La Comunitat té dos dels 10 trams amb més accidents de moto i camions

 

La província de València té dos dels deu trams amb més accidents de moto i ciclomotor d’Espanya, i a les províncies de Castelló i València hi ha altres dos dels deu trams amb més accidents de vehicles pesats d’Espanya, segons un estudi de la Fundació del RACC.

  

Els dos trams valencians amb més accidents de moto i ciclomotor són la V-31 entre l’enllaç amb la CV-42 i l’enllaç amb la V-30, un total de 8,3 quilòmetres, i l’A-3 des de l’enllaç de Manises fins a l’enllaç de València, un tram de 3,8 quilòmetres.

  

Aquests dos trams ocupen el lloc 6 i 8, respectivament, entre els deu d’Espanya amb més accidents de moto i ciclomotor.

Dos de les carreteres valencianes entre les 10 més perilloses per a vehicles pesats

  

Respecte als deu trams amb més accidents de vehicles pesats a Espanya, en el seté lloc figura la N-340 des de l’encreuament amb la CS-500 a Peníscola fins a Vinaròs, un total de 11,7 quilòmetres, i en el huité lloc figura l’A-7 des de l’enllaç de Puçol fins a l’enllaç amb l’A-3, un tram de 29,5 quilòmetres.

  

En relació al nivell de risc d’accidents per comunitats autònomes, la Comunitat Valenciana figura per davall de la mitjana espanyola, amb un 4%, a huit punts de la mitjana (12%).

  

Per províncies, la primera província de la Comunitat que apareix en l’estudi del RACC sobre risc d’accidentalitat és la de València, amb un 8%, per davall de la mitjana espanyola (12%).

  

3.000 quilòmetres de carreteres amb un risc elevat o molt elevat

  

A Espanya, un poc més de 3.000 quilòmetres de carreteres tenen un risc elevat o molt elevat que en elles es registre un accident greu o mortal, la qual cosa representa el 12,2 per cent de la xarxa viària estatal, si bé aquest índex ha millorat en dos punts respecte a l’any anterior.

  

Risc en calçada única

 

Per tipus de via, l’estudi subratlla que el 22 per cent dels quilòmetres de les convencionals de calçada única té un risc elevat o molt elevat que en elles es produïsca un accident, en tant que les autopistes són les carreteres més segures, amb el 65 per cent de risc molt baix, percentatge que és del 50% en el cas d’autovies.

   

També analitza l’estudi la sinistralitat de les motocicletes i precisa que els 10 trams amb major concentració d’accidents d’aquests vehicles estan situats en grans àrees metropolitanes, sobretot a Barcelona (5 trams) i València (2 trams).

 

Últimes notícies

A presó per intentar entrar huit quilos de cocaïna líquida a l’aeroport de València

Funcionaris de l’Agència Tributària i la Guàrdia Civil han detingut a l’aeroport de València un espanyol de 51 anys amb més de huit quilos de cocaïna líquida amagats en botes de xampú procedents de la República Dominicana. El jutge ha ordenat el seu ingrés a la presó per un delicte contra la salut pública.

Extingit l’incendi de la Vall d’Uixó després de la seua reactivació a Onda

L’incendi forestal iniciat en la Vall d’Uixó el 25 de juliol i reactivat a Onda ha quedat finalment extingit després de 40 dies actiu i tres reproduccions.

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.