Un camió bolca entre Burjassot i Paterna i provoca dos quilòmetres de retencions en la CV-35 i la CV-31

 

Un camió ha volcat en la CV-35 entre els termes municipals de Burjassot i Paterna, en la comarca de l’Horta (València), ha provocat al voltant d’un quilòmetre de retenció en la citada via i quasi dos quilòmetres en la CV-31.

 

El sinistre s’ha registrat cap a les 16.35 hores d’este divendres en el quilòmetre 5 de la CV-35 en sentit Ademús quan un camió que transportava bobines metàl·liques ha bolcat i ha originat un vessament de gasoil. L’accident ha obligat a tallar al trànsit dos dels tres carrils.

 

Les retencions s’han estés a la carretera CV-31, a l’altura de Paterna, a on han ocasionat congestions des del quilòmetre 2,5 al 1, segons han informat el Centre de Gestió de Trànsit i el Consorci Provincial de Bombers de València.

 

Dotacions de bombers de Paterna i Burjassot amb sergent de Paterna han intervingut en l’accident. A la seua arribada, el conductor ja havia eixit de la cabina de conducció.

 

Últimes notícies

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.