150 dies de treball en benefici de la comunitat per maltractar a la seua dona en València

Foto d’arxiu d’una xica | Cedida

 

Un home de 48 anys de Castelló ha sigut condemnat per tres delictes de mals tractes en l’àmbit domèstic. El processat ha sigut sentenciat amb una pena d’un any i mig de presó pel Jutjat Penal número 8 de la ciutat de València, província a on la víctima i l’agressor tenen la vivenda.

 

Segons informacions de ‘Mediterráneo’, tots els tribunals que han intervingut en este procés han declarat provat que, entre els anys 2015 i 2016, l’home va agredir a la dona amb «manotades», «bofetades» i «espentes». La víctima va denunciar estos fets i, a més, va demanar que l’agressor no poguera tornar a aproximar-se a la filla que tenen en comú.

 

La defensa havia recurrit la sentència, però l’Audiència Provincial ha avalat la decisió de primera instància. Tot i això, el lletrat defensor va presentar un recurs davant el Suprem, que ha substituït la pena de presó per la de treballs en benefici de la comunitat. Això sí, l’agressor tindrà prohibida la tinença d’armes durant dos anys, no podrà comunicar-se amb la víctima ni podrà aproximar-se a ella a menys de 300 metres.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pacients d’Elx podran fer la hemodiàlisi des de casa amb suport de l’hospital

L’Hospital General Universitari d’Elx ha posat en marxa un programa de hemodiàlisi domiciliària per a pacients amb malaltia renal crònica, amb formació prèvia i seguiment del servici de Nefrologia.

Campanya d’inspeccions de ulleres per a vore l’eclipsi en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha iniciat una campanya d’inspeccions d’ulleres d’observació solar, físiques i en línia, davant l’eclipsi total del 12 d’agost, que tindrà millors vistes al nord de la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca defensa a La Pobla que el canvi iniciat al País Valencià arribarà fins al final

Juanfran Pérez Llorca assegura a La Pobla de Vallbona que el PPCV ha obert el camí del canvi al País Valencià i que el seguirà fins al final, i augura possibles eleccions generals anticipades el pròxim curs polític.

Mor violentament un home en una vivenda de Torrevieja i la Guàrdia Civil obri una investigació

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’un home localitzat amb signes d’agressió per arma blanca en una urbanització de luxe de Torrevieja, després que el propietari de la vivenda trobara el cos i avisara les autoritats.

El València Basket tanca el mínim de jugadors ‘cupo’ però encara vol reforçar la plantilla

El València Basket ha assolit el mínim de quatre jugadors 'cupo' amb el fitxatge de Mario Saint-Supéry, però el club encara vol incorporar almenys un jugador més per a mantindre marge de maniobra en l’ACB.

El PSPV acusa el PP de frenar el blindatge del finançament de la dependència

El PSPV ha criticat que el PP haja votat en contra en el Congrés de la reforma que fixa per llei que l’Estat financie el 50% del sistema de dependència, malgrat reivindicar més fons per a la Comunitat Valenciana.

Onze detinguts per venda de droga en vivendes, trasters i una granja d’El Campello

La Guàrdia Civil ha detingut onze persones a El Campello per presumpta venda de cocaïna, marihuana i haixix en vivendes, trasters, un comerç i una granja avícola, i ha intervingut diners, vehicles i material per al tràfic de drogues.

Sato vol debutar prompte amb el València i guanyar-se la confiança de l’afició

El migcampista japonés Ryunosuke Sato ha expressat que vol debutar com més prompte millor amb el València CF i convertir-se en un futbolista fiable per a l’afició i el vestidor en l’última temporada a Mestalla.