Carme Chaparro revela als seus seguidors tot el que s’amaga sota la taula dels presentadors de televisió

Carme Chaparro ha publicat dilluns, 18 de desembre, al seu compte d'Instagram, una imatge que no ha deixat indiferents els seus seguidors a la xarxa social, i és que la presentadora ha mostrat una part de la televisió que no es veu mai en directe. Es tracta, ni molt menys, que de la zona que hi ha baix la taula d'un presentador de televisió. 

 

La periodista ha volgut compartir una fotografia, ensenyant el curiós lloc que han escollit els tècnics de so per col·locar el micròfon de Chaparro: les seues sabates. 

Cal dir que la periodista ha compartit la imatge amb el següent missatge: «O el vestit és massa llarg, o el cable del micròfon massa curt. L'única solució ha estat posar-lo a les botes. Quina sort que no veieu com anem baix la taula de l'informatiu». 

 

La presentadora ha rebut un gran nombre de comentaris, i és que molts usuaris han quedat realment sorpresos. «Prenc nota», «Secrets d'ofici» o «Jo sempre he imaginat que anàveu despullats o en pijama», són tan sols algunes de les reaccions. 

 

Va confessar que patia la síndrome o vertigen de Ménière 

La periodista va confessar a través de les mateixes xarxes socials que patix la coneguda com a síndrome o vertigen de Mènière, una malaltia que es caracteritza per un xiulet constant a l'oïda, i que a dia de hui no té una cura coneguda. 

Chaparro va confessar la seua malaltia després de publicar-se un article a 'El Confidencial', en què es parlava d'esta malaltia que a tot l'Estat pateixen 3 de cada 1.000 persones, amb edats que van des dels 25 fins als 65 anys. Esta síndrome provoca grans molèsties a les persones que la pateixen, i algunes, incapaces de superar la pressió psicològica a què estan sotmeses les 24 hores del dia, han arribat fins i tot a suïcidar-se. 

 

La presentadora ha explicat a Twitter que ha perdut quasi completament l'audició a la seua oïda dreta, i que el so que escoltava, d'alta freqüència, és constant, especialment durant el dia. 

Últimes notícies

Arde Bogotá portarà la gira ‘Hervideros’ a València i Alacant en desembre

El grup murcià Arde Bogotá inclou València i Alacant en la seua gira 'Hervideros Vibra Mahou', amb concerts els dies 3 i 4 de desembre i entrades només a taquilla física.

Luis Rioja dona tres punts d’or al València i confia que siga l’inici d’una gran temporada

Luis Rioja, autor del gol del triomf del València a Mendizorrotza, destaca el valor dels tres punts i confia que siguen el punt d’inflexió d’una temporada fins ara molt irregular, malgrat arrossegar una lesió complicada al peu.

Thiago i Requena podran jugar contra el Vila-real malgrat estar cedits

Thiago Fernández i Dani Requena, cedits pel Vila-real al Llevant este estiu, podran jugar diumenge en La Ceràmica en no existir cap clàusula que ho impedisca.

El Villarreal es juga una nova oportunitat a Màlaga per reaccionar

Íñigo Pérez admet el mal inici del Villarreal en LALIGA i la Champions i assenyala el duel de dijous a La Rosaleda com una oportunitat clau per començar a revertir la situació, sobretot en l’aspecte mental.

Màlaga i Vila-real busquen la primera victòria en un duel marcat per les urgències

Màlaga i Vila-real arriben al duel de La Rosaleda sense conéixer encara la victòria en LALIGA EA Sports i amb problemes defensius evidents als dos equips.

València tanca parcs i suspén activitats per l’alerta taronja per pluges

L’Ajuntament de València ha activat des de les 14.00 hores un dispositiu especial per l’alerta taronja per pluges, amb el tancament de parcs, jardins i cementeris i la suspensió d’activitats a l’aire lliure i en centres educatius.

La Comunitat Valenciana reclama mesures urgents per a frenar l’arròs importat de Myanmar

El conseller Miguel Barrachina ha anunciat que exigirà a Luis Planas l’activació de clàusules de salvaguarda davant les importacions massives d’arròs de Myanmar, que assegura que deixen els arrossars valencians sense collita i venen a la meitat de preu.

La Comissió de la dana al Senat citarà Hugo Morán i nous testimonis clau

La Comissió de la dana de València al Senat ha acordat noves compareixences per als dies 21 i 28, amb la citació d’Hugo Morán, responsables hidrològics i càrrecs vinculats a la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.