9.5 C
València
Dilluns, 29 desembre, 2025

Busquen a Julián Martínez, desaparegut en Rafal

Busquen a Julián Martínez, desaparegut en Rafal, en el Baix Segura, Alacant

Julián Martínez | Twitter

 

Julián Martínez Argiles, un home de 55 anys, va desaparéixer el passat 26 de febrer en el municipi de Rafal, en la comarca del Baix Segura (Alacant), segons informa l’Associació SOS Desapareguts en el seu compte de Twitter.

 

Julián Martínez fa 1,65 metres d’alçada, té el monyo negre, els ulls verds, de complexió prima, té una marca en el nas i li falten algunes dents.

 

 

Tant la seua família com els seus amics no saben res d’ell des d’eixe dia i demanen que si algú l’ha vist o té qualsevol informació que es pose en contacte amb les autoritats. També es pot contactar a través dels telèfons 642 650 775 i 649 952 957 o per correu electrònic sosdesaparecidos@sosdesaparecidos.es.

Últimes notícies

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen mantindre la busca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han demanat que l'operatiu no es detinga i han agraït el suport rebut. Han assenyalat que l'única informació oficial és que la busca continuarà este diumenge i que alguns afins viatgen al país.

La pluja desvia 9 vols i tala la línia 1 de Rodalia a València

El temporal ha obligat a desviar nou vols a Manises i ha interromput el servici entre Alginet i Castelló. Bombers reforcen l'operatiu sense danys personals.

Aemet ha elevat a roig l’avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha emés un És_Alert

Aemet ha elevat a roig l'avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha enviat un És_Alert. La previsió apunta a més de 180 l/m² en 12 hores.

La revolució festiva de farina i ous pren el poder a Ibi

Ibi ha celebrat la seua jornada de 'els enfarinats' amb una presa simbòlica del poder a base de farina i ous podrits, recaptació solidària i normes absurdes.

El temporal provoca desallotjaments a Alacant i desborda barrancs a València

El temporal ha obligat a desallotjaments preventius a Benferri i ha desbordat barrancs a La Safor i Orihuela. Es demana màxima precaució en A-7 i A-3.

Pluges torrencials colpegen la Comunitat Valenciana i sumen 113 l/m² en Simat

Les pluges descarreguen amb força en la Comunitat Valenciana i deixen 113 l/m² a Simat de la Valldigna, amb 44 en mitja hora. Aemet manté avís taronja en tota la província de València.

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen que la busca seguisca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han agraït el suport rebut i han demanat que l'operatiu continue sense descans. Membres de diverses famílies viatgen al país per a seguir de prop les gestions.

Emergències activa l’alerta hidrològica en la conca del Segura per l’augment del cabal

El Centre de Coordinació d'Emergències ha activat l'alerta hidrològica en municipis de la conca del Segura per la pujada del cabal. Aemet ha activat avís taronja per pluges a la província de València.