Cau el 1r i 2n premi de la Loteria en diferents municipis alacantins

Administració de loteria La Pastoreta de Reus

Imatge d’arxiu d’una administració de loteria | Laia Solanellas

 

El Sorteig de la Loteria Nacional d’este dijous ha portat la sort al territori valencià. En concret, el primer premi ha recaigut en el 16.958 i ha repartit 300.000 euros al número en diferents localitats alacantines.

 

El dècim s’ha venut en l’administració del carrer de Manuel Flores de Catral, en la comarca del Baix Segura; en l’administració del carrer de Maximiliano Garcia Soriano d’Elda, en la comarca del Vinalopó Mitjà; i en l’administració del Centre Comercial Gran Alacant de Santa Pola, en la comarca del Baix Vinalopó.

 

A demés, el segon premi també ha repartit sort, en este cas, en l’administració del carrer del Portalet de Calp, en la comarca de la Marina Alta, amb el 63.299 i amb un premi de 60.000 euros al número. Els reintegraments han recaigut en els números 8, 3 i 5.. El primer premi s’ha repartit també en altres parts d’Espanya, com ara Andalusia, Aragó, Balears, Múrcia, Melilla, Canàries o Castella i Lleó.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detinguts dos jóvens per robar més de deu milions de dades per a estafes i identitats falses

La Policia Nacional deté a València i Torreblanca a dos jóvens acusats de robar més de deu milions de registres confidencials per a ciberestafas, usurpació d'identitats i venda a altres delinqüents.

La plantilla de CaixaBank secunda una vaga per a denunciar la pressió comercial

La plantilla de CaixaBank protagonitza una jornada de vaga coincidint amb la junta d'accionistes a València per a denunciar la pressió comercial i reclamar canvis en l'organització del treball.

Paiporta llança ajudes per a reparar els ascensors danyats per la dana

L'Ajuntament de Paiporta aprova per unanimitat una línia extraordinària d'ajudes per a reparar els ascensors danyats per la dana, prioritzant als col·lectius més vulnerables.

València desbloqueja 9.000 m² en Patraix per a construir 644 vivendes públiques

L'Ajuntament de València recupera nou parcel·les bloquejades des de 2015 en el barri de Patraix per a alçar 644 vivendes de protecció pública en edificis de fins a nou plantes.

La UPV crea un biomarcador que mesura l’agressivitat del glioblastoma amb ressonància magnètica

Investigadors de la Universitat Politècnica de València desenrotllen un biomarcador d'imatge que quantifica el creixement del glioblastoma i prediu de manera independent la supervivència dels pacients.

Suspesa la primera vaga en Groundforce i les primeres jornades en Menzies però arranca un atur indefinit

Els sindicats suspenen la primera jornada de vaga en Groundforce i els dos primers dies d'aturs en Menzies, però mantenen des del dilluns una vaga indefinida en 12 aeroports espanyols.

La Comunitat Valenciana frega el ple en turisme rural per Setmana Santa amb un 72% d’ocupació

El turisme rural en la Comunitat Valenciana aconseguix un 72% d'ocupació per Setmana Santa, en línia amb Andalusia, en un context marcat per la pujada del carburant, la incertesa internacional i la cautela en el gasto familiar.

Detingut un metge d’un centre de salut de Cullera per agressió sexual a dos pacients

La Guàrdia Civil ha detingut a un metge d'un centre de salut de Cullera per dos presumptes delictes d'agressió sexual a pacients, després de la denúncia inicial d'una dona i la posterior localització d'una altra possible víctima.