Cepeda, indignat pels rumors de ruptura amb Aitana: «Hi ha un velociraptor…»

Aitana y Cepeda se conocieron en 'OT 2017', se convirtieron en novios este año pero su relación de dos meses habría terminado.

Aitana i Cepeda a ‘Operación Triunfo 2017’ | Cedida

 

La difusió d’una informació oferta per ‘Look’ on s’afirmava la ruptura entre Luis Cepeda i Aitana ha estat contestada pel cantant. Tot i que la resposta no és directament pel mitjà de comunicació, l’artista fa evident el seu destinatari, tirant de sarcasme i ironia.

 

A l’escrit, publicat al seu compte personal de Twitter, Cepeda s’ha mostrat indignat per la llibertat amb la qual es fa aquest tipus de difamacions. Al músic no li ha agradat gens que s’utilitzés el seu nom sense una font contrastada, per això que no ha dubtat en fer evident per les xarxes socials.

 

Aitana y Cepeda.

Aitana i Cepeda | Instagram

 

Ruptura entre Cepeda i Aitana

El missatge de Luis Cepeda ha aconseguit obtindre la ràpida reacció que l’artista devia esperar. En menys de 24 hores, la publicació comptava amb més de 9.000 ‘M’agrada’, fent evident que el malestar per aquest tipus de notícies és de caràcter general.

 

«Exclusiva! Hi ha un velociraptor sol per Madrid, que encara no s’ha vist. Ens ho ha dit una creïlla», escrivia el cantant a la mencionada xarxa social. Amb aquesta barreja d’humor i cabreig, Cepeda contestava els rumors apareguts, encara que tampoc els confirmava ni desmentia.

 

 

Aitana, en silenci

Vista la reacció de Luis Cepeda, era d’esperar que els ulls dels usuaris s’enfocaren en l’altra meitat de la relació, Aitana. Molts seguidors de la parella seguixen pendents de vore si l’artista dona algun detall o pista que servisca per esbrinar l’esdevenir dels dos.

 

No obstant això, l’artista està totalment desapareguda. Fins al moment, l’artífex de ‘Lo malo’, encara no s’ha pronunciat sobre la informació apareguda a ‘Look’, el que fa impossible saber si els rumors sobre el final de la història de dos de les estrelles de l’última edició d»Operación Triunfo’ és cert o no.

 

Els motius de la ruptura

Sembla sorprenent que un mitjà de comunicació s’atrevix a parlar lliurement de la relació d’una parella sense tindre la informació contrastada. De fet, tot apuntava que les dades del mencionat diari eren veraces, ja que fins i tot donaven els motius pels quals havien trencat.

 

Parlen que Aitana ha decidit enfocar-se en la seua carrera en solitari, motiu pel qual havia d’aparcar la seua relació amorosa. La decisió hauria arribat després de l’èxit obtingut després del seu primer senzill, que va convertir-se en el més vist d’Espanya durant les primeres 24 hores.

 

No obstant això, el missatge de Luis Cepeda fa tremolar els fonaments de la publicació. Haurem d’esperar que siga la mateixa parella qui acabe confirmant els rumors, siga per a bé o per a mal.

Últimes notícies

La nit dona un xicotet respir al gran incendi de la Vall d’Uixó però seguix fora de control

La nit ha sigut lleugerament més favorable en la Vall d’Uixó i la Serra d’Espadà, però l’incendi forestal continua actiu, sense control i amb condicions encara adverses de temperatura, humitat i vent.

L’erosió costanera pel canvi climàtic ja colpeja tots els continents

La tercera edició del World Ocean Assessment alerta que l’erosió costanera causada pel canvi climàtic afecta totes les zones del món, augmenta la contaminació per plàstics i creix el paper clau de l’aqüicultura en la seguretat alimentària futura.

Nit de por a la Vall d’Uixò amb el foc acostant-se al nucli urbà

La Vall d'Uixò ha passat una nit llarga i complicada pel gran incendi forestal iniciat dissabte, que ha obligat a desallotjar entre 7.000 i 8.000 veïns i ha acostat el foc al nucli urbà.

Els mitjans aeris tornen a actuar en l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control

Els mitjans aeris s’han reincorporat este diumenge a l’extinció de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones en una quinzena de municipis de Castelló.

El gran incendi de la Vall d’Uixó obliga a desallotjar 16.000 persones

El nombre de persones evacuades per l'incendi declarat dissabte a la Vall d'Uixó ascendeix ja a més de 16.000, després del desallotjament preventiu esta matinada d'uns mil veïns del barri Texas.

El cor de la Universitat de les Amèriques de Puebla arrasa en les Habaneras de Torrevieja

El cor de cambra de la Universitat de les Amèriques de Puebla i la seua directora, la cubana Honey Moreira Abreu, s’han coronat en el 72 Certamen Internacional d’Habaneres i Polifonia de Torrevieja amb diversos guardons destacats. La cita ha reunit més de 700 coralistes de 13 països d’Amèrica, Àsia i Europa en una edició marcada per l’alt nivell artístic.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 21 km de perímetre i força el desallotjament de 15.000 persones

L’incendi declarat a la Vall d’Uixó continua fora de la capacitat d’extinció, ha afectat 15 municipis del sud de Castelló i ha obligat a desallotjar unes 15.000 persones, sis de les quals han sigut ateses en l’Hospital de la Plana.

El Govern central insta a evacuar sense demora davant els incendis forestals

El Govern d’Espanya demana a la ciutadania que obeïsca les ordres d’evacuació en l’incendi de la Vall d’Uixó, amb més de 15.000 persones desallotjades, per a protegir la vida davant un foc encara descontrolat.