Cau el 1r i 2n premi de la Loteria en diferents municipis alacantins

Administració de loteria La Pastoreta de Reus

Imatge d’arxiu d’una administració de loteria | Laia Solanellas

 

El Sorteig de la Loteria Nacional d’este dijous ha portat la sort al territori valencià. En concret, el primer premi ha recaigut en el 16.958 i ha repartit 300.000 euros al número en diferents localitats alacantines.

 

El dècim s’ha venut en l’administració del carrer de Manuel Flores de Catral, en la comarca del Baix Segura; en l’administració del carrer de Maximiliano Garcia Soriano d’Elda, en la comarca del Vinalopó Mitjà; i en l’administració del Centre Comercial Gran Alacant de Santa Pola, en la comarca del Baix Vinalopó.

 

A demés, el segon premi també ha repartit sort, en este cas, en l’administració del carrer del Portalet de Calp, en la comarca de la Marina Alta, amb el 63.299 i amb un premi de 60.000 euros al número. Els reintegraments han recaigut en els números 8, 3 i 5.. El primer premi s’ha repartit també en altres parts d’Espanya, com ara Andalusia, Aragó, Balears, Múrcia, Melilla, Canàries o Castella i Lleó.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les víctimes de la dana claven foc a Les Corts pel tancament de la investigació

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre han qualificat de vergonya el tancament de la comissió d’investigació en Les Corts i han acusat Carlos Mazón de riure’s de les famílies afectades.

Temperatures de rècord a la Comunitat Valenciana des de dilluns: calor extrema a l’interior

El calor s’intensificarà des d’este cap de setmana a la Comunitat Valenciana i, entre dilluns 22 i divendres 26 de juny, la temperatura mitjana podria marcar rècords diaris des de 1950, amb especial incidència en l’interior.

Obrin un expedient per pseudoteràpies de conversió a persones LGTBIQ+ a la Comunitat Valenciana

Igualtat ha obert un expedient sancionador per pràctiques de pseudoteràpies de conversió contra persones LGTBIQ+, després de denúncies que inclouen casos de la Comunitat Valenciana.

22 anys de presó per agredir sexualment durant una dècada les seues dos fillastres menors a Altea

Un home de 46 anys ha sigut condemnat per l'Audiència d'Alacant a 22 anys de presó per haver agredit sexualment de manera continuada les seues dos fillastres, que tenien 11 i 9 anys quan van començar els fets a Altea.

Feijóo es reunirà amb militants del PP en un dinar este dissabte a Sueca

Alberto Núñez Feijóo presidirà este dissabte un dinar amb militants del PP a Sueca, organitzat pel president provincial Vicent Mompó, després de la junta directiva del partit a València.

Més policia este estiu a les zones turístiques i platges de València

La Policia Nacional reforçarà entre l’1 de juliol i el 31 d’agost la presència d’agents a les platges i principals punts turístics de València, així com en estacions, aeroport, port i estació d’autobusos.

El nou decret del taxi i les VTC genera rebuig però el Consell defensa que prima l’interés general

El vicepresident segon Vicente Martínez Mus admet el malestar del taxi i les VTC amb el nou decret autonòmic però assegura que la norma prioritza l’interés general i la millora del servici públic.

Martínez Mus atribuïx a l’interés polític la petició del PSPV perquè declare per la DANA

El vicepresident tercer Vicente Martínez Mus assegura que la petició del PSPV perquè declare al jutjat de Catarroja pel dia de la DANA respon a un interés polític i defensa que el xat del Consell no aporta dades noves. El dirigent sosté que el Consell va actuar segons la informació disponible en cada moment i nega un suposat apagó informatiu.