Condemnat un home per traficar amb haixix i intoxicar diversos gossos a Torrevieja

Un traficant de droga de Torrevieja, al Baix Segura ha sigut condemnat per la secció setena de l'Audiència Provincial d'Alacant a tres anys de presó per un delicte contra la salut pública i amenaces i li imposa a més el pagament del veterinari a l'amo d'uns gossos que es van intoxicar al mossegar l'haixix que va tirar quan fugia de la Guàrdia Civil. Així s'ha decidit després del judici celebrat a Els, per conformitat i en el qual el tribunal va acordar la suspensió de l'execució de les penes privatives de llibertat durant un termini de cinc anys, condicionada a que no delinquisca en eixe període de temps i a que se sotmeta a un tractament de deshabituació del consum d'estupefaents. Així consta en la sentència amb data del passat 7 de novembre i que ha donat a conéixer el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV). L'Audiència ordena al condemnat que es faça càrrec dels 141 euros que va costar el tractament veterinari de diversos gossos. Els animals van intoxicar quan van mossegar l'haixix que l'home va tirar des d'un terrat per a desfer-se d'ells quan fugia de la policia.

L'acusat s'haurà de fer càrrec també dels 260 euros del cost de reparació de la finestra que va haver de trencar per a accedir a la terrassa al intentar fugir. Els fets es remunten a febrer de 2016 quan el processat va amenaçar de mort a una dona, a la qual va declamar un deute. Eixa mateixa vesprada, la Guàrdia Civil va acudir a sa casa on van localitzar més de 40 grams de cocaïna i diferents quantitats de resina de cànnabis destinats a la venda- Més tard, el traficant va ser trobat en un terrat al qual va accedir després de trencar una finestra. Abans de ser detingut, va tirar una bossa amb més de 80 grams de resina de cànnabis, que van mossegar uns gossos que es trobaven en la terrassa. Els animals van sofrir una intoxicació de la qual es va encarregar l'amo, però ara li seran tornats els diners.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La sentència del cas Vinícius fixa un punt d’inflexió contra el racisme en l’esport

La fiscal delegada de delictes d'odi a València destaca que la sentència del cas Vinícius suposa un abans i un després en la resposta penal al racisme, en un context de infradenuncia i auge de la violència en l'esport.

Pérez Llorca descarta pensar en la seua reelecció i reivindica que només treballa per la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca insistix que no dedica temps a la seua possible reelecció com president de la Generalitat i que centra tot el seu esforç en la recuperació i en les necessitats dels valencians.

Xoc en Les Corts per la derogació del decret de lloguers i el vot del PP

La derogació en el Congrés del decret que prorrogava contractes de lloguer i limitava pujades enfronta a PP, PSPV, Compromís i Vox en Les Corts.

El PP defén a Susana Camarero davant la seua citació per la dana i el PSPV reclama que diga la veritat

El PP es mostra confiat davant la citació judicial de Susana Camarero per la gestió de la dana, mentres el PSPV insistix que haurà de dir la veritat i Compromís planteja canvis en emergències.

Tania Candiani convertix l’IVAM en un ecosistema especulatiu amb arrels imaginades

L'exposició Radix de Tania Candiani transforma una sala de l'IVAM en un ecosistema immersiu on es creuen art, ciència i pensament ecològic per a explorar l'invisible que sosté la vida.

El jutjat eximix al tècnic municipal en la causa del castell unflable de Mislata

El Jutjat d'Instrucció número 4 de Mislata ha exonerat a l'enginyer tècnic municipal per l'accident del castell unflable en el qual van morir dos xiquetes en 2022 i manté l'acusació contra el propietari i responsables de la atraccion.

El porter del Llevant Álex Primo passarà per quiròfan per una lesió en el muscle dret

Álex Primo, tercer porter del Llevant de 21 anys, serà operat en les pròximes setmanes d'una luxació en el muscle dret amb lesió de labrum després de lesionar-se en un entrenament.

El València Basket busca reacció davant el Panathinaikos per a viatjar amb avantatge a Atenes

El València Basket rep de nou al Panathinaikos amb l'obligació de reaccionar en el Roig Arena després de perdre el primer partit i sense marge per a fallar abans de viatjar a Atenes.