Mor una menor de 15 anys atropellada mentres anava en patinet en València

Patinet elèctric

La família de la jove assegura que el conductor es va saltar un semàfor | Cedida

 

Una menor de quinze anys ha mort este divendres després de què el passat 22 d’agost fora atropellada mentres anava en patinet en València. L’incident es va produir en l’encreuament en el barri de Campanar entre el carrer de Conchita Piquer i l’avinguda de Campanar, cap a la una de la matinada. La jove portava nou dies en l’Hospital la Fe de València en estat crític. 

 

El conductor que va atropellar a la menor va donar negatiu en la prova d’alcoholèmia i el test de drogues i circulava de forma correcta, tal i com ha avançat el diari ‘Levante-EMV’. El grup d’Atestats de la Policia Local de València s’encarregà de la investigació per a conéixer les circumstàncies del succés que es va produir a pocs metres d’un pas de vianants.

 

Una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) va atendre a la jove, que no portava casc, en el lloc dels fets i la va traslladar a la Unitat de Vigilància Intensiva (UCI) de l’Hospital la Fe de València, a on ha mort per les greus lesions en el cap.

 

La família de la víctima assegura que la jove va creuar quan el semàfor estava en verd i que el conductor se’l va saltar, encara que no s’ha pogut confirmar esta versió. L’atestat afirma que el conductor del cotxe tenia el semàfor en verd. Ara, serà el grup d’Atestats de la Policia Local de València, que investiga l’accident, qui determine si el conductor té algun tipo de responsabilitat penal.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El PSPV demana a Antifrau una investigació equanime sobre l’ajuda a UGT

El PSPV veu bé que l’Agència Antifrau investigue la subvenció de 80.000 euros al congrés confederal d’UGT de 2021 a València, però reclama equanimitat i que el president Pérez Llorca col·labore igual en els assumptes que afecten la seua parella.

Quinze anys d’Amazon a Espanya: 25.000 milions invertits i més de 30.000 treballadors

Amazon complix quinze anys a Espanya amb una inversió acumulada de 25.000 milions d’euros, més de 30.000 empleats i una forta aposta logística i de centres de dades que arriba també a Paterna.

Braulio Vázquez deixa Osasuna i aposta pel repte del València CF

Braulio Vázquez s’ha acomiadat d’Osasuna després de nou anys com a director esportiu i ha explicat que el seu fitxatge pel València CF era, per a ell, ‘ara o mai’. José Antonio Prieto ‘Cata’ assumirà la direcció esportiva del club navarrés.

Les 35 hores s’acosten als funcionaris de la Generalitat després d’un acord unànime

La mesa sectorial de la Administració de la Generalitat ha aprovat per unanimitat l’acord amb els sindicats que dona cobertura jurídica completa a la jornada de 35 hores setmanals per a més de 21.200 empleats públics. El pacte fixa el camí per a la seua implantació a partir de l’1 de gener de 2027, pendent encara de la ratificació del Consell.

Arcadi España reclama deixar la crispació per a pactar un finançament autonòmic històric

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, insta els partits a aparcar la crispació i negociar al Congrés el nou model de finançament autonòmic, que qualifica d’oportunitat històrica, clau per a territoris com la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Jeff Jones dirigirà la nova empresa conjunta de Ford i Geely a Almussafes

Ford ha designat Jeff Jones, directiu amb 30 anys d’experiència, com a president de la futura empresa conjunta Ford-Geely que operarà des de la planta d’Almussafes a partir de 2027.

La Comunitat Valenciana rep molts fons per a lectura però cau al fons del PISA

La Comunitat Valenciana és una de les autonomies que més diners rep per a reforçar la comprensió lectora i les matemàtiques, però ha registrat una forta caiguda en els resultats de PISA 2025, tant en lectura com en competència matemàtica.

Una fallada en la xarxa informàtica paralitza durant una hora diversos centres de salut

Una incidència en la connexió de la xarxa informàtica ha deixat durant quasi una hora sense servici diversos centres de salut dependents de la Conselleria de Sanitat. El tall ha afectat aplicacions clau com GVASalut i el sistema de gestió sanitària Abucasis, encara que la comunicació ja s’ha restablit.