Màxima condemna per l’agressió sexual dels 3 jugadors de l’Arandina

 

Tres exjugadors de l’equip de l’Arandina CF, d’Aranda de Duero (Burgos, Castella i Lleó) han sigut acusats d’agredir sexualment a una menor. Per eixe delicte han sigut condemnats a 38 anys de presó, l’equivalent a la pena màxima existent actualment, entre 30  i 40 anys. De fet, entre els tres sumen un total de 144 anys per haver abusat d’una xica de 15 anys l’any 2017. 

 

Sumen 114 anys de presó

L’Audiència de Burgos ha imposat una pena de 38 anys de presó als acusats en el ‘cas Arandina’, per un delicte d’agressió sexual, amb accés carnal en forma bucal, a una menor de 15 anys, i una indemnització conjunta de 50.000 euros per danys morals, juntament amb la prohibició de comunicar-se amb la víctima i llibertat vigilada durant 10 anys. 

 

A més, la sentència indica existència d’intimidació ambiental pel fet d’haver actuat els tres acusats sobre la víctima, en el pis d’ells, amb la llum apagada i per sorpresa, sense que la xica poguera reaccionar, a causa de la diferència d’edat i complexió física dels acusats.

 

Sabien que era menor

Els fets van passar el 24 de novembre de 2017. La menor en aquell moment tenia 15 anys i va conéixer un dels jugadors de l’Arandina a través de les xarxes socials, creant certa amistat amb ell. Per això va anar al pis que els tres xics compartien en Aranda de Duero, a on en un primer moment només estava amb el seu amic, fins que els altres dos acusats van anar.

 

Va ser en eixe moment quan, segons va declarar ella mateixa, la van despullar i la van agarrar pels braços i el bescoll per a obligar-la a mantindr relacions sexuals. Després dels fets, la xica va estar uns quants dies en xoc i va acabar confessant a sa mare que «preferia sotmetre’s per a evitar mals majors». Tot i que els exjugadors de l’Arandina van negar els fets, acceptant només haver estat en el pis amb ella, van ser enviats a presó per risc de fuga, obstrucció a la instrucció i per a protegir la menor, tot i que van quedar en llibertat baix fiança amb ordre d’allunyament.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló este diumenge

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, amb tronades, possible granís i ratxes molt fortes de vent. El litoral nord i l’interior sud de la província estaran en avís groc.

Mor una dona després d’un incendi en una vivenda de Riba-roja de Túria

La Guàrdia Civil investiga la mort d’una dona que havia sigut rescatada amb vida després d’un incendi en una vivenda de Riba-roja de Túria. El foc es va declarar dimecres a la vesprada en un quart pis del carrer Magallanes.

Racing i Villarreal obrin LALIGA amb l’estrena del projecte d’Iñigo Pérez

Racing de Santander i Villarreal es mesuren en la primera jornada de LALIGA, amb el retorn dels càntabres a Primera i l’estrena del projecte d’Iñigo Pérez a la banqueta grogueta.

L’Elx refà el trio ofensiu amb el retorn d’Ezequiel Ponce

L’Elx ha tancat la renovació del seu trident d’atac per a la temporada 2026-27 amb el retorn d’Ezequiel Ponce, que s’unix als fitxatges de Fer Niño i Abiel Osorio en una davantera amb menys experiència en Primera que l’anterior.

El PPCV acusa l’Estat de retardar la justícia per a les víctimes del tren de Bejís

El PPCV denuncia que, quatre anys després de l'accident del tren de Bejís durant l'incendi forestal, les víctimes continuen sense resolució judicial ni indemnitzacions i critica la gestió del Govern central i de l'antic Consell.

El PSPV destaca que el Govern ha avançat 1.620 milions al Consell fins maig

El PSPV-PSOE assenyala que el Govern d’Espanya ha transferit fins maig 1.620 milions al Consell, l’avançament més alt registrat, i defensa el paper de Diana Morant i Arcadi España en la defensa dels interessos valencians.

El nou Llevant de Luís Castro debuta en LALIGA al camp de l’Espanyol sense Carlos Espí

L’Espanyol rep este diumenge el Llevant en l’estrena de LALIGA al RCDE Stadium, amb els valencians iniciant un nou projecte amb Luís Castro i el repte de la permanència sense el davanter Carlos Espí, traspasat al Real Madrid.

Ferran Torres firma pel PSG fins a 2031 i deixarà quasi un milió al València CF

Ferran Torres ha fitxat pel París Saint-Germain per cinc temporades i lluirà el dorsal 9. El traspàs ronda els 50 milions i deixarà prop d’un milió d’euros al València CF pels drets de formació.