Cinc anys de presó per a un pedòfil que distribuïa porno infantil a Castelló

 

Un pedòfil ha sigut condemnat a cinc anys de presó per la tinença i distribució de 15.000 arxius de pornografia infantil especialment durs a Castelló. El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana va fer pública ahir la condemna d’aquest home, que va ser sorprés amb tot aquest material pedòfil. L’home tenia en el seu poder documents gràfics en els quals apareixien menors d’edat sent forçats a tindre sexe. La Secció Primera de l’Audiència Provincial l’ha condemnat ara per distribució greujada de material pedòfil i li ha imposat la prohibició de realitzar qualsevol activitat amb xiquets durant huit anys. Els magistrats incidixen en que les imatges mostraven un tracte degradant i «particularment vexatori» per a les víctimes, menors d’edat, ja que a més incloïen pràctiques violentes.

Per tant, el tribunal declara provat que el processat va descarregar i compartir milers d’imatges a través del programa Emule, sent coneixedor que al mateix temps que consumia els vídeos els estava també distribuint. El castellonenc va negar durant el judici, que va tindre lloc a finals de setembre que ell sabera eixa informació. Va al·legar que es descarregava «moltes pel·lícules, llibres i documentals» i que el programa baixaria «per accident» el contingut pedòfil. Una versió que, al no tindre fonnament, els jutges no creuen.

Últimes notícies

Estabilitzat l’incendi forestal de Llíria en només dues hores

L’incendi forestal declarat esta vesprada en el terme de Llíria ha quedat estabilitzat en unes dues hores després de desallotjar diverses vivendes.

Thiago Fernández reforçarà les bandes del Llevant cedit pel Villarreal

L’extrem argentí Thiago Fernández, de 22 anys i propietat del Villarreal, jugarà esta pròxima temporada al Llevant en qualitat de cedit.

Un incendi forestal en Llíria obliga a desallotjar diverses vivendes

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Llíria ha obligat a desallotjar diverses vivendes i ha mobilitzat importants mitjans terrestres i aeris.

Benidorm destina 8.000 euros per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

L'Ajuntament de Benidorm ha aprovat destinar 8.000 euros a accions humanitàries per a les víctimes del terratrémol de magnitud 7,4 a Colòmbia, que ha causat almenys 240 morts. L'ajuda es canalitzarà a través d'organismes oficials i inclou un missatge especial de suport a la ciutat agermanada de Manizales.

Valencia i Hércules s’enfronten dijous a Paterna en un nou amistós de pretemporada

El Valencia CF jugarà este dijous 13 d’agost un amistós contra l’Hércules al camp Antonio Puchades de Paterna, en una setmana amb dos partits preparatoris abans de l’estrena en LaLiga 2026-27.

Les màximes arriben als 37 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes d’este dimarts han arribat als 37 graus en diversos municipis de la Comunitat Valenciana, amb pics de quasi 38 graus a Elx.

Consells per conduir amb seguretat durant l’eclipsi solar a València

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb recomanacions per evitar desplaçaments innecessaris i reforços de transport públic a València.

Així es podrà vore l’eclipsi solar des de la Comunitat Valenciana

L’eclipsi solar d’este dimecres es vorà amb cel poc nuvolós en gran part de la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló. Aemet preveu temperatures altes, risc extrem d’incendis i recorda que es podrà observar el fenomen des de les ciutats litorals sense desplaçar-se.