11.1 C
València
Dijous, 8 gener, 2026

Un camió bolca entre Burjassot i Paterna i provoca dos quilòmetres de retencions en la CV-35 i la CV-31

 

Un camió ha volcat en la CV-35 entre els termes municipals de Burjassot i Paterna, en la comarca de l’Horta (València), ha provocat al voltant d’un quilòmetre de retenció en la citada via i quasi dos quilòmetres en la CV-31.

 

El sinistre s’ha registrat cap a les 16.35 hores d’este divendres en el quilòmetre 5 de la CV-35 en sentit Ademús quan un camió que transportava bobines metàl·liques ha bolcat i ha originat un vessament de gasoil. L’accident ha obligat a tallar al trànsit dos dels tres carrils.

 

Les retencions s’han estés a la carretera CV-31, a l’altura de Paterna, a on han ocasionat congestions des del quilòmetre 2,5 al 1, segons han informat el Centre de Gestió de Trànsit i el Consorci Provincial de Bombers de València.

 

Dotacions de bombers de Paterna i Burjassot amb sergent de Paterna han intervingut en l’accident. A la seua arribada, el conductor ja havia eixit de la cabina de conducció.

 

Últimes notícies

El Govern defén que totes les comunitats guanyen amb el nou model de finançament autonòmic

Óscar López ha assegurat que el sistema reportarà més recursos a totes les autonomies i ha advertit que han d'arribar a la ciutadania, no a negocis privats.

2025 tanca amb 94 morts en les carreteres de la Comunitat Valenciana, 16 menys que en 2024

La Comunitat Valenciana va registrar 94 morts en carretera en 2025, 16 menys que en 2024. El descens coincidix amb més desplaçaments i amb una taxa de sinistres més baixa.

Sadiq passa revisió per a fitxar pel València i diu estar ‘perfecte’ per a jugar

Umar Sadiq es va sotmetre a la revisió mèdica per a tancar el seu traspàs de la Reial Societat al València i va assegurar que està 'perfecte' per a jugar davant l'Elx si es confirma l'operació.

La Va unir ha sol·licitat una ajuda extra per a tots els viticultors per la baixada de producció

La Va unir ha sol·licitat a Agricultura una ajuda directa, extraordinària i immediata per a totes les explotacions de raïm de vinificació registrades en la Comunitat Valenciana. També ha demanat compatibilitat amb la PEPAC i activar la verema en verd amb una sol·licitud abans del 15 de gener per a la campanya 2026.

Felipe Orts i Lucía González busquen ampliar la seua llegenda a Tarancón

Tarancón acull del 9 a l'11 de gener el Campionat d'Espanya de ciclocrós amb més de 700 ciclistes. Felipe Orts i Lucía González partixen com a grans favorits en un circuit de 3.000 metres amb obstacles.

10K València busca els rècords femenins d’Espanya i Europa en la seua 18a edició

La 10K València afronta la seua dihuitena edició amb l'objectiu de batre els rècords femenins d'Europa i Espanya. Amb 16.000 dorsals esgotats, creix l'estirada internacional i s'introduïxen ajustos lleus en el circuit.

Una altra jornada sense resultats en la busca del xiquet valencià desaparegut a Indonèsia

El dia 14 de l'operatiu va acabar sense avanços pel mal temps. La busca es reprendrà a l'alba i seguirà fins al migdia del divendres.

La vacunació contra la grip creix un 14% en la Comunitat Valenciana, segons Sanitat

Sanitat ha confirmat un augment del 14% en la campanya de la grip en la Comunitat Valenciana. El conseller ha reivindicat la prevenció i ha detallat reforços.