Cinc ferits en un xoc frontal en la CV-585 en el terme de Xàtiva

 

Cinc persones han resultat ferides en un xoc frontal entre dos cotxes en la CV-585, en el terme municipal de Xàtiva, capital de la Costera (València). L’accident s’ha produït en el quilòmetre cinc d’esta carretera cap a les 11 del matí, quan s’ha avisat a Emergències.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat ha mobilitzat cap al lloc dels fets una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), una de Suport Vital Bàsic (SVB) i una ambulància convencional de Transport No Assistencial (TNA).

 

Per la seua banda, també han acudit fins al lloc bombers de Xàtiva, un sergent d’Alzira i voluntaris de Navarrés, ja que una persona s’havia quedat atrapada dins d’un dels cotxes accidentats.

 

Com a conseqüència de l’accident cinc persones han resultat ferides:

  • Un xic de 18 anys per diverses ferides lleus de diferent consideració.
  • Una dona de 44 anys també per ferides lleus.
  • Una xica de 22 anys també per colps lleus.
  • Un xic de 23 anys per una fractura de fémur.
  • Un home de 73 anys per una fractura de pelvis i fractura de tíbia i peroné.

 

Tots han sigut traslladats a l’hospital Lluís Alcanyís de Xàtiva.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El 85,8% del personal sanitari valencià ha patit agressions en el treball, segons CCOO

Un estudi amb 3.000 enquestes conclou que les agressions són estructurals i s'han cronificado. La infradenuncia s'explica per por, desconfiança i falta de suport.

L’arquitecte que cus indumentària fallera per a la seua família i l’ensenya en el casal

Javier Sebastiá, arquitecte i faller, va aprendre des de zero a cosir vestits de valenciana per a la seua filla i hui compartix l'aprés amb un taller gratuït en el seu casal.

El Consell baixarà impostos i reduirà la burocràcia per a impulsar la ramaderia extensiva

La Generalitat ha anunciat l'eliminació del ITP per a explotacions extensives i un pla 2026-2030 amb 70 mesures per a simplificar tràmits, promoure el producte i reforçar el relleu generacional.

Pérez Llorca ha criticat a Renfe pel seu pla per a Falles: ‘la solució no és deixar a la gent a 10 quilòmetres de...

El president de la Generalitat ha carregat contra l'ajust de Rodalia de Renfe entre el 13 i el 19 de març, que deixa els trens a Albal en la franja de 13 a 15 hores. Demana coordinació i solucions que garantisquen la seguretat sense allunyar als usuaris de València.

Intervinguts 316 quilos de material pirotècnic en quatre locals de València

La Guàrdia Civil ha intervingut 316 quilos de material pirotècnic en quatre establiments de la província de València per irregularitats de venda i emmagatzematge. L'operació s'ha saldat amb cinc denúncies.

FOMOfest reunirà 5.000 persones en la seua segona edició en La Marina de València

El 28 de març, Marina d'Empreses celebrarà la segona edició de FOMOfest en La Marina de València, amb 5.000 assistents, xarrades, tallers i experiències amb referents.

Aumsa pilotarà la futura Agència Municipal de Lloguer a València

La Junta de Govern Local preveu aprovar este divendres el primer pas per a crear l'Agència Municipal de Lloguer, que dissenyarà i gestionarà Aumsa. El pla garantix rendes a propietaris a canvi de preus per davall del mercat i arranca amb 300.000 euros en 2026.

Detingut a Almassora després d’intentar eludir un control amb 26,64 grams de cocaïna

La Guàrdia Civil de Castelló ha detingut a un home a Almassora després d'una maniobra evasiva davant un control; portava 26,64 grams de cocaïna en bosses i una bàscula. L'arrestat, de 38 anys, va quedar a disposició judicial per un presumpte delicte contra la salut pública.