Un camió trenca el cablejat del tramvia de València i deixa dos línies paralitzades

Un camió d'obra ha paralitzat dos línies de tramvia en València

El camió ha paralitzat dos línies durant sis hores | Twitter – @bvcj1974

 

La circulació dels tramvies de les línies L4 i L6 de Metrovalencia s’ha vist paralitzada durant unes sis hores, després de què un camió d’obra s’enganxara amb el cablejat del tram entre l’avinguda de Primat Reig i el Pont de Fusta, segons han confirmat fonts de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV).

 

L’accident s’ha produït poc abans de les 9.00 hores del matí d’este dimarts, quan un camió que treballa en les obres de construcció d’una finca pròxima s’ha enganxat amb la catenària que travessa l’avinguda de Primat Reig i el Pont de Fusta i ha destensat diferents metres del cable, que porta l’electricitat que necessita el tramvia per a funcionar.

 

L’incident ha obligat als tècnics desplaçats en el lloc a tallar la tensió per a poder reparar la catenària. Mentres han fet els treballs de reparació, l’L4 funcionava únicament en el tram que va des d’Empalme a la Lloma Llarga i Mas del Rosari, mentres que l’L6 funcionava només en el tram entre la parada de la Cadena i Marítim Serreria.

 

Sobre les 15.00 hores els tècnics han pogut arreglar per complet l’avaria i sis hores després els tramvies han tornat a oferir el seu recorregut habitual al complet.

Últimes notícies

Infraestructures educatives: data clau per a la negociació entre Educació i sindicats

Educació i sindicats de docents es reuniran dimarts 30 de juny per a negociar el bloc d Infraestructures Educatives i el decret de jornada i horari del professorat no universitari, amb diversos plans d inversió sobre la taula.

Mig milió d’euros i equip de rescat valencià per a ajudar Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha destinat 500.000 euros a ajuda humanitària urgent per a Veneçuela i ha activat un equip especialitzat de bombers i gossos de rescat per a sumar-se al dispositiu de resposta després dels terratrémols de Caracas i La Guaira.

Benidorm obrirà SkyFest, un nou recinte d’estiu amb més de 20 concerts

Benidorm inaugurarà este diumenge SkyFest, un nou espai d’espectacles als antics camps Hermanos Martínez Munuera, amb més de vint concerts i capacitat màxima per a 25.000 assistents fins a setembre.

Dos rescatistes de la Marina Baixa viatgen a Veneçuela amb gossos per buscar supervivents

Dos membres del grup GEIR-K9 de la Marina Baixa viatgen este divendres a Caracas amb dos gossos especialitzats per buscar supervivents del doble terratrémol de Veneçuela.

Detingut a Alacant per estavellar el cotxe després d’una discussió amb la seua parella

Un home de 30 anys ha sigut detingut a Alacant acusat de violència masclista i de causar danys després d’estavellar suposadament de manera intencionada el seu vehicle contra un contenidor de vidre i dos cotxes estacionats al barri de Babel, després d’una discussió amb la seua parella.

Barrachina acusa Espanya i Morant de justificar delictes en lloc de defensar una millor financiació

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, ha acusat els ministres socialistes Arcadi España i Diana Morant de centrar-se en justificar decisions judicialment qüestionades del Govern de Pedro Sánchez en lloc d’impulsar una nova financiació autonòmica pactada amb totes les comunitats.

Transport públic més barat fins a finals de 2026: el Consell allarga els descomptes

El Consell ha acordat prorrogar fins al 31 de desembre de 2026 les reduccions temporals de tarifes en el transport públic autonòmic, amb gratuïtat per als menors de 15 anys i descomptes importants per a jóvens i abonats.

La detecció d’amiant encarisix la demolició del CEIP Orba d’Alfafar en quasi 82.000 euros

La demolició del CEIP Orba d’Alfafar, afectat per la DANA, ha incrementat el seu cost en 81.770 euros per l’aparició de grans quantitats de fibrocement amb amiant durant les obres.