Cinc anys de presó per a un pedòfil que distribuïa porno infantil a Castelló

 

Un pedòfil ha sigut condemnat a cinc anys de presó per la tinença i distribució de 15.000 arxius de pornografia infantil especialment durs a Castelló. El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana va fer pública ahir la condemna d’aquest home, que va ser sorprés amb tot aquest material pedòfil. L’home tenia en el seu poder documents gràfics en els quals apareixien menors d’edat sent forçats a tindre sexe. La Secció Primera de l’Audiència Provincial l’ha condemnat ara per distribució greujada de material pedòfil i li ha imposat la prohibició de realitzar qualsevol activitat amb xiquets durant huit anys. Els magistrats incidixen en que les imatges mostraven un tracte degradant i «particularment vexatori» per a les víctimes, menors d’edat, ja que a més incloïen pràctiques violentes.

Per tant, el tribunal declara provat que el processat va descarregar i compartir milers d’imatges a través del programa Emule, sent coneixedor que al mateix temps que consumia els vídeos els estava també distribuint. El castellonenc va negar durant el judici, que va tindre lloc a finals de setembre que ell sabera eixa informació. Va al·legar que es descarregava «moltes pel·lícules, llibres i documentals» i que el programa baixaria «per accident» el contingut pedòfil. Una versió que, al no tindre fonnament, els jutges no creuen.

Últimes notícies

Crida per a trobar familiars de represaliats soterrats a Bétera i Sant Pere de Ribes

La Diputació de València demana col·laboració ciutadana per localitzar familiars d’onze víctimes de la Guerra Civil soterrades a Bétera i Sant Pere de Ribes i poder així identificar-ne els restes.

Els rodatges deixen més de 4.000 pernoctacions en hotels d’Alacant en mig any

Els rodatges de pel·lícules, sèries, documentals i anuncis han generat 4.107 pernoctacions en hotels de quatre i cinc estrelles d’Alacant entre gener i juny de 2026, impulsats per grans produccions internacionals com ‘Enredados’ i ‘People of the book’. Alicante Film Office veu perspectives “prometedores” per al que resta d’any i destaca també l’impacte en promoció turística i formació de talent local.

L’aigua de Gàtova torna a ser apta per a beure després de l’incendi de Sogorb

El Centre de Salut Pública de València ha confirmat que l’aigua de l’aixeta de Gàtova torna a ser apta per al consum, després de diversos dies de restriccions arran de l’incendi forestal de Sogorb.

Quatre mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Pina de Montalgrao

Quatre mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen este dimecres en l’extinció d’un incendi forestal declarat a Pina de Montalgrao, a la província de Castelló, segons el Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat.

L’altra volta a les aules a València, o per què hi ha professionals que comencen setembre amb un MBA

Descobreix com els MBA estan transformant professionals experimentats a València en aquest inici de curs escolar.

Detinguts tres jóvens de 20 anys per una agressió sexual a una xica en una vivenda de Gandia

La Policia Nacional ha detingut tres jóvens de 20 anys després d’una agressió sexual a una xica, presumptament menor, en una vivenda de Gandia. Un d’ells està investigat com a autor material i els altres dos per omissió del deure de socors.

El ponent tornarà este dijous al litoral de València amb fins a 36 graus

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per calor a tot el litoral de la província de València, on es poden assolir fins a 36 graus per l’entrada de vent de ponent. L’avís estarà vigent entre les 12 i les 20 hores amb una probabilitat estimada entre el 40 % i el 70 %.

Les Urgències del Doctor Peset guanyen un 21 % d’espai amb una inversió de 5,2 milions

El projecte de modernització de les Urgències de l’Hospital Universitari Doctor Peset de València reforma l’espai i l’amplia un 21 %, amb una inversió de 5,2 milions i quatre fases d’obres previstes fins al primer trimestre de l’any que ve. La primera fase ja està acabada i inclou una sala d’espera més gran, més espai per a pacients crítics i noves consultes d’especialitats.