L'home de Mascarell, a la Plana Baixa, que va agredir diverses dones de Vilavella amb un ganivet de cuina el passat mes de març ja ha sigut condemnat per la justícia. Segons ha avançat 'El Periódico Mediterráneo', l'home ha sigut condemnat a una pena de deu anys d'internament en un centre psiquiàtric penitenciari. Una de les víctimes va resultar ferida greu després d'una navallada en l'abdomen, que li va perforar el còlon i que va requerir una operació urgent en la qual li van extirpar part de l'òrgan- Segons la sentència, si no s'haguera intervingut, la dona podria haver perdut la vida. En el moment de l'agressió, a pesar de la gravetat del seu estat, la dona va aconseguir eixir corrent per a demanar ajuda. L'altra afectada, en canvi, va rebre dos ganivetades en un braç per part de l'agressor. Segons sembla, l'agressor està incapacitat i té esquizofrènia paranoide, ja que segons va confessar a un forense de l'institut de Medicina Legal de Castelló, escoltava unes veus en el seu cap que li deien que tallara a les víctimes. L'acusat també va dir al metge que veia ombres que eixien del seu cos i així va quedar provat en el judici oral que se va celebrar contra ell. Els pares, com a responsables legals, hauran de pagar 20.837 euros a les afectades en concepte d'indemnització.
Últimes notícies
Comunitat Valenciana
Compromís dona llum verda a Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València
L’executiva de Compromís per València ha aprovat per consens iniciar el procés per a convocar una assemblea extraordinària que ratifique Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València, a proposta de l’exalcalde Joan Ribó.
Comunitat Valenciana
El Valencia Basket remunta a temps i castiga el Bilbao en un final d’infart (83-80)
El Valencia Basket remunta tretze punts en tres minuts i mig davant el Surne Bilbao Basket al Roig Arena (83-80) i s’avança en l’eliminatòria de quarts de final de la Lliga Endesa després d’un partit que els visitants havien controlat durant 34 minuts.
Comunitat Valenciana
Justícia elevarà el pressupost de 2026 fins als 613 milions amb un increment del 5,6 %
La Conselleria de Justícia, Transparència i Participació disposarà en 2026 de 612,9 milions d’euros, 32,7 milions més que en 2025, per avançar cap a un model judicial més modern, àgil i eficient, en un context d’infrafinançament estructural.
Comunitat Valenciana
Mora una dona de 61 anys en un greu accident de trànsit al centre d’Alcoi
Una dona de 61 anys ha mort este dimecres a migdia en un atropellament al centre d’Alcoi després que un cotxe col·lisionara, arrancara dos arbres i impactara contra ella. Una altra dona de 79 anys ha resultat ferida amb politraumatismes i ha sigut traslladada a l’Hospital d’Alcoi.
Comunitat Valenciana
El pressupost dana de 2026 destina 445 milions per a impulsar la recuperació i tancar la reconstrucció
El vicepresident tercer del Consell, Vicente Martínez Mus, anuncia que el pressupost dana de 2026 inclou més de 445 milions, dins d’unes comptes de 1.100 milions, per a culminar la reconstrucció després de les riuades de 2024 i reforçar la prevenció davant fenòmens extrems.
Comunitat Valenciana
El CSN eleva a nivell 2 un incident a la central nuclear de Cofrents del 2 de maig
El Consell de Seguretat Nuclear ha classificat com a incident de nivell 2 a l'escala internacional el sucsés ocorregut el 2 de maig a la central nuclear de Cofrents, relacionat amb el funcionament anòmal de huit vàlvules d'aïllament de vapor, sense conseqüències per a persones ni medi ambient.
Comunitat Valenciana
Un club de futbol base investiga un possible espectacle eròtic en una festa amb menors
El CB Bonrepòs i Mirambell ha obert una investigació interna per aclarir si en una celebració del seu equip juvenil en una instal·lació municipal es va fer un espectacle eròtic amb menors presents i ja ha pres mesures cautelars.
Comunitat Valenciana
Pérez Llorca anuncia una línia rècord de 50 milions per a modernitzar el camp valencià
Juanfran Pérez Llorca anuncia en Carlet la major línia d’ajudes de la història de la Comunitat Valenciana per a modernitzar explotacions agràries, dotada amb 50 milions d’euros i amb especial suport a jóvens i zones rurals.








