13.1 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

Troben en bon estat a l’home que s’havia perdut buscant bolets en Vallibona

 
HOME BOLETS

L’home ha sigut trobat en bon estat | SIAB

 

ACTUALITZAT 16.40 hores. Segons ha avançat Emergències de la Generalitat Valènciana en Twitter, la Unitat de Prevenció d’Incendis ha trobat a l’home, de 80 anys, que havia desaparegut este matí mentres buscava bolets en Vallibona.

 

Las lluvias de las últimas semanas en las montañas del este dan esperanza a los buscadores de setas

L’home havia eixit a buscar bolets amb dos persones més | València Diari

Busquen a un home que s’ha perdut collint bolets

Efectius de bombers i un helicòpter del 112 s’han mobilitzat este diumenge en la busca d’un home de 80 anys que s’ha perdut en Vallibona, en la comarca dels Ports (Castelló), quan buscava bolets, segons han informat el Consorci Provincial de Bombers i el 112.

 

L’home havia eixit a buscar bolets este diumenge junt amb dos persones, però al voltant de les 10.30 hores del matí els acompanyants l’han perdut de vista i han començat a buscar-lo.

 

Fins al lloc, s’han mobilitzat efectius dels parcs de Baix Maestrat i Els Ports. Bombers ha demanat, a més, la col·laboració d’un helicòpter V-1 del servici del 112 de la Generalitat, segons les mateixes fonts.

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Emergències gestiona en dos dies 624 incidents pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

Emergències i el 1·1·2 han gestionat 624 incidents pel vent en dos dies, amb 314 a València. Es desactiven les alertes per vent i seguix l'avís costaner.

València Basket busca passar pàgina en la seua visita a Estepona

El conjunt taronja afronta a Estepona el seu primer partit després de l'eliminació europea, amb la volta de Queralt Casas i la baixa de Leo Fiebich. Burgos demana màxima mentalitat.

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.