18.1 C
València
Dimarts, 10 febrer, 2026

Condemnat un home per agredir amb un ganivet de cuina dos dones a Mascarell

L'home de Mascarell, a la Plana Baixa, que va agredir diverses dones de Vilavella amb un ganivet de cuina el passat mes de març ja ha sigut condemnat per la justícia. Segons ha avançat 'El Periódico Mediterráneo', l'home ha sigut condemnat a una pena de deu anys d'internament en un centre psiquiàtric penitenciari. Una de les víctimes va resultar ferida greu després d'una navallada en l'abdomen, que li va perforar el còlon i que va requerir una operació urgent en la qual li van extirpar part de l'òrgan- Segons la sentència, si no s'haguera intervingut, la dona podria haver perdut la vida. En el moment de l'agressió, a pesar de la gravetat del seu estat, la dona va aconseguir eixir corrent per a demanar ajuda. L'altra afectada, en canvi, va rebre dos ganivetades en un braç per part de l'agressor. Segons sembla, l'agressor està incapacitat i té esquizofrènia paranoide, ja que segons va confessar a un forense de l'institut de Medicina Legal de Castelló, escoltava unes veus en el seu cap que li deien que tallara a les víctimes. L'acusat també va dir al metge que veia ombres que eixien del seu cos i així va quedar provat en el judici oral que se va celebrar contra ell. Els pares, com a responsables legals, hauran de pagar 20.837 euros a les afectades en concepte d'indemnització.

Últimes notícies

4-1. El Vila-real recupera la inspiració i atropella a un Espanyol bloquejat

El Vila-real va golejar 4-1 a l'Espanyol i va tallar una ratxa de cinc partits sense guanyar, amb punts de Mikautadze, Pépé i Moleiro i un autogol de Salinas.

El Vila-real va trencar la seua mala ratxa amb un 4-1 davant l’Espanyol i va prolongar la del rival en 2026

El Vila-real va firmar un 4-1 que va tallar la seua mala dinàmica i va allargar la de l'Espanyol, encara sense victòries en 2026. Mikautadze va obrir el marcador en el 35' i el dol va quedar segellat a l'inici del segon temps.

El Vila-real deslliga cinc minuts letals i es va 2-0 al descans davant l’Espanyol

El Vila-real mana 2-0 a l'intermedi després d'un arreón final: van marcar Mikautadze i un autogol de José Salinas. A l'Espanyol li van anul·lar una miqueta.

Gerard Moreno cau de l’onze del Vila-real a última hora i entra Buchanan

El davanter ha caigut a última hora de l'onze inicial davant l'Espanyol i el seu lloc l'ocupa Tajon Buchanan. Mikautadze lidera l'atac i Gerard arranca en la banqueta.

El Vila-real remodela la defensa davant un Espanyol amb els retorns de Pere Milla i Pol Lozano

El Vila-real introduïx canvis en la seua saga amb les voltes de Mouriño, Pau Navarro i Sergi Cardona. L'Espanyol recupera a Pere Milla i Pol Lozano per a l'onze.

El Vila-real remodela el seu defensa davant un Espanyol que recupera a Pere Milla i Pol Lozano

El Vila-real retoca la seua saga amb els retorns de Mouriño, Pau Navarro i Cardona, mentres l'Espanyol torna a alinear a Pere Milla i Pol Lozano en l'onze.

Cuenca defén que el missatge a Pradas de no confinar durant la dana va ser una reflexió

L'excap de Gabinet de Carlos Mazón ha sostingut davant la comissió del Congrés que el 'de confinar, gens' dirigit a Salomé Pradas no va ser una orde, sinó una reflexió. Nega interferències i assegura que va dir la veritat.

Ferrer, de Varry Brava, creu que el Benidorm Fest es consolida com a internacional enguany

Óscar Ferrer, de Varry Brava, veu en la desvinculació d'Eurovisió una oportunitat perquè el Benidorm Fest s'aferme com a festival internacional. Actua amb Miranda i el seu projecte Bailamama amb el tema 'Despert amandote'.