Cepeda, indignat pels rumors de ruptura amb Aitana: «Hi ha un velociraptor…»

Aitana y Cepeda se conocieron en 'OT 2017', se convirtieron en novios este año pero su relación de dos meses habría terminado.

Aitana i Cepeda a ‘Operación Triunfo 2017’ | Cedida

 

La difusió d’una informació oferta per ‘Look’ on s’afirmava la ruptura entre Luis Cepeda i Aitana ha estat contestada pel cantant. Tot i que la resposta no és directament pel mitjà de comunicació, l’artista fa evident el seu destinatari, tirant de sarcasme i ironia.

 

A l’escrit, publicat al seu compte personal de Twitter, Cepeda s’ha mostrat indignat per la llibertat amb la qual es fa aquest tipus de difamacions. Al músic no li ha agradat gens que s’utilitzés el seu nom sense una font contrastada, per això que no ha dubtat en fer evident per les xarxes socials.

 

Aitana y Cepeda.

Aitana i Cepeda | Instagram

 

Ruptura entre Cepeda i Aitana

El missatge de Luis Cepeda ha aconseguit obtindre la ràpida reacció que l’artista devia esperar. En menys de 24 hores, la publicació comptava amb més de 9.000 ‘M’agrada’, fent evident que el malestar per aquest tipus de notícies és de caràcter general.

 

«Exclusiva! Hi ha un velociraptor sol per Madrid, que encara no s’ha vist. Ens ho ha dit una creïlla», escrivia el cantant a la mencionada xarxa social. Amb aquesta barreja d’humor i cabreig, Cepeda contestava els rumors apareguts, encara que tampoc els confirmava ni desmentia.

 

 

Aitana, en silenci

Vista la reacció de Luis Cepeda, era d’esperar que els ulls dels usuaris s’enfocaren en l’altra meitat de la relació, Aitana. Molts seguidors de la parella seguixen pendents de vore si l’artista dona algun detall o pista que servisca per esbrinar l’esdevenir dels dos.

 

No obstant això, l’artista està totalment desapareguda. Fins al moment, l’artífex de ‘Lo malo’, encara no s’ha pronunciat sobre la informació apareguda a ‘Look’, el que fa impossible saber si els rumors sobre el final de la història de dos de les estrelles de l’última edició d»Operación Triunfo’ és cert o no.

 

Els motius de la ruptura

Sembla sorprenent que un mitjà de comunicació s’atrevix a parlar lliurement de la relació d’una parella sense tindre la informació contrastada. De fet, tot apuntava que les dades del mencionat diari eren veraces, ja que fins i tot donaven els motius pels quals havien trencat.

 

Parlen que Aitana ha decidit enfocar-se en la seua carrera en solitari, motiu pel qual havia d’aparcar la seua relació amorosa. La decisió hauria arribat després de l’èxit obtingut després del seu primer senzill, que va convertir-se en el més vist d’Espanya durant les primeres 24 hores.

 

No obstant això, el missatge de Luis Cepeda fa tremolar els fonaments de la publicació. Haurem d’esperar que siga la mateixa parella qui acabe confirmant els rumors, siga per a bé o per a mal.

Últimes notícies

Pérez Llorca apel·la a la unitat del PPCV i presenta el partit com el futur de la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca destaca a Elx que la unitat interna és clau per al futur del PPCV i de la Comunitat Valenciana, i carrega contra la gestió del Botànic i del Govern de Pedro Sánchez.

Ràfegues de 80 km/h, llamps i granís en les tormentes del sud de Castelló i nord de València

Tormentes de pas ràpid han afectat esta vesprada el sud de Castelló i el nord de València amb ràfegues de fins a 80 km/h, llamps que estan provocant incendis i granís en diversos municipis.

El Centre del Carme connecta l’herència de Juana Francés amb l’art actual en ‘Memorias del suelo’

El Centre del Carme Cultura Contemporània exhibix fins al 4 d’octubre ‘Memorias del suelo’, una mostra col·lectiva que revisa la influència de Juana Francés en artistes actuals a partir de les morfologies del sòl i les seues problemàtiques ambientals i socials.

Marcos Benavent, el ‘yonqui del dinero’, haurà d’ingressar en presó pel cas Imelsa

La Audiencia Provincial de València ha citat l’exgerent d’Imelsa Marcos Benavent per comunicar-li la fermesa de la seua primera condemna i instar-lo a ingressar en presó pel cas Imelsa.

Caballero defensa amb wasaps la gestió municipal de València durant la DANA i carrega contra Bernabé

El portaveu del govern municipal de València, Juan Carlos Caballero, assegura que els missatges del grup de WhatsApp de l’equip de govern demostren el treball fet durant la DANA i acusa la delegada del Govern, Pilar Bernabé, d’haver estat absent i de criticar injustament els bombers.

Enginyeria Aeronàutica de la UPV aconseguix la nota de tall més alta amb un 13,504

Enginyeria Aeronàutica de la UPV ha registrat la nota de tall més alta de la Comunitat Valenciana amb un 13,504, mentre que Medicina a la UV torna a ser el grau més demanat en primera opció.

Dimitrievski i Cenk s’afegixen a la pretemporada del València CF a Paterna

El porter Stole Dimitrievski i el central Cenk Özkacar s’han incorporat a la primera setmana de pretemporada del València CF a Paterna, amb el tur encara buscant eixida i l’equip preparant la concentració a Girona.

Alicant avançarà les vacacions escolars de Setmana Santa de 2027 fins al Dilluns Sant

Els col·legis i instituts dAlicant han acordat avançar les vacacions de Setmana Santa de 2027 al Dilluns Sant i allargar-les fins al Dimecres de Pasqua, amb tres dies autonòmics permutats i tres jornades locals no lectives en desembre i abril.