Anuncios

Cau el 1r i 2n premi de la Loteria en diferents municipis alacantins

Administració de loteria La Pastoreta de Reus

Imatge d’arxiu d’una administració de loteria | Laia Solanellas

 

El Sorteig de la Loteria Nacional d’este dijous ha portat la sort al territori valencià. En concret, el primer premi ha recaigut en el 16.958 i ha repartit 300.000 euros al número en diferents localitats alacantines.

 

Anuncios

El dècim s’ha venut en l’administració del carrer de Manuel Flores de Catral, en la comarca del Baix Segura; en l’administració del carrer de Maximiliano Garcia Soriano d’Elda, en la comarca del Vinalopó Mitjà; i en l’administració del Centre Comercial Gran Alacant de Santa Pola, en la comarca del Baix Vinalopó.

 

A demés, el segon premi també ha repartit sort, en este cas, en l’administració del carrer del Portalet de Calp, en la comarca de la Marina Alta, amb el 63.299 i amb un premi de 60.000 euros al número. Els reintegraments han recaigut en els números 8, 3 i 5.. El primer premi s’ha repartit també en altres parts d’Espanya, com ara Andalusia, Aragó, Balears, Múrcia, Melilla, Canàries o Castella i Lleó.

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Barrachina defén la ramaderia extensiva com a pilar estratègic en la Comunitat Valenciana

El conseller Miguel Barrachina reivindica la ramaderia extensiva com a activitat clau per a la seguretat alimentària, l'ocupació rural i l'equilibri territorial, i detalla una estratègia amb 70 mesures i suport econòmic estable al sector.

Les tempestes es generalitzen a Espanya amb xàfecs torrencials i risc de crescudes

Un tàlveg d'aire fred dispara la inestabilitat en quasi tota Espanya amb tempestes molt intenses al Mediterrani, registres torrencials a Alzira i risc de crescudes sobtades en la conca de l'Ebre.

La Diputació de València reforça el seu paper com a pont entre els municipis i la Unió Europea

La Diputació de València reivindica el paper dels governs intermedis en la construcció europea i detalla el reforç de la seua assistència tècnica i financera perquè els municipis accedisquen a fons comunitaris.

La Generalitat activa la preemergència hidrològica en el Magre després de fortes pluges a Guadassuar

La Generalitat activa el nivell groc del Pla Especial d'Inundacions en la conca del Magre després de superar els 50 l/m² a Guadassuar i deixar registres destacats en diverses localitats veïnes.

Una tempesta descarrega 72,4 l/m² en una hora a Alzira i activa avisos per pluja intensa

Una tempesta molt localitzada deixa 72,4 l/m² en poc més d'una hora a Alzira i obliga a mantindre avisos taronja i groc per pluja intensa en diverses comarques de la Comunitat Valenciana.

La Fiscalia manté la petició de 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual

La Fiscalia manté la seua petició de huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a pacients en la seua consulta privada. El juí queda vist per a conclusions finals el 21 de maig.

La Sindicatura de Comptes denuncia la deixadesa en ciberseguretat del sector públic valencià

La Sindicatura de Comptes qualifica d'inacceptable la governança de la ciberseguretat en la majoria d'entitats públiques i societats mercantils de la Generalitat, amb nivells de maduresa molt baixos i riscos significatius per a servicis i dades.

Bernabé acusa el PP d’abandonar la Malva-rosa i d’embossar els projectes del barri

Pilar Bernabé acusa el govern de María José Catalá de mantindre paralitzats projectes clau a la Malva-rosa, com la VPP i la biblioteca, i de tindre la ciutat embossada pels seus embolics interns.
Anuncios