Cinc anys de presó per a un pedòfil que distribuïa porno infantil a Castelló

 

Un pedòfil ha sigut condemnat a cinc anys de presó per la tinença i distribució de 15.000 arxius de pornografia infantil especialment durs a Castelló. El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana va fer pública ahir la condemna d’aquest home, que va ser sorprés amb tot aquest material pedòfil. L’home tenia en el seu poder documents gràfics en els quals apareixien menors d’edat sent forçats a tindre sexe. La Secció Primera de l’Audiència Provincial l’ha condemnat ara per distribució greujada de material pedòfil i li ha imposat la prohibició de realitzar qualsevol activitat amb xiquets durant huit anys. Els magistrats incidixen en que les imatges mostraven un tracte degradant i «particularment vexatori» per a les víctimes, menors d’edat, ja que a més incloïen pràctiques violentes.

Per tant, el tribunal declara provat que el processat va descarregar i compartir milers d’imatges a través del programa Emule, sent coneixedor que al mateix temps que consumia els vídeos els estava també distribuint. El castellonenc va negar durant el judici, que va tindre lloc a finals de setembre que ell sabera eixa informació. Va al·legar que es descarregava «moltes pel·lícules, llibres i documentals» i que el programa baixaria «per accident» el contingut pedòfil. Una versió que, al no tindre fonnament, els jutges no creuen.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

CLABE reunix 200 editors i directius de mitjans en un congrés clau sobre intel·ligència artificial i espanyol digital

La cita celebrada en La Rioja reforça el debat sobre el futur del periodisme, els drets d’autor i els nous models de negoci en l’ecosistema mediàtic

Mazón recorre la negativa al fet que l’Audiència revise documents clau de la DANA

La defensa de Carlos Mazón recorre la decisió del jutjat de Catarroja que rebutja enviar a l'Audiència Provincial documents concrets del cas de la DANA i denuncia indefensió.

Alacant obri la negociació per a continuar sent port d’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'alcalde d'Alacant confirma que ja s'han iniciat les negociacions per a mantindre a la ciutat com a port d'eixida de The Ocean Race després de 2027, secundat per Generalitat i Diputació, i destaca l'impacte econòmic i d'innovació de l'esdeveniment.

Puig reivindica a la universitat enfront de la cultura fake i el negacionismo

Ximo Puig defén en l'UJI el paper de la universitat i de l'educació humanista com a barrera davant la cultura fake, les faules i l'auge del negacionismo.

Mallorca i València es juguen un respir clau en la lluita per la permanència

Mallorca i València obrin la jornada 33 de LaLiga EA Sports en un dol directe per la permanència. Els dos equips busquen un triomf que els done aire i els permeta posar terra pel mig amb el descens.

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.