250 persones continuen la busca de l’home desaparegut des del diumenge en Catí

 

Actualització 29/12/2020 a les 12.25 hores. Un dispositiu d’unes 250 persones continua amb la busca del caçador desaparegut des del diumenge en Catí, en l’Alt Maestrat (Castelló), per terra i aire en la zona coneguda com a Masia Safondo, encara sense resultats positius.

 

Com a novetat, este dimarts s’han ampliat les 12 zones de busca establides i ja s’han pogut incorporar els helicòpters de rescat de la Guàrdia Civil i la Generalitat, després que el fort vent d’este dilluns ho impedira. La busca va arrancar este diumenge després que l’home es perdera mentres caçava en Catí, sense que en la nit del diumenge se sabera el seu parador des d’hores abans, segons el Consorci Provincial de Bombers de Castelló.

 

L’endemà passat, al costat de la busca terrestre es feien inspeccions aèries, amb coordinació des del lloc de comandament avançat instal·lat en la zona. L’operatiu integra dotacions de bombers del consorci, la seua unitat de rescat de muntanya, bombers forestals de la Generalitat, voluntaris de Protecció Civil de la Diputació de Castelló i la seua unitat canina amb quatre binomis, Guàrdia Civil, Policia Autonòmica, agents mediambientals i una unitat de prevenció d’incendis, i voluntaris de Catí i personal de l’Ajuntament.

 

Busquen a un home de 63 anys desaparegut en Catí

El Consorci Provincial de Bombers de Castelló (CPBC) i la Guàrdia Civil busquen des de la vesprada d’este diumenge a un home de 63 anys que estava caçant amb altres companys en Catí, en la comarca de l’Alt Maestrat (Castelló), i, a l’hora de recollir, al migdia, se li va perdre la vista i no van conseguir localitzar-lo.

 

Segons fonts del Consorci Provincial de Bombers, les faenes de busca han començat cap a les 18.30 hores, quan els familiars van avisar al 112 de la desaparició de l’home en la zona de la masia Safondo. Des d’eixe moment, s’han mobilitzat dos dotacions de bombers i una Unitat Canina de protecció civil.

 

 

Les faenes de busca han continuat durant la nit i durant el matí d’este dilluns s’han incorporat més mitjans, com la Unitat de Rescat de Muntanya (URC) i bombers forestals. Segons han confirmat les mateixes fonts, ara estan a l’espera de la incorporació d’un helicòpter que no ha pogut eixir de València a causa del fort vent que bufa en la zona.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana tanca 2025 amb la llista d’espera quirúrgica més baixa d’Espanya

La Comunitat Valenciana va acabar 2025 amb 51.600 persones en llista d'espera quirúrgica, la taxa més baixa del país i una demora mitjana de 88 dies, per davall de la mitjana nacional.

Awa Fam, número 3 del draft WNBA, viu la seua elecció com un somni complit

Awa Fam, pivot de 19 anys del València Basket, va ser triada número 3 del draft WNBA per Seattle Storm i assegura que només assumirà el reeixit quan estiga en la pista a Seattle.

El Open Internacional de Taekwondo reunix a La Nucia a 1.600 competidors de 60 països

La Nucia alberga del 17 al 19 d'abril el XXIII Open Internacional d'Espanya de Taekwondo G1-E1, amb 1.600 esportistes de 60 països i punts en joc per al rànquing olímpic.

Juan Luis Gandia assumix el Rectorat de la UV i apel·la a una universitat d’oportunitats i pensament crític

Juan Luis Gandia pren possessió com a nou rector de la Universitat de València amb un equip que supera la paritat i un projecte centrat en la igualtat d'oportunitats i el pensament crític.

El TSJCV demana prorrogar sis mesos el reforç del jutjat que investiga la dana de 2024

La Sala de Govern del TSJCV proposa al CGPJ estendre altres sis mesos el reforç judicial del jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024, amb l'objectiu de garantir una instrucció exclusiva i sense interrupcions.

Evita la presó després d’admetre que va agredir sexualment al seu fill per Nadal

Un home és condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment al seu fill de 8 anys el dia de Nadal de 2022, però evita entrar en la presó en reconéixer-se els fets i aplicar-se l'eximent incompleta d'embriaguesa.

La Policia Local de Sagunt evita el robatori d’una furgoneta de repartiment carregada de paquets

La Policia Local de Sagunt va frustrar el robatori d'una furgoneta de repartiment amb desenes de paquets, va perseguir el vehicle sospitós i va identificar i va detindre al presumpte conductor implicat.

Presó provisional per a un dels dos germans detinguts per una violació a València

El Jutjat de Violència sobre la Dona número 1 de València reobri la causa per una presumpta agressió sexual en un cotxe i ordena presó provisional per a un dels dos germans investigats després de la denúncia de la víctima.