Cinc ferits en un xoc frontal en la CV-585 en el terme de Xàtiva

 

Cinc persones han resultat ferides en un xoc frontal entre dos cotxes en la CV-585, en el terme municipal de Xàtiva, capital de la Costera (València). L’accident s’ha produït en el quilòmetre cinc d’esta carretera cap a les 11 del matí, quan s’ha avisat a Emergències.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat ha mobilitzat cap al lloc dels fets una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), una de Suport Vital Bàsic (SVB) i una ambulància convencional de Transport No Assistencial (TNA).

 

Per la seua banda, també han acudit fins al lloc bombers de Xàtiva, un sergent d’Alzira i voluntaris de Navarrés, ja que una persona s’havia quedat atrapada dins d’un dels cotxes accidentats.

 

Com a conseqüència de l’accident cinc persones han resultat ferides:

  • Un xic de 18 anys per diverses ferides lleus de diferent consideració.
  • Una dona de 44 anys també per ferides lleus.
  • Una xica de 22 anys també per colps lleus.
  • Un xic de 23 anys per una fractura de fémur.
  • Un home de 73 anys per una fractura de pelvis i fractura de tíbia i peroné.

 

Tots han sigut traslladats a l’hospital Lluís Alcanyís de Xàtiva.

Últimes notícies

La Generalitat adverteix del col·lapse dels centres de menors abans d’assumir nous xiquets de Ceuta

La consellera Elena Albalat avisa que els centres de menors de la Comunitat Valenciana estan col·lapsats i exigeix informació, recursos i finançament abans d’acceptar un nou repartiment de menors no acompanyats procedents de Ceuta.

Logan Costa decidix un amistós igualat entre Villarreal i Levante

Un gol de Logan Costa en la segona part ha donat el triomf al Villarreal en un amistós de preparació davant un Levante molt sòlid en defensa, marcat també pel debut del porter Péter Gulácsi i el retorn de Juan Foyth.

1,6 milions per a recuperar l’entorn cremat a la Vall d’Uixó

La Generalitat ha demanat al Govern reorientar 1,64 milions de fons europeus destinats a plans turístics de Castelló per a actuacions de prevenció, mitigació i restauració de l’entorn afectat per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que ha cremat 9.568 hectàrees, part d’elles al parc natural de la Serra d’Espadà. La petició inclou mesures com plans d’adaptació climàtica, sistemes d’alerta, cortafocs verds, restauració de senderes i reforestació.

Ferran Torres serà imatge i ambaixador de la Comunitat Valenciana

Ferran Torres signarà este divendres al Palau de la Generalitat un protocol per a exercir com a imatge i ambaixador de la Comunitat Valenciana després del gol que ha donat a Espanya el Mundial.

València es prepara per a estrenar el Spain Sail Grand Prix en només un mes

València acollirà per primera vegada el Spain Sail Grand Prix els dies 5 i 6 de setembre, amb 13 equips internacionals competint amb catamarans F50 d’alta velocitat. La ciutat ultima la logística i estrenarà condició de seu de SailGP durant almenys tres temporades.

Un home de 62 anys mata un jove en un local de València i truca a la Policia per a confessar-ho

Un home de 62 anys ha matat este dimecres un jove de 20 en un local de València amb un objecte metàl·lic i ha telefonat ell mateix al 091 per a confessar el crim, segons la Policia Nacional.

La gasolina frega el màxim de 2026 i Vinaròs marca el litre més barat d’Espanya

La gasolina ha tornat a pujar fins als 1,716 euros per litre, molt a prop del màxim de 2026, mentres el litre més barat d’Espanya es troba a Vinaròs, amb 1,429 euros. El dièsel també s’ha encarit amb força i omplir el dipòsit costa ja fins a 17 euros més que fa un mes.

Aemet activa avís groc per fortes tempestes i granís a l’interior de Castelló

Aemet ha activat per a este dijous un avís groc a l’interior de Castelló per pluges intenses, tempestes, granís i ratxes de vent molt fortes, i manté també una alerta similar per a este dimecres a la vesprada a l’interior nord.
FILMOTECA D'ESTIU