Impedeixen des de Castelló la fugida a França d’un atracador de gasolineres

L’Equip de Policia Judicial d’Orpesa en col·laboració amb la Guàrdia Civil a la Jonquera (G) ha detingut a una persona que presumptament havia comés el robatori d’un vehicle per a perpetrar dos atracaments en gasolineres mentre fugia a França.

El passat 30 d’agost un home va intimidar treballador d’un viver en el polígon d’Almussafes (V) mentre tancava el comerç, per a sostraure-li el seu vehicle amb el qual posteriorment cometria dos atracaments.

L’endemà esta persona va assaltar a una gasolinera a Quart de Poblet (V) on va amenaçar violentament a la dependenta, forcejant fins a causar-li un tall a la seua mà dreta pel qual va haver de ser hospitalitzada i afortunadament, donada d’alta al cap de pocs dies, fent-se amb els diners de la caixa registradora.

Posteriorment esta persona va consumar un altre atracament en una gasolinera a la Ribera de Cabanes, esgrimint un ganivet de grans dimensions alhora que acoquinava a la dependenta i agafava la recaptació de la caixa.

En la fugida va ser localitzat per diverses patrulles de la Guàrdia Civil de Castelló durant la realització d’un control, conduint de manera temerària arribant a col·lidir amb un altre vehicle i continuant l’escapada a peu a través del camp a l’altura de la Vilavella.

L’Equip de Policia Judicial d’Orpesa va iniciar una àrdua investigació on van realitzar una inspecció tècnica ocular al vehicle abandonat, i van recaptar diverses proves i vestigis amb els quals van poder esbrinar la identitat del presumpte autor dels fets.

Finalment, amb l’anàlisi de les dades recaptades i les proves obtingudes en el marc de l’operació, els guàrdies civils investigadors van detectar que l’atracador viatjava amb autobús des de Barcelona a Perpinyà (França) la matinada de l’11 de setembre; pel que amb la col·laboració de la Secció Fiscal de la Guàrdia Civil a la Jonquera va ser interceptat, detingut i lloc a disposició judicial del Jutjat de Guàrdia de Figueres (Girona), qui va decretar el seu ingrés a la presó preventiva.

La investigació s’ha desenvolupat per l’Equip de Policia Judicial d’Orpesa, treballant conjuntament amb la Guàrdia Civil d’Almussafes, Aldaia i amb la col·laboració de la Secció Fiscal de la Guàrdia Civil a la Jonquera.

Últimes notícies

Tres detinguts per una onada de robatoris en camps i granges d’Almassora i Cabanes

La Guàrdia Civil ha detingut tres hòmens de 40 a 44 anys relacionats amb diversos robatoris en explotacions agrícoles i ramaderes d’Almassora i Cabanes, on es van emportar dos vedells i combustible, coure i altres objectes. Els detinguts ja han passat a disposició judicial.

El Port de València duplicarà la seua potència elèctrica amb una nova subestació

El Port de València ha posat en marxa els tràmits per a construir una nova subestació elèctrica de 110 megavats que duplicarà la seua capacitat de subministrament i millorarà la fiabilitat operativa i ambiental del recinte portuari.

Les Arts programa una temporada 2026-2027 amb grans dives de l’òpera a València

La temporada 2026-2027 del Palau de Les Arts tindrà una presència femenina destacada en òperes, sarsuela i recitals, amb noms com Cecilia Bartoli, Lise Davidsen o Lisette Oropesa i la venda d’entrades ja oberta.

Confirmen 6 anys i mig de presó per intentar volar a Romania amb cocaïna i cannabis a l’aeroport de València

El TSJCV ha confirmat 6 anys i mig de presó i una multa de 100.000 euros per a una dona que va intentar volar de València a Bucarest amb més de 2 quilos de cocaïna i 5 de cannabis amagats en una maleta.

Confirmen 22 anys de presó per l’assassinat masclista d’Alcoi amb 18 ganivetades

El TSJCV ha confirmat la pena de 22 anys i mig de presó per a l’home que va matar la seua parella a Alcoi el 2022 amb 18 ganivetades. El tribunal descarta totes les al·legacions de la defensa, que ja ha anunciat recurs de cassació davant el Tribunal Suprem.

Dos ferits greus en un xoc amb bolcades a l’AP-7 a Ondara

Un accident entre dos vehicles a l’AP-7, a l’altura d’Ondara, ha deixat dos ferits greus, un pare i la seua filla de Luxemburg, i un ferit lleu, un veí de Pedreguer.

Sisé dia de lluita contra l’incendi forestal de Sogorb amb mitjans terrestres

Els bombers continuen treballant per controlar l’incendi forestal declarat dijous a Sogorb, estabilitzat des de diumenge després de cremar 630 hectàrees. S’ha alçat el confinament a Gàtova, però el nivell 1 del PEIF es manté i les pistes forestals seguixen tancades.

Detinguts tres veïns per vendre cocaïna des de casa a Castelló de Rugat

La Guàrdia Civil ha detingut tres persones a Castelló de Rugat que, presumptament, venien cocaïna des de la finestra de sa casa. En el registre s’han intervingut més d’un quilo de cocaïna, altres drogues, diners en efectiu i material per a preparar dosis.