250 persones continuen la busca de l’home desaparegut des del diumenge en Catí

 

Actualització 29/12/2020 a les 12.25 hores. Un dispositiu d’unes 250 persones continua amb la busca del caçador desaparegut des del diumenge en Catí, en l’Alt Maestrat (Castelló), per terra i aire en la zona coneguda com a Masia Safondo, encara sense resultats positius.

 

Com a novetat, este dimarts s’han ampliat les 12 zones de busca establides i ja s’han pogut incorporar els helicòpters de rescat de la Guàrdia Civil i la Generalitat, després que el fort vent d’este dilluns ho impedira. La busca va arrancar este diumenge després que l’home es perdera mentres caçava en Catí, sense que en la nit del diumenge se sabera el seu parador des d’hores abans, segons el Consorci Provincial de Bombers de Castelló.

 

L’endemà passat, al costat de la busca terrestre es feien inspeccions aèries, amb coordinació des del lloc de comandament avançat instal·lat en la zona. L’operatiu integra dotacions de bombers del consorci, la seua unitat de rescat de muntanya, bombers forestals de la Generalitat, voluntaris de Protecció Civil de la Diputació de Castelló i la seua unitat canina amb quatre binomis, Guàrdia Civil, Policia Autonòmica, agents mediambientals i una unitat de prevenció d’incendis, i voluntaris de Catí i personal de l’Ajuntament.

 

Busquen a un home de 63 anys desaparegut en Catí

El Consorci Provincial de Bombers de Castelló (CPBC) i la Guàrdia Civil busquen des de la vesprada d’este diumenge a un home de 63 anys que estava caçant amb altres companys en Catí, en la comarca de l’Alt Maestrat (Castelló), i, a l’hora de recollir, al migdia, se li va perdre la vista i no van conseguir localitzar-lo.

 

Segons fonts del Consorci Provincial de Bombers, les faenes de busca han començat cap a les 18.30 hores, quan els familiars van avisar al 112 de la desaparició de l’home en la zona de la masia Safondo. Des d’eixe moment, s’han mobilitzat dos dotacions de bombers i una Unitat Canina de protecció civil.

 

 

Les faenes de busca han continuat durant la nit i durant el matí d’este dilluns s’han incorporat més mitjans, com la Unitat de Rescat de Muntanya (URC) i bombers forestals. Segons han confirmat les mateixes fonts, ara estan a l’espera de la incorporació d’un helicòpter que no ha pogut eixir de València a causa del fort vent que bufa en la zona.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’Elx tomba a un Atlètic en inferioritat i s’aferra a la permanència

L'Elx es va imposar 3-2 a un Atlètic ple de baixes i més d'una hora amb deu per la roja a Almada. Un doblet de André da Silva manté visca la lluita per la permanència.

L’Elx firma un triomf vital davant un Atlètic en inferioritat

L'Elx s'imposa 3-2 a un Atlètic amb moltes baixes i més d'una hora en inferioritat, i fa un pas clau en la lluita per la permanència en LaLiga.

L’Elx remunta a un Atlètic en inferioritat i s’agarra a la permanència

L'Elx va véncer 3-2 a l'Atlètic de Madrid, que va jugar amb un menys gran part del partit, i va fer un pas important en la seua lluita per eixir del descens.

El Segell de Patrimoni Europeu a la Nau reconeix el llegat valencià en l’humanisme europeu

La Nau de València rep el Segell de Patrimoni Europeu com a primer enclavament de la Comunitat, un reconeixement al seu paper històric en l'humanisme i la construcció cultural d'Europa.

Empat vibrant entre Elx i Atlètic després d’una primera part plena d’alternatives

Elx i Atlètic de Madrid firmen un empat 2-2 en un dol molt obert, amb remuntada local, doblet de Nico González i mitja hora de joc colchonero en inferioritat numèrica.

Un accident de camió provoca una gran apagada a Requena i Utiel i deixa sense llum a 14.000 usuaris

Un accident de camió a la província d'Albacete ha danyat una línia de molt alta tensió de 132 kV i ha deixat sense subministrament elèctric a uns 14.000 clients de Requena i Utiel des de les 16.30 hores.

La Generalitat garantix que la jutgessa de la dana mantindrà el seu equip de funcionaris a Catarroja

La Conselleria de Justícia assegura que el jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024 conservarà el mateix nombre de funcionaris després del procés d'estabilització de la plantilla.

Xàtiva marca la temperatura màxima d’Espanya amb 32,6 graus en un nou repunt de calor

Xàtiva registra 32,6 graus i se situa com la màxima d'Espanya en una jornada d'ascensos generalitzats en la Comunitat Valenciana, amb diverses localitats per damunt dels 30 graus.