Un camió trenca el cablejat del tramvia de València i deixa dos línies paralitzades

Un camió d'obra ha paralitzat dos línies de tramvia en València

El camió ha paralitzat dos línies durant sis hores | Twitter – @bvcj1974

 

La circulació dels tramvies de les línies L4 i L6 de Metrovalencia s’ha vist paralitzada durant unes sis hores, després de què un camió d’obra s’enganxara amb el cablejat del tram entre l’avinguda de Primat Reig i el Pont de Fusta, segons han confirmat fonts de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV).

 

L’accident s’ha produït poc abans de les 9.00 hores del matí d’este dimarts, quan un camió que treballa en les obres de construcció d’una finca pròxima s’ha enganxat amb la catenària que travessa l’avinguda de Primat Reig i el Pont de Fusta i ha destensat diferents metres del cable, que porta l’electricitat que necessita el tramvia per a funcionar.

 

L’incident ha obligat als tècnics desplaçats en el lloc a tallar la tensió per a poder reparar la catenària. Mentres han fet els treballs de reparació, l’L4 funcionava únicament en el tram que va des d’Empalme a la Lloma Llarga i Mas del Rosari, mentres que l’L6 funcionava només en el tram entre la parada de la Cadena i Marítim Serreria.

 

Sobre les 15.00 hores els tècnics han pogut arreglar per complet l’avaria i sis hores després els tramvies han tornat a oferir el seu recorregut habitual al complet.

Anuncios

Últimes notícies

Gátova exigix a la CHJ una neteja urgent del barranc del Carraixet per risc de riuades i incendis

L'Ajuntament de Gátova reclama a la Confederació Hidrogràfica del Xúquer una intervenció urgent i integral en el barranc del Carraixet davant l'acumulació massiva de canyes invasores i l'augment del risc d'inundacions i incendis.

Elx mobilitza els seus símbols en un vídeo per a espentar a l’equip cap a la salvació

L'Elx difon un vídeo en les seues xarxes en el qual recorre a símbols il·licitans, personatges històrics i oficis tradicionals per a animar a l'equip en la lluita per la permanència en Primera Divisió.

Nova marxa lenta de taxis a València contra el servici dels VTC

Set associacions del taxi a València convoquen per a este dijous una marxa lenta amb els vehicles i una concentració a peu per a denunciar l'augment dels VTC sense resposta de la Conselleria.

Jutgen a un advocat d’Elx per quedar-se 65.000 euros de la indemnització d’una clienta

Un advocat d'Elx s'enfronta a tres anys de presó acusat d'apropiar-se de 65.000 euros de la indemnització que havia de cobrar una dona per un greu accident de trànsit patit al costat de la seua filla menor.

Detingut a Alginet per una onada d’estirades a ancianes a Benifaió i Carlet

Un home de 44 anys ha sigut detingut a Alginet acusat d'almenys cinc robatoris amb violència a ancianes a Benifaió i Carlet, a més de diversos robatoris en vehicles durant les Falles.

El Suprem encara l’última sessió del juí a Ábalos, Koldo García i Aldama per presumpta corrupció

El Tribunal Suprem celebra la catorzena i previsiblement última sessió del juí per presumpta corrupció a José Luis Ábalos, la seua exasesor Koldo García i l'empresari Víctor de Aldama, centrada en els informes finals d'acusacions i defenses.

Baixen les temperatures i s’esperen ruixats a l’interior de la Comunitat Valenciana este dimecres

Este dimecres descendixen les temperatures en la Comunitat Valenciana i es preveuen ruixats febles, puntualment moderats amb tempesta a l'interior del terç nord, a més de canvis en el vent i l'estat de la mar.

Un robatori de cable entre Algemesí i Benifaió provoca retards als trens de rodalia i mitjana distància

Un robatori de cable entre Algemesí i Benifaió està provocant retards de fins a 18 minuts en trens de rodalia i mitjana distància, que només poden circular per una via en este tram.