Un camió bolca entre Burjassot i Paterna i provoca dos quilòmetres de retencions en la CV-35 i la CV-31

 

Un camió ha volcat en la CV-35 entre els termes municipals de Burjassot i Paterna, en la comarca de l’Horta (València), ha provocat al voltant d’un quilòmetre de retenció en la citada via i quasi dos quilòmetres en la CV-31.

 

El sinistre s’ha registrat cap a les 16.35 hores d’este divendres en el quilòmetre 5 de la CV-35 en sentit Ademús quan un camió que transportava bobines metàl·liques ha bolcat i ha originat un vessament de gasoil. L’accident ha obligat a tallar al trànsit dos dels tres carrils.

 

Les retencions s’han estés a la carretera CV-31, a l’altura de Paterna, a on han ocasionat congestions des del quilòmetre 2,5 al 1, segons han informat el Centre de Gestió de Trànsit i el Consorci Provincial de Bombers de València.

 

Dotacions de bombers de Paterna i Burjassot amb sergent de Paterna han intervingut en l’accident. A la seua arribada, el conductor ja havia eixit de la cabina de conducció.

 

Últimes notícies

Mig milió d’euros valencians per a ajuda d’emergència a Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha posat en marxa un paquet extraordinari de 500.000 euros per a assistència bàsica a Veneçuela, a més de reforçar l’enviament d’equips de rescat i personal especialitzat des de la Comunitat Valenciana.

147 anys i mig de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna pel Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i multes de 784,6 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020, després que el TSJCV anul·lara una absolució prèvia i ordenara valorar els missatges de Sky ECC.

147 anys de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020.

147 anys i mig de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per intentar introduir un alijo de 117 quilos de cocaïna al Port de València el 2020.

147 anys de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna al port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al port de València el 2020.

El PSPV obri el 2 i 3 de juliol el termini per a presentar candidatures a la Presidència de la Generalitat

La militància del PSPV-PSOE triarà en primàries qui encapçalarà la candidatura a la Presidència de la Generalitat en 2027, amb termini de presentació el 2 i 3 de juliol i possible segona volta el 26.

72 anys de presó per guardar, difondre i produir vídeos pedòfils amb menors

La Audiencia de Alicante ha imposat 72 anys i mig de presó a un home per deu delictes de corrupció de menors, cinc d'agressió sexual i nou d'exhibicionisme, encara que el màxim de compliment queda fixat en 20 anys.

El Suprem absol danys i malversació a l’exalcalde de Gandia Arturo Torró en el cas Tele 7

El Tribunal Suprem ha anul·lat la condemna per malversació contra l’exalcalde de Gandia Arturo Torró i l’empresari Ricardo Manuel Faura, en el cas Tele 7, i ha absolt tots dos dels delictes pels quals havien sigut condemnats.