11.1 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

Cepeda, indignat pels rumors de ruptura amb Aitana: «Hi ha un velociraptor…»

Aitana y Cepeda se conocieron en 'OT 2017', se convirtieron en novios este año pero su relación de dos meses habría terminado.

Aitana i Cepeda a ‘Operación Triunfo 2017’ | Cedida

 

La difusió d’una informació oferta per ‘Look’ on s’afirmava la ruptura entre Luis Cepeda i Aitana ha estat contestada pel cantant. Tot i que la resposta no és directament pel mitjà de comunicació, l’artista fa evident el seu destinatari, tirant de sarcasme i ironia.

 

A l’escrit, publicat al seu compte personal de Twitter, Cepeda s’ha mostrat indignat per la llibertat amb la qual es fa aquest tipus de difamacions. Al músic no li ha agradat gens que s’utilitzés el seu nom sense una font contrastada, per això que no ha dubtat en fer evident per les xarxes socials.

 

Aitana y Cepeda.

Aitana i Cepeda | Instagram

 

Ruptura entre Cepeda i Aitana

El missatge de Luis Cepeda ha aconseguit obtindre la ràpida reacció que l’artista devia esperar. En menys de 24 hores, la publicació comptava amb més de 9.000 ‘M’agrada’, fent evident que el malestar per aquest tipus de notícies és de caràcter general.

 

«Exclusiva! Hi ha un velociraptor sol per Madrid, que encara no s’ha vist. Ens ho ha dit una creïlla», escrivia el cantant a la mencionada xarxa social. Amb aquesta barreja d’humor i cabreig, Cepeda contestava els rumors apareguts, encara que tampoc els confirmava ni desmentia.

 

 

Aitana, en silenci

Vista la reacció de Luis Cepeda, era d’esperar que els ulls dels usuaris s’enfocaren en l’altra meitat de la relació, Aitana. Molts seguidors de la parella seguixen pendents de vore si l’artista dona algun detall o pista que servisca per esbrinar l’esdevenir dels dos.

 

No obstant això, l’artista està totalment desapareguda. Fins al moment, l’artífex de ‘Lo malo’, encara no s’ha pronunciat sobre la informació apareguda a ‘Look’, el que fa impossible saber si els rumors sobre el final de la història de dos de les estrelles de l’última edició d”Operación Triunfo’ és cert o no.

 

Els motius de la ruptura

Sembla sorprenent que un mitjà de comunicació s’atrevix a parlar lliurement de la relació d’una parella sense tindre la informació contrastada. De fet, tot apuntava que les dades del mencionat diari eren veraces, ja que fins i tot donaven els motius pels quals havien trencat.

 

Parlen que Aitana ha decidit enfocar-se en la seua carrera en solitari, motiu pel qual havia d’aparcar la seua relació amorosa. La decisió hauria arribat després de l’èxit obtingut després del seu primer senzill, que va convertir-se en el més vist d’Espanya durant les primeres 24 hores.

 

No obstant això, el missatge de Luis Cepeda fa tremolar els fonaments de la publicació. Haurem d’esperar que siga la mateixa parella qui acabe confirmant els rumors, siga per a bé o per a mal.

Últimes notícies

El València busca arrabassar el lideratge i el dia extra de Copa al Reial Madrid

El València visita al líder Reial Madrid en un dol que marca el primer lloc al tancament de la primera volta i atorga jugar les habitacions de Copa en dijous amb dia extra si hi ha passe a semifinals. El resultat condiciona també la condició de cap de sèrie i l'encreuament en el torneig.

La família del naufragi a Indonèsia s’acomiada amb dolor i pau i demana justícia sense odi

Andrea Ortuño ha agraït el suport rebut i ha demanat una justícia sense rancor en el funeral pels seus quatre familiars morts després del naufragi a Indonèsia.

Van der Poel finalment eixirà en la Copa del Món de ciclocròs de Benidorm

El neerlandés, set vegades campió del món i líder del campionat, prendrà l'eixida el diumenge a Benidorm, desena carrera de la temporada. Defendrà el lideratge davant Tibau Nys, guanyador allí en 2025 i a 10 punts en la general

Benavides conquista el Dakar per 2 segons després de l’error de Brabec; Schareina, tercer

Luciano Benavides es va proclamar campió del Dakar 2026 en motos per només dos segons després d'una fallada de navegació de Ricky Brabec a set quilòmetres del final. Tosha Schareina va completar el podi.

Alacant serà per sexta vegada port d’eixida de The Ocean Race en 2027

Alacant acollirà per sexta vegada consecutiva l'eixida de The Ocean Race del 8 al 17 de gener de 2027. La ciutat prepara un programa en el Ocean Live Park i reforça la seua projecció internacional.

Un any de presó per a un camioner que es va quedar amb 12,5 tones de xocolate

L'Audiència Provincial d'Alacant ha condemnat a un camioner a un any de presó per apropiar-se de 12,5 tones de xocolate que havia d'entregar i vendre-les per 1.200 euros. El comprador ha sigut sentenciat a sis mesos i la mercaderia va ser recuperada.

Pluges a Castelló i la Marina Alta i descens de màximes este dissabte

El dissabte serà molt nuvolós en la Comunitat Valenciana, amb pluges a Castelló i la Marina Alta i tempestes en el litoral nord castellonenc. Les màximes descendiran i el vent bufarà fluix de l'oest.

Desmantellat un punt de venda de droga en la zona nord d’Alacant amb tres detinguts

La Policia Nacional ha desarticulat un punt de venda d'estupefaents en la zona nord d'Alacant i ha detingut a tres persones. En el registre es van confiscar haixix, diners en efectiu i un matxet, i es van intervindre un camaleó protegit i una tortuga invasora sense documentació