Els supermercats Lidl són famosos pels productes de marca blanca amb les quals treballen. Molts dels seus productes estan qualificats com els millors en les llistes de l'OCU per la seua relació qualitat-preu. I no solament açò perquè també la gent parla d'ells en els blogs i foros perquè es proven, a més de destacar el seu baix preu en comparació de grans marques. Alguns estan provats verídicament, uns altres fins i tot s'esgoten a les poques hores d'eixir a la venda, com és el cas de la crema antiarrugas Cien Q10. Encara que està clar que per a gustos colors, mereix la pena provar-los, sobretot pels productors que hi ha darrere de la marques blanques.
Els cinc millors productes de marca blanca de Lidl
Últimes notícies
Esports
Lucas Marí torna al València Basket i s’incorpora al primer equip
El jove exterior de Godella, format en la pedrera taronja i amb una temporada a la NCAA, s’incorpora al primer equip del València Basket per al pròxim curs.
Successos
Detingut a Paterna un jove per deu robatoris violents a València i Múrcia
La Policia Nacional ha detingut a Paterna un jove de 20 anys acusat de deu robatoris amb violència i altres delictes comesos a diverses localitats de València i a Cartagena.
Esports
Marc Aguado celebra que el model continuista de l’Elx beneficie la plantilla
El migcampista de l’Elx Marc Aguado valora positivament el model de continuïtat amb Martín Anselmi, destaca els canterans i celebra la renovació de Josan Ferrández.
Oratge
Baixen les temperatures a l’interior mentre el litoral manté la calor extrema
L’interior de la Comunitat Valenciana notarà este dissabte un descens de temperatures, sobretot a la província de València, mentres el litoral continuarà amb valors màxims molt alts.
Esports
El Villarreal afronta la seua gira europea amb amistosos als Països Baixos i Itàlia
El Villarreal CF ha iniciat la seua gira europea de pretemporada amb un amistós davant el PSV Eindhoven i la participació en la Como Cup a Itàlia, on disputarà diversos partits amb formats diferents abans de tornar a Espanya.
Economia
L’augment de la temperatura de la mar posa en risc la clòtxina valenciana
L’augment de la temperatura i l’acidificació de la mar Mediterrània obliguen els productors de clòtxina valenciana a avançar la campanya i estudiar noves tècniques de cultiu per a garantir la viabilitat del sector.
Successos
Bombers de València s’uneixen a l’extinció dels grans incendis de Madrid i Àvila
Un equip especialitzat de Bombers de València, amb sis efectius i tres vehicles, s’ha desplaçat este dissabte a Madrid per a reforçar el dispositiu contra els incendis forestals que afecten la regió i la província veïna d’Àvila.
Cultura
Tyrik, el príncep d’Ilercavònia, en valencià cult i natural
Les propostes, projectes o aportacions a la normativa del...










