16.6 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Cinc ferits en un xoc frontal en la CV-585 en el terme de Xàtiva

 

Cinc persones han resultat ferides en un xoc frontal entre dos cotxes en la CV-585, en el terme municipal de Xàtiva, capital de la Costera (València). L’accident s’ha produït en el quilòmetre cinc d’esta carretera cap a les 11 del matí, quan s’ha avisat a Emergències.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat ha mobilitzat cap al lloc dels fets una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), una de Suport Vital Bàsic (SVB) i una ambulància convencional de Transport No Assistencial (TNA).

 

Per la seua banda, també han acudit fins al lloc bombers de Xàtiva, un sergent d’Alzira i voluntaris de Navarrés, ja que una persona s’havia quedat atrapada dins d’un dels cotxes accidentats.

 

Com a conseqüència de l’accident cinc persones han resultat ferides:

  • Un xic de 18 anys per diverses ferides lleus de diferent consideració.
  • Una dona de 44 anys també per ferides lleus.
  • Una xica de 22 anys també per colps lleus.
  • Un xic de 23 anys per una fractura de fémur.
  • Un home de 73 anys per una fractura de pelvis i fractura de tíbia i peroné.

 

Tots han sigut traslladats a l’hospital Lluís Alcanyís de Xàtiva.

Últimes notícies

Castro apel·la a la marató i demana màxim lliurament abans del Llevant-Elx

El tècnic del Llevant va insistir que la Lliga és una marató i que cada jornada s'afrontarà com una final. Abans de rebre a l'Elx, va reclamar suport i paciència amb els reforços.

Detinguts huit menors per l’agressió a un jove a l’eixida d’una discoteca a Alacant

Huit menors, de 14 a 16 anys, han sigut detinguts per la seua presumpta implicació en l'agressió a un jove de 16 anys fora d'una discoteca de la Platja de Sant Joan. El cas ha sigut remés a la Fiscalia de Menors per a decidir les mesures a adoptar.

L’Horta Sud convida als voluntaris de la dana a tornar com a turistes

L'Horta Sud llança en Fitur 2026 la campanya 'Torna a l'Horta Sud' perquè els qui van ajudar després de la dana tornen com a turistes, redescobrisquen la zona i donen suport a l'economia local.

La Generalitat recupera 50 quilòmetres de camins forestals a Xert després de la dana

La Generalitat ha reparat 50 km de camins i pistes forestals a Xert amb 1,1 milions després de la dana. L'actuació s'integra en un pla de 93 milions per a recuperar 2.755 km i reforçar la prevenció d'incendis.

Acaba l’alerta groga per fenòmens costaners a Alacant i seguix l’avís per vent

Emergències ha decretat la fi de l'alerta groga per fenòmens costaners en tota la costa d'Alacant, però manté els avisos per vent. L'avís continua actiu a l'interior nord de Castelló, interior sud de València i en tota la província d'Alacant.

Bombers contenen la propagació d’un incendi al costat d’una nau en el polígon de Carrús

El foc declarat en l'exterior d'una nau del polígon de Carrús afecta a apilaments de cartó, plàstic i restes de desballestament. No hi ha ferits i es preveuen diverses hores de treball.

Diversos detinguts per la mort d’un home a Benifaió després d’un incendi simulat

Diverses persones han sigut detingudes com a presumptes responsables de l'assassinat d'un home a Benifaió i de simular un incendi per a encobrir-lo. La investigació seguix sota secret judicial i l'autòpsia va descartar que la mort es deguera al foc.

La Universitat d’Alacant incorpora l’arxiu familiar Gallego Picazo sobre la Guerra Civil

La Universitat d'Alacant ha rebut l'arxiu de la família Gallego Picazo, amb cartes de l'Ebre i documents sobre repressió i postguerra. Després de la seua digitalització, podrà consultar-se en la web de l'Arxiu de la Democràcia.