Cinc detinguts per vendre cocaïna i heroïna a les seues cases de Torrent

 

La Policia Nacional ha detingut a Torrent (València) a cinc persones, dos homes i tres dones d’entre 28 i 65 anys, per presumptament vendre cocaïna i heroïna des dels seus domicilis. Sembla que els sospitosos van intentar desprendre’s de gran part de la droga i dels diners tirant-lo per un celobert.

Estes dos operacions es van posar en acció des de mitjançats i finals de 2020, ara han permés desarticular dos punts de venda d’estupefaents en els barris de Xenillet i Poble Nou, després de comprovar el tràfec de compradors de droga en els voltants, informa Prefectura en un comunicat.

En els registres en les dos cases es van localitzar un total de 44 paperines de cocaïna, dos d’heroïna, una bossa amb 2,3 grams en cabdells de marihuana, uns 260 grams d’haixix i més de 3.300 euros en metàl·lic.

Sembla que abans d’un registre, en detectar la presència policial, els sospitosos es van desfer de gran part de la droga i d’ell diners llançant-ho per una finestra de la part posterior de l’habitatge. No obstant això, tot va ser recuperat pels agents en localitzar-ho sobre una teulada del pati.

Una vegada identificats, els cinc van ser arrestats com a presumptes autors d’un presumpte delicte de tràfic de drogues. Els autors no són nous en esta mena de delictes, tots tenen antecedents, dos han passat a disposició judicial i la resta estan en llibertat després de prestar declaració i ser advertits de l’obligació de comparéixer quan siguen requerits.

Recordem que estes detencions culminen dos recerques iniciades a mediats i finals de 2020, després de comprovar els agents el tràfec de presumptes compradors de droga en els voltants de dos domicilis de la localitat.

En estos operatius de la brigada local de Policia Judicial de Torrent van participar efectius de Policia Científica, i Seguretat Ciutadana, al costat de la Unitat de Guies Canins de la Prefectura Superior de València.

 

Últimes notícies

PortCastelló busca més negoci a Egipte i aspira a diversificar el seu tràfic de mercaderies

Una delegació de PortCastelló i de la Cambra de Comerç ha viatjat a El Caire per presentar avantatges logístics i buscar nous fluxos comercials amb Egipte, un soci clau en tràfic de mercaderies del port.

SOS Hostaleria reclama als diputats que tomben la prohibició de fumar en terrasses

SOS Hostaleria demanarà als grups del Congrés que rebutgen la nova llei que veta fumar en terrasses, que considera letal per a bars i ocupació.

Detinguda a Pego una parella per enganyar i robar joies valorades en 8.000 euros a uns octogenaris

Un home de 50 anys i una dona de 37 han sigut detinguts a Pego per furtar joies per valor de 8.000 euros a una parella d’octogenaris, després de guanyar-se la seua confiança amb un fals servici de recollida de ferralla.

Cauen uns estafadors amb dades bancàries de mig milió de persones: registres a la província de València

La Guàrdia Civil ha desmantellat una organització que suposadament enviava SMS suplantant bancs per robar credencials i estafar clients. Hi ha 13 detinguts, registres en la província de València i una base de dades amb informació de 500.000 persones.

Pérez Llorca afirma que es va pagar de la seua butxaca el viatge a la final del Mundial

Juanfran Pérez Llorca assegura que s’ha pagat de la seua butxaca el viatge i l’hotel per vore la final del Mundial 2026 als Estats Units, després de les crítiques de l’oposició en Les Corts.

Avis per calor i tempestes en dotze comunitats: la Comunitat Valenciana, en risc per altes temperatures

La primera ona de calor de la setmana ha activat avisos per altes temperatures i tempestes en dotze comunitats i Ceuta. La Comunitat Valenciana està en nivell groc per calor i tronades, amb risc especial a l’interior de Castelló i València.

Ingressa a presó per disparar contra un cotxe després d’una discussió de trànsit a Sagunt

Un home ha ingressat a presó a Sagunt acusat d’intent d’homicidi i tinença il·lícita d’armes després de disparar contra la porta d’un vehicle en una discussió de trànsit.

Quasi un 40 % més de pressupost del Consell per a la pesca valenciana

El Consell ha incrementat quasi un 40 % el pressupost destinat al sector pesquer valencià, amb més de 30 milions per a modernitzar flota i instal·lacions i noves ajudes del FEMPA fins a 2029.