150 dies de treball en benefici de la comunitat per maltractar a la seua dona en València

Foto d’arxiu d’una xica | Cedida

 

Un home de 48 anys de Castelló ha sigut condemnat per tres delictes de mals tractes en l’àmbit domèstic. El processat ha sigut sentenciat amb una pena d’un any i mig de presó pel Jutjat Penal número 8 de la ciutat de València, província a on la víctima i l’agressor tenen la vivenda.

 

Segons informacions de ‘Mediterráneo’, tots els tribunals que han intervingut en este procés han declarat provat que, entre els anys 2015 i 2016, l’home va agredir a la dona amb «manotades», «bofetades» i «espentes». La víctima va denunciar estos fets i, a més, va demanar que l’agressor no poguera tornar a aproximar-se a la filla que tenen en comú.

 

La defensa havia recurrit la sentència, però l’Audiència Provincial ha avalat la decisió de primera instància. Tot i això, el lletrat defensor va presentar un recurs davant el Suprem, que ha substituït la pena de presó per la de treballs en benefici de la comunitat. Això sí, l’agressor tindrà prohibida la tinença d’armes durant dos anys, no podrà comunicar-se amb la víctima ni podrà aproximar-se a ella a menys de 300 metres.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els partits es mouen per pactar els pressupostos buscant el millor per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca confia que tots els partits de Les Corts buscaran el millor per a la Comunitat Valenciana en la negociació dels pressupostos, defensa la seguretat al metro 20 anys després de l’accident i carrega contra la candidatura de Diana Morant.

Carbonell garanteix plantilles molt competitives en el Valencia Basket malgrat les eixides clau

El director general del Valencia Basket, Enric Carbonell, assegura que el club mantindrà el seu model actual i disposarà d’un pressupost major per a configurar plantilles molt competitives tant en el primer equip masculí com en el femení, malgrat les eixides de jugadors importants i del tècnic Pedro Martínez.

Pérez Llorca critica la rapidesa de la regularització extraordinària d’immigrants

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha criticat des de Benidorm la rapidesa de la regularització extraordinària d’immigrants, qüestionada pel Tribunal Suprem, i ha remarcat el seu respecte a la decisió final de la Justícia.

El Valencia Basket dona per perdut Pedro Martínez, que apunta al Reial Madrid

El Valencia Basket ha assumit que Pedro Martínez eixirà del club després de comunicar-los que vol marxar i que té un acord amb el Reial Madrid, tot i haver renovat fins a 2028 fa només uns mesos.

Consum compra més de 8.720 tones de fruita d’os per a la campanya d’estiu

La cooperativa incrementa un 11% les compres respecte a 2025 i preveu superar els 1,13 milions de quilos procedents de la Comunitat Valenciana

El PSPV denuncia Carlos Mazón al Suprem per fals testimoni sobre la DANA

El PSPV-PSOE ha presentat una querella al Tribunal Suprem contra l'expresident de la Generalitat Carlos Mazón per fals testimoni en la comissió d'investigació de la DANA al Congrés, basant-se en contradiccions amb la investigació judicial de Catarroja i missatges de WhatsApp del Govern valencià.

Els dies més calorosos impulsen l’activitat física moderada entre els adolescents

Un estudi amb participació de la Universitat de València revela que els dies més calorosos augmenten l’activitat física moderada entre adolescents, mentre que la pràctica d’exercici vigorós disminuïx.

Els dies més calorosos impulsen l’activitat física moderada entre els adolescents

Un estudi liderat per la Universitat de València constata que els dies més calorosos augmenta l’activitat física moderada en adolescents, mentre que les activitats més intenses disminuïxen.