150 dies de treball en benefici de la comunitat per maltractar a la seua dona en València

Foto d’arxiu d’una xica | Cedida

 

Un home de 48 anys de Castelló ha sigut condemnat per tres delictes de mals tractes en l’àmbit domèstic. El processat ha sigut sentenciat amb una pena d’un any i mig de presó pel Jutjat Penal número 8 de la ciutat de València, província a on la víctima i l’agressor tenen la vivenda.

 

Segons informacions de ‘Mediterráneo’, tots els tribunals que han intervingut en este procés han declarat provat que, entre els anys 2015 i 2016, l’home va agredir a la dona amb «manotades», «bofetades» i «espentes». La víctima va denunciar estos fets i, a més, va demanar que l’agressor no poguera tornar a aproximar-se a la filla que tenen en comú.

 

La defensa havia recurrit la sentència, però l’Audiència Provincial ha avalat la decisió de primera instància. Tot i això, el lletrat defensor va presentar un recurs davant el Suprem, que ha substituït la pena de presó per la de treballs en benefici de la comunitat. Això sí, l’agressor tindrà prohibida la tinença d’armes durant dos anys, no podrà comunicar-se amb la víctima ni podrà aproximar-se a ella a menys de 300 metres.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Noves ajudes de 5,6 milions per a comprar més de 1.200 vehicles elèctrics

Ivace+i ha concedit 5,6 milions d’euros per a la compra de 1.249 vehicles elèctrics dins del programa Moves 2025, amb subvencions de fins a 7.000 euros per vehicle. La Conselleria d’Indústria destaca que el transport és el sector amb més consum d’energia a la Comunitat Valenciana.

Nou servici a Dénia per a controlar el dolor agut després de grans cirurgies

L’Hospital Universitari de Dénia ha posat en marxa una Unitat de Dolor Agut per a pacients hospitalitzats després de cirurgies majors, amb tècniques avançades de control del dolor i seguiment personalitzat durant l’ingrés.

El Castelló signa el millor inici lluny de Castalia en 104 anys

El CD Castellón ha guanyat els tres primers partits com a visitant en LaLiga Hypermotion, fita inèdita en els seus 104 anys, i es manté líder en solitari abans de rebre el Tenerife a Castalia.

Morcillo assegura que l’Elx competirà sense por davant el Madrid

Javier Morcillo, migcampista de l’Elx, garantix que l’equip competirà al màxim davant el Real Madrid este dimarts al Martínez Valero i agraïx el suport incondicional de l’afició franjiverda.

Rescaten amb helicòpter un cavall que havia caigut a un estany a Cullera

Els bombers han alçat amb un helicòpter un cavall que havia quedat atrapat en un estany del Brosquil, a Cullera, i no podia eixir pel seu propi peu. L’animal es troba en bon estat i ja ha sigut retornat al seu amo.

Diumenge assolellat i amb temperatures en lleu ascens a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà este diumenge una jornada majoritàriament assolellada, amb temperatures màximes en lleuger ascens i vent fluix que girarà a llevant a migdia.

Un incendi en una vivenda de Dénia obliga a evacuar un edifici de cinc altures

Un incendi declarat en una vivenda de l’avinguda Ramón Ortega de Dénia ha obligat a desallotjar un edifici de cinc altures. Una família ha sigut atesa per inhalació de fum, però els residents han pogut tornar després a casa.

Belén Segarra conta en un llibre com va passar de la depressió al ioga

La il·lustradora valenciana Belén Segarra presenta 'Mi libro de yoga', una obra on narra com el ioga va transformar la seua depressió en un nou camí de vida. El volum combina text i il·lustracions per a acostar esta pràctica a qualsevol persona, siga quina siga la seua edat o experiència.