Un camió i un cotxe s’accidenten en un polígon industrial d’Alcàsser deixant diversos ferits

Hui, 15 de novembre, al voltant de les 9 hores d'este matí un cotxe i un camió han col·lisionat en el polígon industrial El Pla d'Alcàsser, a l'Horta Sud. S'ha alertat al Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències del sinistre en el qual han resultat ferides diverses persones. Es desconeix encara el motiu pel qual es van accidentar els dos vehicles. Fins al lloc de l'accident s'ha traslladat una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i dos unitats de Suport Vital Bàsic (SVB). Els serveis mèdics han assistit a quatre ferits, entre els quals es troben dos menors. El conductor del camió, un home de 43 anys ha hagut de ser atés per una ferida oberta en el cap; la dona del turisme, de 41 anys, per policontusions. La dona es trobava en el cotxe amb el pare i els dos fills menors. El pare ha resultat il·lés mentre que el menor de nou anys ha sofrit un gran tall en el cap i la xiqueta de cinc anys també hagut de ser atesa per ferides en el cap- Tots ells han sigut traslladats a l'Hospital General Universitari de València, però no es tem per les seues vides.

Últimes notícies

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.

Morant celebra el nomenament d’Arcadi España com a ministre d’Hisenda i reivindica més pes valencià en el Govern

Diana Morant recolza el salt d'Arcadi España al Ministeri d'Hisenda, destaca la seua gestió prèvia i reclama un Govern d'Espanya amb major representació valenciana.