Màxima condemna per l’agressió sexual dels 3 jugadors de l’Arandina

 

Tres exjugadors de l’equip de l’Arandina CF, d’Aranda de Duero (Burgos, Castella i Lleó) han sigut acusats d’agredir sexualment a una menor. Per eixe delicte han sigut condemnats a 38 anys de presó, l’equivalent a la pena màxima existent actualment, entre 30  i 40 anys. De fet, entre els tres sumen un total de 144 anys per haver abusat d’una xica de 15 anys l’any 2017. 

 

Sumen 114 anys de presó

L’Audiència de Burgos ha imposat una pena de 38 anys de presó als acusats en el ‘cas Arandina’, per un delicte d’agressió sexual, amb accés carnal en forma bucal, a una menor de 15 anys, i una indemnització conjunta de 50.000 euros per danys morals, juntament amb la prohibició de comunicar-se amb la víctima i llibertat vigilada durant 10 anys. 

 

A més, la sentència indica existència d’intimidació ambiental pel fet d’haver actuat els tres acusats sobre la víctima, en el pis d’ells, amb la llum apagada i per sorpresa, sense que la xica poguera reaccionar, a causa de la diferència d’edat i complexió física dels acusats.

 

Sabien que era menor

Els fets van passar el 24 de novembre de 2017. La menor en aquell moment tenia 15 anys i va conéixer un dels jugadors de l’Arandina a través de les xarxes socials, creant certa amistat amb ell. Per això va anar al pis que els tres xics compartien en Aranda de Duero, a on en un primer moment només estava amb el seu amic, fins que els altres dos acusats van anar.

 

Va ser en eixe moment quan, segons va declarar ella mateixa, la van despullar i la van agarrar pels braços i el bescoll per a obligar-la a mantindr relacions sexuals. Després dels fets, la xica va estar uns quants dies en xoc i va acabar confessant a sa mare que «preferia sotmetre’s per a evitar mals majors». Tot i que els exjugadors de l’Arandina van negar els fets, acceptant només haver estat en el pis amb ella, van ser enviats a presó per risc de fuga, obstrucció a la instrucció i per a protegir la menor, tot i que van quedar en llibertat baix fiança amb ordre d’allunyament.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa

La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la dana de 2024

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana de 2024 un informe sobre la gestió en la presa de Buseo, al·legant que és prova en un procediment penal.

València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer

L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.