Mor una menor de 15 anys atropellada mentres anava en patinet en València

Patinet elèctric

La família de la jove assegura que el conductor es va saltar un semàfor | Cedida

 

Una menor de quinze anys ha mort este divendres després de què el passat 22 d’agost fora atropellada mentres anava en patinet en València. L’incident es va produir en l’encreuament en el barri de Campanar entre el carrer de Conchita Piquer i l’avinguda de Campanar, cap a la una de la matinada. La jove portava nou dies en l’Hospital la Fe de València en estat crític. 

 

El conductor que va atropellar a la menor va donar negatiu en la prova d’alcoholèmia i el test de drogues i circulava de forma correcta, tal i com ha avançat el diari ‘Levante-EMV’. El grup d’Atestats de la Policia Local de València s’encarregà de la investigació per a conéixer les circumstàncies del succés que es va produir a pocs metres d’un pas de vianants.

 

Una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) va atendre a la jove, que no portava casc, en el lloc dels fets i la va traslladar a la Unitat de Vigilància Intensiva (UCI) de l’Hospital la Fe de València, a on ha mort per les greus lesions en el cap.

 

La família de la víctima assegura que la jove va creuar quan el semàfor estava en verd i que el conductor se’l va saltar, encara que no s’ha pogut confirmar esta versió. L’atestat afirma que el conductor del cotxe tenia el semàfor en verd. Ara, serà el grup d’Atestats de la Policia Local de València, que investiga l’accident, qui determine si el conductor té algun tipo de responsabilitat penal.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.

El Reial Madrid atropella al València i se cita amb el Olympiacos en la final de l’Eurolliga

El Reial Madrid va derrotar al València Basket per 90-105 en la Final Four de l'Eurolliga i jugarà la final davant el Olympiacos, després de firmar al costat del conjunt taronja la mitat més anotadora d'este segle en una semifinal.

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.