Anuncios

Troben en bon estat a l’home que s’havia perdut buscant bolets en Vallibona

 
HOME BOLETS

L’home ha sigut trobat en bon estat | SIAB

 

ACTUALITZAT 16.40 hores. Segons ha avançat Emergències de la Generalitat Valènciana en Twitter, la Unitat de Prevenció d’Incendis ha trobat a l’home, de 80 anys, que havia desaparegut este matí mentres buscava bolets en Vallibona.

 

Las lluvias de las últimas semanas en las montañas del este dan esperanza a los buscadores de setas

Anuncios
L’home havia eixit a buscar bolets amb dos persones més | València Diari

Busquen a un home que s’ha perdut collint bolets

Efectius de bombers i un helicòpter del 112 s’han mobilitzat este diumenge en la busca d’un home de 80 anys que s’ha perdut en Vallibona, en la comarca dels Ports (Castelló), quan buscava bolets, segons han informat el Consorci Provincial de Bombers i el 112.

 

L’home havia eixit a buscar bolets este diumenge junt amb dos persones, però al voltant de les 10.30 hores del matí els acompanyants l’han perdut de vista i han començat a buscar-lo.

 

Fins al lloc, s’han mobilitzat efectius dels parcs de Baix Maestrat i Els Ports. Bombers ha demanat, a més, la col·laboració d’un helicòpter V-1 del servici del 112 de la Generalitat, segons les mateixes fonts.

 

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Més de 200 conductors passen a disposició judicial a l’abril per delictes de seguretat viària en la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil va portar als tribunals a l'abril a 211 conductors en la Comunitat Valenciana per diferents delictes contra la seguretat viària, en la seua majoria relacionats amb alcohol i falta de permís.

Les festes de Moros i Cristians de Muro d’Alcoi eliminen la pirotècnia per a protegir els animals

Les Entrades de Moros i Cristians de Muro d'Alcoi suprimixen els castells de focs per a reduir l'estrés dels animals i reforcen mesures d'inclusió i seguretat.

Gran acolliment a la jornada de portes obertes de la EUIPO pel Dia d’Europa

La EUIPO organitza a Alacant una jornada de portes obertes pel Dia d'Europa amb gran resposta del públic, activitats per a famílies i actes culturals associats.

El Suprem delibera la sentència del cas Ábalos amb diverses incògnites obertes

El Tribunal Suprem prepara la sentència del cas Ábalos després d'un mes de vista oral, amb dubtes sobre l'existència d'una trama corrupta en Transports, els diners de les suposades mossegades i la credibilitat del delator Víctor de Aldama.

La renda familiar condiciona la mobilitat internacional dels universitaris a Espanya

Un informe de la Fundació BBVA i el Ivie revela que el nivell socioeconòmic determina qui accedix a la mobilitat internacional i que les universitats privades concentren més alumnat estranger de grau, mentres les públiques lideren en investigació.

Les pluges i les tempestes marcaran el temps del cap de setmana en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels molt coberts, ruixats que poden ser forts i amb tempesta, i un repunt de les temperatures a partir del diumenge.

El València Basket sobreviu al arreón final del Girona i es jugarà la final en Fontajau

El València Basket va deixar escapar una renda de deu punts i va acabar imposant-se per un ajustat 67-66 davant el Spar Girona, deixant la semifinal de la Lliga Femenina Endesa completament oberta per a la volta en Fontajau.

La Generalitat amplia l’alerta taronja per pluges a l’interior sud de València

La Generalitat estén l'alerta taronja per pluges a l'interior sud de València, mentres quasi tota la Comunitat seguix en avís groc excepte el nord de Castelló, amb registres que superen els 70 l/m² en diversos municipis.
Anuncios