Un ciclista pega una punyada al conductor d’un cotxe en Sagunt

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Sagunt, en el Camp de Morvedre (València), a un home de 43 anys com a presumpte autor dels delictes de lesions, danys i desobediència després d‘agredir al conductor d’un vehicle i causar-li danys al cotxe en el que viatjava.

 

A demés, també ha intentat agredir a un dels policies i s’ha negat a sotmetre’s a la prova de detecció d’alcohol. El detingut circulava en una bicicleta i anava consumint cervesa.

 

Els fets han passat esta nit de dissabte, cap a les 21.15 hores, quan els agents que feien faenes de prevenció han sigut alertats per la Sala del 091 per a que es dirigiren a l’avinguda del Mediterrani de Sagunt, a on, pel que pareix, dos hòmens s’estaven agredint.

 

L’agressor ha trencat la dentadura postissa a la víctima

Immediatament els policies es van dirigir al lloc, a on van trobar a dos hòmens al costat d’un cotxe i una bicicleta, i van saber  que moments abans, quan el conductor del cotxe anava circulant darrere d’una bicicleta, va haver de detindre’s diferents voltes perquè el ciclista havia parat per a beure cervesa, motiu pel que el va avançar.

 

Pel que pareix el ciclista el va seguir fins que el va pillar moment en el que li va pegar a la porta del conductor, parant el vehicle i baixant-se el conductor per a recriminar-li l’acció. Davant d’això, el sospitós el va insultar i va tornar a pegar al cotxe pegant-li a la porta, a demés d‘una punyada a la víctima que li va fracturar la dentadura postissa, ocasionant-li també una ferida en el llavi.

 

Els agents van sol·licitar en diferents ocasions al ciclista que es col·locara la mascareta, al que va contestar «que no li eixia dels collons i li la posara sa puta mare», pegant una punyada a un dels policies que no va arribar a impactar, pel que va ser reduït i detingut en com a presumpte autor dels delictes de danys, lesions i desobediència. El detingut, que es va negar a fer la prova d’alcohol i amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Fiscalia no veu indicis per a imputar a Mazón per la DANA i demana retornar la causa

La Fiscalia Superior valenciana sosté que, ara com ara, no hi ha base sòlida per a imputar a Carlos Mazón per la DANA i sol·licita que el cas torne al Jutjat 3 de Catarroja. El Ministeri Públic deixa oberta la possibilitat de revalorar-lo si la instrucció aporta nous elements.

El Consell insta el Govern a intervindre en totes les platges danyades i ampliar les obres després dels temporals

El Consell ha demanat al Govern ampliar l'abast de les obres d'emergència per a reparar els danys dels últims temporals i actuar en totes les platges afectades. La resolució estatal contempla 12 municipis a Castelló i València, amb terminis d'execució de fins a nou mesos.

Els brigadistes del Consorci de València obtenen el reconeixement de bombers forestals

El Consorci Provincial de Bombers de València ha firmat un marc laboral que regula de manera integral a bombers i brigades. L'acord reconeix als brigadistes com a bombers forestals i ordena jornada, torns, permisos, condicions econòmiques, formació i carrera professional

La degradació dels boscos secs tropicals reduïx la diversitat de carronyers i accelera el consum de carronya

Un estudi liderat per la Universitat d'Alacant revela que la degradació dels boscos secs tropicals simplifica les comunitats de carronyers i accelera la desaparició de les carronyes. Els autors advertixen que esta eficiència en àrees alterades no implica resiliència i reforcen la necessitat de conservar boscos ben estructurats.

La jutgessa de la DANA torna a rebutjar investigar per què no es van tallar les principals carreteres

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA ha reiterat la seua negativa a indagar per què no es van tallar les principals carreteres el 29 d'octubre de 2024. Rebutja demanar a la DGT gravacions i registres de la A-3, en considerar clau que l'alerta de protecció civil no es va emetre fins a les 20.11 hores.

El PP exigix mesures per a desbloquejar l’embós de 45.000 valencians en el permís de conduir

El PP en Les Corts ha registrat una iniciativa per a instar el Govern a augmentar examinadors, reforçar Trànsit i llançar un pla de xoc. Denúncia un repartiment desequilibrat i advertix que la llista creix en mil jóvens al mes.

França s’aferma com a destí líder per a inversió industrial i assenyala a Vicky Foods com a exemple

França reivindica el seu atractiu per a projectes industrials i posa d'exemple l'expansió de Vicky Foods. El ministre d'Indústria constata calma empresarial davant la pujada de l'energia.

Empleats de CaixaBank han parat una hora contra la pressió comercial

Empleats de CaixaBank han secundat un atur d'una hora en oficines de tota Espanya per a denunciar la pressió comercial i un mal clima laboral. Els sindicats xifren un 75% de seguiment i reclamen canvis en el model d'objectius.