Cau el 1r i 2n premi de la Loteria en diferents municipis alacantins

Administració de loteria La Pastoreta de Reus

Imatge d’arxiu d’una administració de loteria | Laia Solanellas

 

El Sorteig de la Loteria Nacional d’este dijous ha portat la sort al territori valencià. En concret, el primer premi ha recaigut en el 16.958 i ha repartit 300.000 euros al número en diferents localitats alacantines.

 

El dècim s’ha venut en l’administració del carrer de Manuel Flores de Catral, en la comarca del Baix Segura; en l’administració del carrer de Maximiliano Garcia Soriano d’Elda, en la comarca del Vinalopó Mitjà; i en l’administració del Centre Comercial Gran Alacant de Santa Pola, en la comarca del Baix Vinalopó.

 

A demés, el segon premi també ha repartit sort, en este cas, en l’administració del carrer del Portalet de Calp, en la comarca de la Marina Alta, amb el 63.299 i amb un premi de 60.000 euros al número. Els reintegraments han recaigut en els números 8, 3 i 5.. El primer premi s’ha repartit també en altres parts d’Espanya, com ara Andalusia, Aragó, Balears, Múrcia, Melilla, Canàries o Castella i Lleó.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El dispositiu contra l’incendi de la Vall d’Uixó es bolca a frenar l’avanç cap a la serra d’Espadà

Els equips d’extinció concentren hui els treballs entre Tales i Alcudia de Veo per evitar que el foc arribe al parc natural de la serra d’Espadà. La població desallotjada de la Vall d’Uixó ha pogut tornar a casa en un operatiu coordinat.

Fi del confinament a la Vall d’Uixó per l’incendi forestal

La Generalitat ha alçat este dimarts el confinament de la Vall d'Uixó decretat per l'incendi forestal, encara actiu, que va obligar a evacuar unes 16.000 persones en una vintena de municipis i a confinar també Onda i Betxí. Les restriccions de mobilitat es mantenen en la resta de localitats afectades almenys fins a les 23.59 hores d'este dimarts.

Quatre dies d’incendi a la Vall d’Uixó: 8.500 hectàrees cremades i 10.000 evacuats

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó enceta el quart dia actiu, amb 8.500 hectàrees calcinades i unes 10.000 persones encara evacuades, malgrat el retorn parcial autoritzat anit.

La Comunitat Valenciana suma 33.300 ocupats i redueix l’atur en 23.000 persones en tres mesos

La Comunitat Valenciana ha incrementat en 33.300 les persones ocupades i ha reduït l’atur en 23.000 en el segon trimestre de l’any, encara amb una taxa de desocupació per damunt de la mitjana estatal.

Nit tranquil·la a la Vall d’Uixó però l’incendi continua actiu i ja ha arrasat 8.500 hectàrees

La nit ha sigut meteorològicament tranquil·la a la zona de l'incendi de la Vall d'Uixó, però el foc continua actiu en el seu quart dia i ja ha cremat unes 8.500 hectàrees, amb centenars de veïns encara evacuats.

S’alça parcialment el confinament per l’incendi de la Vall d’Uixó en quatre barris

La Generalitat mantindrà fins a les 23.59 hores les evacuacions i confinaments per l’incendi de la Vall d’Uixó, però permet tornar a casa als veïns de quatre barris concrets.

Ferit un xiquet en caure un carret de golf des d’un pont a Rojales

Un xiquet ha resultat ferit en eixir-se de la via un carret de golf i caure d’un pont d’uns tres metres d’alçària en un camp de Rojales (Alacant). El menor ha patit diversos colps i ha sigut atés per personal sanitari al lloc.

La Vilavella queda buida després del desallotjament pel greu incendi de la Vall d’Uixó

La Vilavella, municipi de quasi 3.000 habitants a l'interior de Castelló, ha sigut desallotjada pel gran incendi forestal de la Vall d'Uixó i espera l'autorització per a tornar a les vivendes.
FILMOTECA D'ESTIU