14.1 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Detingut un conductor de patinet elèctric per agredir a dos persones després de patir un accident en Elx

La Policia Nacional ha detingut en Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), al conductor d’un patinet elèctric acusat d’agredir al conductor d’un cotxe. Pel que pareix, la víctima li havia pegat un colp de forma accidental al vehicle de l’agressor, de 29 anys, que va acabar caient en terra. 

 

El conductor del patinet també va arremetre contra un altre conductor, que va baixar del cotxe de seguida per a socórrer a la víctima davant l’actitud de l’agressor. 

 

Segons ha avançat ‘Información’, els agents de la Policia van acudir al lloc dels fets en rebre una cridada de telèfon per part d’uns testimonis. Segons estes fonts, l’agressor «havia entrat en còlera, ja que, quan circulava amb el seu patinet, havia sigut colpejat per un cotxe quan s’incorporava a una via de circulació, pel que el xic va caure a terra, s’alçà immediatament i començà a agredir violentament al conductor del vehicle». 

 

L’arrestat, a més de pegar-li diferents punyades als dos conductors, també va arremetre contra els seus vehicles i va causar danys en els cotxes dels agredits per un valor superior als 1.200 euros i va amenaçar de mort als presents. L’ara detingut ja ha passat a disposició del Jutjat de Guàrdia d’Elx, acusat dels delictes de lesions, danys i amenaces.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Podem felicitar les festes i Nadal. A triar

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana denuncia la polarització política actual, on qualsevol detall —fins i tot una paraula en una felicitació— és utilitzat per desqualificar l’adversari, exagerant-ne el significat i carregant-lo d’intencions que no tenen base real

El greu accident ferroviari d’Adamuz deixa 40 víctimes mortals i obliga a decretar tres dies de dol oficial

Hi ha 41 persones hospitalitzades, 12 d’elles a l’UCI, mentre continuen les tasques d’identificació i la investigació sobre les causes del sinistre

L’excés de fred deixa 125 morts en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre

MoMo estima 125 morts per excés de fred en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre, un 7,2% menys que un any abans. La majoria s'han concentrat al gener.

Jutjat de Llíria cita al subdirector d’Emergències per la filtració de l’àudio del 112

El Jutjat d'Instrucció 6 de Llíria ha citat a Jorge Suárez com a testimoni per la filtració a la premsa d'un fragment de l'àudio entre Aemet i el 112 durant la DANA. La Guàrdia Civil assenyala que dos ex alts càrrecs van copiar la crida en una memòria portàtil.

Port subratlla el plus de jugar a casa abans del València Basket-París en Eurolliga

El capità Josep Puerto va cridar a la calma després de dos derrotes i va destacar que jugar en el Roig Arena pot aportar l'energia necessària davant París Basketball.

Asaja Alacant ajorna la tractorada al 29 de gener després de la tragèdia ferroviària de Adamuz

L'organització posposa la protesta prevista per al dijous pels tres dies de dol oficial i manté recorregut, horari i reivindicacions per al 29 de gener.

Marcelino busca un bàlsam davant l’Ajax i apel·la a l’orgull del Vila-real

El tècnic va afirmar que guanyar a l'Ajax seria un xicotet bàlsam per a acomiadar la Champions a casa. Va anunciar canvis, va destacar el prestigi i va analitzar al rival.

La Fiscalia rebutja considerar víctima de la DANA a un mort per falta d’assistència mèdica

La Fiscalia de València no veu relació causal directa entre la DANA i la mort d'un veí de Guadassuar i l'exclou del cas. També descarta lesions psicològiques i la causa incorpora la crida d'un enginyer sobre la presa de Buseo.