Condemnat a 9 anys de presó per violar la seua exparella a Ontinyent

Imatge d’arxiu | E.P.

 

Un jove ha sigut condemnat definitivament a 9 anys de presó per violar a la seua exparella a Ontinyent, a la comarca de la Vall d’Albaida. La condemna es ferma en haver-se desestimat el recurs presentat per l’acusat davant el Tribunal Suprem per la sentència dictada l’any 2018.

 

Els fets van ocórrer en juliol de 2015, quan agressor i víctima, que havien sigut parella durant uns mesos, van passar la nit junts a un local d’Ontinyent. La xica, que estava baix els efectes de l’alcohol, no es trobava bé, motiu pel qual ell va proposar dur-la a una ermita del municipi, allunyada del casc urbà, perquè se li passara el mareig. La xica també tenia un esquinç al peu.

 

Una vegada van arribar allí amb el vehicle de la xica, que va ser conduït pel jove, ell es va llançar damunt d’ella. Tal com relata la sentència del cas, l’agressor, tot i les negatives de la xica, li va alçar la falda i la va penetrar fins a ejacular. Posteriorment, la va dur a casa.

 

La xica es va dirigir al centre hospitalari, on l’exploració va trobar lesions i restes de semen. D’allí es va dirigir a denunciar els fets davant les forces de seguretat.

 

El condemnat va reconéixer la relació sexual, però va assegurar que va ser consentida. Així mateix, va encaminar el seu recurs davant el Suprem en el fet que el seeu advocat durant el cas, d’ofici, no havia realitzat bé les seues competències.

 

Condemna ferma

La condemna confirmada per a l’agressor sexual és de 9 anys de presó, 12 anys sense entrar ni residir a Ontinyent, així com una indemnització de 15.000 euros a la xica per danys morals.

Últimes notícies

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.

Hosbec alerta que pujar l’IVA turístic seria com posar-se aranzels a un mateix

La patronal hotelera Hosbec rebutja qualsevol pujada de l’IVA en allotjament i restauració, adverteix de la pèrdua de competitivitat internacional i subratlla l’impacte sobre ocupació i inversió a la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca alerta de danys irreparables al camp valencià pels retalls de la UE en la PAC

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, advertix a Brussel·les que els possibles retalls en els fons de la futura PAC podrien causar danys irreparables al camp valencià i reclama protecció per a joves, jubilats i sectors clau com la ceràmica.

Els sindicats reclamen a Educació el document final abans de tornar a negociar la vaga docent

STEPV, CCOO i UGT demanen a la Conselleria d'Educació que els remeta el text complet amb els huit punts de l'acord abans de la reunió d'este divendres a les 14.00 hores per a abordar la vaga indefinida del professorat públic.

Pérez Llorca espera que la nova proposta siga solvent per a posar fi a la vaga docent

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, confia que el nou oferiment que el Consell farà este divendres als sindicats de professorat valencià siga tècnicament solvent i suficient per a desconvocar la vaga indefinida que ja porta dinou dies. La proposta arribarà sense detalls avançats i enmig de la divisió sindical, especialment pel bloqueig en matèria retributiva.

La criminalitat puja un 4,7 % en el primer trimestre a la Comunitat Valenciana

La criminalitat creix un 4,7 % a la Comunitat Valenciana entre gener i març respecte a 2025, per damunt de la mitjana estatal de l’1 %, amb augments especials en homicidis, segrests i delictes sexuals.

Presó provisional per a l’home detingut pel crim masclista de Callosa de Segura

La Secció de Violència sobre la Dona del Tribunal d’Instància d’Orihuela decreta presó provisional, comunicada i sense fiança per a l’home que va matar presumptament la seua parella Patricia en el seu domicili de Callosa de Segura.