Impedeixen des de Castelló la fugida a França d’un atracador de gasolineres

L’Equip de Policia Judicial d’Orpesa en col·laboració amb la Guàrdia Civil a la Jonquera (G) ha detingut a una persona que presumptament havia comés el robatori d’un vehicle per a perpetrar dos atracaments en gasolineres mentre fugia a França.

El passat 30 d’agost un home va intimidar treballador d’un viver en el polígon d’Almussafes (V) mentre tancava el comerç, per a sostraure-li el seu vehicle amb el qual posteriorment cometria dos atracaments.

L’endemà esta persona va assaltar a una gasolinera a Quart de Poblet (V) on va amenaçar violentament a la dependenta, forcejant fins a causar-li un tall a la seua mà dreta pel qual va haver de ser hospitalitzada i afortunadament, donada d’alta al cap de pocs dies, fent-se amb els diners de la caixa registradora.

Posteriorment esta persona va consumar un altre atracament en una gasolinera a la Ribera de Cabanes, esgrimint un ganivet de grans dimensions alhora que acoquinava a la dependenta i agafava la recaptació de la caixa.

En la fugida va ser localitzat per diverses patrulles de la Guàrdia Civil de Castelló durant la realització d’un control, conduint de manera temerària arribant a col·lidir amb un altre vehicle i continuant l’escapada a peu a través del camp a l’altura de la Vilavella.

L’Equip de Policia Judicial d’Orpesa va iniciar una àrdua investigació on van realitzar una inspecció tècnica ocular al vehicle abandonat, i van recaptar diverses proves i vestigis amb els quals van poder esbrinar la identitat del presumpte autor dels fets.

Finalment, amb l’anàlisi de les dades recaptades i les proves obtingudes en el marc de l’operació, els guàrdies civils investigadors van detectar que l’atracador viatjava amb autobús des de Barcelona a Perpinyà (França) la matinada de l’11 de setembre; pel que amb la col·laboració de la Secció Fiscal de la Guàrdia Civil a la Jonquera va ser interceptat, detingut i lloc a disposició judicial del Jutjat de Guàrdia de Figueres (Girona), qui va decretar el seu ingrés a la presó preventiva.

La investigació s’ha desenvolupat per l’Equip de Policia Judicial d’Orpesa, treballant conjuntament amb la Guàrdia Civil d’Almussafes, Aldaia i amb la col·laboració de la Secció Fiscal de la Guàrdia Civil a la Jonquera.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Barcala anuncia una reunió al més alt nivell per a impulsar el tren a l’aeroport d’Alacant-Elx

Luis Barcala anuncia una reunió al més alt nivell en els pròxims dies per a abordar la connexió ferroviària de l'aeroport Alacant-Elx Miguel Hernández amb les ciutats d'Alacant i Elx i reduir el dèficit d'infraestructures.

Pérez Llorca garantix que els diputats del PP col·laboraran amb la Justícia per la gestió de la dana

Juanfran Pérez Llorca assegura que tots els diputats del PP continuaran acudint a les citacions judicials com a testimonis en la causa penal per la gestió de la dana del 29 d'octubre de 2024, en la qual està cridat a declarar Carlos Mazón.

Elx renova la seua tradició de palmes blanques per al Papa, la Casa Reial i altres autoritats

Elx presenta les seues palmes blanques artesanals per al Papa, la Casa Reial i diverses autoritats, reforçant una tradició que es manté des de la dècada de 1950.

Sánchez defén la seua política de vivenda i la baixada del lloguer a València

Pedro Sánchez reivindica en el Congrés el canvi de paradigma en vivenda aplicat pel seu Govern i assegura que el lloguer ha baixat un 4% a València, defenent la seua estratègia enfront de les crítiques dels seus socis i de l'oposició.

Quart dia de busca de l’home desaparegut en Casas del Riu, a Requena

El dispositiu de busca de l'home de 77 anys desaparegut en Casas del Riu, pedania de Requena, es manté per quart dia amb amplis mitjans terrestres, aeris i aquàtics al llarg del riu Cabriol i els seus voltants.

Pérez Llorca nega tracte de favor en la contractació de la seua parella i denúncia una campanya masclista

Juanfran Pérez Llorca defén que la contractació de la seua parella en la Diputació de València va seguir els llits legals i acusa l'oposició d'usar un discurs masclista per a atacar la seua imatge.

Detingut a Alacant un ucraïnés buscat per Alemanya per presumpte espionatge per a Rússia

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a un ciutadà ucraïnés reclamat per Alemanya per presumpte espionatge relacionat amb el subministrament de drons a Ucraïna. L'operació, coordinada amb les autoritats alemanyes, inclou també la detenció d'una col·laboradora romanesa.

Deu comunitats en avís per vent, onatge, pluja i neu, amb Catalunya i Castelló en risc important

Deu comunitats mantenen avisos per vent, onatge, pluja i neu, amb Catalunya i Castelló en nivell taronja per ratxes molt fortes i ones que poden aconseguir els 10 metres.