Un ciclista pega una punyada al conductor d’un cotxe en Sagunt

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Sagunt, en el Camp de Morvedre (València), a un home de 43 anys com a presumpte autor dels delictes de lesions, danys i desobediència després d‘agredir al conductor d’un vehicle i causar-li danys al cotxe en el que viatjava.

 

A demés, també ha intentat agredir a un dels policies i s’ha negat a sotmetre’s a la prova de detecció d’alcohol. El detingut circulava en una bicicleta i anava consumint cervesa.

 

Els fets han passat esta nit de dissabte, cap a les 21.15 hores, quan els agents que feien faenes de prevenció han sigut alertats per la Sala del 091 per a que es dirigiren a l’avinguda del Mediterrani de Sagunt, a on, pel que pareix, dos hòmens s’estaven agredint.

 

L’agressor ha trencat la dentadura postissa a la víctima

Immediatament els policies es van dirigir al lloc, a on van trobar a dos hòmens al costat d’un cotxe i una bicicleta, i van saber  que moments abans, quan el conductor del cotxe anava circulant darrere d’una bicicleta, va haver de detindre’s diferents voltes perquè el ciclista havia parat per a beure cervesa, motiu pel que el va avançar.

 

Pel que pareix el ciclista el va seguir fins que el va pillar moment en el que li va pegar a la porta del conductor, parant el vehicle i baixant-se el conductor per a recriminar-li l’acció. Davant d’això, el sospitós el va insultar i va tornar a pegar al cotxe pegant-li a la porta, a demés d‘una punyada a la víctima que li va fracturar la dentadura postissa, ocasionant-li també una ferida en el llavi.

 

Els agents van sol·licitar en diferents ocasions al ciclista que es col·locara la mascareta, al que va contestar «que no li eixia dels collons i li la posara sa puta mare», pegant una punyada a un dels policies que no va arribar a impactar, pel que va ser reduït i detingut en com a presumpte autor dels delictes de danys, lesions i desobediència. El detingut, que es va negar a fer la prova d’alcohol i amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Lesió de Bigas i De Santiago complica la pretemporada de l’Elx

Pedro Bigas i Yago de Santiago encara no han jugat cap minut amb l’Elx en esta pretemporada per problemes físics. Altres jugadors com Adam Boayar, Matías Dituro i Abiel Osorio també continuen fora de combat per lesió o tràmits burocràtics.

El Consell retreu al PSPV la precarietat del servici de bombers forestals en época del Botànic

La Generalitat ha acusat el PSPV-PSOE de cinisme polític i d’haver precaritzat el servici de bombers forestals durant els governs del Botànic, després que els socialistes denunciaran que el Consell del PP no va executar el 21 % del pressupost de contractació de 2025. L’Executiu actual defensa que ha impulsat la major transformació de la SGISE, amb més unitats operatives tot l’any i un augment de la plantilla.

Els bombers continuen refrescant Tales i Eslida després de l’incendi de la Vall d’Uixó

Cinc unitats de Bombers Forestals i diversos efectius del Consorci de Castelló treballen hui en la fase de refresc de l’incendi de la Vall d’Uixó, amb especial vigilància a Tales i Eslida després de cremar 9.568 hectàrees.

Nou dispositiu psicològic immediat per a emergències de la DANA a la Comunitat Valenciana

La Generalitat i les associacions de víctimes de la DANA impulsaran un dispositiu d’intervenció psicològica immediata dins del sistema públic valencià i un programa de formació per a municipis, escoles i serveis socials.

Un nou xip fotònic valencià multiplica tasques per a comunicacions i IA

Investigadors de la UPV han contribuït a un processador fotònic programable capaç de fer diverses funcions alhora en un únic xip, clau per a futures xarxes de comunicacions, centres de dades i aplicacions d’intel·ligència artificial.

Carlos Espí s’acomiada del Llevant rumb al Real Madrid

El davanter valencià Carlos Espí ha fet públic el seu acomiadament del Llevant UD en un emotiu missatge a les xarxes socials després del seu traspàs al Real Madrid, agraint el suport rebut i assegurant que se'n va amb la tranquil·litat d'haver-ho donat tot pel club granota.

El PSPV acusa el Consell de deixar sense gastar un 21% per a bombers forestals

El PSPV-PSOE denuncia que el Consell del PP ha deixat sense executar el 21% del pressupost de 2025 per a contractar bombers forestals i critica que la plantilla de la SGISE només ha crescut en dos efectius, de 889 a 891.

Tots els hospitals públics valencians operen els casos més greus abans de 30 dies

Els 27 hospitals públics de la Comunitat Valenciana han aconseguit operar els pacients de màxima prioritat abans d un mes i reduir a la mitat els malalts en espera per a cirurgia urgent respecte de 2023.
FILMOTECA D'ESTIU