11.1 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Intercepten una carta dirigida al papa Francesc amb tres bales

 

Aquest dilluns, els Carabiners de Milà (Itàlia), han interceptat una carta dirigida al papa Francesc amb tres bales en el seu interior, segons han confirmat fonts del cos militar a EFE.

 

La carta ha sigut interceptada en el centre de classificació postal de Peschiera Borromeo, a la província de Milà, i immediatament ha sigut intervinguda pels Carabiners. Les autoritats italianes han obert una investigació per a esclarir el succés.

 

Segons el diari “Corriere della Sera” la carta contenia tres bales de calibre de 9 mil·límetres i un missatge relatiu a l’últim cas de les operacions financeres al Vaticà, sobre el qual fa alguns dies es va obrir un judici contra diverses persones i el cardenal apartat del seu càrrec per Francisco, Angelo Becciu.

 

Pel que sembla, segons ha manifestat l’agència Adnkronos la carta ha sigut enviada des de França i el destinatari estava escrit amb bolígraf, però a penes llegible encara que es podia identificar.  “Papa – Ciutat del Vaticà, Piazza S. Pietro a Roma”.

Últimes notícies

El Senat fixa per al 10 de febrer la compareixença del president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer

La comissió d'investigació de la dana al Senat ha citat per al 10 de febrer a Miguel Polo, després de reordenar el seu calendari per la suspensió de la sessió anterior.

Rescaten a un escalador polonés atrapat en els penya-segats de Toix a Calp

Un escalador polonés va ser rescatat de matinada en els penya-segats de Toix, a Calp. L'operació va durar més de quatre hores i va estar marcada per pluja i fred.

Una dona de 45 anys ha mort en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona de 45 anys ha mort en l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. Bombers l'han rescatada, però el SAMU ha confirmat el decés

Nou menors detinguts per l’agressió a un jove al costat d’una discoteca d’Alacant

Un adolescent de 15 anys va ser arrestat per la seua implicació en l'agressió a un jove de 16 en Nit de cap d'any, elevant a nou els menors detinguts. Les primeres huit detencions es van practicar el 14 de gener i els arrestats tenen entre 14 i 16 anys.

Vint estreles Michelin se citen en la XXIV Trobada Gastronòmic Alfonso Mira a Aspe

El XXIV Alfonso Mira Experience reunirà cuiners amb 20 estreles Michelin del 21 de febrer a l'11 de març a Aspe, amb jornades temàtiques i aforament limitat.

Mor una dona en l’incendi d’un pis a Vila-real

Una dona de mitjana edat ha mort este divendres després de l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. El foc s'ha iniciat en el saló-menjador i dos dotacions han intervingut.

El Consorci de Museus oferirà 36 exposicions en 2026 amb més de 100 artistes

L'organisme autonòmic va anunciar 36 exposicions per a 2026 amb més de 100 artistes, activitats en les tres províncies i un programa educatiu que aconseguirà a 400 centres.

València contractarà la gestió integral del Jardí del Túria per 35 milions durant cinc anys

València impulsarà un contracte de 35 milions i cinc anys per a la neteja, manteniment i reposició del Jardí del Túria. Inclourà guardaparques i respectarà les funcions del OAM.