22.5 C
València
Diumenge, 2 novembre, 2025

Un ciclista pega una punyada al conductor d’un cotxe en Sagunt

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Sagunt, en el Camp de Morvedre (València), a un home de 43 anys com a presumpte autor dels delictes de lesions, danys i desobediència després d‘agredir al conductor d’un vehicle i causar-li danys al cotxe en el que viatjava.

 

A demés, també ha intentat agredir a un dels policies i s’ha negat a sotmetre’s a la prova de detecció d’alcohol. El detingut circulava en una bicicleta i anava consumint cervesa.

 

Els fets han passat esta nit de dissabte, cap a les 21.15 hores, quan els agents que feien faenes de prevenció han sigut alertats per la Sala del 091 per a que es dirigiren a l’avinguda del Mediterrani de Sagunt, a on, pel que pareix, dos hòmens s’estaven agredint.

 

L’agressor ha trencat la dentadura postissa a la víctima

Immediatament els policies es van dirigir al lloc, a on van trobar a dos hòmens al costat d’un cotxe i una bicicleta, i van saber  que moments abans, quan el conductor del cotxe anava circulant darrere d’una bicicleta, va haver de detindre’s diferents voltes perquè el ciclista havia parat per a beure cervesa, motiu pel que el va avançar.

 

Pel que pareix el ciclista el va seguir fins que el va pillar moment en el que li va pegar a la porta del conductor, parant el vehicle i baixant-se el conductor per a recriminar-li l’acció. Davant d’això, el sospitós el va insultar i va tornar a pegar al cotxe pegant-li a la porta, a demés d‘una punyada a la víctima que li va fracturar la dentadura postissa, ocasionant-li també una ferida en el llavi.

 

Els agents van sol·licitar en diferents ocasions al ciclista que es col·locara la mascareta, al que va contestar «que no li eixia dels collons i li la posara sa puta mare», pegant una punyada a un dels policies que no va arribar a impactar, pel que va ser reduït i detingut en com a presumpte autor dels delictes de danys, lesions i desobediència. El detingut, que es va negar a fer la prova d’alcohol i amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Morant exigix a Maribel Vilaplana dir la veritat davant la jutgessa i no ser còmplice de Mazón

Diana Morant ha reclamat a Maribel Vilaplana que aclarisca davant la jutgessa les incògnites sobre el seu menjar amb Carlos Mazón el 29 d'octubre. La dirigent del PSPV vincula la veritat amb la depuració de responsabilitats i planteja eleccions anticipades.

Feijóo i Mazón parlaran hui sobre el context polític de la Comunitat Valenciana

Feijóo i Mazón parlaran en les pròximes hores per a analitzar la situació política a la Comunitat Valenciana i les necessitats del PP valencià. Gamarra ha avançat el contacte sense oferir més detalls.

Feijóo i Mazón parlaran hui sobre el context polític de la Comunitat Valenciana

El líder del PP i el president de la Generalitat mantindran una conversa per a analitzar la situació política en la Comunitat Valenciana, en ple debat intern del partit.

Joselito ha sigut nomenat fill adoptiu d’Utiel pel seu paper com a ‘ambaixador extraordinari’

L'actor i cantant ha sigut distingit en el Teatre Rambal després de l'aprovació plenària. El reconeixement premia la seua trajectòria i la seua labor de promoció d'Utiel.

Descobrixen propietats antienvelliment en la palla d’arròs i aplicacions per al calçat

Un projecte impulsat per arrossers de l'Albufera, al costat de la UMH, Inescop i Analco, constata potencial antienvelliment en la palla d'arròs i usos per a adhesius del calçat. Els socis ultimen una empresa amb planta de processament per a convertir el residu en valor econòmic.

Arranca el juí per abusos sexuals en una secta pseudoreligiosa de Vistabella amb sis acusats

L'Audiència de Castelló inicia una vista de tretze sessions contra sis persones per nou delictes d'abusos sexuals continuats a menors i associació il·lícita. El procés se centra en una comunitat pseudoreligiosa de Vistabella entorn d'un líder ja mort.

Troben en la palla d’arròs potencial antienvelliment i usos per al calçat

La palla d'arròs conté compostos amb efecte antienvelliment i aptes per a adhesius, segons un projecte d'arrossers i centres tecnològics. El pla assegura l'extracció del residu i prepara una empresa per a valorar 80.000 tones anuals.

La periodista que va menjar amb Mazón el 29-O declararà este dilluns davant la jutgessa de la dana

Maribel Vilaplana declararà este dilluns com a testimoni per la gestió de la dana del 29-O. La jutgessa li ha demanat el tiquet de l'aparcament per a fixar la cronologia d'eixa vesprada.