Detingut un conductor de patinet elèctric per agredir a dos persones després de patir un accident en Elx

La Policia Nacional ha detingut en Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), al conductor d’un patinet elèctric acusat d’agredir al conductor d’un cotxe. Pel que pareix, la víctima li havia pegat un colp de forma accidental al vehicle de l’agressor, de 29 anys, que va acabar caient en terra. 

 

El conductor del patinet també va arremetre contra un altre conductor, que va baixar del cotxe de seguida per a socórrer a la víctima davant l’actitud de l’agressor. 

 

Segons ha avançat ‘Información’, els agents de la Policia van acudir al lloc dels fets en rebre una cridada de telèfon per part d’uns testimonis. Segons estes fonts, l’agressor «havia entrat en còlera, ja que, quan circulava amb el seu patinet, havia sigut colpejat per un cotxe quan s’incorporava a una via de circulació, pel que el xic va caure a terra, s’alçà immediatament i començà a agredir violentament al conductor del vehicle». 

 

L’arrestat, a més de pegar-li diferents punyades als dos conductors, també va arremetre contra els seus vehicles i va causar danys en els cotxes dels agredits per un valor superior als 1.200 euros i va amenaçar de mort als presents. L’ara detingut ja ha passat a disposició del Jutjat de Guàrdia d’Elx, acusat dels delictes de lesions, danys i amenaces.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va afectar unes 14.000 persones.

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.

Elvira Mínguez reivindica els nostres monstres interiors en arreplegar el Premi Primavera de Novel·la

Elvira Mínguez rep a València el trenté Premi Primavera de Novel·la per 'L'educació del monstre', una obra que indaga en les pors i monstres interiors de tres dones en diferents èpoques.

La Orquestra de València enlluerna en el seu debut a la Sala Daurada del Musikverein

La Orquestra de València ha debutat a la Sala Daurada del Musikverein de Viena amb un programa eclèctic que ha recuperat la figura de Vicente Martín i Soler, l'anomenat Mozart espanyol, i ha reforçat la projecció internacional de la formació.

Morant reclama més recursos per a l’atenció presencial a immigrants en procés de regularització

Diana Morant insta ajuntaments i administracions a reforçar i organitzar millor l'atenció presencial a immigrants en l'inici del procés de regularització per a garantir un servici adequat i amb drets.

La exedil d’Urbanisme i una exdirectora municipal, investigades per les vivendes públiques d’Alacant

La exconcejala d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez i l'exdirectora general municipal María Pérez-Hickman hauran de declarar com investigades per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques del complex Els Naus, a la platja de Sant Joan.

Camarero destaca l’aposta del Consell per revitalitzar el barri Miguel Hernández d’Alacant

La vicepresidenta Susana Camarero subratlla la inversió del Consell per a rehabilitar el grup de vivenda pública del barri Miguel Hernández i ampliar l'oferta de vivenda protegida a Alacant.