Castelló vigila als 5 jihadistes que hi ha en la presó d’Albocàsser

 

Cinc jihadistes vinculats al Daesh o a Al-Qaeda es troben en la presó d’Albocàsser, en la comarca de l’Alt Maestrat (Castelló), i són objecte de vigilància especial per part de les autoritats, que controlen les seues relacions amb altres interns a fi d’evitar captacions.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, entre els interns de la presó de Castelló es troba, Mohamed Houli Chemlal, supervivent després de l’explosió en la casa d’Alcanar i membre de la cèl·lula responsable dels atemptats de Barcelona i Cambrils.

 

El jove de Melilla és, a demés, d’un dels tres acusats que se senten des del passat 10 de novembre en l’Audiència Nacional i s’enfronta a la major pena, 41 anys. La Fiscalia entén que els atropellaments de les Rambles i Cambrils es van improvisar, després que els plans originals s’anaren al trast amb l’explosió del xalet d’Alcanar.

 

Vigilats per les autoritats

Des de la seua detenció, el jove es troba totalment aïllat en la presó de Castelló. El citat mitjà ha pogut confirmar que els cinc jihadistes presos en Castelló a penes es relacionen amb altres interns i no han protagonitzat problemes de comportament fins ara.

 

«Els terroristes estan en el Fitxer d’Interns d’Especial Seguiment (FIES). És important estar alerta i prestar molta atenció a la manera en la que es relacionen este tipus de presos, saber qui resen, qui fan ramadà, si algun es convertix al Islaam per a evitar radicalitzacions», han explicat al mitjà valencià.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Laia Codina veu un grup ajustat després del 3-0 a Islàndia

Espanya va debutar amb un 3-0 davant Islàndia en la fase de classificació al Mundial 2027. Laia Codina va valorar un grup competitiu després del 1-6 d'Anglaterra a Ucraïna.

La Comunitat va exportar 2.106,5 milions als EUA i va importar 1.696,6 en 2025

La Comunitat Valenciana va registrar en 2025 un superàvit comercial amb els EUA en vendre per 2.106,5 milions i importar 1.696,6. L'intercanvi es va contraure respecte a 2024.

Bermúdez, després del 3-0 a Islàndia: ‘Podíem haver fet algun gol més, l’exigència és ací’

Espanya va véncer 3-0 a Islàndia en l'arrancada cap al Mundial 2027. Bermúdez va valorar els tres punts i va remarcar que sumar més gols serà clau davant Anglaterra.

3-0 d’Espanya a Islàndia: Pina firma un doblet i Edna Imade sentència

Espanya es va imposar 3-0 a Islàndia en la seua estrena cap al Mundial 2027 amb un doblet de Claudia Pina i una cabotada de Edna Imade. La portera Cecilia Rúnarsdóttir va evitar una golejada major i Espanya és segona del Grup A3, empatada amb Anglaterra.

3-0: Espanya complix en el seu debut classificatori davant Islàndia liderada per Pina

Espanya va arrancar la classificació al Mundial 2027 amb un 3-0 sobre Islàndia, sostinguda per la seua portera. Claudia Pina va firmar un doblet i Edna Imade va completar la victòria.

Els 16 de OT 2025 es reunixen i descobrixen el repertori de la gira que passarà per Alacant i València al juliol

Els 16 concursants de OT 2025 s'han retrobat a Barcelona per a conéixer el repertori del seu gira de tretze concerts. El tour arrancarà el 18 d'abril a Bilbao i arribarà al juliol a Alacant i València.

Pina avança a Espanya amb un derechazo davant Islàndia en el 39 (1-0)

Claudia Pina va avançar a Espanya en el minut 39 amb un derechazo des de la frontal després d'una primera part de setge a Islàndia, en el debut cap al Mundial 2027.

Espanya té garantit el subministrament de gas malgrat la tensió a Ormuz, segons Enagás

Enagás assegura que Espanya no tindrà problemes de proveïment per la seua baixa dependència del Golf i unes reserves del 58%. Advertix de pressió en preus, lluny de 2022