Un camió trenca el cablejat del tramvia de València i deixa dos línies paralitzades

Un camió d'obra ha paralitzat dos línies de tramvia en València

El camió ha paralitzat dos línies durant sis hores | Twitter – @bvcj1974

 

La circulació dels tramvies de les línies L4 i L6 de Metrovalencia s’ha vist paralitzada durant unes sis hores, després de què un camió d’obra s’enganxara amb el cablejat del tram entre l’avinguda de Primat Reig i el Pont de Fusta, segons han confirmat fonts de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV).

 

L’accident s’ha produït poc abans de les 9.00 hores del matí d’este dimarts, quan un camió que treballa en les obres de construcció d’una finca pròxima s’ha enganxat amb la catenària que travessa l’avinguda de Primat Reig i el Pont de Fusta i ha destensat diferents metres del cable, que porta l’electricitat que necessita el tramvia per a funcionar.

 

L’incident ha obligat als tècnics desplaçats en el lloc a tallar la tensió per a poder reparar la catenària. Mentres han fet els treballs de reparació, l’L4 funcionava únicament en el tram que va des d’Empalme a la Lloma Llarga i Mas del Rosari, mentres que l’L6 funcionava només en el tram entre la parada de la Cadena i Marítim Serreria.

 

Sobre les 15.00 hores els tècnics han pogut arreglar per complet l’avaria i sis hores després els tramvies han tornat a oferir el seu recorregut habitual al complet.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.

Facephi reforça la seua expansió internacional amb una nova filial al Canadà

Facephi amplia la seua presència internacional amb una nova filial al Canadà per a reforçar la seua proximitat al mercat i respondre a l'augment de la demanda de solucions d'identitat digital i antifrau basades en IA.

Asaja preveu una campanya de nispros a l’alça malgrat uns costos que considera inassumibles

Asaja Alacant preveu una campanya de nispros de Callosa d'en Sarrià amb al voltant de 10.000 tones, però advertix que el fort increment de costos posa en risc la viabilitat del cultiu.

Tres anys i deu mesos de presó per cremar el cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai

L'Audiència d'Alacant condemna a un home a tres anys i deu mesos de presó per incomplir de forma reiterada una orde d'allunyament i calar foc al cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai, a més d'imposar-li una indemnització econòmica.

La Comunitat Valenciana encadena set mesos liderant la creació de noves empreses

La Comunitat Valenciana registra al febrer un augment interanual del 56,8% en la creació de societats i encadena set mesos consecutius de creixement empresarial.

El Vila-real aconseguix els 60 punts i manté la seua tradició europea en Primera

El Vila-real arriba als 60 punts en LaLiga després de guanyar a l'Athletic a Bilbao, suma 13 temporades aconseguint esta xifra en Primera i manté el seu ple de classificació europea en cada ocasió.