Troben el cadàver de la xica de 17 anys que caigué al pantà de Contreras en un accident de moto

 

ACTUALITZAT a les 14.50 hores. El Grup Especial d’Activitats Subaquàtiques de la Guàrdia Civil (Geas) ha trobat el cadàver de la menor de 17 anys, veïna de Camporrobles, en la comarca de la Plana d’Utiel (València), en el pantà de Contreras, en  Minglanilla (Conca). La troballa s’ha produït cap a les 14 hores d’este dijous.

 

Busquen a una xica en el pantà de Contreras després de patir un accident de moto

El Grup Especial d’Activitats Subaquàtiques de la Guàrdia Civil (Geas) busca a una xica de Camporrobles, en la comarca de la Plana d’Utiel (València), en el pantà de Contreras, en Minglanilla (Conca). La jove ha patit un accident de moto este dimecres, cap a les nou de la nit.

 

El xic, també de Camporrobles, que viatjava amb ella, ha acabat ferit i tirat en terra, pel que ha sigut traslladat a l’hospital de Requena, mentres que la moto i la xica han caigut al pantà. Per este motiu, esta mateixa nit de dimecres ha començat el dispositiu de busca, però només s’ha localitzat la moto. Este dijous, continua la busca del cos de la xica en la zona.

 

A demés del Geas, també han participat en el dispositiu de nit una dotació de la Guàrdia Civil, els bombers de Motilla del Palancar, efectius del Consorci Provincial de Bombers de València (CPBV) i una Unitat de Vigilància Intensiva (UVI) mòbil.

Últimes notícies

Ordre d’evacuació a Catí per l’incendi forestal de Tírig via Es-Alert

Emergències ha ordenat evacuar Catí per l’avanç de l’incendi forestal de Tírig i ha avisat la població amb un Es-Alert. Els veïns han de eixir per la CV-128 o la N-232 en direcció a Xert i seguir les indicacions de la Guàrdia Civil.

224 vivendes públiques per a famílies vulnerables en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha adjudicat en l’últim any 224 vivendes del parc públic a famílies vulnerables, la majoria a la província de València, amb un servici d’acompanyament social per a garantir una integració estable.

Castelló ultima els preparatius per a viure l’eclipsi solar com un esdeveniment històric

Castelló ha posat en marxa dos grans escenaris a les platges del Gurugú i del Pinar per a seguir l’eclipsi total de sol del 12 d’agost, amb divulgadors científics de primer nivell. L’Ajuntament ha treballat més de dos anys per convertir la cita en un esdeveniment històric.

La belga Skywings obrirà un nou centre de formació al aeroport de Castelló

L’escola de pilotatge belga Skywings ha acordat amb l’aeroport de Castelló obrir un nou centre de formació que reforçarà l’activitat operativa i generarà ocupació al territori. La companyia ja té quatre aeronaus basades a Castelló i uns 60 alumnes belgues hi fan pràctiques cada any.

Els bombers forestals alerten d’una situació crítica en Sgise en plena campanya d’incendis

La Secció Sindical SPPLB Bombers Forestals GVA ha denunciat una situació operativa crítica en Sgise en plena campanya estival d’incendis, amb unitats sota mínims i negociacions laborals bloquejades. El sindicat adverteix de conseqüències greus si la Conselleria no aplica millores i no reforça el dispositiu.

Trobeu mort un home de 45 anys en una hamaca a la platja de La Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha localitzat este diumenge el cos sense vida d’un home de 45 anys en una hamaca d’una platja de La Vila Joiosa, sense signes de violència aparent. La causa de la mort es determinarà amb l’autòpsia a l’Institut Anatòmic Forense.

El PSPV porta a Fiscalia Massó per dir que Sánchez és ‘capo de la màfia corrupta’

El PSPV-PSOE ha presentat una denúncia davant la Fiscalia Provincial de València contra la presidenta de Les Corts, Llanos Massó (Vox), per un presumpte delicte d’injúries amb publicitat després d’haver qualificat Pedro Sánchez de ‘capo de la màfia corrupta’ en la xarxa social X.

Més de 2.700 jóvens ja tenen aval de la Generalitat per a comprar la seua primera vivenda

La Generalitat ha avalat 2.718 jóvens de la Comunitat Valenciana en set mesos de 2026 per a comprar 1.812 vivendes, amb més de 39 milions en garanties i finançament de fins al 100 % del preu.