Un ciclista pega una punyada al conductor d’un cotxe en Sagunt

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Sagunt, en el Camp de Morvedre (València), a un home de 43 anys com a presumpte autor dels delictes de lesions, danys i desobediència després d‘agredir al conductor d’un vehicle i causar-li danys al cotxe en el que viatjava.

 

A demés, també ha intentat agredir a un dels policies i s’ha negat a sotmetre’s a la prova de detecció d’alcohol. El detingut circulava en una bicicleta i anava consumint cervesa.

 

Els fets han passat esta nit de dissabte, cap a les 21.15 hores, quan els agents que feien faenes de prevenció han sigut alertats per la Sala del 091 per a que es dirigiren a l’avinguda del Mediterrani de Sagunt, a on, pel que pareix, dos hòmens s’estaven agredint.

 

L’agressor ha trencat la dentadura postissa a la víctima

Immediatament els policies es van dirigir al lloc, a on van trobar a dos hòmens al costat d’un cotxe i una bicicleta, i van saber  que moments abans, quan el conductor del cotxe anava circulant darrere d’una bicicleta, va haver de detindre’s diferents voltes perquè el ciclista havia parat per a beure cervesa, motiu pel que el va avançar.

 

Pel que pareix el ciclista el va seguir fins que el va pillar moment en el que li va pegar a la porta del conductor, parant el vehicle i baixant-se el conductor per a recriminar-li l’acció. Davant d’això, el sospitós el va insultar i va tornar a pegar al cotxe pegant-li a la porta, a demés d‘una punyada a la víctima que li va fracturar la dentadura postissa, ocasionant-li també una ferida en el llavi.

 

Els agents van sol·licitar en diferents ocasions al ciclista que es col·locara la mascareta, al que va contestar «que no li eixia dels collons i li la posara sa puta mare», pegant una punyada a un dels policies que no va arribar a impactar, pel que va ser reduït i detingut en com a presumpte autor dels delictes de danys, lesions i desobediència. El detingut, que es va negar a fer la prova d’alcohol i amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

València activa el protocol per contaminació per pols sahariana i fum dels incendis

L'Ajuntament de València ha activat el protocol de contaminació tipus 1 per l'entrada de pols sahariana i fum dels incendis pròxims, i recomana limitar l'activitat física a l'aire lliure als col·lectius més vulnerables.

Morant reclama un pact d’Estat per frenar els grans incendis forestals

La ministra Diana Morant defensa a València un pacte d’Estat contra l’emergència climàtica arran dels grans incendis, entre ells el de la Vall d’Uixó, amb 6.500 hectàrees cremades i 16.000 persones evacuades.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 6.500 hectàrees però ja dona opcions d’estabilització

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat més de 6.500 hectàrees i té un perímetre de 48 quilòmetres, però la direcció de l’extinció veu factible estabilitzar-lo prompte. Les 16.000 persones desallotjades continuaran fora de casa, almenys, fins a la mitjanit de dilluns, i es manté el confinament de la Vall d’Uixó, Betxí i Onda.

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.

La pujada d’humitat dona una treva a l’incendi de la Vall d’Uixó però l’oratge empitjora

L’augment d’humitat ha millorat lleugerament les tasques d’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control, però les previsions de vent de llevant i l’orografia compliquen el treball dels Bombers de Castelló.