Cinc detinguts per vendre cocaïna i heroïna a les seues cases de Torrent

 

La Policia Nacional ha detingut a Torrent (València) a cinc persones, dos homes i tres dones d’entre 28 i 65 anys, per presumptament vendre cocaïna i heroïna des dels seus domicilis. Sembla que els sospitosos van intentar desprendre’s de gran part de la droga i dels diners tirant-lo per un celobert.

Estes dos operacions es van posar en acció des de mitjançats i finals de 2020, ara han permés desarticular dos punts de venda d’estupefaents en els barris de Xenillet i Poble Nou, després de comprovar el tràfec de compradors de droga en els voltants, informa Prefectura en un comunicat.

En els registres en les dos cases es van localitzar un total de 44 paperines de cocaïna, dos d’heroïna, una bossa amb 2,3 grams en cabdells de marihuana, uns 260 grams d’haixix i més de 3.300 euros en metàl·lic.

Sembla que abans d’un registre, en detectar la presència policial, els sospitosos es van desfer de gran part de la droga i d’ell diners llançant-ho per una finestra de la part posterior de l’habitatge. No obstant això, tot va ser recuperat pels agents en localitzar-ho sobre una teulada del pati.

Una vegada identificats, els cinc van ser arrestats com a presumptes autors d’un presumpte delicte de tràfic de drogues. Els autors no són nous en esta mena de delictes, tots tenen antecedents, dos han passat a disposició judicial i la resta estan en llibertat després de prestar declaració i ser advertits de l’obligació de comparéixer quan siguen requerits.

Recordem que estes detencions culminen dos recerques iniciades a mediats i finals de 2020, després de comprovar els agents el tràfec de presumptes compradors de droga en els voltants de dos domicilis de la localitat.

En estos operatius de la brigada local de Policia Judicial de Torrent van participar efectius de Policia Científica, i Seguretat Ciutadana, al costat de la Unitat de Guies Canins de la Prefectura Superior de València.

 

Últimes notícies

Luis García Plaza lloa la insistència del Sevilla per tombar el València

Luis García Plaza ha ressaltat la insistència i l’actitud del Sevilla en el triomf per 1-0 davant el València, amb un gol tardà de Juan Iglesias que consolida els sevillistes amb deu punts en l’inici de LALIGA EA Sports.

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.