9.3 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Cinc anys de presó per a un pedòfil que distribuïa porno infantil a Castelló

 

Un pedòfil ha sigut condemnat a cinc anys de presó per la tinença i distribució de 15.000 arxius de pornografia infantil especialment durs a Castelló. El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana va fer pública ahir la condemna d’aquest home, que va ser sorprés amb tot aquest material pedòfil. L’home tenia en el seu poder documents gràfics en els quals apareixien menors d’edat sent forçats a tindre sexe. La Secció Primera de l’Audiència Provincial l’ha condemnat ara per distribució greujada de material pedòfil i li ha imposat la prohibició de realitzar qualsevol activitat amb xiquets durant huit anys. Els magistrats incidixen en que les imatges mostraven un tracte degradant i «particularment vexatori» per a les víctimes, menors d’edat, ja que a més incloïen pràctiques violentes.

Per tant, el tribunal declara provat que el processat va descarregar i compartir milers d’imatges a través del programa Emule, sent coneixedor que al mateix temps que consumia els vídeos els estava també distribuint. El castellonenc va negar durant el judici, que va tindre lloc a finals de setembre que ell sabera eixa informació. Va al·legar que es descarregava «moltes pel·lícules, llibres i documentals» i que el programa baixaria «per accident» el contingut pedòfil. Una versió que, al no tindre fonnament, els jutges no creuen.

Últimes notícies

Roberto Bautista cau davant Shang i s’acomiada en la primera ronda d’Austràlia

L'espanyol va perdre en quatre sets (6-4, 6-7(2), 6-4 i 6-0) en 2h56 després d'una baixada física en el tram final. Shang va avançar i espera rival en segona ronda.

Cancel·lat l’AVE València-Sevilla després de l’accident de Adamuz

L'accident ferroviari de Adamuz, amb almenys 39 morts, ha obligat a cancel·lar este dilluns l'únic AVE diari entre València i Sevilla. La circulació seguix interrompuda en la zona.

La tragèdia ferroviària de Adamuz ha suspés les agendes oficials en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha suspés la majoria d'actes públics després de l'accident ferroviari de Adamuz, amb minuts de silenci a les 12 hores a València i Alacant.

Basset espera concloure este dilluns la seua declaració sobre la DANA i ‘tancar este episodi’

Basset reprén la seua compareixença com a testimoni en Instrucció 3 de Catarroja després de quasi huit hores de preguntes el divendres. Confia a 'tancar este episodi'.

La tragèdia ferroviària de Adamuz suspén les agendes oficials en la Comunitat Valenciana

La majoria d'actes públics de Generalitat, Delegació del Govern i Ajuntament de València ha quedat suspesa després del sinistre en Adamuz, amb almenys 39 morts. A les 12 es guardarà un minut de silenci davant l'Ajuntament en resposta a la convocatòria de la FEMP.

La borrasca Harry deixarà hui pluges fortes a Castelló i neu a l’interior

El pas de la borrasca Harry intensificarà esta vesprada la pluja en el nord de Castelló i deixarà nevades significatives a l'interior a partir de 1.000-1.400 m. El dimarts les precipitacions es generalitzaran i el vent del nord refermarà en el litoral.

El Reial Madrid remunta al València Basket (94-79) i reforça el seu lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va voltejar un 17 a baix i es va imposar 94-79 al València Basket per a afermar-se líder de la Lliga Endesa. Hezonja, Llull i Krämer van guiar la reacció.

El Reial Madrid remunta al València (94-79) i consolida el lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va derrotar 94-79 al València després de neutralitzar un inici irresistible des del triple. Hezonja va liderar la reacció i l'equip viatjarà a la Copa com a cap de sèrie.