Carme Chaparro revela als seus seguidors tot el que s’amaga sota la taula dels presentadors de televisió

Carme Chaparro ha publicat dilluns, 18 de desembre, al seu compte d'Instagram, una imatge que no ha deixat indiferents els seus seguidors a la xarxa social, i és que la presentadora ha mostrat una part de la televisió que no es veu mai en directe. Es tracta, ni molt menys, que de la zona que hi ha baix la taula d'un presentador de televisió. 

 

La periodista ha volgut compartir una fotografia, ensenyant el curiós lloc que han escollit els tècnics de so per col·locar el micròfon de Chaparro: les seues sabates. 

Cal dir que la periodista ha compartit la imatge amb el següent missatge: «O el vestit és massa llarg, o el cable del micròfon massa curt. L'única solució ha estat posar-lo a les botes. Quina sort que no veieu com anem baix la taula de l'informatiu». 

 

La presentadora ha rebut un gran nombre de comentaris, i és que molts usuaris han quedat realment sorpresos. «Prenc nota», «Secrets d'ofici» o «Jo sempre he imaginat que anàveu despullats o en pijama», són tan sols algunes de les reaccions. 

 

Va confessar que patia la síndrome o vertigen de Ménière 

La periodista va confessar a través de les mateixes xarxes socials que patix la coneguda com a síndrome o vertigen de Mènière, una malaltia que es caracteritza per un xiulet constant a l'oïda, i que a dia de hui no té una cura coneguda. 

Chaparro va confessar la seua malaltia després de publicar-se un article a 'El Confidencial', en què es parlava d'esta malaltia que a tot l'Estat pateixen 3 de cada 1.000 persones, amb edats que van des dels 25 fins als 65 anys. Esta síndrome provoca grans molèsties a les persones que la pateixen, i algunes, incapaces de superar la pressió psicològica a què estan sotmeses les 24 hores del dia, han arribat fins i tot a suïcidar-se. 

 

La presentadora ha explicat a Twitter que ha perdut quasi completament l'audició a la seua oïda dreta, i que el so que escoltava, d'alta freqüència, és constant, especialment durant el dia. 

Últimes notícies

Infraestructures educatives: data clau per a la negociació entre Educació i sindicats

Educació i sindicats de docents es reuniran dimarts 30 de juny per a negociar el bloc d Infraestructures Educatives i el decret de jornada i horari del professorat no universitari, amb diversos plans d inversió sobre la taula.

Mig milió d’euros i equip de rescat valencià per a ajudar Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha destinat 500.000 euros a ajuda humanitària urgent per a Veneçuela i ha activat un equip especialitzat de bombers i gossos de rescat per a sumar-se al dispositiu de resposta després dels terratrémols de Caracas i La Guaira.

Benidorm obrirà SkyFest, un nou recinte d’estiu amb més de 20 concerts

Benidorm inaugurarà este diumenge SkyFest, un nou espai d’espectacles als antics camps Hermanos Martínez Munuera, amb més de vint concerts i capacitat màxima per a 25.000 assistents fins a setembre.

Dos rescatistes de la Marina Baixa viatgen a Veneçuela amb gossos per buscar supervivents

Dos membres del grup GEIR-K9 de la Marina Baixa viatgen este divendres a Caracas amb dos gossos especialitzats per buscar supervivents del doble terratrémol de Veneçuela.

Detingut a Alacant per estavellar el cotxe després d’una discussió amb la seua parella

Un home de 30 anys ha sigut detingut a Alacant acusat de violència masclista i de causar danys després d’estavellar suposadament de manera intencionada el seu vehicle contra un contenidor de vidre i dos cotxes estacionats al barri de Babel, després d’una discussió amb la seua parella.

Barrachina acusa Espanya i Morant de justificar delictes en lloc de defensar una millor financiació

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, ha acusat els ministres socialistes Arcadi España i Diana Morant de centrar-se en justificar decisions judicialment qüestionades del Govern de Pedro Sánchez en lloc d’impulsar una nova financiació autonòmica pactada amb totes les comunitats.

Transport públic més barat fins a finals de 2026: el Consell allarga els descomptes

El Consell ha acordat prorrogar fins al 31 de desembre de 2026 les reduccions temporals de tarifes en el transport públic autonòmic, amb gratuïtat per als menors de 15 anys i descomptes importants per a jóvens i abonats.

La detecció d’amiant encarisix la demolició del CEIP Orba d’Alfafar en quasi 82.000 euros

La demolició del CEIP Orba d’Alfafar, afectat per la DANA, ha incrementat el seu cost en 81.770 euros per l’aparició de grans quantitats de fibrocement amb amiant durant les obres.