Detingut un conductor de patinet elèctric per agredir a dos persones després de patir un accident en Elx

La Policia Nacional ha detingut en Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), al conductor d’un patinet elèctric acusat d’agredir al conductor d’un cotxe. Pel que pareix, la víctima li havia pegat un colp de forma accidental al vehicle de l’agressor, de 29 anys, que va acabar caient en terra. 

 

El conductor del patinet també va arremetre contra un altre conductor, que va baixar del cotxe de seguida per a socórrer a la víctima davant l’actitud de l’agressor. 

 

Segons ha avançat ‘Información’, els agents de la Policia van acudir al lloc dels fets en rebre una cridada de telèfon per part d’uns testimonis. Segons estes fonts, l’agressor «havia entrat en còlera, ja que, quan circulava amb el seu patinet, havia sigut colpejat per un cotxe quan s’incorporava a una via de circulació, pel que el xic va caure a terra, s’alçà immediatament i començà a agredir violentament al conductor del vehicle». 

 

L’arrestat, a més de pegar-li diferents punyades als dos conductors, també va arremetre contra els seus vehicles i va causar danys en els cotxes dels agredits per un valor superior als 1.200 euros i va amenaçar de mort als presents. L’ara detingut ja ha passat a disposició del Jutjat de Guàrdia d’Elx, acusat dels delictes de lesions, danys i amenaces.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espí va tombar a Sivera amb un doblet i va mantindre visca l’esperança del Llevant

Un doblet de Carlos Espí en els minuts 88 i 97 va decidir el Llevant-Alabés després d'un pols de porters entre Ryan i Sivera. El Llevant va quedar amb 21 punts, a 4 de la salvació.

Espí derroca la muralla de Sivera amb un doblet i manté visca l’esperança del Llevant

Carlos Espí va firmar dos gols en el 88 i el 96 per a tombar a l'Alabés, amb deu des del 60. Sivera va sostindre als visitants i el Llevant va tallar la seua ratxa de cinc sense guanyar.

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.

Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62

La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.

L’alcalde de Manises rep l’alta una setmana després de l’infart

Javier Mansilla ha rebut l'alta després d'una evolució mèdica favorable i continuarà la recuperació a casa. El primer tinent d'alcalde assumix les funcions.