Detingut un conductor de patinet elèctric per agredir a dos persones després de patir un accident en Elx

La Policia Nacional ha detingut en Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), al conductor d’un patinet elèctric acusat d’agredir al conductor d’un cotxe. Pel que pareix, la víctima li havia pegat un colp de forma accidental al vehicle de l’agressor, de 29 anys, que va acabar caient en terra. 

 

El conductor del patinet també va arremetre contra un altre conductor, que va baixar del cotxe de seguida per a socórrer a la víctima davant l’actitud de l’agressor. 

 

Segons ha avançat ‘Información’, els agents de la Policia van acudir al lloc dels fets en rebre una cridada de telèfon per part d’uns testimonis. Segons estes fonts, l’agressor «havia entrat en còlera, ja que, quan circulava amb el seu patinet, havia sigut colpejat per un cotxe quan s’incorporava a una via de circulació, pel que el xic va caure a terra, s’alçà immediatament i començà a agredir violentament al conductor del vehicle». 

 

L’arrestat, a més de pegar-li diferents punyades als dos conductors, també va arremetre contra els seus vehicles i va causar danys en els cotxes dels agredits per un valor superior als 1.200 euros i va amenaçar de mort als presents. L’ara detingut ja ha passat a disposició del Jutjat de Guàrdia d’Elx, acusat dels delictes de lesions, danys i amenaces.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.

Facephi reforça la seua expansió internacional amb una nova filial al Canadà

Facephi amplia la seua presència internacional amb una nova filial al Canadà per a reforçar la seua proximitat al mercat i respondre a l'augment de la demanda de solucions d'identitat digital i antifrau basades en IA.

Asaja preveu una campanya de nispros a l’alça malgrat uns costos que considera inassumibles

Asaja Alacant preveu una campanya de nispros de Callosa d'en Sarrià amb al voltant de 10.000 tones, però advertix que el fort increment de costos posa en risc la viabilitat del cultiu.

Tres anys i deu mesos de presó per cremar el cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai

L'Audiència d'Alacant condemna a un home a tres anys i deu mesos de presó per incomplir de forma reiterada una orde d'allunyament i calar foc al cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai, a més d'imposar-li una indemnització econòmica.

La Comunitat Valenciana encadena set mesos liderant la creació de noves empreses

La Comunitat Valenciana registra al febrer un augment interanual del 56,8% en la creació de societats i encadena set mesos consecutius de creixement empresarial.

El Vila-real aconseguix els 60 punts i manté la seua tradició europea en Primera

El Vila-real arriba als 60 punts en LaLiga després de guanyar a l'Athletic a Bilbao, suma 13 temporades aconseguint esta xifra en Primera i manté el seu ple de classificació europea en cada ocasió.