Hui, 15 de novembre, al voltant de les 9 hores d'este matí un cotxe i un camió han col·lisionat en el polígon industrial El Pla d'Alcàsser, a l'Horta Sud. S'ha alertat al Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències del sinistre en el qual han resultat ferides diverses persones. Es desconeix encara el motiu pel qual es van accidentar els dos vehicles. Fins al lloc de l'accident s'ha traslladat una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i dos unitats de Suport Vital Bàsic (SVB). Els serveis mèdics han assistit a quatre ferits, entre els quals es troben dos menors. El conductor del camió, un home de 43 anys ha hagut de ser atés per una ferida oberta en el cap; la dona del turisme, de 41 anys, per policontusions. La dona es trobava en el cotxe amb el pare i els dos fills menors. El pare ha resultat il·lés mentre que el menor de nou anys ha sofrit un gran tall en el cap i la xiqueta de cinc anys també hagut de ser atesa per ferides en el cap- Tots ells han sigut traslladats a l'Hospital General Universitari de València, però no es tem per les seues vides.
Últimes notícies
Medi ambient
Sis de cada deu espanyols gasten uns 20 euros en tapes almenys una volta a la setmana
El 65 % dels espanyols ix de tapes almenys una vegada a la setmana i gasta fins a 20 euros per ocasió. El sector busca ara que el tapeo siga reconegut com a Patrimoni Immaterial de la Humanitat per la UNESCO.
Religió
Les primeres peces de la Foguera Oficial ja ocupen la plaça de l’Ajuntament d’Alacant
Les primeres peces de ‘Singulares’, la Foguera Oficial d’Alacant de Pedro Espadero, ja han arribat a la plaça de l’Ajuntament, on este dimecres està previst alçar el gran remat amb l’ajuda de grues.
Successos
Mor un home en una baralla amb armes blanques a Aldaia i hi ha dos detinguts
Un home ha mort en una baralla amb armes blanques a Aldaia i dos més han sigut detinguts. La Guàrdia Civil s'ha fet càrrec de la investigació.
Ciència i tecnologia
Com observar de forma segura l’eclipsi solar total del 12 d’agost a la Comunitat Valenciana
La Generalitat ha presentat el Pla de Gestió de l’Eclipsi Solar Total del 12 d’agost, que coordina seguretat, salut, mobilitat, medi ambient, turisme i divulgació científica, amb huit punts oficials d’observació repartits per la Comunitat Valenciana.
Política
La reunió de Llanos Massó amb l’ambaixadora d’Israel busca reforçar el diàleg institucional
Llanos Massó ha rebut al seu despatx de les Corts Dana Erlich, ambaixadora en funcions d’Israel a Espanya, en una trobada centrada en l’actualitat política i en el reforç del diàleg institucional.
Economia
Segona jornada de vaga mèdica amb talls de carrers davant hospitals valencians
La segona jornada de vaga mèdica en una mateixa setmana ha deixat noves concentracions i talls de trànsit davant hospitals de València, amb un seguiment que els convocants xifren en quasi el 90 % i la Conselleria de Sanitat en el 6,08 %. El Sindicat Mèdic CESMCV prepara ara manifestacions massives dimecres a València i Alacant.
Comunitat Valenciana
Bernabé acusa Pérez Llorca d’estafar els valencians per no forçar Feijóo a desbloquejar la financiació
La delegada del Govern, Pilar Bernabé, ha qualificat d’estafa que el president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, no pressione Alberto Núñez Feijóo per alçar el bloqueig del nou sistema de financiació autonòmica que, segons afirma, doblaria els recursos per a la Comunitat Valenciana.
Economia
La Comunitat Valenciana encapçala el rànquing de deute autonòmic amb un 40,4 % del seu PIB
La Comunitat Valenciana ha acumulat 64.348 milions de deute públic en el primer trimestre de lany i registra la ràtio més alta despanya, amb un 40,4 % del seu PIB, segons el Banc dEspanya.








