Cinc detinguts per tindre un sofisticat laboratori de marihuana en dos xalets de Paterna i Chiva

 

Els agents de la Policia Nacional han desmantellat un laboratori de marihuana en un xalet de Paterna, en la comarca de l’Horta (València), i han detingut a cinc persones, dos dones i tres hómens d’entre 18 i 47 anys, d’origen suís i espanyol, com a presumptes autors dels delictes de tràfic de drogues, frau elèctric i apropiació indeguda.

 

Els policies han fet dos registres en Paterna i Chiva, en la comarca de la Foia de Bunyol (València), a on han descobert el laboratori i han intervingut 723 plantes de marihuana amb un pes d’uns 95 quilos, 90 transformadors, 74 llums de 600 vats, dos aires condicionats, nou filtres d’ozó i sis de carboni, cablejat, 28 focus de llum, una màquina centrifugadora per a marihuana, una pistola de balins i alguna documentació.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Les investigacions es van iniciar en agost de l’any passat, quan els policies van tindre coneixement de l’existència d’un xalet en Torrent, en la comarca de l’Horta (València), en el que podia existir una plantació de marihuana.

 

Durant les investigacions els agents van descobrir que els habitants, un matrimoni suís, havia deixat el xalet de Torrent, amb evidències del possible cultiu de marihuana, per a traslladar-se a un altre de Chiva. Per este motiu, els policies han descobert que els sospitosos tenien un altre xalet situat en la Canyada, un barri de Paterna, en el que residia una parella espanyola que estava encarregada de la cura del laboratori de cultiu de marihuana.

 

Laboratori amb 705 plantes

Com a conseqüència de les investigacions, els agents han fet un registre en el xalet de Paterna a on han detingut a dos persones i han desmantellar un sofisticat laboratori per al cultiu de marihuana que comptava amb 705 plantes amb un pes d’uns 93 quilos, 47 transformadors i 47 llums. A demés, han intervingut uns mobles que havien sigut denunciats com a robats del xalet de Torrent.

 

Després han fet un altre registre en el xalet de Chiva a on han detingut a tres persones d’origen suís, entre elles al considerat el cap del grup, i han intervinguts diferents objectes per a l’elaboració de laboratoris de marihuana, 18 plantes de marihuana, una pistola de balins i alguna documentació entre altres efectes.

 

Dels cinc detinguts, quatre han passat a disposició judicial, a on han decretat l’ingrés en presó de tres d’ells. 

Últimes notícies

Seixanta bombers valencians s’incorporen als incendis de Madrid i Àvila

La Comunitat Valenciana ha enviat 60 bombers i més de trenta vehicles i mitjans especialitzats per a ajudar en l’extinció dels incendis forestals de Madrid i Ávila, en una jornada marcada també pel risc extrem de foc en territori valencià.

Lucas Marí torna al València Basket i s’incorpora al primer equip

El jove exterior de Godella, format en la pedrera taronja i amb una temporada a la NCAA, s’incorpora al primer equip del València Basket per al pròxim curs.

Detingut a Paterna un jove per deu robatoris violents a València i Múrcia

La Policia Nacional ha detingut a Paterna un jove de 20 anys acusat de deu robatoris amb violència i altres delictes comesos a diverses localitats de València i a Cartagena.

Marc Aguado celebra que el model continuista de l’Elx beneficie la plantilla

El migcampista de l’Elx Marc Aguado valora positivament el model de continuïtat amb Martín Anselmi, destaca els canterans i celebra la renovació de Josan Ferrández.

Baixen les temperatures a l’interior mentre el litoral manté la calor extrema

L’interior de la Comunitat Valenciana notarà este dissabte un descens de temperatures, sobretot a la província de València, mentres el litoral continuarà amb valors màxims molt alts.

El Villarreal afronta la seua gira europea amb amistosos als Països Baixos i Itàlia

El Villarreal CF ha iniciat la seua gira europea de pretemporada amb un amistós davant el PSV Eindhoven i la participació en la Como Cup a Itàlia, on disputarà diversos partits amb formats diferents abans de tornar a Espanya.

L’augment de la temperatura de la mar posa en risc la clòtxina valenciana

L’augment de la temperatura i l’acidificació de la mar Mediterrània obliguen els productors de clòtxina valenciana a avançar la campanya i estudiar noves tècniques de cultiu per a garantir la viabilitat del sector.

Bombers de València s’uneixen a l’extinció dels grans incendis de Madrid i Àvila

Un equip especialitzat de Bombers de València, amb sis efectius i tres vehicles, s’ha desplaçat este dissabte a Madrid per a reforçar el dispositiu contra els incendis forestals que afecten la regió i la província veïna d’Àvila.