16.7 C
València
Dissabte, 20 desembre, 2025

Un camió bolca entre Burjassot i Paterna i provoca dos quilòmetres de retencions en la CV-35 i la CV-31

 

Un camió ha volcat en la CV-35 entre els termes municipals de Burjassot i Paterna, en la comarca de l’Horta (València), ha provocat al voltant d’un quilòmetre de retenció en la citada via i quasi dos quilòmetres en la CV-31.

 

El sinistre s’ha registrat cap a les 16.35 hores d’este divendres en el quilòmetre 5 de la CV-35 en sentit Ademús quan un camió que transportava bobines metàl·liques ha bolcat i ha originat un vessament de gasoil. L’accident ha obligat a tallar al trànsit dos dels tres carrils.

 

Les retencions s’han estés a la carretera CV-31, a l’altura de Paterna, a on han ocasionat congestions des del quilòmetre 2,5 al 1, segons han informat el Centre de Gestió de Trànsit i el Consorci Provincial de Bombers de València.

 

Dotacions de bombers de Paterna i Burjassot amb sergent de Paterna han intervingut en l’accident. A la seua arribada, el conductor ja havia eixit de la cabina de conducció.

 

Últimes notícies

L’Elx busca tancar l’any invicte a casa davant un Raig eufòric a Europa

Elx, invicte com a local, aspira a acomiadar un any d'ascens amb un triomf davant un Raig eufòric per Europa però bloquejat en Lliga. Les baixes obliguen a ajustos.

Vila-real i Barcelona, dol en el cim en La Ceràmica

Vila-real rep al Barcelona en La Ceràmica en ple pols per LaLiga: líder contra un equip en ratxa i invicte a casa. Les baixes i els onces marquen el xoc.

Marcelino busca la seua primera victòria davant el Barcelona com a local en Lliga al nové intent

El tècnic del Vila-real afronta un altre dol en La Ceràmica amb el repte d'aconseguir el seu primer triomf de lliga a casa davant el Barça. El seu historial com a local reunix empats i derrotes, amb l'última cita saldada 1-5.

Pepelu demana desconnectar en l’aturada per a tornar més fortes: serà un camí llarg

Pepelu va reivindicar l'aturada de Nadal per a reinicialitzar i tornar donant la seua millor versió. Va lamentar que al València se li escapen punts per detalls, sobretot a pilota parada.

Pogacar bat el seu propi rècord al Coll de Rates en un entrenament a Alacant

Tadej Pogacar va batre el seu propi registre al Coll de Rates amb 11.57 durant un entrenament amb el UAE Team Emirates. Va millorar en 24 segons la seua marca de 2024 en els 6,5 km al 5,5%.

Corberán tanca l’any amb quatre punts més que en el relleu a Baralla

L'equip suma 16 punts i és setzé, quatre més que en el mateix tram del curs passat. La millora és lleugera i l'objectiu continua sent la permanència.

Ivace+i finança un procés per a obtindre ingredients naturals d’algues per a cosmètica

Ivace+i finança Biored, un projecte que desenrotlla una biorrefinería en cascada per a convertir algues en ingredients bioactivos per a cosmètica, nutracéutica i agricultura. La iniciativa integra cultiu, extracció sostenible i validació industrial amb suport de fons FEDER.

AVVAC xifra en quasi 7 milions les pèrdues no reconegudes per la DANA en l’art valencià

Un peritatge de AVVAC xifra en més de 6,9 milions l'impacte de la DANA del 29 d'octubre de 2024 en el sector de les arts visuals valencianes i denúncia que gran part dels danys seguixen sense ser compensats.