Condemnat per agredir amb un pal a son pare per a que l’avalara en un préstec en València

Foto d’arxiu | Cedida

 

El passat 29 de setembre d’enguany, un home de 58 anys, amb les inicials J.V.Z.I., ha sigut condemnat per pegar-li a son pare amb un pal per a que l’avara en un préstec de 150.000 euros. Els fets es van produir en una sucursal bancària del carrer de Na Rovella, en la ciutat de València.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, el pare, Francisco Z. de 88 anys, va acompanyar al seu fill al banc per a formalitzar el préstec, ja que tenia un pis en propietat. Francisco, que va firmar la documentació necessària, es va quedar en l’establiment bancari després de què el seu fill li comunicara a ell i als treballadors que tornaria després d’esmorzar, ja que el director de l’oficina els havia avisat que no podia atendre’ls en eixe moment.

 

El pare tenia diferents ferides en les mans i en el cap quan va acudir al banc, fet que no va passar per alt quan el director el va vore en aparéixer més tard. De fet, li va preguntar a Francisco què li havia passat i li va contestar que el seu fill, normalment, l’agredia i havia vingut obligat a l’oficina bancària per a fer els tràmits. Tot això ho relatava molt afectat i és que moments abans el seu fill ja l’havia insultat davant de tots els treballadors.

 

El director, que no es va quedar de braços creuats, va cridar de forma immediata a la Policia per a denunciar estos fets. El treballador, mentres arribaven els agents, va entretindre a J.V.Z.I per a que no escapara, tot just després de què tornara d’esmorzar. Només arribaren, el pare, de nou molt afectat, va explicar a la Policia Nacional que patia maltractes de forma continuada i que poc de temps abans li havia pegat amb un pal al cap. Immediatament, el fill va ser detingut.

 

Fins al lloc es van desplaçar els servicis mèdics per a atendre a Francisco, que va rebre l’alta mèdica hores després. Després d’estos fets, se’n va anar a viure a casa d’una altra filla, però l’home va morir dies després, concretament el 7 d’octubre de 2019, en empitjorar el seu estat de salut. Per tot açò, el Jutjat Penal número 10 de València ha condemnat al fill de la víctima a nou mesos de presó per un delicte de maltracte en l’àmbit familiar. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Dolores es bolca en un emotiu minut de silenci pel crim masclista en la caserna de la Guàrdia Civil

Centenars de veïns de Dolores es concentren davant l'ajuntament per a guardar un minut de silenci pel crim masclista ocorregut en una vivenda de la caserna de la Guàrdia Civil i mostrar el seu suport a la família.

El guàrdia civil acusat de matar a la seua dona i fill no tenia denúncies prèvies per maltractament

El guàrdia civil de 55 anys acusat d'assassinar a la seua esposa i al seu fill a la casa caserna de Dolores no constava en el sistema Viogén ni tenia denúncies prèvies per maltractament.

El professorat valencià intensifica la vaga amb noves manifestacions la setmana vinent

Els sindicats de docents de la Comunitat Valenciana han convocat una nova bateria de manifestacions i concentracions la setmana vinent dins de la vaga indefinida per a exigir millores en ràtios, plantilles, infraestructures, climatització, ensenyança en valencià i salaris.

Dos persones resulten ferides per l’explosió d’un fogó en un concurs de truites a la Vila Joiosa

Un home de 77 anys i una dona de 66 han patit cremades lleus en explotar la bombona d'un fogó de càmping gas durant un concurs de truites a la Vila Joiosa.

El pacient espanyol amb hantavirus evoluciona de manera favorable i continua estable

L'únic pacient espanyol amb hantavirus ingressat a l'hospital Gómez Ulla continua estable i millorant, mentres els seus 13 companys del vaixell Hondius i altres contactes continuen asimptomàtics.

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.