Condemnat a 9 anys de presó per violar la seua exparella a Ontinyent

Imatge d’arxiu | E.P.

 

Un jove ha sigut condemnat definitivament a 9 anys de presó per violar a la seua exparella a Ontinyent, a la comarca de la Vall d’Albaida. La condemna es ferma en haver-se desestimat el recurs presentat per l’acusat davant el Tribunal Suprem per la sentència dictada l’any 2018.

 

Els fets van ocórrer en juliol de 2015, quan agressor i víctima, que havien sigut parella durant uns mesos, van passar la nit junts a un local d’Ontinyent. La xica, que estava baix els efectes de l’alcohol, no es trobava bé, motiu pel qual ell va proposar dur-la a una ermita del municipi, allunyada del casc urbà, perquè se li passara el mareig. La xica també tenia un esquinç al peu.

 

Una vegada van arribar allí amb el vehicle de la xica, que va ser conduït pel jove, ell es va llançar damunt d’ella. Tal com relata la sentència del cas, l’agressor, tot i les negatives de la xica, li va alçar la falda i la va penetrar fins a ejacular. Posteriorment, la va dur a casa.

 

La xica es va dirigir al centre hospitalari, on l’exploració va trobar lesions i restes de semen. D’allí es va dirigir a denunciar els fets davant les forces de seguretat.

 

El condemnat va reconéixer la relació sexual, però va assegurar que va ser consentida. Així mateix, va encaminar el seu recurs davant el Suprem en el fet que el seeu advocat durant el cas, d’ofici, no havia realitzat bé les seues competències.

 

Condemna ferma

La condemna confirmada per a l’agressor sexual és de 9 anys de presó, 12 anys sense entrar ni residir a Ontinyent, així com una indemnització de 15.000 euros a la xica per danys morals.

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.