Condemnat a 9 anys de presó per violar la seua exparella a Ontinyent

Imatge d’arxiu | E.P.

 

Un jove ha sigut condemnat definitivament a 9 anys de presó per violar a la seua exparella a Ontinyent, a la comarca de la Vall d’Albaida. La condemna es ferma en haver-se desestimat el recurs presentat per l’acusat davant el Tribunal Suprem per la sentència dictada l’any 2018.

 

Els fets van ocórrer en juliol de 2015, quan agressor i víctima, que havien sigut parella durant uns mesos, van passar la nit junts a un local d’Ontinyent. La xica, que estava baix els efectes de l’alcohol, no es trobava bé, motiu pel qual ell va proposar dur-la a una ermita del municipi, allunyada del casc urbà, perquè se li passara el mareig. La xica també tenia un esquinç al peu.

 

Una vegada van arribar allí amb el vehicle de la xica, que va ser conduït pel jove, ell es va llançar damunt d’ella. Tal com relata la sentència del cas, l’agressor, tot i les negatives de la xica, li va alçar la falda i la va penetrar fins a ejacular. Posteriorment, la va dur a casa.

 

La xica es va dirigir al centre hospitalari, on l’exploració va trobar lesions i restes de semen. D’allí es va dirigir a denunciar els fets davant les forces de seguretat.

 

El condemnat va reconéixer la relació sexual, però va assegurar que va ser consentida. Així mateix, va encaminar el seu recurs davant el Suprem en el fet que el seeu advocat durant el cas, d’ofici, no havia realitzat bé les seues competències.

 

Condemna ferma

La condemna confirmada per a l’agressor sexual és de 9 anys de presó, 12 anys sense entrar ni residir a Ontinyent, així com una indemnització de 15.000 euros a la xica per danys morals.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.