7.5 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

Cau una xiqueta de 4 anys d’un primer pis a Gandia

Hospital Clínic de València

La menor després de ser atesa ha sigut conduïda a l'hospital Francesc de Borja i posteriorment traslladada a l'hospital Clínic de València | Wikipèdia

Segons han informat des del del Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU) de València, a les 13.15 hores d'aquest dimecres, s'ha sol·licitat la intervenció dels serveis sanitaris per a assistir a una xiqueta que, pel que sembla, havia caigut d'un primer pis d'un edifici d'habitatges a Gandia.

Fins al lloc s'ha desplaçat una unitat del SAMU, l'equip mèdic del qual ha assistit a la xiqueta, de 4 anys, per diverses contusions i traumatisme cranioencefàlic.

La xiqueta ha sigut evacuada inicialment a l'hospital Francesc de Borja de Gandia en l'ambulància del SAMU i posteriorment ha sigut traslladada a l'hospital Clínic de València.

Últimes notícies

La supervivent del naufragi a Indonèsia agraïx el viscut i promet honrar als seus 4 àngels

Andrea Ortuño ha compartit un missatge en xarxes en el qual agraïx el viscut amb els seus 4 àngels i afirma que seguirà avant per a honrar-los. La busca del xiquet que seguix desaparegut es va donar per finalitzada este divendres després de 15 dies.

La setmana arranca amb cel poc nuvolós, màximes a l’alça i vent fluix en la Comunitat Valenciana

Dilluns amb cel poc nuvolós en la Comunitat Valenciana, màximes en ascens excepte en el litoral de Castelló i el sud d'Alacant. El dimarts a penes canviarà la situació.

Un camió bolca i tala l’AP-7 a Benicàssim cap a Barcelona

La bolcada d'un camió ha obligat a tallar l'AP-7 a Benicàssim en sentit Barcelona. El trànsit es desvia per la N-340, amb retencions i sense víctimes.

Pradas i l’excap de gabinet de Mazón confronten les seues versions davant la jutgessa de la dana

La magistrada celebra este dilluns un acarament entre Salomé Pradas i José Manuel Cuenca per a aclarir les contradiccions sobre el confinament durant la dana. Un informe de l'Advocacia i noves testificals busquen fixar l'origen de les indicacions i la seua cobertura legal.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en el Ciutat per la seua falta de gol

Empat 1-1 en el Ciutat de València amb els gols en un minut. Losada va respondre al punt de Carlos Romero i Puado es va retirar als tres minuts per un colp en el genoll.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 després de dos gols seguits i escàs encert

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en el Ciutat de València amb dos tants seguits. El domini local i la falta de rematada van marcar un dol que es va embossar al final.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en un dol sense pegada

Un gol de Carlos Romero i la rèplica immediata d'Iker Losada van deixar un 1-1 en el Ciutat de València. El Llevant va tornar a quedar-se sense el seu primer triomf a casa.

Llevant i Espanyol es repartixen els punts en un 1-1 decidit en un minut

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en un dol amb els dos gols en tot just un minut. Després de la igualada, el domini posterior no es va traduir en ocasions clares.