19.4 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

Troben el cadàver de la xica de 17 anys que caigué al pantà de Contreras en un accident de moto

 

ACTUALITZAT a les 14.50 hores. El Grup Especial d’Activitats Subaquàtiques de la Guàrdia Civil (Geas) ha trobat el cadàver de la menor de 17 anys, veïna de Camporrobles, en la comarca de la Plana d’Utiel (València), en el pantà de Contreras, en  Minglanilla (Conca). La troballa s’ha produït cap a les 14 hores d’este dijous.

 

Busquen a una xica en el pantà de Contreras després de patir un accident de moto

El Grup Especial d’Activitats Subaquàtiques de la Guàrdia Civil (Geas) busca a una xica de Camporrobles, en la comarca de la Plana d’Utiel (València), en el pantà de Contreras, en Minglanilla (Conca). La jove ha patit un accident de moto este dimecres, cap a les nou de la nit.

 

El xic, també de Camporrobles, que viatjava amb ella, ha acabat ferit i tirat en terra, pel que ha sigut traslladat a l’hospital de Requena, mentres que la moto i la xica han caigut al pantà. Per este motiu, esta mateixa nit de dimecres ha començat el dispositiu de busca, però només s’ha localitzat la moto. Este dijous, continua la busca del cos de la xica en la zona.

 

A demés del Geas, també han participat en el dispositiu de nit una dotació de la Guàrdia Civil, els bombers de Motilla del Palancar, efectius del Consorci Provincial de Bombers de València (CPBV) i una Unitat de Vigilància Intensiva (UVI) mòbil.

Últimes notícies

Pérez Llorca creu que no tindrà problemes amb Vox pel cas de les VPP d’Alacant

El president de la Generalitat va assegurar que la resposta davant les presumptes irregularitats en l'adjudicació de VPP ha sigut transparent i contundent. Va defendre a la conselleria i va descartar que el cas deteriore la seua relació amb Vox.

Bernabé titlla de desficaci la rebaixa fiscal i acusa a Pérez Llorca de submís a Feijóo

Pilar Bernabé ha criticat la bonificació del 99% de l'impost de successions anunciada per Pérez Llorca i ha reclamat prioritzar el finançament. També ha acusat a Feijóo de mantindre un no a tot sense alternatives.

Bernabé retrau al PP un café per a tots en vivenda i alerta de favoritismes

Pilar Bernabé ha acusat el PP d'aplicar un model de vivenda pública de café per a tots que, al seu juí, afavorix a càrrecs i afins i pervertix la finalitat social.

Replanten més de 10.000 exemplars de posidònia per a restaurar tres hectàrees del litoral mediterrani

Acció Posidònia ha reintroduït més de 10.000 plantes per a recuperar tres hectàrees a Balears, Catalunya, Comunitat Valenciana i Murcia. El projecte, el major fins a la data al Mediterrani, combina voluntariat, cultiu 'in vitro' i formació.

Últim tram per a blindar el subministrament d’aigua a València i la seua àrea metropolitana

La EMSHI ha iniciat l'últim tram que unirà les potabilitzadores de La Presa i El Realón per a garantir el proveïment a València davant incidències greus. La fase, amb 13,5 milions d'inversió i finalització prevista en 2027, reforça la xarxa que atén 1,7 milions en 51 municipis

L’alcalde d’Alacant desoïx les demandes de dimissió i se centra en la gestió després del cas de les VPP

Luis Barcala ha evitat respondre a les peticions de dimissió per les suposades irregularitats en l'adjudicació de VPP en Platja de Sant Joan i ha insistit que la seua prioritat és la gestió i aclarir l'ocorregut.

La jutgessa de la DANA cita a 39 testimonis entre agents mediambientals i bombers forestals

La magistrada que investiga la gestion de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha acordat telefonar a 39 nous testimonis. Busca reconstruir la vigilància de rius i barrancs i el flux d'avisos a la poblacion.

L’Ajuntament sancionarà a Compromís per omplir València de cartells en la seua campanya contra Catalá

El consistori anuncia sancions a Compromís per una campanya de cartells que apel·la a l'alcaldessa i denuncia problemes en el transport públic. Catalá critica l'acció i defén que els polítics han de donar exemple.