Cinc detinguts per tindre un sofisticat laboratori de marihuana en dos xalets de Paterna i Chiva

 

Els agents de la Policia Nacional han desmantellat un laboratori de marihuana en un xalet de Paterna, en la comarca de l’Horta (València), i han detingut a cinc persones, dos dones i tres hómens d’entre 18 i 47 anys, d’origen suís i espanyol, com a presumptes autors dels delictes de tràfic de drogues, frau elèctric i apropiació indeguda.

 

Els policies han fet dos registres en Paterna i Chiva, en la comarca de la Foia de Bunyol (València), a on han descobert el laboratori i han intervingut 723 plantes de marihuana amb un pes d’uns 95 quilos, 90 transformadors, 74 llums de 600 vats, dos aires condicionats, nou filtres d’ozó i sis de carboni, cablejat, 28 focus de llum, una màquina centrifugadora per a marihuana, una pistola de balins i alguna documentació.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Les investigacions es van iniciar en agost de l’any passat, quan els policies van tindre coneixement de l’existència d’un xalet en Torrent, en la comarca de l’Horta (València), en el que podia existir una plantació de marihuana.

 

Durant les investigacions els agents van descobrir que els habitants, un matrimoni suís, havia deixat el xalet de Torrent, amb evidències del possible cultiu de marihuana, per a traslladar-se a un altre de Chiva. Per este motiu, els policies han descobert que els sospitosos tenien un altre xalet situat en la Canyada, un barri de Paterna, en el que residia una parella espanyola que estava encarregada de la cura del laboratori de cultiu de marihuana.

 

Laboratori amb 705 plantes

Com a conseqüència de les investigacions, els agents han fet un registre en el xalet de Paterna a on han detingut a dos persones i han desmantellar un sofisticat laboratori per al cultiu de marihuana que comptava amb 705 plantes amb un pes d’uns 93 quilos, 47 transformadors i 47 llums. A demés, han intervingut uns mobles que havien sigut denunciats com a robats del xalet de Torrent.

 

Després han fet un altre registre en el xalet de Chiva a on han detingut a tres persones d’origen suís, entre elles al considerat el cap del grup, i han intervinguts diferents objectes per a l’elaboració de laboratoris de marihuana, 18 plantes de marihuana, una pistola de balins i alguna documentació entre altres efectes.

 

Dels cinc detinguts, quatre han passat a disposició judicial, a on han decretat l’ingrés en presó de tres d’ells. 

Últimes notícies

El gasto social per habitant puja un 27 % en cinc anys a la Comunitat Valenciana

El gasto social per habitant de la Generalitat ha passat de 2.912 euros en 2020 a 3.465 en 2025, un augment del 27,6 %, encara que la Comunitat Valenciana se situa en desena posició en el rànquing autonòmic.

La Nucia acull el Ple del Consell en el 321 aniversari de la seua fundació

La Nucia ha acollit el Ple del Consell amb motiu del 321 aniversari de la seua fundació, en una jornada en què Juanfran Pérez Llorca ha reivindicat el municipi com a referent esportiu europeu i ha ratificat el suport de la Generalitat als nous centres educatius.

Emotiva despedida d’El Último de la Fila a València després de dotze nits de gira

El Último de la Fila ha tancat la seua gira amb un últim concert al Ciutat de València, carregat de nostàlgia, humor i agraïment al públic valencià.

Cada valencià rep 3.465 euros en gasto social, un 27 % més que fa cinc anys

El gasto en sanitat, educació i servicis socials de la Generalitat ha augmentat un 27,6 % des de 2020 i arriba als 3.465 euros anuals per persona, segons un informe estatal.

Pérez Llorca oferix ajuda a Andalusia després de l’incendi mortal d’Almeria

Juanfran Pérez Llorca ha telefonat a Juan Manuel Moreno Bonilla per traslladar-li el suport de la Comunitat Valenciana després de l’incendi forestal d’Almeria, amb onze morts, i li ha oferit tots els mitjans que considere necessaris.

València acomiada El Último de la Fila amb dotze nits de felicitat i un últim concert inesborrable

El Último de la Fila ha tancat a l’Estadi Ciutat de València la seua gira de retorn, després de quasi trenta anys, amb un concert d’homenatge als seus fans valencians i d’altres territoris. Manolo García i Quim Portet han agraït dotze nits de música, emoció i records compartits.

Pérez Llorca oferix a Andalusia tots els mitjans valencians després de l’incendi mortal d’Almeria

El president Juanfran Pérez Llorca ha telefonat a Juan Manuel Moreno Bonilla per traslladar-li suport pel greu incendi d’Almeria, amb onze morts, i ha oferit tots els recursos valencians que calguen.

El Último de la Fila s’acomiada a València amb un últim concert ple d’emoció

El Último de la Fila ha tancat a l’Estadi Ciutat de València la seua gira de retorn després de quasi trenta anys, amb un concert emotiu, records als fans i un missatge final d’agraïment.