Anuncios

Condemnat un home per agredir amb un ganivet de cuina dos dones a Mascarell

L'home de Mascarell, a la Plana Baixa, que va agredir diverses dones de Vilavella amb un ganivet de cuina el passat mes de març ja ha sigut condemnat per la justícia. Segons ha avançat 'El Periódico Mediterráneo', l'home ha sigut condemnat a una pena de deu anys d'internament en un centre psiquiàtric penitenciari. Una de les víctimes va resultar ferida greu després d'una navallada en l'abdomen, que li va perforar el còlon i que va requerir una operació urgent en la qual li van extirpar part de l'òrgan- Segons la sentència, si no s'haguera intervingut, la dona podria haver perdut la vida. En el moment de l'agressió, a pesar de la gravetat del seu estat, la dona va aconseguir eixir corrent per a demanar ajuda. L'altra afectada, en canvi, va rebre dos ganivetades en un braç per part de l'agressor. Segons sembla, l'agressor està incapacitat i té esquizofrènia paranoide, ja que segons va confessar a un forense de l'institut de Medicina Legal de Castelló, escoltava unes veus en el seu cap que li deien que tallara a les víctimes. L'acusat també va dir al metge que veia ombres que eixien del seu cos i així va quedar provat en el judici oral que se va celebrar contra ell. Els pares, com a responsables legals, hauran de pagar 20.837 euros a les afectades en concepte d'indemnització.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Dos xiquets de 6 i 9 anys resulten ferits en xocar el seu patinet de joguet amb un cotxe a Alborache

Dos menors de 6 i 9 anys van patir un traumatisme cranioencefàlic en col·lidir el patinet de joguet en el qual circulaven amb un cotxe en un carrer d'Alborache. Els dos van ser atesos en el lloc i traslladats a l'Hospital La Fe de València.

Baldoví reivindica que el canvi polític en la Comunitat és possible i crida als decebuts del PSOE

Joan Baldoví sosté que el canvi polític en la Comunitat Valenciana és possible i anima als qui se senten decebuts amb el PSOE a optar per Compromís, que presenta com a alternativa útil per a governar.

La professora de la UPV Elena Pinilla, triada entre les 50 dones líders emergents del món

La investigadora de la UPV Elena Pinilla ha sigut seleccionada per al programa Santander SW50 Emerging Leaders 2026, que reconeix a 50 dones líders emergents de tot el món. La seua trajectòria combina excel·lència científica, docència i divulgació en nanofotònica i física.

Detingut un home per mesos d’assetjament homòfob a una companya en un centre comercial

La Policia Nacional deté a un home de 59 anys per un presumpte delicte d'odi després de mesos de comentaris homòfobs i conductes intimidatòries contra una companya de treball en un centre comercial de València.

Presó per a un home per matar a un amic després d’una discussió i fingir que va trobar el cadàver

Un home de 53 anys ha ingressat a la presó acusat d'homicidi dolós per matar al seu amic de 31 anys després d'una discussió i fingir que va trobar el seu cadàver al costat d'una carretera pròxima a la seua casa a Pilar de la Horadada.

La Policia desarticula xarxes de robatoris de rellotges de luxe amb 34 detinguts des de gener

La Policia Nacional ha esclarit 41 robatoris violents de rellotges de luxe a Espanya des de gener i ha detingut a 34 persones vinculades a xarxes criminals itinerants amb base en Barcelona.

Cau part d’una banda que robava a ancians en aparcaments de supermercats

La Guàrdia Civil ha detingut a tres membres d'una organització criminal acusada de més de 50 furts i estafes a persones majors en aparcaments de supermercats de diverses províncies.

Alerta groga per pluges i tempestes en el nord de Castelló des de les 14 hores

Set comunitats del nord-est peninsular, inclosa la Comunitat Valenciana, activen avisos per pluges i tempestes, amb focus en el nord de Castelló des de les 14 hores.
Anuncios