Cinc detinguts per vendre cocaïna i heroïna a les seues cases de Torrent

 

La Policia Nacional ha detingut a Torrent (València) a cinc persones, dos homes i tres dones d’entre 28 i 65 anys, per presumptament vendre cocaïna i heroïna des dels seus domicilis. Sembla que els sospitosos van intentar desprendre’s de gran part de la droga i dels diners tirant-lo per un celobert.

Estes dos operacions es van posar en acció des de mitjançats i finals de 2020, ara han permés desarticular dos punts de venda d’estupefaents en els barris de Xenillet i Poble Nou, després de comprovar el tràfec de compradors de droga en els voltants, informa Prefectura en un comunicat.

En els registres en les dos cases es van localitzar un total de 44 paperines de cocaïna, dos d’heroïna, una bossa amb 2,3 grams en cabdells de marihuana, uns 260 grams d’haixix i més de 3.300 euros en metàl·lic.

Sembla que abans d’un registre, en detectar la presència policial, els sospitosos es van desfer de gran part de la droga i d’ell diners llançant-ho per una finestra de la part posterior de l’habitatge. No obstant això, tot va ser recuperat pels agents en localitzar-ho sobre una teulada del pati.

Una vegada identificats, els cinc van ser arrestats com a presumptes autors d’un presumpte delicte de tràfic de drogues. Els autors no són nous en esta mena de delictes, tots tenen antecedents, dos han passat a disposició judicial i la resta estan en llibertat després de prestar declaració i ser advertits de l’obligació de comparéixer quan siguen requerits.

Recordem que estes detencions culminen dos recerques iniciades a mediats i finals de 2020, després de comprovar els agents el tràfec de presumptes compradors de droga en els voltants de dos domicilis de la localitat.

En estos operatius de la brigada local de Policia Judicial de Torrent van participar efectius de Policia Científica, i Seguretat Ciutadana, al costat de la Unitat de Guies Canins de la Prefectura Superior de València.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mercadona ha elevat el seu benefici un 24,9% en 2025 fins a 1.729 milions

Mercadona ha guanyat 1.729 milions d'euros en 2025, un 24,9% més, amb vendes de 41.900 milions i una quota del 28,5% a Espanya. El canal en línia va facturar 1.061 milions i la companyia obrirà un sèptim buc a Madrid amb 400 contractacions.

Tres victòries del Llevant a Vallecas, l’última en 2022

El Llevant visita este dilluns al Llamp amb un balanç de tres triomfs en set partits a Vallecas. El més recent va ser el 2-4 de maig de 2022.

El Vila-real no gana en Mendizorroza des de 2020 i encadena quatre visites sense véncer

L'equip groc visita a l'Alabés en la jornada 28 amb un balanç advers a Vitòria: 3 triomfs en 13 dols i quatre desplaçaments recents sense guanyar.

El València només va guanyar 7 de 38 visites a l’Oviedo i no venç en Primera allí des de fa més de trenta anys

El València visita a l'Oviedo en la jornada 28 amb un balanç molt desfavorable en el Carlos Tartiere: 7 victòries en 38 partits i més de trenta anys sense guanyar en Primera.

L’Elx visita el Bernabéu amb un historial sense victòries i un 4-0 com a últim precedent

L'Elx torna al Bernabéu després del 4-0 encaixat al febrer de 2023 i sense haver guanyat mai allí. En 24 visites només ha sumat quatre empats i va patir golejades històriques.

El Peníscola expulsa a dos abonats per la invasió de pista davant el Noia

El club ha retirat l'abonament a dos aficionats que van irrompre en la pista després del dol davant Noia: vetos de 5 i 2 anys i multa de 12.000 euros. L'entitat va anunciar que instarà la repetició de la sanció i va lamentar el mal esportiu, econòmic i reputacional.

Detingut un conductor drogat després d’atropellar a dos ciclistes quan fugia a Orihuela

Un jove de 22 anys va donar positiu en THC i va ser arrestat després d'atropellar a dos ciclistes en fugir d'una patrulla en la N-340, a l'altura d'Orihuela. Un dels ferits va rebre l'alta; l'altre seguix ingressat sense risc vital.

Tempestes molt fortes descarreguen més de 30 l/m² en una hora en el sud d’Alacant

El sud d'Alacant registra tempestes d'intensitat molt forta amb més de 30 l/m² en una hora, acumulats destacats a Elx i 270 llamps. La província està en avís groc.