12.9 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Troben en bon estat a l’home que s’havia perdut buscant bolets en Vallibona

 
HOME BOLETS

L’home ha sigut trobat en bon estat | SIAB

 

ACTUALITZAT 16.40 hores. Segons ha avançat Emergències de la Generalitat Valènciana en Twitter, la Unitat de Prevenció d’Incendis ha trobat a l’home, de 80 anys, que havia desaparegut este matí mentres buscava bolets en Vallibona.

 

Las lluvias de las últimas semanas en las montañas del este dan esperanza a los buscadores de setas

L’home havia eixit a buscar bolets amb dos persones més | València Diari

Busquen a un home que s’ha perdut collint bolets

Efectius de bombers i un helicòpter del 112 s’han mobilitzat este diumenge en la busca d’un home de 80 anys que s’ha perdut en Vallibona, en la comarca dels Ports (Castelló), quan buscava bolets, segons han informat el Consorci Provincial de Bombers i el 112.

 

L’home havia eixit a buscar bolets este diumenge junt amb dos persones, però al voltant de les 10.30 hores del matí els acompanyants l’han perdut de vista i han començat a buscar-lo.

 

Fins al lloc, s’han mobilitzat efectius dels parcs de Baix Maestrat i Els Ports. Bombers ha demanat, a més, la col·laboració d’un helicòpter V-1 del servici del 112 de la Generalitat, segons les mateixes fonts.

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Vila-real renova a Ilias Akhomach i ho cedix al Rayo Vallecano

El Vila-real ha ampliat el contracte de Ilias Akhomach i ha tancat la seua cessió al Rayo Vallecano fins a final de temporada. La decisió busca donar-li continuïtat després del seu retorn de la Copa d'Àfrica i una llarga lesió.

València reobrirà a l’estiu les piscines renovades del Parc de l’Oest

Les piscines del Parc de l'Oest de València reobriran en la temporada d'estiu després d'una rehabilitació integral. La inversió supera 1,2 milions i el termini d'obra és de sis mesos.

Rescaten a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d’hipotèrmia

El GERA ha trobat a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d'hipotèrmia en una zona de barranc i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira per a la seua atenció.

El subdirector d’Emergències va dir a Mazón la nit del 29-O que hi hauria entre 200 i 300 morts

Jorge Suárez va declarar davant la jutgessa que, la nit del 29 d'octubre, va estimar entre 200 i 300 morts. Va detallar dubtes i retards en l'enviament del Es-Alert.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promoció exterior i eleva el pla a 19 milions

La Generalitat ha reforçat el seu pla de mitjans amb 10 milions addicionals, fins a 19 milions, per a promocionar la Comunitat Valenciana en els mercats nacional i internacional. El paquet s'acompanya d'una taula de connectivitat, un pla de platges i un programa de màrqueting per a l'interior.

El Vila-real encaixa el doble de gols en la Lliga de Campions que en LaLiga

L'equip seguix sense guanyar després de set jornades de Lliga de Campions i encaixa el doble que en LaLiga. En la Copa del Rei, la seua mitjana defensiva va ser d'un gol per partit.

La 15K Nocturna València Gana Energia supera els 6.000 inscrits en 24 hores

La carrera nocturna de 15 km va esgotar en minuts les 2.000 places promocionals i ja frega el següent tram de preu. La 13a edició serà el 26 de setembre.

Localitzen i evacuen a la jove desapareguda a Favara en una zona de barranc

El grup GERA ha localitzat a la jove amb símptomes d'hipotèrmia en un barranc de Favara i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira, on ha sigut transferida al SAMU. La busca, coordinada per la Guàrdia Civil, s'ha reforçat amb indicis previs i la col·laboració de veïns i equips d'emergència.