Un ciclista pega una punyada al conductor d’un cotxe en Sagunt

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Sagunt, en el Camp de Morvedre (València), a un home de 43 anys com a presumpte autor dels delictes de lesions, danys i desobediència després d‘agredir al conductor d’un vehicle i causar-li danys al cotxe en el que viatjava.

 

A demés, també ha intentat agredir a un dels policies i s’ha negat a sotmetre’s a la prova de detecció d’alcohol. El detingut circulava en una bicicleta i anava consumint cervesa.

 

Els fets han passat esta nit de dissabte, cap a les 21.15 hores, quan els agents que feien faenes de prevenció han sigut alertats per la Sala del 091 per a que es dirigiren a l’avinguda del Mediterrani de Sagunt, a on, pel que pareix, dos hòmens s’estaven agredint.

 

L’agressor ha trencat la dentadura postissa a la víctima

Immediatament els policies es van dirigir al lloc, a on van trobar a dos hòmens al costat d’un cotxe i una bicicleta, i van saber  que moments abans, quan el conductor del cotxe anava circulant darrere d’una bicicleta, va haver de detindre’s diferents voltes perquè el ciclista havia parat per a beure cervesa, motiu pel que el va avançar.

 

Pel que pareix el ciclista el va seguir fins que el va pillar moment en el que li va pegar a la porta del conductor, parant el vehicle i baixant-se el conductor per a recriminar-li l’acció. Davant d’això, el sospitós el va insultar i va tornar a pegar al cotxe pegant-li a la porta, a demés d‘una punyada a la víctima que li va fracturar la dentadura postissa, ocasionant-li també una ferida en el llavi.

 

Els agents van sol·licitar en diferents ocasions al ciclista que es col·locara la mascareta, al que va contestar «que no li eixia dels collons i li la posara sa puta mare», pegant una punyada a un dels policies que no va arribar a impactar, pel que va ser reduït i detingut en com a presumpte autor dels delictes de danys, lesions i desobediència. El detingut, que es va negar a fer la prova d’alcohol i amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Rafa Mir recorre la condemna a huit anys i mig de presó i posa en dubte la sentència

Rafa Mir ha presentat recurs contra la condemna a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions dictada per l’Audiència de València i critica que la sentència no valore uns vídeos aportats per la defensa ni la intervenció de la Policia Local de Bétera.

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.