Un camió trenca el cablejat del tramvia de València i deixa dos línies paralitzades

Un camió d'obra ha paralitzat dos línies de tramvia en València

El camió ha paralitzat dos línies durant sis hores | Twitter – @bvcj1974

 

La circulació dels tramvies de les línies L4 i L6 de Metrovalencia s’ha vist paralitzada durant unes sis hores, després de què un camió d’obra s’enganxara amb el cablejat del tram entre l’avinguda de Primat Reig i el Pont de Fusta, segons han confirmat fonts de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV).

 

L’accident s’ha produït poc abans de les 9.00 hores del matí d’este dimarts, quan un camió que treballa en les obres de construcció d’una finca pròxima s’ha enganxat amb la catenària que travessa l’avinguda de Primat Reig i el Pont de Fusta i ha destensat diferents metres del cable, que porta l’electricitat que necessita el tramvia per a funcionar.

 

L’incident ha obligat als tècnics desplaçats en el lloc a tallar la tensió per a poder reparar la catenària. Mentres han fet els treballs de reparació, l’L4 funcionava únicament en el tram que va des d’Empalme a la Lloma Llarga i Mas del Rosari, mentres que l’L6 funcionava només en el tram entre la parada de la Cadena i Marítim Serreria.

 

Sobre les 15.00 hores els tècnics han pogut arreglar per complet l’avaria i sis hores després els tramvies han tornat a oferir el seu recorregut habitual al complet.

Últimes notícies

València tanca parcs, suspén activitats i cancel·la els concerts de Vivers per l’ona de calor extrema

L’Ajuntament de València ha activat mesures excepcionals per l’alerta roja per calor, amb tancament de parcs, suspensió d’activitats i obertura de refugis climàtics.

València tanca parcs, suspén concerts i activa refugis climàtics per l’ona de calor extrema

València ha activat el Cecopal per l’alerta roja per calor, ha tancat parcs, cementeris i parcs infantils, ha cancel·lat els concerts de Vivers i ha obert refugis climàtics, a més d’adoptar restriccions en mercats, obres i activitats esportives.

L’Estat dona llum verda a les obres principals del barranc de la Saleta amb 132 milions

El Consell de Ministres ha autoritzat el contracte de 132,1 milions per a les obres de defensa davant inundacions al tram principal del barranc de la Saleta, entre Aldaia i la Via Verda, dins d’un pla que superarà els 150 milions d’inversió total.

Tres policies locals ferits en un operatiu contra la venda ambulant a Torrevieja

Tres agents de la Policia Local de Torrevieja han resultat ferits, un d’ells de consideració, en una intervenció contra la venda ambulant al passeig marítim, que ha acabat amb un manter detingut i un altre acusat d’agredir dos policies amb una defensa reglamentària.

Dos talents valencians brillen a ‘Kurios’, l’espectacle del Cirque du Soleil a Alacant

‘Kurios Gabinete de Curiosidades’ del Cirque du Soleil ha arribat a Alacant amb un repartiment de 50 artistes, entre ells el guitarrista castellonenc Bruno Esteban Pitarch i l’actor alacantí David García Coll, que viu l’estrena a la seua ciutat com un somni complit.

Dos artistes valencians triomfen en l’espectacle ‘Kurios’ del Circ del Sol a Alacant

L’espectacle ‘Kurios Gabinete de Curiosidades’ del Circ del Sol ha arribat a Alacant amb 50 artistes, entre ells el guitarrista castellonenc Bruno Esteban Pitarch i l’actor alacantí David García Coll.

Quaranta anys de Valencia Basket en l’elit: èxits, fugues i un futur obert a l’Eurolliga

El Valencia Basket complix 40 anys en el punt més alt de la seua història, amb títols, nou pavelló i negociacions per ser franquícia d’Eurolliga, però també amb fugues de talents com a revers del seu èxit.

Quaranta anys del Valencia Basket al cim: èxits, eixides sonades i nou Roig Arena

El Valencia Basket complix 40 anys consolidat en l elit europea, amb el nou Roig Arena, títols històrics i una forta projecció internacional, però també amb eixides importants fruit del seu èxit.