250 persones continuen la busca de l’home desaparegut des del diumenge en Catí

 

Actualització 29/12/2020 a les 12.25 hores. Un dispositiu d’unes 250 persones continua amb la busca del caçador desaparegut des del diumenge en Catí, en l’Alt Maestrat (Castelló), per terra i aire en la zona coneguda com a Masia Safondo, encara sense resultats positius.

 

Com a novetat, este dimarts s’han ampliat les 12 zones de busca establides i ja s’han pogut incorporar els helicòpters de rescat de la Guàrdia Civil i la Generalitat, després que el fort vent d’este dilluns ho impedira. La busca va arrancar este diumenge després que l’home es perdera mentres caçava en Catí, sense que en la nit del diumenge se sabera el seu parador des d’hores abans, segons el Consorci Provincial de Bombers de Castelló.

 

L’endemà passat, al costat de la busca terrestre es feien inspeccions aèries, amb coordinació des del lloc de comandament avançat instal·lat en la zona. L’operatiu integra dotacions de bombers del consorci, la seua unitat de rescat de muntanya, bombers forestals de la Generalitat, voluntaris de Protecció Civil de la Diputació de Castelló i la seua unitat canina amb quatre binomis, Guàrdia Civil, Policia Autonòmica, agents mediambientals i una unitat de prevenció d’incendis, i voluntaris de Catí i personal de l’Ajuntament.

 

Busquen a un home de 63 anys desaparegut en Catí

El Consorci Provincial de Bombers de Castelló (CPBC) i la Guàrdia Civil busquen des de la vesprada d’este diumenge a un home de 63 anys que estava caçant amb altres companys en Catí, en la comarca de l’Alt Maestrat (Castelló), i, a l’hora de recollir, al migdia, se li va perdre la vista i no van conseguir localitzar-lo.

 

Segons fonts del Consorci Provincial de Bombers, les faenes de busca han començat cap a les 18.30 hores, quan els familiars van avisar al 112 de la desaparició de l’home en la zona de la masia Safondo. Des d’eixe moment, s’han mobilitzat dos dotacions de bombers i una Unitat Canina de protecció civil.

 

 

Les faenes de busca han continuat durant la nit i durant el matí d’este dilluns s’han incorporat més mitjans, com la Unitat de Rescat de Muntanya (URC) i bombers forestals. Segons han confirmat les mateixes fonts, ara estan a l’espera de la incorporació d’un helicòpter que no ha pogut eixir de València a causa del fort vent que bufa en la zona.

Últimes notícies

Mor un treballador de l’Arenal Sound de Borriana durant l’última jornada del festival

Un treballador de l’Arenal Sound de Borriana ha mort este diumenge, últim dia del festival, després de ser traslladat a l’Hospital de la Plana, presumptament per causes naturals.

Entrenament sorpresa de Carlos Alcaraz a Alacant abans de tornar al circuit

Carlos Alcaraz ha reaparegut amb un entrenament sorpresa en el complex Arena de la Platja de Sant Joan d’Alacant per a preparar el seu retorn a la competició en el Masters 1.000 de Cincinnati, després de quasi quatre mesos lesionat al canell dret.

Gulácsi reforça la porteria del Villarreal amb un fitxatge de dos anys

El Villarreal ha incorporat el porter hongarés Péter Gulácsi, de 36 anys, procedent del Red Bull Leipzig, amb un contracte de dos temporades.

Les màximes baixen dels 40 graus i Alcoi registra 37,9 com a valor més alt

Les temperatures han baixat este dilluns dels 40 graus a la Comunitat Valenciana i el valor més alt s’ha registrat a Alcoi, amb 37,9 graus, segons Aemet. Les capitals de província han quedat per davall dels 33 graus.

Armoni Brooks arriba cedit al Valencia Basket per a la temporada 2026-27

El Valencia Basket ha incorporat l’escorta nord-americà Armoni Brooks cedit des del LDLC ASVEL Villeurbanne per a la temporada 2026-27, després de destacar a l’EuroLeague amb l’Armani Olimpia Milan. El jugador, de 28 anys i amb experiència a la NBA i a la G League, arriba com a especialista en el tir exterior.

Un cotxe es calfa en ple carrer de Novelda i els ocupants en ixen il·lesos

Un cotxe ha quedat calfat este dilluns en plena via urbana a Novelda, però els ocupants han pogut eixir-ne il·lesos. Bombers i Policia Local han intervingut per controlar el foc i evitar danys majors.

Les persones amb ELA en dependència extrema cobren fins a 9.850 € al mes sense llista d’espera

La Generalitat ha reconegut el grau màxim de dependència a 102 persones amb ELA fins a juliol de 2026, amb prestacions de fins a 9.850 euros mensuals i sense llistes d’espera per al Grado III+ a la Comunitat Valenciana.

El PP retreu al PSPV l’augment de 16.000 milions del deute valencià

La portaveu d'Economia del PP en Les Corts, Mari Carmen Contelles, acusa el PSPV d'haver augmentat en quasi 16.000 milions el deute de la Generalitat durant els governs del Botànic i li nega autoritat per a donar lliçons de gestió econòmica. També reclama una reforma estable del sistema de finançament acordada en el Consell de Política Fiscal i Financera.
FILMOTECA D'ESTIU