27.4 C
València
Dijous, 3 juliol, 2025

Mor una menor de 15 anys atropellada mentres anava en patinet en València

Patinet elèctric

La família de la jove assegura que el conductor es va saltar un semàfor | Cedida

 

Una menor de quinze anys ha mort este divendres després de què el passat 22 d’agost fora atropellada mentres anava en patinet en València. L’incident es va produir en l’encreuament en el barri de Campanar entre el carrer de Conchita Piquer i l’avinguda de Campanar, cap a la una de la matinada. La jove portava nou dies en l’Hospital la Fe de València en estat crític. 

- Advertisement -Telegram València Diari

 

El conductor que va atropellar a la menor va donar negatiu en la prova d’alcoholèmia i el test de drogues i circulava de forma correcta, tal i com ha avançat el diari ‘Levante-EMV’. El grup d’Atestats de la Policia Local de València s’encarregà de la investigació per a conéixer les circumstàncies del succés que es va produir a pocs metres d’un pas de vianants.

 

Una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) va atendre a la jove, que no portava casc, en el lloc dels fets i la va traslladar a la Unitat de Vigilància Intensiva (UCI) de l’Hospital la Fe de València, a on ha mort per les greus lesions en el cap.

 

La família de la víctima assegura que la jove va creuar quan el semàfor estava en verd i que el conductor se’l va saltar, encara que no s’ha pogut confirmar esta versió. L’atestat afirma que el conductor del cotxe tenia el semàfor en verd. Ara, serà el grup d’Atestats de la Policia Local de València, que investiga l’accident, qui determine si el conductor té algun tipo de responsabilitat penal.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Bombers lluiten per controlar incendi en nau industrial de Manises, València

Un incendi declarat en una nau industrial de Manises (València) ha obligat a tallar part de la línia 9 del Metrovalencia. Els bombers treballen per a controlar les flames.

Compromís concreta la seua ruptura en el Congrés amb una diputada en Mixt i un altre a Sumar

Compromís ha formalitzat l'escissió dels seus diputats en el Congrés, amb Àgueda Micó en el Grup Mixt i Alberto Ibáñez romanent a Sumar després d'una reunió sense acord.

Troben el cos d’un pescador surant al Perelló, València

Troben el cos d'un home surant en aigües del Perelló, València. Se sospita que era pescador i va poder patir un problema de salut que va causar la seua caiguda a l'aigua.

Les escultures monumentals de Manolo Valdés arriben per a transformar Santander este estiu

Les escultures monumentals de l'artista valencià Manolo Valdés s'exhibixen en la península de La Magdalena i el moll de Calderón a Santander, en una mostra que durarà fins a un any.

Sergio García torna al DP World Tour buscant la Ryder Cup després del seu pas per LIV Golf

Sergio García torna al DP World Tour després de tres anys en LIV Golf per a disputar el BMW International Open a Munic i buscar la seua plaça en la Ryder Cup 2025 amb l'equip europeu.

Eder Sarabia: Un inici de temporada il·lusionant i desafiadora per a l’Elx en Primera Divisió

Eder Sarabia, entrenador de l'Elx, expressa la seua il·lusió i compromís davant l'inici de la temporada en Primera Divisió, destacant el calendari i l'enfrontament inaugural contra el Betis.

València Basket no renova al pivot ghanés Amida Brimah per a la pròxima temporada

València Basket anuncia que Amida Brimah, pivot ghanés de 213 cm, no continuarà en l'equip la pròxima temporada després del seu pas en 2025.

Atlètic de Madrid reforça el seu medul·lar amb Álex Baena després del seu traspàs des del Vila-real per 42 milions més variables

Álex Baena fa el gran salt a l'Atlètic de Madrid des del Vila-real en una operació que reporta al club castellonenc 42 milions fixos i fins a 13 milions addicionals en variables. El migcampista firma per cinc anys i podria aportar consolidació al centre del camp colchonero.