Cinc detinguts per tindre un sofisticat laboratori de marihuana en dos xalets de Paterna i Chiva

 

Els agents de la Policia Nacional han desmantellat un laboratori de marihuana en un xalet de Paterna, en la comarca de l’Horta (València), i han detingut a cinc persones, dos dones i tres hómens d’entre 18 i 47 anys, d’origen suís i espanyol, com a presumptes autors dels delictes de tràfic de drogues, frau elèctric i apropiació indeguda.

 

Els policies han fet dos registres en Paterna i Chiva, en la comarca de la Foia de Bunyol (València), a on han descobert el laboratori i han intervingut 723 plantes de marihuana amb un pes d’uns 95 quilos, 90 transformadors, 74 llums de 600 vats, dos aires condicionats, nou filtres d’ozó i sis de carboni, cablejat, 28 focus de llum, una màquina centrifugadora per a marihuana, una pistola de balins i alguna documentació.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Les investigacions es van iniciar en agost de l’any passat, quan els policies van tindre coneixement de l’existència d’un xalet en Torrent, en la comarca de l’Horta (València), en el que podia existir una plantació de marihuana.

 

Durant les investigacions els agents van descobrir que els habitants, un matrimoni suís, havia deixat el xalet de Torrent, amb evidències del possible cultiu de marihuana, per a traslladar-se a un altre de Chiva. Per este motiu, els policies han descobert que els sospitosos tenien un altre xalet situat en la Canyada, un barri de Paterna, en el que residia una parella espanyola que estava encarregada de la cura del laboratori de cultiu de marihuana.

 

Laboratori amb 705 plantes

Com a conseqüència de les investigacions, els agents han fet un registre en el xalet de Paterna a on han detingut a dos persones i han desmantellar un sofisticat laboratori per al cultiu de marihuana que comptava amb 705 plantes amb un pes d’uns 93 quilos, 47 transformadors i 47 llums. A demés, han intervingut uns mobles que havien sigut denunciats com a robats del xalet de Torrent.

 

Després han fet un altre registre en el xalet de Chiva a on han detingut a tres persones d’origen suís, entre elles al considerat el cap del grup, i han intervinguts diferents objectes per a l’elaboració de laboratoris de marihuana, 18 plantes de marihuana, una pistola de balins i alguna documentació entre altres efectes.

 

Dels cinc detinguts, quatre han passat a disposició judicial, a on han decretat l’ingrés en presó de tres d’ells. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.

WOW 29 ja supera les 12.000 entrades i vol fer història de les MMA a València

WOW 29 supera les 12.000 entrades al Roig Arena i aspira a convertir-se en l’esdeveniment de MMA més gran celebrat a Espanya.

Unai Núñez serà baixa en el Valencia CF per al partit contra l’Elx

Unai Núñez no arriba al duel entre l’Elx i el Valencia CF per unes molèsties del últim partit i es confirma com a baixa per a dissabte.

Les VTC reclamen seguretat jurídica per a operar en serveis urbans a la Comunitat Valenciana

Les patronals de les VTC demanen un nou decret amb seguretat jurídica que garantisca els serveis urbans a la Comunitat Valenciana.

CaixaBank destina prop de 250.000 euros a Save the Children per a famílies afectades per la dana de València

CaixaBank donarà prop de 250.000 euros a Save the Children per a ajudar famílies i infància afectades per la dana de València.

Jose Muñoz expressa la vergonya del PSPV per José Luis Ábalos després de l’inici del juí

Jose Muñoz afirma que el PSPV sent vergonya i indignació per Ábalos després de les primeres declaracions del juí.

La renda 2025 arranca amb noves deduccions en la Comunitat Valenciana per salut, esport i música

La campanya de la renda 2025 comença amb canvis estatals i noves deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.