Cancel·lada la multa a un conductor d’un patinet elèctric per falta de legislació en Alacant

Uns peus sobre un patinet elèctric

Un jutge cancel·la la multa a un conductor d’un patinet elèctric per falta de legislació | ValènciaDiari

Un jutge d’Alacant ha donat per cancel·lada una multa, de 60 euros, que la Policia Local de la ciutat li havia imposat al conductor d’un patinet elèctric per circular per una zona no destinada a tal ús, segons una sentència difosa pel Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, la normativa que regula estos vehicles, encara no estava vigent quan es va produir la infracció, en abril de l’any passat, moment en el que encara no s’havia ni ha aprovat. En este sentit, el jutge considera nul·la la multa.

 

La Policia va multar a un advocat per haver infringit l’article 121.4 del Reglament General de Circulació que prohibix «circular amb un monopatí, patins o aparells similar per vies no destinades a eixe ús». Però el jutge considera que un patinet elèctric no és ni un monopatí ni uns patins i que «la menció als aparells similars deu ser acollida amb moltíssima cautela». «Si el legislador desitja incloure els mateixos, haurà de mencionar-los expressament i establir la legislació que considere convenient», afefix.

 

Va ser per eixe motiu que l’advocat va posar al·legacions a l’endemà de ser multat per la Policia Local, però l’Ajuntament d’Alacant les va desestimar. Per eixe motiu, l’advocat va decidir demandar al consistori per la via contenciosa-administrativa. Finalment, la Justícia li ha donat la raó.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va afectar unes 14.000 persones.

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.

Elvira Mínguez reivindica els nostres monstres interiors en arreplegar el Premi Primavera de Novel·la

Elvira Mínguez rep a València el trenté Premi Primavera de Novel·la per 'L'educació del monstre', una obra que indaga en les pors i monstres interiors de tres dones en diferents èpoques.

La Orquestra de València enlluerna en el seu debut a la Sala Daurada del Musikverein

La Orquestra de València ha debutat a la Sala Daurada del Musikverein de Viena amb un programa eclèctic que ha recuperat la figura de Vicente Martín i Soler, l'anomenat Mozart espanyol, i ha reforçat la projecció internacional de la formació.

Morant reclama més recursos per a l’atenció presencial a immigrants en procés de regularització

Diana Morant insta ajuntaments i administracions a reforçar i organitzar millor l'atenció presencial a immigrants en l'inici del procés de regularització per a garantir un servici adequat i amb drets.

La exedil d’Urbanisme i una exdirectora municipal, investigades per les vivendes públiques d’Alacant

La exconcejala d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez i l'exdirectora general municipal María Pérez-Hickman hauran de declarar com investigades per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques del complex Els Naus, a la platja de Sant Joan.

Camarero destaca l’aposta del Consell per revitalitzar el barri Miguel Hernández d’Alacant

La vicepresidenta Susana Camarero subratlla la inversió del Consell per a rehabilitar el grup de vivenda pública del barri Miguel Hernández i ampliar l'oferta de vivenda protegida a Alacant.