Condemnat a 9 anys de presó per violar la seua exparella a Ontinyent

Imatge d’arxiu | E.P.

 

Un jove ha sigut condemnat definitivament a 9 anys de presó per violar a la seua exparella a Ontinyent, a la comarca de la Vall d’Albaida. La condemna es ferma en haver-se desestimat el recurs presentat per l’acusat davant el Tribunal Suprem per la sentència dictada l’any 2018.

 

Els fets van ocórrer en juliol de 2015, quan agressor i víctima, que havien sigut parella durant uns mesos, van passar la nit junts a un local d’Ontinyent. La xica, que estava baix els efectes de l’alcohol, no es trobava bé, motiu pel qual ell va proposar dur-la a una ermita del municipi, allunyada del casc urbà, perquè se li passara el mareig. La xica també tenia un esquinç al peu.

 

Una vegada van arribar allí amb el vehicle de la xica, que va ser conduït pel jove, ell es va llançar damunt d’ella. Tal com relata la sentència del cas, l’agressor, tot i les negatives de la xica, li va alçar la falda i la va penetrar fins a ejacular. Posteriorment, la va dur a casa.

 

La xica es va dirigir al centre hospitalari, on l’exploració va trobar lesions i restes de semen. D’allí es va dirigir a denunciar els fets davant les forces de seguretat.

 

El condemnat va reconéixer la relació sexual, però va assegurar que va ser consentida. Així mateix, va encaminar el seu recurs davant el Suprem en el fet que el seeu advocat durant el cas, d’ofici, no havia realitzat bé les seues competències.

 

Condemna ferma

La condemna confirmada per a l’agressor sexual és de 9 anys de presó, 12 anys sense entrar ni residir a Ontinyent, així com una indemnització de 15.000 euros a la xica per danys morals.

Últimes notícies

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.

Darius Thompson trenca el seu contracte amb el Valencia Basket abans del 2028

El Valencia Basket i Darius Thompson han pactat este juny la rescissió del contracte que els unia fins a 2028. L’exterior nord-americà, clau en l’aposta per l’Eurolliga, ha perdut protagonisme fins a quedar fora de les últimes convocatòries.