14.2 C
València
Dissabte, 22 novembre, 2025

Condemnat un home per traficar amb haixix i intoxicar diversos gossos a Torrevieja

Un traficant de droga de Torrevieja, al Baix Segura ha sigut condemnat per la secció setena de l'Audiència Provincial d'Alacant a tres anys de presó per un delicte contra la salut pública i amenaces i li imposa a més el pagament del veterinari a l'amo d'uns gossos que es van intoxicar al mossegar l'haixix que va tirar quan fugia de la Guàrdia Civil. Així s'ha decidit després del judici celebrat a Els, per conformitat i en el qual el tribunal va acordar la suspensió de l'execució de les penes privatives de llibertat durant un termini de cinc anys, condicionada a que no delinquisca en eixe període de temps i a que se sotmeta a un tractament de deshabituació del consum d'estupefaents. Així consta en la sentència amb data del passat 7 de novembre i que ha donat a conéixer el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV). L'Audiència ordena al condemnat que es faça càrrec dels 141 euros que va costar el tractament veterinari de diversos gossos. Els animals van intoxicar quan van mossegar l'haixix que l'home va tirar des d'un terrat per a desfer-se d'ells quan fugia de la policia.

L'acusat s'haurà de fer càrrec també dels 260 euros del cost de reparació de la finestra que va haver de trencar per a accedir a la terrassa al intentar fugir. Els fets es remunten a febrer de 2016 quan el processat va amenaçar de mort a una dona, a la qual va declamar un deute. Eixa mateixa vesprada, la Guàrdia Civil va acudir a sa casa on van localitzar més de 40 grams de cocaïna i diferents quantitats de resina de cànnabis destinats a la venda- Més tard, el traficant va ser trobat en un terrat al qual va accedir després de trencar una finestra. Abans de ser detingut, va tirar una bossa amb més de 80 grams de resina de cànnabis, que van mossegar uns gossos que es trobaven en la terrassa. Els animals van sofrir una intoxicació de la qual es va encarregar l'amo, però ara li seran tornats els diners.

Últimes notícies

Antoñito Molina plena el Roig Arena de València amb la seua gira Em Promet

Antoñito Molina ha convertit el Roig Arena en una celebració col·lectiva amb una de les últimes parades de la seua gira Em Promet, amb entrades esgotades i un repertori corejat.

València escenifica un rescat en altura en la Setmana de Prevenció d’Incendis

L'Ajuntament ha realitzat un simulacre de rescat en altura dins de la XX Setmana de la Prevenció d'Incendis. El cap de setmana inclou demostracions, unitat canina i tallers.

Torrons Picó fa nevar a Múrcia i complix el somni d’un xiquet de 7 anys

La firma de Xixona va organitzar una nevada festiva en Torreagüera per a anunciar al guanyador del seu concurs de redacció Tot és possible per Nadal. El premi inclou un lot de torrons i 2.000 euros en material per al col·legi del menor.

Les mínimes continuen baixant: quasi -5 °C a Ademuz i sota zero a l’interior

Les mínimes han descendit de nou en la Comunitat Valenciana, amb el valor més baix a Ademuz (-4,8 °C) i diversos municipis de l'interior sota zero.

El València rep al Girona, en alerta per la derrota a Granada i el triomf del rival davant el Barça

El líder de la Lliga Endesa rep al Girona amb la lliçó de Granada encara recent i l'avís del recent triomf gironí davant el Barça. Arriba reforçat per una victòria exigent en l'Eurolliga davant Estrella Roja.

Una exposició a Quart de Poblet homenatja dones silenciades i represaliades

La mostra 'Dones empresonades, entre moltes altres' reunix 28 obres a la Casa de Cultura de Quart de Poblet i s'emmarca en les accions del 25N.

Alacant, primer ‘lloc de memòria democràtica’ valencià pel seu paper com a bastió republicà en 1939

Alacant és des d'este dissabte el primer punt de la Comunitat Valenciana declarat com a 'lloc de memòria democràtica'. La distinció reconeix la seua condició d'últim bastió republicà i activa accions de senyalització i difusió en el Mercat Central, el port i la tomba de Miguel Hernández

El Llevant encadena per segona vegada tres derrotes seguides i toca fons

L'equip granota cau 1-0 a Mestalla, encadena per segona vegada tres derrotes i suma 1 de 15. És penúltim amb nou punts i podria quedar a quatre de la salvació.