Anuncios

Mor una menor de 15 anys atropellada mentres anava en patinet en València

Patinet elèctric

La família de la jove assegura que el conductor es va saltar un semàfor | Cedida

 

Una menor de quinze anys ha mort este divendres després de què el passat 22 d’agost fora atropellada mentres anava en patinet en València. L’incident es va produir en l’encreuament en el barri de Campanar entre el carrer de Conchita Piquer i l’avinguda de Campanar, cap a la una de la matinada. La jove portava nou dies en l’Hospital la Fe de València en estat crític. 

 

Anuncios

El conductor que va atropellar a la menor va donar negatiu en la prova d’alcoholèmia i el test de drogues i circulava de forma correcta, tal i com ha avançat el diari ‘Levante-EMV’. El grup d’Atestats de la Policia Local de València s’encarregà de la investigació per a conéixer les circumstàncies del succés que es va produir a pocs metres d’un pas de vianants.

 

Una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) va atendre a la jove, que no portava casc, en el lloc dels fets i la va traslladar a la Unitat de Vigilància Intensiva (UCI) de l’Hospital la Fe de València, a on ha mort per les greus lesions en el cap.

 

La família de la víctima assegura que la jove va creuar quan el semàfor estava en verd i que el conductor se’l va saltar, encara que no s’ha pogut confirmar esta versió. L’atestat afirma que el conductor del cotxe tenia el semàfor en verd. Ara, serà el grup d’Atestats de la Policia Local de València, que investiga l’accident, qui determine si el conductor té algun tipo de responsabilitat penal.

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

L’alcalde d’Utiel sosté que l’avís És-Alert va arribar massa tard per a evitar les morts per la dana

L'alcalde d'Utiel defén davant la jutgessa que l'avís massiu És-Alert es va enviar quan el poble ja estava negat i que les decisions prèvies, com suspendre les classes, van evitar més víctimes.

Pérez Llorca acusa l’oposició de convertir les comissions d’investigació en armes polítiques

Pérez Llorca sosté que les comissions d'investigació s'han desvirtuat i només servixen com a arma política, i acusa l'oposició de bloquejar compareixences clau sobre la dana.

L’enquesta ESTUDES reflectix un descens del consum de drogues entre jóvens malgrat l’alarmisme social

L'última enquesta ESTUDES de 2025 mostra un descens generalitzat del consum de drogues entre estudiants de 14 a 18 anys, en contrast amb la percepció de creixent alarmisme social sobre les addiccions i la salut mental juvenil.

Un estudi de la Universitat de València rescata la memòria de quatre pilotaris exiliats

Un equip de la Universitat de València ha reconstruït la trajectòria de quatre pilotaris valencians que es van veure obligats a l'exili durant la Guerra Civil i el franquisme, ressaltant el seu paper esportiu i el seu compromís democràtic.

Els taxistes col·lapsen el centre de València contra l’auge dels VTC i el vacio normatiu

Centenars de taxistes es mobilitzen a València per a denunciar l'augment de VTC, els anomenats cotxes negres, i el vacio normatiu que, al seu juí, afavorix la seua expansió. El Consell defén que ultima un decret per a equilibrar els dos sectors i garantir el servici als usuaris.

Les escoles infantils valencianes es mobilitzen per menys alumnes per aula i salaris dignes

Les escoles infantils 0-3 de la Comunitat Valenciana es concentren enfront de Les Corts en una jornada de vaga per a exigir menys alumnes per aula, més recursos i salaris dignes.

Educació proposa als docents una pujada salarial de 1.050 euros anuals abans de la vaga

La Conselleria d'Educació planteja una pujada lineal de 1.050 euros bruts anuals per a tot el professorat no universitari, equivalent a uns 75 euros al mes, oferta que els sindicats consideren insuficient i poc ambiciosa.

Corberán firma el pitjor balanç golejador entre els 20 tècnics amb més partits del València en Primera

Carlos Corberán presenta la pitjor diferència de gols entre els vint entrenadors amb més partits dirigits al València en Primera, amb un balanç de -13 punts en 55 partits.
Anuncios