Condemnat a 9 anys de presó per violar la seua exparella a Ontinyent

Imatge d’arxiu | E.P.

 

Un jove ha sigut condemnat definitivament a 9 anys de presó per violar a la seua exparella a Ontinyent, a la comarca de la Vall d’Albaida. La condemna es ferma en haver-se desestimat el recurs presentat per l’acusat davant el Tribunal Suprem per la sentència dictada l’any 2018.

 

Els fets van ocórrer en juliol de 2015, quan agressor i víctima, que havien sigut parella durant uns mesos, van passar la nit junts a un local d’Ontinyent. La xica, que estava baix els efectes de l’alcohol, no es trobava bé, motiu pel qual ell va proposar dur-la a una ermita del municipi, allunyada del casc urbà, perquè se li passara el mareig. La xica també tenia un esquinç al peu.

 

Una vegada van arribar allí amb el vehicle de la xica, que va ser conduït pel jove, ell es va llançar damunt d’ella. Tal com relata la sentència del cas, l’agressor, tot i les negatives de la xica, li va alçar la falda i la va penetrar fins a ejacular. Posteriorment, la va dur a casa.

 

La xica es va dirigir al centre hospitalari, on l’exploració va trobar lesions i restes de semen. D’allí es va dirigir a denunciar els fets davant les forces de seguretat.

 

El condemnat va reconéixer la relació sexual, però va assegurar que va ser consentida. Així mateix, va encaminar el seu recurs davant el Suprem en el fet que el seeu advocat durant el cas, d’ofici, no havia realitzat bé les seues competències.

 

Condemna ferma

La condemna confirmada per a l’agressor sexual és de 9 anys de presó, 12 anys sense entrar ni residir a Ontinyent, així com una indemnització de 15.000 euros a la xica per danys morals.

Anuncios

Últimes notícies

Gátova exigix a la CHJ una neteja urgent del barranc del Carraixet per risc de riuades i incendis

L'Ajuntament de Gátova reclama a la Confederació Hidrogràfica del Xúquer una intervenció urgent i integral en el barranc del Carraixet davant l'acumulació massiva de canyes invasores i l'augment del risc d'inundacions i incendis.

Elx mobilitza els seus símbols en un vídeo per a espentar a l’equip cap a la salvació

L'Elx difon un vídeo en les seues xarxes en el qual recorre a símbols il·licitans, personatges històrics i oficis tradicionals per a animar a l'equip en la lluita per la permanència en Primera Divisió.

Nova marxa lenta de taxis a València contra el servici dels VTC

Set associacions del taxi a València convoquen per a este dijous una marxa lenta amb els vehicles i una concentració a peu per a denunciar l'augment dels VTC sense resposta de la Conselleria.

Jutgen a un advocat d’Elx per quedar-se 65.000 euros de la indemnització d’una clienta

Un advocat d'Elx s'enfronta a tres anys de presó acusat d'apropiar-se de 65.000 euros de la indemnització que havia de cobrar una dona per un greu accident de trànsit patit al costat de la seua filla menor.

Detingut a Alginet per una onada d’estirades a ancianes a Benifaió i Carlet

Un home de 44 anys ha sigut detingut a Alginet acusat d'almenys cinc robatoris amb violència a ancianes a Benifaió i Carlet, a més de diversos robatoris en vehicles durant les Falles.

El Suprem encara l’última sessió del juí a Ábalos, Koldo García i Aldama per presumpta corrupció

El Tribunal Suprem celebra la catorzena i previsiblement última sessió del juí per presumpta corrupció a José Luis Ábalos, la seua exasesor Koldo García i l'empresari Víctor de Aldama, centrada en els informes finals d'acusacions i defenses.

Baixen les temperatures i s’esperen ruixats a l’interior de la Comunitat Valenciana este dimecres

Este dimecres descendixen les temperatures en la Comunitat Valenciana i es preveuen ruixats febles, puntualment moderats amb tempesta a l'interior del terç nord, a més de canvis en el vent i l'estat de la mar.

Un robatori de cable entre Algemesí i Benifaió provoca retards als trens de rodalia i mitjana distància

Un robatori de cable entre Algemesí i Benifaió està provocant retards de fins a 18 minuts en trens de rodalia i mitjana distància, que només poden circular per una via en este tram.