Anuncios

La Comunitat té dos dels 10 trams amb més accidents de moto i camions

 

La província de València té dos dels deu trams amb més accidents de moto i ciclomotor d’Espanya, i a les províncies de Castelló i València hi ha altres dos dels deu trams amb més accidents de vehicles pesats d’Espanya, segons un estudi de la Fundació del RACC.

  

Els dos trams valencians amb més accidents de moto i ciclomotor són la V-31 entre l’enllaç amb la CV-42 i l’enllaç amb la V-30, un total de 8,3 quilòmetres, i l’A-3 des de l’enllaç de Manises fins a l’enllaç de València, un tram de 3,8 quilòmetres.

  

Aquests dos trams ocupen el lloc 6 i 8, respectivament, entre els deu d’Espanya amb més accidents de moto i ciclomotor.

Dos de les carreteres valencianes entre les 10 més perilloses per a vehicles pesats

  

Respecte als deu trams amb més accidents de vehicles pesats a Espanya, en el seté lloc figura la N-340 des de l’encreuament amb la CS-500 a Peníscola fins a Vinaròs, un total de 11,7 quilòmetres, i en el huité lloc figura l’A-7 des de l’enllaç de Puçol fins a l’enllaç amb l’A-3, un tram de 29,5 quilòmetres.

  

En relació al nivell de risc d’accidents per comunitats autònomes, la Comunitat Valenciana figura per davall de la mitjana espanyola, amb un 4%, a huit punts de la mitjana (12%).

  

Per províncies, la primera província de la Comunitat que apareix en l’estudi del RACC sobre risc d’accidentalitat és la de València, amb un 8%, per davall de la mitjana espanyola (12%).

  

3.000 quilòmetres de carreteres amb un risc elevat o molt elevat

  

A Espanya, un poc més de 3.000 quilòmetres de carreteres tenen un risc elevat o molt elevat que en elles es registre un accident greu o mortal, la qual cosa representa el 12,2 per cent de la xarxa viària estatal, si bé aquest índex ha millorat en dos punts respecte a l’any anterior.

  

Risc en calçada única

 

Per tipus de via, l’estudi subratlla que el 22 per cent dels quilòmetres de les convencionals de calçada única té un risc elevat o molt elevat que en elles es produïsca un accident, en tant que les autopistes són les carreteres més segures, amb el 65 per cent de risc molt baix, percentatge que és del 50% en el cas d’autovies.

   

També analitza l’estudi la sinistralitat de les motocicletes i precisa que els 10 trams amb major concentració d’accidents d’aquests vehicles estan situats en grans àrees metropolitanes, sobretot a Barcelona (5 trams) i València (2 trams).

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.

El PSPV acusa a Catalá de frenar la regularització d’immigrants a València

El PSPV retrau a l'alcaldessa María José Catalá la falta de reforços municipals per a tramitar la regularització d'immigrants i alerta del col·lapse en les cues de l'Ajuntament.

Pérez Llorca critica la regularització massiva de migrants i veu interés electoral

Juanfran Pérez Llorca considera que la regularització massiva de migrants està mal organitzada i respon a interessos electorals, i reclama polítiques als països d'origen.

El PP anuncia mocions en tots els seus ajuntaments contra la regularització d’immigrants

El PP anuncia que presentarà mocions als seus ajuntaments per a reclamar la paralització de la regularització d'immigrants aprovada pel Govern i denunciar el col·lapse de les oficines municipals.

Episodi de calor inusual a Espanya amb més de 30 graus al final d’abril

La setmana comença amb un episodi de calor inusual per a finals d'abril, amb temperatures entre 5 i 10 graus per damunt del normal i tempestes fortes en diverses zones del nord.

Catalá carrega contra la regularització d’immigrants i la qualifica de nyap contra els ajuntaments

L'alcaldessa de València, María José Catalá, critica amb duresa el procés de regularització de persones estrangeres, que considera un nyap del Govern i una barbaritat per als ajuntaments, col·lapsats per la falta de planificació i informació prèvia.

Cues, por i il·lusió a València davant l’inici de la regularització extraordinària de migrants

Milers de migrants inicien a València els tràmits presencials per a la regularització extraordinària entre llargues cues, dubtes sobre els requisits i el desig d'aconseguir estabilitat.

Calor i temps estable per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana arranca la penúltima setmana d'abril amb ambient estable i màximes superiors a 25 graus, encara que no es descarten tempestes vespertines a l'interior nord.