9.2 C
València
Dimarts, 2 desembre, 2025

Un camió trenca el cablejat del tramvia de València i deixa dos línies paralitzades

Un camió d'obra ha paralitzat dos línies de tramvia en València

El camió ha paralitzat dos línies durant sis hores | Twitter – @bvcj1974

 

La circulació dels tramvies de les línies L4 i L6 de Metrovalencia s’ha vist paralitzada durant unes sis hores, després de què un camió d’obra s’enganxara amb el cablejat del tram entre l’avinguda de Primat Reig i el Pont de Fusta, segons han confirmat fonts de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV).

 

L’accident s’ha produït poc abans de les 9.00 hores del matí d’este dimarts, quan un camió que treballa en les obres de construcció d’una finca pròxima s’ha enganxat amb la catenària que travessa l’avinguda de Primat Reig i el Pont de Fusta i ha destensat diferents metres del cable, que porta l’electricitat que necessita el tramvia per a funcionar.

 

L’incident ha obligat als tècnics desplaçats en el lloc a tallar la tensió per a poder reparar la catenària. Mentres han fet els treballs de reparació, l’L4 funcionava únicament en el tram que va des d’Empalme a la Lloma Llarga i Mas del Rosari, mentres que l’L6 funcionava només en el tram entre la parada de la Cadena i Marítim Serreria.

 

Sobre les 15.00 hores els tècnics han pogut arreglar per complet l’avaria i sis hores després els tramvies han tornat a oferir el seu recorregut habitual al complet.

Últimes notícies

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.

El cap de Gabinet de Mazón nega que es reclamara la presència del president en el Cecopi

José Manuel Cuenca va defendre davant la comissió del Congrés que el cap del Consell va estar informat durant la DANA i que ningú li va requerir acudir al Cecopi. L'oposició li va retraure no interrompre l'agenda d'eixe dia.

Arranca el juí del cas Aigües de Calp per anomalies en la xarxa d’aigua 21 anys després

L'Audiència d'Alacant ha iniciat la vista contra huit acusats per presumptes irregularitats en l'adjudicació i execució d'obres de l'aigua a Calp. El juí s'ha obert amb testimonis i les declaracions dels processaments s'han fixat per a mediats de setmana.

Rescaten el cadàver d’un home en el riu Segura a Orihuela

Bombers han recuperat el cos d'un home de 47 anys del riu Segura a Orihuela. La Policia Nacional ha obert una investigació sense signes aparents de violència.

Marcelino, nomenat millor entrenador de novembre en LaLiga

El tècnic del Vila-real ha sigut triat millor entrenador de novembre després d'un ple de victòries que ha impulsat a l'equip al tercer lloc, a dos punts del Barcelona. Es va imposar en la votació final a Simeone i Flic.

Salomé Pradas i Cayetano García compareixeran davant la comissió de la DANA el 15 de desembre

La Mesa de la comissió del Congrés ha fixat per al dia 15 les compareixences de Salomé Pradas (11.00) i Cayetano García (15.30) en la investigació sobre la DANA. Les sessions es desenrotllaran amb torns de preguntes de tots els grups.