Mor una menor de 15 anys atropellada mentres anava en patinet en València

Patinet elèctric

La família de la jove assegura que el conductor es va saltar un semàfor | Cedida

 

Una menor de quinze anys ha mort este divendres després de què el passat 22 d’agost fora atropellada mentres anava en patinet en València. L’incident es va produir en l’encreuament en el barri de Campanar entre el carrer de Conchita Piquer i l’avinguda de Campanar, cap a la una de la matinada. La jove portava nou dies en l’Hospital la Fe de València en estat crític. 

 

El conductor que va atropellar a la menor va donar negatiu en la prova d’alcoholèmia i el test de drogues i circulava de forma correcta, tal i com ha avançat el diari ‘Levante-EMV’. El grup d’Atestats de la Policia Local de València s’encarregà de la investigació per a conéixer les circumstàncies del succés que es va produir a pocs metres d’un pas de vianants.

 

Una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) va atendre a la jove, que no portava casc, en el lloc dels fets i la va traslladar a la Unitat de Vigilància Intensiva (UCI) de l’Hospital la Fe de València, a on ha mort per les greus lesions en el cap.

 

La família de la víctima assegura que la jove va creuar quan el semàfor estava en verd i que el conductor se’l va saltar, encara que no s’ha pogut confirmar esta versió. L’atestat afirma que el conductor del cotxe tenia el semàfor en verd. Ara, serà el grup d’Atestats de la Policia Local de València, que investiga l’accident, qui determine si el conductor té algun tipo de responsabilitat penal.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Quatre judicis a València per un intent d’homicidi entre germans, odi LGTBI, estafa i abusos policials

L’Audiència de València jutja la setmana que ve quatre casos greus: un intent d’homicidi entre germans per una herència, un delicte d’odi LGTBI, una presumpta estafa en un torneig de futbol i un cas d’abusos policials.

Pérez Llorca destaca el paper clau dels transportistes en el dia del seu patró

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha agraït als transportistes la seua aportació al 4 % del PIB valencià i als 56.000 llocs de treball que genera el sector, durant la festivitat de Sant Cristòfol organitzada per la FVET a València.

Confirmat a Alacant un cas de virus del Nil en un home de 53 anys ja donat d’alta

Sanitat ha confirmat un cas de virus del Nil en un home de 53 anys a la província d’Alacant, que ja ha rebut l’alta, i recorda les mesures per a evitar picadures de mosquit.

Milers de transportistes omplin València en honor a Sant Cristòfol

Uns mil transportistes amb tres-centes capçaleres tractors han recorregut València en la tradicional cabalgata de Sant Cristòfol, amb presència d’autoritats i de la Fallera Major.

Iniciativa-Compromís planta cara a qui criminalitza les baixes mèdiques i reivindica treball digne

Iniciativa-Compromís ha reivindicat el treball digne, la sanitat pública i els drets laborals davant de les paraules d’Alberto Núñez Feijóo sobre les baixes mèdiques, que qualifica de molt perilloses, i ha definit la seua estratègia política fins a les eleccions de 2027.

València guanyarà més de 700.000 m² de zones verdes amb els nous plans urbanístics

València preveu sumar més de 700.000 metres quadrats de zones verdes gràcies a nous plans urbanístics i a la reactivació de diversos PAI, que també impulsaran quasi 13.000 vivendes, 3.000 d’elles de protecció pública.

València guanyarà més de 700.000 m² de zones verdes amb els nous plans urbanístics

València preveu incorporar més de 700.000 metres quadrats de zones verdes amb nous plans urbanístics com el Delta Verd, el Parc Central o el PAI del Grau, alhora que impulsa quasi 13.000 vivendes, 3.000 de protecció pública.

Les exposicions de Miquel Navarro i ‘El Roto’ sacsegen la mirada a la Llotja del Peix d’Alacant

La Llotja del Peix d’Alacant acull fins al mes de novembre les exposicions ‘La ciudad de las torres’, de Miquel Navarro, i ‘Museo Imaginario’, d’Andrés Rábago ‘El Roto’, que conviden a una experiència profunda i reflexiva.