Cinc ferits en un xoc frontal en la CV-585 en el terme de Xàtiva

 

Cinc persones han resultat ferides en un xoc frontal entre dos cotxes en la CV-585, en el terme municipal de Xàtiva, capital de la Costera (València). L’accident s’ha produït en el quilòmetre cinc d’esta carretera cap a les 11 del matí, quan s’ha avisat a Emergències.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat ha mobilitzat cap al lloc dels fets una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), una de Suport Vital Bàsic (SVB) i una ambulància convencional de Transport No Assistencial (TNA).

 

Per la seua banda, també han acudit fins al lloc bombers de Xàtiva, un sergent d’Alzira i voluntaris de Navarrés, ja que una persona s’havia quedat atrapada dins d’un dels cotxes accidentats.

 

Com a conseqüència de l’accident cinc persones han resultat ferides:

  • Un xic de 18 anys per diverses ferides lleus de diferent consideració.
  • Una dona de 44 anys també per ferides lleus.
  • Una xica de 22 anys també per colps lleus.
  • Un xic de 23 anys per una fractura de fémur.
  • Un home de 73 anys per una fractura de pelvis i fractura de tíbia i peroné.

 

Tots han sigut traslladats a l’hospital Lluís Alcanyís de Xàtiva.

Últimes notícies

Contingut l’incendi de Segorbe, que manté 630 hectàrees cremades però continua actiu

Els bombers han aconseguit contindre l’avanç de l’incendi de Segorbe, que es manté en 630 hectàrees cremades però continua actiu i no està estabilitzat. Gátova seguirà desallotjada almenys fins diumenge per seguretat.

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.

Avís groc per pluges fortes al litoral de Castelló este dissabte

Aemet ha activat l’avís groc per pluges de fins a 30 litres per metre quadrat i tempestes al litoral de Castelló, dins d’un episodi de fortes precipitacions que afecta també altres comunitats.

Luís Castro alerta que el Levante té menys pressupost que molts equips de Segona

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, admet que hi ha equips de LaLiga Hypermotion amb més pressupost i demana calma per la inscripció de jugadors. El tècnic assegura que el club treballa per sanar la seua situació econòmica i completar la plantilla.

L’incendi de Segorbe arrasa 633 hectàrees i manté desallotjades mil persones a Gàtova

L’incendi declarat dijous a Segorbe ha cremat 633 hectàrees, part a la Serra Calderona, i obliga a mantindre fora de casa un miler de veïns de Gàtova mentre 25 mitjans aeris i uns 350 efectius continuen les tasques d’extinció.