150 dies de treball en benefici de la comunitat per maltractar a la seua dona en València

Foto d’arxiu d’una xica | Cedida

 

Un home de 48 anys de Castelló ha sigut condemnat per tres delictes de mals tractes en l’àmbit domèstic. El processat ha sigut sentenciat amb una pena d’un any i mig de presó pel Jutjat Penal número 8 de la ciutat de València, província a on la víctima i l’agressor tenen la vivenda.

 

Segons informacions de ‘Mediterráneo’, tots els tribunals que han intervingut en este procés han declarat provat que, entre els anys 2015 i 2016, l’home va agredir a la dona amb «manotades», «bofetades» i «espentes». La víctima va denunciar estos fets i, a més, va demanar que l’agressor no poguera tornar a aproximar-se a la filla que tenen en comú.

 

La defensa havia recurrit la sentència, però l’Audiència Provincial ha avalat la decisió de primera instància. Tot i això, el lletrat defensor va presentar un recurs davant el Suprem, que ha substituït la pena de presó per la de treballs en benefici de la comunitat. Això sí, l’agressor tindrà prohibida la tinença d’armes durant dos anys, no podrà comunicar-se amb la víctima ni podrà aproximar-se a ella a menys de 300 metres.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Braulio Vázquez deixa Osasuna i assumix el repte de fitxar pel València

Braulio Vázquez s’ha acomiadat d’Osasuna després de set anys al càrrec de director esportiu per a incorporar-se al València, club que definix com ‘alguna cosa diferent’. José Antonio Prieto ‘Cata’ assumirà ara la direcció esportiva del club navarrés.

685.000 euros per a recuperar la zona cremada de la Serra Calderona

La Generalitat ha iniciat la primera fase de recuperació de les àrees afectades per lincendi de la Serra Calderona, amb una inversió de 684.594 euros i un termini dexecució de sis mesos, centrada en la vegetació cremada i els camins forestals.

Carbonell admet més pressupost al València Basket però reconeix rivals per davant

El director general del València Basket, Enric Carbonell, assegura que l’exigència i l’ambició es mantenen intactes, tot i que admet que hi ha clubs amb més pressupost i que el projecte continua sent deficitari cobert per l’aportació de Juan Roig.

Una avaria tècnica a l’Estació del Nord complica tres línies de Rodalia

Una avaria entre el pantògraf i la catenària a l’eixida de l’Estació del Nord ha afectat este dilluns les línies C1, C2 i C6 de Rodalia i un Euromed València-Figueres, amb retards de fins a 40 minuts i dos trens suprimits.

El nou Valencia busca reaccionar a Mendizorrotza davant un Alavés invicte a casa

El Valencia inicia la seua nova etapa a Mendizorrotza, on l'Alavés ha guanyat tots els partits, amb la banqueta i l'estructura esportiva en plena remodelació.

Educació reunirà divendres les autonomies amb el PISA 2025 de fons

El Ministeri d Educació ha convocat per a divendres la conferència sectorial amb les comunitats per repartir fons de FP i abordar el Pla d Educació Inclusiva, en plena polèmica pels resultats de l informe PISA 2025.

Boluda insta a aprofitar la proposta de finançament per a la Comunitat Valenciana

El president de l’AVE, Vicente Boluda, defensa a Alacant que la Comunitat Valenciana ha d’aprofitar l’oferta de reforma del finançament autonòmic i la qualifica de punt de partida per a millorar.

Muñoz insta el PP a treballar per la Comunitat i deixar d’atacar Morant

El síndic del PSPV, José Muñoz, ha advertit el PP que la Comunitat Valenciana està 'paralitzada' i li ha exigit que deixe d’atacar Diana Morant i fixe ja data per al debat de política general en Les Corts.