18.8 C
València
Diumenge, 7 desembre, 2025

Troben el cadàver de la xica de 17 anys que caigué al pantà de Contreras en un accident de moto

 

ACTUALITZAT a les 14.50 hores. El Grup Especial d’Activitats Subaquàtiques de la Guàrdia Civil (Geas) ha trobat el cadàver de la menor de 17 anys, veïna de Camporrobles, en la comarca de la Plana d’Utiel (València), en el pantà de Contreras, en  Minglanilla (Conca). La troballa s’ha produït cap a les 14 hores d’este dijous.

 

Busquen a una xica en el pantà de Contreras després de patir un accident de moto

El Grup Especial d’Activitats Subaquàtiques de la Guàrdia Civil (Geas) busca a una xica de Camporrobles, en la comarca de la Plana d’Utiel (València), en el pantà de Contreras, en Minglanilla (Conca). La jove ha patit un accident de moto este dimecres, cap a les nou de la nit.

 

El xic, també de Camporrobles, que viatjava amb ella, ha acabat ferit i tirat en terra, pel que ha sigut traslladat a l’hospital de Requena, mentres que la moto i la xica han caigut al pantà. Per este motiu, esta mateixa nit de dimecres ha començat el dispositiu de busca, però només s’ha localitzat la moto. Este dijous, continua la busca del cos de la xica en la zona.

 

A demés del Geas, també han participat en el dispositiu de nit una dotació de la Guàrdia Civil, els bombers de Motilla del Palancar, efectius del Consorci Provincial de Bombers de València (CPBV) i una Unitat de Vigilància Intensiva (UVI) mòbil.

Últimes notícies

John Korir s’imposa amb autoritat en la Marató de València

John Korir ha guanyat la 45 edició de la Marató de València amb 2.02:25, tercera millor marca mundial de l'any. La victòria s'ha construït amb un canvi de ritme decisiu en el km 25.

Jepkosgei firma la millor marca mundial de l’any i bat el rècord de la Marató de València

Joyciline Jepkosgei es va imposar amb 2.14:00 en la 45 edició, rècord de la prova i millor marca mundial de 2025. Peres Jepchirchir va ser segona i Meritxell Soler novena.

L’aeroport de Castelló bat el seu rècord anual en superar els 304.000 passatgers

La infraestructura ha aconseguit 304.493 usuaris en el que va de 2025 i ha superat un mes abans la meta de 300.000. El trànsit creix un 16% l'any i un 10% al novembre, amb 14 rutes operades i més oferta prevista per a 2026.

Detingut a Madrid per robar l’exclusiva bicicleta d’un pilot de MotoGP a Cheste

Detingut a Madrid un home de 44 anys pel robatori de l'exclusiva bicicleta d'un pilot de MotoGP durant el GP de Cheste. La bici, valorada en 15.000-20.000 euros, es va rastrejar amb cambres.

Aire net, connexió social i teixits intel·ligents per a ciutats més habitables

Centres tecnològics valencians desenrotllen recobriments que depuren l'aire, tèxtils i mobiliari amb sensors i una plataforma que combat la soledat dels majors.

Milers d’atletes prenen València en la vespra d’una Marató que vol ser el més ràpid de 2025

València viu una jornada prèvia d'entrenaments i últims ajustos abans de la Marató, amb 36.000 dorsals i la meta de liderar els temps mundials de 2025.

Marcelino advertix que és impossible mantindre el ritme actual del Vila-real

Després del 2-0 al Getafe, Marcelino va rebaixar l'eufòria: va afirmar que el seu equip no pot sostindre este ritme de punts i que l'objectiu passa per competir per la quarta plaça.

Feijóo deixa en mans de Mazón la seua renúncia a l’acta de diputat

Alberto Núñez Feijóo ha sostingut que renunciar a l'escó és una decisió que correspon a Carlos Mazón i confia a tancar el seu relleu a la Comunitat Valenciana abans de cap d'any. També s'ha desmarcat de les versions sobre la DANA en afirmar que es va assabentar alhora que la premsa.