8.8 C
València
Dijous, 20 novembre, 2025

Els cines Aragó de la ciutat de València tanquen les portes per sempre

Tal com ho han publicat els mateixos propietaris a través de Twitter, els cines Aragó de la capital del Túria tanquen les portes per sempre el pròxim 30 de novembre. «Després de 2 anys d'aprendre, de lluitar, d'equivocar-nos, de disfrutar…». Amb estes emotives paraules, han anunciat la trista notícia que de segur no ha agradat als amants del cinema i tampoc als qui solien acudir allí a la cita amb la gran pantalla.

Esta notícia arriba just el mes del seu segon aniversari, ja que complien dos anys de la seua tornada a la cartellera este mes de novembre després de nou anys inactius. Estos cinemes posaren fi al seu projecte l'any 2006, però l'any 2015 decidiren tornar a llançar-se al món del cinema. En esta nova etapa, es va apostar per la presentació de pel·lícules i també es va fer una major inversió dels esdeveniments culturals.

Últimes notícies

Detinguts dos hòmens amb 4,8 quilos d’haixixs en l’àrea de servici La Ribera de Cabanes

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens en l'AP-7 després de localitzar 4,8 quilos d'haixixs ocults en un cotxe en l'àrea de servici La Ribera de Cabanes. La troballa es va produir en un control preventiu amb suport d'un gos detector.

El Sindicat Mèdic exigix tancar el centre de salut de La Coma després d’amenaces i una agressió

El sindicat CESM-CV ha exigit el tancament del centre de salut de La Coma, a Paterna, després d'una amenaça de mort a un metge i una recent agressió amb arma blanca a una infermera. Denúncia una situació d'inseguretat sostinguda i reclama mesures urgents i presència policial permanent.

Exigixen el tancament del centre de salut de La Coma després d’amenaces i agressions al personal

El sindicat CESM-CV ha exigit el tancament temporal del consultori de La Coma per una 'greu situació d'inseguretat' després d'una amenaça de mort i una agressió. Reclama presència policial permanent i protecció en visites domiciliàries.

Dijous poc nuvolós en la Comunitat Valenciana, màximes a la baixa i vent fort en el nord de Castelló

Jornada estable amb cels poc nuvolosos i descens de les màximes. El vent del nord-oest deixarà ratxes molt fortes en el nord de Castelló i el divendres continuarà baixant la temperatura.

La Fiscalia investiga al bisbe Munilla per declaracions sobre teràpies de conversió

La Fiscalia Provincial de Madrid ha incoat diligències per possible delicte d'odi o lesió a la dignitat després d'unes manifestacions del bisbe Josep Ignacio Munilla. La denúncia va partir de la plataforma El teu poble i el meu i el prelat nega haver atacat a col·lectius LGTBI.

Morant defén que la llibertat de Cerdán és una decisió jurídica i reivindica les mesures del PSOE

La ministra ha subratllat que l'eixida de presó de Santos Cerdán depén dels jutges, mentres el PSOE ha actuat de manera interna amb la seua expulsió i la petició de l'acta. També ha contraposat la resposta socialista amb la del PP a Almeria i ha reiterat la col·laboració amb la justícia.

Morant defén la ciència enfront dels negacionistes i destaca la reconstrucció després de la DANA

La ministra ha reivindicat la inversió en investigació i el paper de l'evidència abans, durant i després de la DANA, amb un homenatge a més de 200 professionals. A més, ha demanat un pacte d'Estat contra l'emergència climàtica.

Tellado dona per fet que PP i Vox anteposaran l’interés general en la Comunitat Valenciana

Miguel Tellado ha assegurat que PP i Vox tancaran en termini un acord en la Comunitat Valenciana i que anteposaran l'interés general al partidista. Ha situat la reconstrucció de la província de València després de la DANA com a prioritat del futur pacte.