10.3 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

Cinc ferits en un accident de trànsit en la CV-10, a l’altura de les Coves de Vinromà

5 persones ferides en un accident de trànsit en la CV-10, a l'altura de Coves de Vinromà, en la Plana Alta

Han resultat ferides cinc persones | Bombers de Castelló

 

Este dijous 6 de febrer, cap a les 13.15 hores, s’ha produït un accident de trànsit entre dos cotxes en el quilòmetre 60 de la carretera CV-10, a l’altura de les Coves de Vinromà, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), en el que un total de 5 persones han resultat ferides. 

 

Entre les víctimes hi ha una xica, de 25 anys, amb politraumatisme; dos xics, de 22 i 31 anys, i un home, de 60 anys, amb policontusions; i una dona, de 37 anys, també amb policontusions, que han hagut de ser traslladats fins a l’Hospital General Universitari de Castelló.

 

Fins al lloc de l’accident s’han mobilitzat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent, un helicòpter amb base en la província i dos unitats de Suport Vital Bàsic (SVB), que han traslladat als ferits.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Condecorats 50 soldats de la Brigada Canàries XVI per la seua ajuda en la DANA de València

Cinquanta militars de la Brigada Canàries XVI han sigut condecorats per la destacada ajuda prestada als damnificats de la DANA d'octubre de 2024 a València. La seua ràpida activació, en estar de maniobres a prop, els va convertir en una de les primeres unitats desplegades.

El PP en Les Corts denuncia 15 punts negres en l’alta velocitat Madrid-València

El PP en Les Corts ha registrat una PNL per a reparar de manera urgent 15 punts negres en l'alta velocitat Madrid-València i ha acusat el Govern de posar en risc la seguretat. També ha denunciat retards i infrafinançament del Pla de Rodalia en la Comunitat Valenciana

Les pintures de Sorolla de la Hispanic Society arribaran a València abans de l’estiu

La Generalitat i l'Ajuntament han firmat amb la Hispanic Society i la família Sorolla l'acord que portarà a València unes 220 obres i objectes abans de l'estiu. La mostra arrancarà en el Museu de la Ciutat i, més avant, es traslladarà al Palau de les Comunicacions, futura seu europea de la institució.

Més de mig centenar d’incidències pels forts vents a la província d’Alacant

Els bombers tenen obertes 52 incidències des de les 13 hores per caigudes d'arbres, branques i rebles en tota la província. No consten ferits i l'alerta taronja continua activa amb ratxes que podrien superar els 90 km/h.

Emergències demana extremar la precaució per vent, fenòmens costaners i neu en la Comunitat Valenciana

Emergències i Interior ha activat per a este dimecres avisos per vent, fenòmens costaners i nevades en gran part de la Comunitat Valenciana. Es demana limitar desplaçaments i assegurar elements en exteriors.

La Generalitat activa el procediment per nevades en set comarques de Castelló i València

La Generalitat ha activat el procediment davant el risc de nevades i ha decretat la situació 0 en sis comarques de Castelló i una de València. Vent, pluja i neu compliquen la jornada a l'interior.

Alacant advertix de corts i retencions per la tractorada d’este dijous

L'Ajuntament ha activat una alerta a 'Alacant es mou' per la protesta agrària d'este dijous. Hi haurà 'dificultats a la circulació i talls puntuals' en litoral i centre

El PSPV titlla d’estafa la rebaixa fiscal anunciada per Pérez Llorca

El PSPV ha qualificat d'estafa la rebaixa fiscal anunciada per Juanfran Pérez Llorca i ha denunciat que no aborda problemes com el lloguer i la sanitat. José Muñoz ha reclamat aplicar la llei de vivenda, trencar amb l'extrema dreta i avançar cap a un nou model de finançament.