Detingut un conductor de patinet elèctric per agredir a dos persones després de patir un accident en Elx

La Policia Nacional ha detingut en Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), al conductor d’un patinet elèctric acusat d’agredir al conductor d’un cotxe. Pel que pareix, la víctima li havia pegat un colp de forma accidental al vehicle de l’agressor, de 29 anys, que va acabar caient en terra. 

 

El conductor del patinet també va arremetre contra un altre conductor, que va baixar del cotxe de seguida per a socórrer a la víctima davant l’actitud de l’agressor. 

 

Segons ha avançat ‘Información’, els agents de la Policia van acudir al lloc dels fets en rebre una cridada de telèfon per part d’uns testimonis. Segons estes fonts, l’agressor «havia entrat en còlera, ja que, quan circulava amb el seu patinet, havia sigut colpejat per un cotxe quan s’incorporava a una via de circulació, pel que el xic va caure a terra, s’alçà immediatament i començà a agredir violentament al conductor del vehicle». 

 

L’arrestat, a més de pegar-li diferents punyades als dos conductors, també va arremetre contra els seus vehicles i va causar danys en els cotxes dels agredits per un valor superior als 1.200 euros i va amenaçar de mort als presents. L’ara detingut ja ha passat a disposició del Jutjat de Guàrdia d’Elx, acusat dels delictes de lesions, danys i amenaces.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Més seguretat este estiu a Alacant amb 287 policies nacionals reforçant la província

La Policia Nacional ha activat el pla Operació Estiu 2026 a la província d'Alacant amb 287 agents més, molts d'ells destinats a zones turístiques, el port i l'aeroport Alicante-Elche Miguel Hernández.

Tallers, passejos guiats i jocs gratuïts: així és el programa d’estiu de l’IVAM

L’IVAM ha posat en marxa fins al 6 de setembre un programa d’estiu gratuït, amb tallers interactius, passejos guiats i espais de joc per a totes les edats.

Vox vol que la ‘prioritat nacional’ marque les ajudes socials i d’habitatge en els comptes del 2026

Vox ha registrat més de cent esmenes als pressupostos de la Generalitat per a 2026 per a introduir la ‘prioritat nacional’ en serveis socials i accés a l’habitatge, i per a redirigir fons a immigració, família i retallades en gasto polític que afecten l’AVL, sindicats i patronals.

200 milions per a climatitzar escoles: així es repartiran els fons a la Comunitat Valenciana

El Govern ha autoritzat 200 milions d’euros del Fons Nacional d’Eficiència Energètica per a climatitzar i fer més eficients els centres escolars, amb Andalusia, Catalunya, la Comunitat Valenciana i Madrid com a territoris principals beneficiats. Les actuacions hauran de garantir almenys un 10 % de millora en l’eficiència energètica.

València activa 100.000 euros d’ajuda urgent per a la catàstrofe de Veneçuela

L’Ajuntament de València ha autoritzat els primers 100.000 euros de la partida d’emergències humanitàries per a donar suport a Veneçuela després dels terratrémols de dimecres passat.

Quants menors migrants han d’acollir les comunitats: la Comunitat Valenciana arriba als 1.903

Un nou reial decret del Govern fixa en 1.903 els menors migrants no acompanyats que ha d’acollir la Comunitat Valenciana, el quart territori amb més places després d’Andalusia, Catalunya i Madrid.

L’equip de la UMH fa història en la Shell Eco-Marathon amb només 0,054 litres per 100 km

L’equip de la Universitat Miguel Hernández d’Elx ha aconseguit el subcampionat europeu i africà de prototips de combustió interna de la Shell Eco-Marathon amb el vehicle Dátil 26, que ha recorregut 1.829 km amb només un litre d’etanol.

Mazzolari diu que només va saber pel telenotícies que s’havia convocat el Cecopi

La diputada de Carreteres Reme Mazzolari ha declarat que va saber de la convocatòria del Cecopi per les notícies i nega haver parlat aquell dia amb l’exalcaldessa de Chiva, amb qui només va intercanviar missatges i àudios per Whatsapp.