Els cines Aragó de la ciutat de València tanquen les portes per sempre

Tal com ho han publicat els mateixos propietaris a través de Twitter, els cines Aragó de la capital del Túria tanquen les portes per sempre el pròxim 30 de novembre. «Després de 2 anys d'aprendre, de lluitar, d'equivocar-nos, de disfrutar…». Amb estes emotives paraules, han anunciat la trista notícia que de segur no ha agradat als amants del cinema i tampoc als qui solien acudir allí a la cita amb la gran pantalla.

Esta notícia arriba just el mes del seu segon aniversari, ja que complien dos anys de la seua tornada a la cartellera este mes de novembre després de nou anys inactius. Estos cinemes posaren fi al seu projecte l'any 2006, però l'any 2015 decidiren tornar a llançar-se al món del cinema. En esta nova etapa, es va apostar per la presentació de pel·lícules i també es va fer una major inversió dels esdeveniments culturals.

Últimes notícies

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.

El Reial Madrid atropella al València i se cita amb el Olympiacos en la final de l’Eurolliga

El Reial Madrid va derrotar al València Basket per 90-105 en la Final Four de l'Eurolliga i jugarà la final davant el Olympiacos, després de firmar al costat del conjunt taronja la mitat més anotadora d'este segle en una semifinal.

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.