L'home de Mascarell, a la Plana Baixa, que va agredir diverses dones de Vilavella amb un ganivet de cuina el passat mes de març ja ha sigut condemnat per la justícia. Segons ha avançat 'El Periódico Mediterráneo', l'home ha sigut condemnat a una pena de deu anys d'internament en un centre psiquiàtric penitenciari. Una de les víctimes va resultar ferida greu després d'una navallada en l'abdomen, que li va perforar el còlon i que va requerir una operació urgent en la qual li van extirpar part de l'òrgan- Segons la sentència, si no s'haguera intervingut, la dona podria haver perdut la vida. En el moment de l'agressió, a pesar de la gravetat del seu estat, la dona va aconseguir eixir corrent per a demanar ajuda. L'altra afectada, en canvi, va rebre dos ganivetades en un braç per part de l'agressor. Segons sembla, l'agressor està incapacitat i té esquizofrènia paranoide, ja que segons va confessar a un forense de l'institut de Medicina Legal de Castelló, escoltava unes veus en el seu cap que li deien que tallara a les víctimes. L'acusat també va dir al metge que veia ombres que eixien del seu cos i així va quedar provat en el judici oral que se va celebrar contra ell. Els pares, com a responsables legals, hauran de pagar 20.837 euros a les afectades en concepte d'indemnització.
Últimes notícies
Economia
Les places en vivendes turístiques baixen amb força a València i Alacant
Exceltur atribueix el descens a la finestreta única digital i al major control sobre l’oferta turística
Espanya
Hisenda actualitzarà prompte Renda Web amb les noves deduccions valencianes
Les deduccions per salut, esport i formació musical encara no es poden aplicar i l’Agència Tributària recomana esperar abans de presentar la declaració
Política
Compromís reclama al Consell totes les factures dels gastos dels expresidents entre 2023 i 2026
La coalició demana els tiquets detallats de gasolina, dietes i allotjaments i torna a posar el focus en el cost de l’Oficina dels expresidents
Política
Pérez Llorca reforça la rebaixa fiscal en la renda de 2025 i amplia deduccions per a 300.000 valencians més
El Consell defensa una política fiscal orientada a les classes mitjanes i treballadores, amb noves deduccions sanitàries, educatives i per als afectats per la dana
Successos
Detenen la mare d’un alumne de quatre anys per agredir una mestra d’una escola infantil d’Elda
La dona està acusada d’un presumpte delicte d’atemptat contra funcionari públic després de colpejar una professora del centre
Successos
Detenen tres homes a Alacant per vendre objectes robats des d’una vivenda
La Policia Nacional deté tres homes a Alacant per robatori, estafa i receptació després de descobrir una vivenda amb objectes sostrets.
Cultura
Leila Slimani, Premi Internacional de la Fira del Llibre de València
L'escriptora franc-marroquina Leila Slimani rebrà el Premi Internacional de la Fira del Llibre de València en la seua 61a edició, que se celebra del 30 d'abril al 10 de maig als Jardins del Real. La cita comptarà també amb la participació del novel·lista turc Zülfü Livaneli, un dels autors més llegits del seu país.
Successos
Claudia Montes defén davant el Suprem que Ábalos no li va reconéixer cap endoll en Logirail
Claudia Montes sosté davant el Tribunal Suprem que José Luis Ábalos mai li va reconéixer haver-la endollat en Logirail i defén la legalitat de la seua contractació enfront de les sospites en el cas de les màscares.






