Condemnat per agredir amb un pal a son pare per a que l’avalara en un préstec en València

Foto d’arxiu | Cedida

 

El passat 29 de setembre d’enguany, un home de 58 anys, amb les inicials J.V.Z.I., ha sigut condemnat per pegar-li a son pare amb un pal per a que l’avara en un préstec de 150.000 euros. Els fets es van produir en una sucursal bancària del carrer de Na Rovella, en la ciutat de València.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, el pare, Francisco Z. de 88 anys, va acompanyar al seu fill al banc per a formalitzar el préstec, ja que tenia un pis en propietat. Francisco, que va firmar la documentació necessària, es va quedar en l’establiment bancari després de què el seu fill li comunicara a ell i als treballadors que tornaria després d’esmorzar, ja que el director de l’oficina els havia avisat que no podia atendre’ls en eixe moment.

 

El pare tenia diferents ferides en les mans i en el cap quan va acudir al banc, fet que no va passar per alt quan el director el va vore en aparéixer més tard. De fet, li va preguntar a Francisco què li havia passat i li va contestar que el seu fill, normalment, l’agredia i havia vingut obligat a l’oficina bancària per a fer els tràmits. Tot això ho relatava molt afectat i és que moments abans el seu fill ja l’havia insultat davant de tots els treballadors.

 

El director, que no es va quedar de braços creuats, va cridar de forma immediata a la Policia per a denunciar estos fets. El treballador, mentres arribaven els agents, va entretindre a J.V.Z.I per a que no escapara, tot just després de què tornara d’esmorzar. Només arribaren, el pare, de nou molt afectat, va explicar a la Policia Nacional que patia maltractes de forma continuada i que poc de temps abans li havia pegat amb un pal al cap. Immediatament, el fill va ser detingut.

 

Fins al lloc es van desplaçar els servicis mèdics per a atendre a Francisco, que va rebre l’alta mèdica hores després. Després d’estos fets, se’n va anar a viure a casa d’una altra filla, però l’home va morir dies després, concretament el 7 d’octubre de 2019, en empitjorar el seu estat de salut. Per tot açò, el Jutjat Penal número 10 de València ha condemnat al fill de la víctima a nou mesos de presó per un delicte de maltracte en l’àmbit familiar. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.