica, la revista que s’ha convertit en arxiu viu de la cultura visual en espanyol

La revista Gràffica va nàixer com un projecte per a divulgar el disseny gràfic des de dins del sector i s'ha consolidat en dèsset anys com a mitjà de referència i arxiu viu de la cultura visual en espanyol.