Màxima condemna per l’agressió sexual dels 3 jugadors de l’Arandina

 

Tres exjugadors de l’equip de l’Arandina CF, d’Aranda de Duero (Burgos, Castella i Lleó) han sigut acusats d’agredir sexualment a una menor. Per eixe delicte han sigut condemnats a 38 anys de presó, l’equivalent a la pena màxima existent actualment, entre 30  i 40 anys. De fet, entre els tres sumen un total de 144 anys per haver abusat d’una xica de 15 anys l’any 2017. 

 

Sumen 114 anys de presó

L’Audiència de Burgos ha imposat una pena de 38 anys de presó als acusats en el ‘cas Arandina’, per un delicte d’agressió sexual, amb accés carnal en forma bucal, a una menor de 15 anys, i una indemnització conjunta de 50.000 euros per danys morals, juntament amb la prohibició de comunicar-se amb la víctima i llibertat vigilada durant 10 anys. 

 

A més, la sentència indica existència d’intimidació ambiental pel fet d’haver actuat els tres acusats sobre la víctima, en el pis d’ells, amb la llum apagada i per sorpresa, sense que la xica poguera reaccionar, a causa de la diferència d’edat i complexió física dels acusats.

 

Sabien que era menor

Els fets van passar el 24 de novembre de 2017. La menor en aquell moment tenia 15 anys i va conéixer un dels jugadors de l’Arandina a través de les xarxes socials, creant certa amistat amb ell. Per això va anar al pis que els tres xics compartien en Aranda de Duero, a on en un primer moment només estava amb el seu amic, fins que els altres dos acusats van anar.

 

Va ser en eixe moment quan, segons va declarar ella mateixa, la van despullar i la van agarrar pels braços i el bescoll per a obligar-la a mantindr relacions sexuals. Després dels fets, la xica va estar uns quants dies en xoc i va acabar confessant a sa mare que «preferia sotmetre’s per a evitar mals majors». Tot i que els exjugadors de l’Arandina van negar els fets, acceptant només haver estat en el pis amb ella, van ser enviats a presó per risc de fuga, obstrucció a la instrucció i per a protegir la menor, tot i que van quedar en llibertat baix fiança amb ordre d’allunyament.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Arcadi España reafirma com a prioritat la reforma del finançament autonòmic i la quitació de deute

Arcadi España situa entre les seues prioritats la reforma del model de finançament autonòmic dissenyat per María Jesús Montero i la quitació de deute a les comunitats, ja en tramitació en el Congrés.

Vox manté la prioritat nacional i el PP desplaça el debat a l’arrelament en les ajudes socials

Vox defén que els nacionals tinguen prioritat en l'accés a ajudes socials mentres el PP centra la discussió a exigir arrelament. PSPV i Compromís alerten que el concepte de prioritat nacional és inconstitucional i racista.

El Govern reforça les ajudes fiscals als afectats per la dana de València i els incendis forestals

El Govern aprova un reial decret llei amb millores financeres i exempcions fiscals per als afectats per la dana a València i pels incendis forestals del passat estiu, amb més de 9.200 milions mobilitzats entre 2024 i 2025.

Rubén Burgos apel·la al compromís total del València Basket abans de l’inici del playoff

Rubén Burgos destaca la il·lusió i el compromís del València Basket abans dels quarts de final de la Lliga Femenina davant Ensino Lugo i confia a barallar per revalidar el títol.

Matías Dituro es consolida com el porter de confiança de Sarabia a l’Elx

Matías Dituro acumula 17 partits de Lliga amb l'Elx i supera a Iñaki Peña en minuts disputats, consolidant-se com el portera de confiança de Sarabia en plena reacció de l'equip il·licità.

Dimitrievski confia en el cansament de l’Atlètic i demana estrényer a Mestalla

Stole Dimitrievski considera que l'Atlètic de Madrid arribarà més cansat a Mestalla per la Champions i demana al València un partit intens per a aprofitar l'ocasió.

Detingut en l’aeroport d’Alacant-Elx amb 3,5 quilos de cocaïna ocults en una maleta

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 27 anys en l'aeroport d'Alacant-Elx després de trobar 3,5 quilos de cocaïna ocults en un doble fons de la seua maleta, classificada com a equipatge rush.

La comissió de vivenda d’Alacant seguix malgrat l’informe que limita les compareixences

La comissió municipal sobre les irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan manté les seues sessions de l'11 i 22 de maig malgrat un informe del secretari que desaconsella citacions i restringix les compareixences.