Cau un grup criminal a Gandia que captava menors per mantindre relacions sexuals

Ejemplo de shortcode con estilo
Els detinguts oferien recer a les menors a l'habitatge que ocupaven i els oferien substàncies psicotròpiques per obtindre una relació sexual posterior

La Guàrdia Civil de València desarticula un grup criminal que captava menors d’edat oferint-los recer a l’habitatge que ocupaven i oferint-li substàncies psicotròpiques per, posteriorment, mantindre relacions sexuals.

La denominada Operació ‘ALIKE’, va començar a finals de juny de l’any passat a conseqüència de la interposició d’una denúncia per la desaparició de 2 menors a la Safor.

Les joves es van allotjar durant una setmana en un habitatge ocupat pels detinguts a la localitat de Gandia, on es trobaven drogades i mantenint relacions sexuals amb diversos homes.

La col·laboració de la mare d’una va ser vital per a la seua localització, ja que fent-se passar per una menor va contactar amb un dels autors. Este va intentar captar-la i, després d’un operatiu policial, la Guàrdia Civil de València va localitzar el lloc on es trobaven les xiquetes, que van ser traslladades a l’Hospital de Gandia i lliurades a les persones responsables de la seua custòdia, una vegada concretades les possibles lesions i intoxicacions en què van ser trobades.

A causa de la falta d’arrelament dels autors i per salvaguardar els drets dels menors, els agents van intentar determinar la identitat dels autors amb la màxima urgència possible, ja que els integrants d’este grup criminal captaven menors d’edat oferint-los recer a l’habitatge que mantenien ocupat a la localitat de Gandia i els subministraven substàncies psicotròpiques per, posteriorment, mantindre relacions sexuals, tant amb ells com amb altres homes de la mateixa nacionalitat que freqüentaven la vivenda.

Finalment, després de l’operatiu policial desenvolupat, es va procedir a finals del mes d’octubre passat a la detenció de 2 dels autors, i es va continuar la cerca i la localització d’un altre dels integrants del grup criminal.

Els detinguts per estos fets són dos homes de 2 i 50 anys. L’home pendent de localització i detenció té 37 anys. Així mateix, un home de 43 anys, que es troba intern al Centre Penitenciari de Picassent, està sent investigat per estos fets. Se’ls atribueixen els delictes d’abusos sexuals a menors.

Les diligències han estat lliurades al Jutjat de Primera Instància i Instrucció Número 3 de Gandia.

Últimes notícies

Micó i Ibáñez lideraran la llista de Compromís per València i Podem encapçalarà la d’Alacant

Águeda Micó i Alberto Ibáñez encapçalaran la llista de Compromís per València en les generals del 29 de novembre, mentres que Podem liderarà la candidatura per Alacant en una coalició ampla d’esquerres que busca sumar més forces.

Avís groc este dissabte a la Comunitat Valenciana per pluges intenses i tronades

Aemet ha activat per a este dissabte l’avís groc a tota la Comunitat Valenciana per pluges de fins a 30 litres per hora, fins a 80 en 12 hores, amb tronades, granís i ratxes fortes de vent que avançaran d’Alacant cap a Castelló i València al llarg del dia.

Arde Bogotá portarà la seua gira al Ciutat de València després d’obrir foc a Cartagena

Arde Bogotá iniciarà en Cartagena la seua nova gira estatal 'Cómo construir un recuerdo', que tindrà parada a l’Estadi Ciutat de València els dies 25 i 26 de juny, dins d’un projecte de residència urbana amb quatre grans concerts previs en 2027.

Arde Bogotá obri gira a Cartagena i actuarà al Ciutat de València en juny

Arde Bogotá iniciarà en maig de 2027 una residència urbana a Cartagena com a arrancada de la seua gira estatal 'Cómo construir un recuerdo', que inclou dos grans concerts a lEstadi Ciutat de València els dies 25 i 26 de juny.

La Comunitat Valenciana suma 629 desnonaments per lloguer i hipoteca en tres mesos

La Comunitat Valenciana ha registrat 629 desnonaments per lloguer i hipoteca entre abril i juny de 2026, i és la quarta autonomia amb més llançaments judicials tot i el descens generalitzat a Espanya.

El PSPV de València exigix que es retiren les valles electorals del PP a la Comunitat Valenciana

El PSPV-PSOE de la província de València ha presentat una queixa davant la Junta Electoral Provincial perquè ordene al PP retirar de manera immediata totes les valles publicitàries amb contingut electoralista instal·lades a la Comunitat Valenciana. Els socialistes consideren que estos anuncis vulneren la LOREG en mantindre’s actius després de convocar-se les eleccions generals del 29 de novembre.

Detingut per furtar els diners d’una caixa de donatius d’una mesquita d’Alacant

Un jove de 28 anys ha sigut detingut per un robatori amb força en la caixa de donatius d’una mesquita d’Alacant. L’home ja havia sigut arrestat dos vegades el mes de setembre per furts similars en temples de Gandia i Elx.

Yankuba Sima trenca el seu vincle amb el Valencia Basket

El pívot internacional espanyol Yankuba Sima ha rescindit el seu contracte amb el Valencia Basket després d’una temporada marcada per les lesions i la falta de minuts. El club li ha agraït la professionalitat i li ha desitjat sort en el futur.