Cinc detinguts per vendre cocaïna i heroïna a les seues cases de Torrent

 

La Policia Nacional ha detingut a Torrent (València) a cinc persones, dos homes i tres dones d’entre 28 i 65 anys, per presumptament vendre cocaïna i heroïna des dels seus domicilis. Sembla que els sospitosos van intentar desprendre’s de gran part de la droga i dels diners tirant-lo per un celobert.

Estes dos operacions es van posar en acció des de mitjançats i finals de 2020, ara han permés desarticular dos punts de venda d’estupefaents en els barris de Xenillet i Poble Nou, després de comprovar el tràfec de compradors de droga en els voltants, informa Prefectura en un comunicat.

En els registres en les dos cases es van localitzar un total de 44 paperines de cocaïna, dos d’heroïna, una bossa amb 2,3 grams en cabdells de marihuana, uns 260 grams d’haixix i més de 3.300 euros en metàl·lic.

Sembla que abans d’un registre, en detectar la presència policial, els sospitosos es van desfer de gran part de la droga i d’ell diners llançant-ho per una finestra de la part posterior de l’habitatge. No obstant això, tot va ser recuperat pels agents en localitzar-ho sobre una teulada del pati.

Una vegada identificats, els cinc van ser arrestats com a presumptes autors d’un presumpte delicte de tràfic de drogues. Els autors no són nous en esta mena de delictes, tots tenen antecedents, dos han passat a disposició judicial i la resta estan en llibertat després de prestar declaració i ser advertits de l’obligació de comparéixer quan siguen requerits.

Recordem que estes detencions culminen dos recerques iniciades a mediats i finals de 2020, després de comprovar els agents el tràfec de presumptes compradors de droga en els voltants de dos domicilis de la localitat.

En estos operatius de la brigada local de Policia Judicial de Torrent van participar efectius de Policia Científica, i Seguretat Ciutadana, al costat de la Unitat de Guies Canins de la Prefectura Superior de València.

 

Últimes notícies

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.

Isaac Noguera s’acomiada del València Basket agraït després d’un any dur a nivell personal

L’escorta català Isaac Noguera ha anunciat la seua eixida del València Basket amb un missatge en xarxes on es mostra feliç i agraït per una temporada històrica del club, però alhora difícil en l’àmbit personal.

Intervenen 80 quilos de cocaïna i armes a València en una macrooperació antidroga

La Policia Nacional ha intervingut a València 80 quilos de cocaïna, dos armes de foc i abundant munició en l’última fase d’una macrooperació estatal contra el tràfic de drogues a gran escala iniciada el 2024.

Detingut a Elx per agredir una sanitària mentre l’atenien en Urgències

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 43 anys per agredir presumptament una treballadora sanitària en un hospital públic mentres era atés en el servici d’urgències. El cas s’investiga com un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat en ser empleada pública.