La cadena de tendes Brico Depôt abandona la Comunitat Valenciana

 

El grup britànic Kingfisher, present en el mercat espanyol a través de la cadena de tendes de bricolatge Brico Depôt, ha anunciat que abandonarà la Península Ibèrica, on compta amb 31 establiments, per a concentrar-se en aquells països on compta amb una quota de mercat significativa.

 

A la Comunitat Valenciana, Brico Depôt compta amb quatre establiments: un a Quart de Poblet, al costat del Centre Comercial Bonaire, a la comarca de l’Horta Oest; altre en Sant Antonio de Benaixeve, a Camp de Túria; a Alzira, a la comarca de la Ribera Alta i un altre més a Crevillent, al Baix Vinalopó.

 

«Estem compromesos amb el nostre pla de crear un negoci fort a llarg termini», va explicar la consellera delegada del grup britànic, Véronique Laury, afegint que «la decisió d’eixir de Rússia, Espanya i Portugal forma part d’aquest compromís».

 

Des de 2003 a Espanya

 

Segons les dades de la companyia, present en el mercat espanyol des de 2003, Brico Depôt Iberia compta amb 31 tendes obertes a Espanya i Portugal, de les quals 27 corresponen a Espanya, i amb un total de més d’1.700 treballadors.

En el seu últim exercici fiscal, Brico Depôt Espanya va aconseguir un benefici operatiu de 2 milions de lliures esterlines (2,2 milions d’euros), mentre que el negoci portugués va registrar pèrdues d’explotació per import de 2 milions de lliures (2,2 milions d’euros).

 

Se’n van per «aconseguir una posició de lideratge»

 

«Açò ens permetrà aplicar la nostra estratègia amb major enfocament i eficàcia en els nostres mercats principals, on expliquem o podem aconseguir una posició de lideratge», va postil·lar Laury.

En el tercer trimestre del seu any fiscal, les vendes de Kingfisher van sumar 3.048 milions de lliures (3.426 milions d’euros), un 0,2% més que un any abans, encara que en termes comparables van disminuir un 1,3%. El negoci de la companyia en la Península Ibèrica va millorar un 0,9% entre agost i octubre, fins a 87 milions de lliures (98 milions d’euros).

Últimes notícies

Quasi 400 alumnes estrenen el campus xinés de la UPV a Hangzhou

El campus internacional de la Universitat Politècnica de València a Hangzhou ha encetat el seu primer curs amb 383 estudiants i viurà la inauguració institucional el 19 de setembre.

El passeig de les Estreles de l’Alfàs es convertix en passarel·la amb el desfile ‘Sorolla, mar y luz’

El passeig de les Estreles de l’Alfàs del Pi acollirà este dissabte el desfile ‘Sorolla, mar y luz’ de la firma valenciana Cache Croche, dins del 38 Festival de Cine de l’Alfàs. La col·lecció de la dissenyadora Alba García ret homenatge a l’univers mediterrani de Joaquín Sorolla amb peces sostenibles pintades a mà.

València provarà en 2027 noves eines europees contra ciberatacs a servicis essencials

València acollirà en 2027 una prova pilot del projecte europeu GANNDALF que simularà un ciberatac al Centre Integral de Seguretat i Emergències per a testar noves eines de resposta. El programa, finançat al 100 % per la Unió Europea, inclou també accions de formació ciutadana en ciberseguretat.

Cau a València un grup que enviava 172 quilos de droga a mig món per missatgeria

La Guàrdia Civil ha detingut cinc persones a València acusades d’enviar, per paqueteria postal, més de 172 quilos de drogues a tot Espanya i a 45 països. Quatre han ingressat en presó provisional i s’ha desmantellat un laboratori a la Costera i la Canal de Navarrés.

Quatre detinguts en desmantellar una gran plantació de marihuana en una nau d’Elx

La Policia Nacional ha desmantellat a Elx una plantació interior de marihuana amb 255 plantes i ha detingut quatre persones relacionades també amb el tràfic de cocaïna i el frau elèctric.

La jutgessa de la DANA estudia huit possibles víctimes mortals més fins a arribar a 240

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha représ les declaracions de testimonis i valora sumar huit possibles víctimes mortals més, que elevarien el balanç a 240 morts segons els informes forenses.

Dissabte estable a la Comunitat amb fins a 30 graus a la costa

La Comunitat Valenciana viurà este dissabte una jornada d’oratge estable, amb cels poc nuvolosos i màximes de fins a 30 graus a la costa i descens lleu en l’interior de València.

Corberán assume la responsabilitat i busca una reacció del València a Vitòria

Carlos Corberán admet que és el màxim responsable dels mals resultats del València, cuer amb un punt, i apel·la a reaccionar dimarts a Vitòria després de la derrota contra el Sevilla.