13.5 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Cepeda, indignat pels rumors de ruptura amb Aitana: «Hi ha un velociraptor…»

Aitana y Cepeda se conocieron en 'OT 2017', se convirtieron en novios este año pero su relación de dos meses habría terminado.

Aitana i Cepeda a ‘Operación Triunfo 2017’ | Cedida

 

La difusió d’una informació oferta per ‘Look’ on s’afirmava la ruptura entre Luis Cepeda i Aitana ha estat contestada pel cantant. Tot i que la resposta no és directament pel mitjà de comunicació, l’artista fa evident el seu destinatari, tirant de sarcasme i ironia.

 

A l’escrit, publicat al seu compte personal de Twitter, Cepeda s’ha mostrat indignat per la llibertat amb la qual es fa aquest tipus de difamacions. Al músic no li ha agradat gens que s’utilitzés el seu nom sense una font contrastada, per això que no ha dubtat en fer evident per les xarxes socials.

 

Aitana y Cepeda.

Aitana i Cepeda | Instagram

 

Ruptura entre Cepeda i Aitana

El missatge de Luis Cepeda ha aconseguit obtindre la ràpida reacció que l’artista devia esperar. En menys de 24 hores, la publicació comptava amb més de 9.000 ‘M’agrada’, fent evident que el malestar per aquest tipus de notícies és de caràcter general.

 

«Exclusiva! Hi ha un velociraptor sol per Madrid, que encara no s’ha vist. Ens ho ha dit una creïlla», escrivia el cantant a la mencionada xarxa social. Amb aquesta barreja d’humor i cabreig, Cepeda contestava els rumors apareguts, encara que tampoc els confirmava ni desmentia.

 

 

Aitana, en silenci

Vista la reacció de Luis Cepeda, era d’esperar que els ulls dels usuaris s’enfocaren en l’altra meitat de la relació, Aitana. Molts seguidors de la parella seguixen pendents de vore si l’artista dona algun detall o pista que servisca per esbrinar l’esdevenir dels dos.

 

No obstant això, l’artista està totalment desapareguda. Fins al moment, l’artífex de ‘Lo malo’, encara no s’ha pronunciat sobre la informació apareguda a ‘Look’, el que fa impossible saber si els rumors sobre el final de la història de dos de les estrelles de l’última edició d”Operación Triunfo’ és cert o no.

 

Els motius de la ruptura

Sembla sorprenent que un mitjà de comunicació s’atrevix a parlar lliurement de la relació d’una parella sense tindre la informació contrastada. De fet, tot apuntava que les dades del mencionat diari eren veraces, ja que fins i tot donaven els motius pels quals havien trencat.

 

Parlen que Aitana ha decidit enfocar-se en la seua carrera en solitari, motiu pel qual havia d’aparcar la seua relació amorosa. La decisió hauria arribat després de l’èxit obtingut després del seu primer senzill, que va convertir-se en el més vist d’Espanya durant les primeres 24 hores.

 

No obstant això, el missatge de Luis Cepeda fa tremolar els fonaments de la publicació. Haurem d’esperar que siga la mateixa parella qui acabe confirmant els rumors, siga per a bé o per a mal.

Últimes notícies

Avís taronja este dimarts en la costa de Castelló, València i nord d’Alacant per vent i ones de 4 metres

Aemet ha establit per a este dimarts l'avís taronja en el litoral de Castelló, València i nord d'Alacant per vent del nord de 55-70 km/h i ones de 4 m. L'onatge pot augmentar per maror ciclònica i hi ha avisos grocs per pluja, neu i mar.

Dos ex alts càrrecs del Consell van accedir i van copiar l’àudio del 112 del 29-O filtrat retallat

Un informe de la Guàrdia Civil remés al Jutjat de Llíria assenyala que dos ex alts càrrecs van accedir i van copiar l'àudio del 112 del 29 d'octubre, la versió retallada del qual es va filtrar abans que la completa. La investigació descriu un sistema antic sense registre d'accessos, la qual cosa complica rastrejar la filtració.

Les confraries de la Comunitat Valenciana paren la flota contra el reglament de control de la UE

Entre 400 i 500 embarcacions han quedat amarrades a Alacant, Castelló i València en rebuig a les noves obligacions de control; una delegació s'ha concentrat a Madrid.

Convoquen el 31 de gener a Benetússer una nova manifestació contra Mazón per la DANA

Més de 200 entitats, víctimes i comités de reconstrucció han convocat una marxa a Benetússer el 31 de gener a les 18.00 sota el lema 'Mazón a presó'. L'última protesta, prevista a València el 27 de desembre, va ser ajornada per la pluja.

Atur total de la flota valenciana per la nova norma de control de pesca de la UE

Entre 400 i 500 vaixells de les confraries valencianes han parat este dilluns en protesta per la nova norma de control de la UE. Una delegació s'ha concentrat a Madrid.

Basset espera tancar este dilluns la seua declaració sobre la dana

José Miguel Basset, ex inspector cap del Consorci Provincial de Bombers, ha représ el seu testimoniatge en el Jutjat de Catarroja i confia a finalitzar hui. La sessió es reprén després de quasi huit hores de preguntes el divendres.

Roberto Bautista cau davant Shang i s’acomiada en la primera ronda d’Austràlia

L'espanyol va perdre en quatre sets (6-4, 6-7(2), 6-4 i 6-0) en 2h56 després d'una baixada física en el tram final. Shang va avançar i espera rival en segona ronda.

Cancel·lat l’AVE València-Sevilla després de l’accident de Adamuz

L'accident ferroviari de Adamuz, amb almenys 39 morts, ha obligat a cancel·lar este dilluns l'únic AVE diari entre València i Sevilla. La circulació seguix interrompuda en la zona.