Troben el cadàver de la xica de 17 anys que caigué al pantà de Contreras en un accident de moto

 

ACTUALITZAT a les 14.50 hores. El Grup Especial d’Activitats Subaquàtiques de la Guàrdia Civil (Geas) ha trobat el cadàver de la menor de 17 anys, veïna de Camporrobles, en la comarca de la Plana d’Utiel (València), en el pantà de Contreras, en  Minglanilla (Conca). La troballa s’ha produït cap a les 14 hores d’este dijous.

 

Busquen a una xica en el pantà de Contreras després de patir un accident de moto

El Grup Especial d’Activitats Subaquàtiques de la Guàrdia Civil (Geas) busca a una xica de Camporrobles, en la comarca de la Plana d’Utiel (València), en el pantà de Contreras, en Minglanilla (Conca). La jove ha patit un accident de moto este dimecres, cap a les nou de la nit.

 

El xic, també de Camporrobles, que viatjava amb ella, ha acabat ferit i tirat en terra, pel que ha sigut traslladat a l’hospital de Requena, mentres que la moto i la xica han caigut al pantà. Per este motiu, esta mateixa nit de dimecres ha començat el dispositiu de busca, però només s’ha localitzat la moto. Este dijous, continua la busca del cos de la xica en la zona.

 

A demés del Geas, també han participat en el dispositiu de nit una dotació de la Guàrdia Civil, els bombers de Motilla del Palancar, efectius del Consorci Provincial de Bombers de València (CPBV) i una Unitat de Vigilància Intensiva (UVI) mòbil.

Últimes notícies

Cinc detinguts en una macrooperació contra el narcotràfic amb 4 tones d’haixix a València

Cinc persones han sigut detingudes en una operació policial contra el narcotràfic en què s’han intervingut quatre tones d’haixix en una nau industrial de Silla. La investigació continua oberta i sota secret de sumari, dirigida des de Madrid pel Tribunal Central d’Instància.

Un accident en la A-7 a Paterna col·lapsa la via amb 6 km d’aturades

Un accident de trànsit en la A-7 a l’altura de Paterna ha generat sis quilòmetres de retencions en sentit Barcelona esta vesprada de dilluns, després de tallar-se el carril dret al punt quilomètric 324,500.

José María Chiquillo assumirà una direcció en l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons el DOGV.

José María Chiquillo s’incorpora com a directiu a l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons publica el DOGV, després d’una trajectòria política i institucional vinculada a València i a l’àmbit internacional.

Mompó no descarta ser candidat del PP a la Generalitat: ‘No hi ha jugador de futbol que no vullga ser titular’

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, no s'ha descartat com a candidat del PP a la Generalitat i ha defés la gestió provincial en la DANA durant un esmorzar informatiu d'AMDComVal.

Un nou campus gratuït de programació arribarà a Alacant a partir de 2027

La Generalitat i la Fundació Telefónica posaran en marxa el campus 42 Alicante en l’antic edifici de Correus, amb formació gratuïta en programació, IA i ciberseguretat finançada amb 10,3 milions d’euros.

La pel·lícula valenciana ‘La violinista’ fa història en Annecy com a primer llargmetratge espanyol premiat

La consellera Carmen Ortí ha rebut a València la productora Paloma Mora per celebrar el Cristal a millor llargmetratge d’animació que ha aconseguit 'La violinista' en el Festival d’Annecy, el primer per a una pel·lícula espanyola en este certamen.

‘La violinista’, primera pel·líçula espanyola premiada a Annecy, triomfa amb segell valencià

La pel·lícula d’animació ‘La violinista’, amb participació de la productora valenciana TV ON Producciones i suport de l’Institut Valencià de Cultura, s’ha convertit en la primera cinta espanyola guanyadora del Cristal al millor llargmetratge al Festival d’Annecy. La consellera Carmen Ortí ha rebut la productora Paloma Mora i ha destacat el valor històric del reconeixement.