12.8 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

Troben en bon estat a l’home que s’havia perdut buscant bolets en Vallibona

 
HOME BOLETS

L’home ha sigut trobat en bon estat | SIAB

 

ACTUALITZAT 16.40 hores. Segons ha avançat Emergències de la Generalitat Valènciana en Twitter, la Unitat de Prevenció d’Incendis ha trobat a l’home, de 80 anys, que havia desaparegut este matí mentres buscava bolets en Vallibona.

 

Las lluvias de las últimas semanas en las montañas del este dan esperanza a los buscadores de setas

L’home havia eixit a buscar bolets amb dos persones més | València Diari

Busquen a un home que s’ha perdut collint bolets

Efectius de bombers i un helicòpter del 112 s’han mobilitzat este diumenge en la busca d’un home de 80 anys que s’ha perdut en Vallibona, en la comarca dels Ports (Castelló), quan buscava bolets, segons han informat el Consorci Provincial de Bombers i el 112.

 

L’home havia eixit a buscar bolets este diumenge junt amb dos persones, però al voltant de les 10.30 hores del matí els acompanyants l’han perdut de vista i han començat a buscar-lo.

 

Fins al lloc, s’han mobilitzat efectius dels parcs de Baix Maestrat i Els Ports. Bombers ha demanat, a més, la col·laboració d’un helicòpter V-1 del servici del 112 de la Generalitat, segons les mateixes fonts.

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.