Troben el cadàver de la xica de 17 anys que caigué al pantà de Contreras en un accident de moto

 

ACTUALITZAT a les 14.50 hores. El Grup Especial d’Activitats Subaquàtiques de la Guàrdia Civil (Geas) ha trobat el cadàver de la menor de 17 anys, veïna de Camporrobles, en la comarca de la Plana d’Utiel (València), en el pantà de Contreras, en  Minglanilla (Conca). La troballa s’ha produït cap a les 14 hores d’este dijous.

 

Busquen a una xica en el pantà de Contreras després de patir un accident de moto

El Grup Especial d’Activitats Subaquàtiques de la Guàrdia Civil (Geas) busca a una xica de Camporrobles, en la comarca de la Plana d’Utiel (València), en el pantà de Contreras, en Minglanilla (Conca). La jove ha patit un accident de moto este dimecres, cap a les nou de la nit.

 

El xic, també de Camporrobles, que viatjava amb ella, ha acabat ferit i tirat en terra, pel que ha sigut traslladat a l’hospital de Requena, mentres que la moto i la xica han caigut al pantà. Per este motiu, esta mateixa nit de dimecres ha començat el dispositiu de busca, però només s’ha localitzat la moto. Este dijous, continua la busca del cos de la xica en la zona.

 

A demés del Geas, també han participat en el dispositiu de nit una dotació de la Guàrdia Civil, els bombers de Motilla del Palancar, efectius del Consorci Provincial de Bombers de València (CPBV) i una Unitat de Vigilància Intensiva (UVI) mòbil.

Últimes notícies

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.