Condemnat un home per traficar amb haixix i intoxicar diversos gossos a Torrevieja

Un traficant de droga de Torrevieja, al Baix Segura ha sigut condemnat per la secció setena de l'Audiència Provincial d'Alacant a tres anys de presó per un delicte contra la salut pública i amenaces i li imposa a més el pagament del veterinari a l'amo d'uns gossos que es van intoxicar al mossegar l'haixix que va tirar quan fugia de la Guàrdia Civil. Així s'ha decidit després del judici celebrat a Els, per conformitat i en el qual el tribunal va acordar la suspensió de l'execució de les penes privatives de llibertat durant un termini de cinc anys, condicionada a que no delinquisca en eixe període de temps i a que se sotmeta a un tractament de deshabituació del consum d'estupefaents. Així consta en la sentència amb data del passat 7 de novembre i que ha donat a conéixer el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV). L'Audiència ordena al condemnat que es faça càrrec dels 141 euros que va costar el tractament veterinari de diversos gossos. Els animals van intoxicar quan van mossegar l'haixix que l'home va tirar des d'un terrat per a desfer-se d'ells quan fugia de la policia.

L'acusat s'haurà de fer càrrec també dels 260 euros del cost de reparació de la finestra que va haver de trencar per a accedir a la terrassa al intentar fugir. Els fets es remunten a febrer de 2016 quan el processat va amenaçar de mort a una dona, a la qual va declamar un deute. Eixa mateixa vesprada, la Guàrdia Civil va acudir a sa casa on van localitzar més de 40 grams de cocaïna i diferents quantitats de resina de cànnabis destinats a la venda- Més tard, el traficant va ser trobat en un terrat al qual va accedir després de trencar una finestra. Abans de ser detingut, va tirar una bossa amb més de 80 grams de resina de cànnabis, que van mossegar uns gossos que es trobaven en la terrassa. Els animals van sofrir una intoxicació de la qual es va encarregar l'amo, però ara li seran tornats els diners.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Urpa de Cap Verd el creuer amb brot de hantavirus rumb a Canàries

El creuer MV Hondius ha partit de Cap Verd cap al port de Granadilla de Abona, a Tenerife, després d'evacuar a tres persones amb hantavirus. A la seua arribada s'activarà un dispositiu sanitari per a avaluar i repatriar a tot el passatge, inclosos els espanyols a bord.

València Basket assalta el OAKA, força el 1-2 i allarga la sèrie davant el Panathinaikos

València Basket firma una exhibició col·lectiva en el OAKA, derrota al Panathinaikos per 87-91 i manté visca l'eliminatòria de quarts de final de l'Eurolliga.

El Crystal Palace s’interessa per Marcelino per a rellevar a Glasner

El Crystal Palace ha realitzat un primer sondeig per Marcelino García Toral per a ocupar la banqueta la pròxima temporada després de l'eixida anunciada d'Oliver Glasner, que deixarà el club al final del curs.

Aemet alerta de tempestes intenses en la serra que poden causar inundacions locals

Aemet manté avisos taronja i groc per tempestes que poden descarregar més de 40 litres per metre quadrat en una hora en el sud de València i nord d'Alacant, amb el risc d'inundacions locals.

Els bombers rescaten a un conductor atrapat per la pala d’un carretó en un polígon de Rafelbunyol

Un conductor ha resultat atrapat en el seu turisme en incrustar-se la pala d'un carretó en l'habitacle i ha hagut de ser rescatat pels bombers en un polígon industrial de Rafelbunyol.

Denuncien un intent d’agressió amb un cristall d’un pres de Picassent a diversos funcionaris

Acaip UGT denuncia que un pres del centre penitenciari de Picassent va intentar agredir amb un tros de cristall a diversos funcionaris, que van resultar ferits de diversa consideració.

València estrenarà este estiu punts de bany a la platja per a persones amb paràlisi cerebral

L'Ajuntament de València posarà en marxa este estiu un projecte pilot de punts de bany adaptats per a persones amb paràlisi cerebral a la platja del Cabanyal, que s'estendrà posteriorment a altres trams del litoral.

La Policia Local de València immobilitza 129 patinets i reforça els controls en barris conflictius

La Policia Local de València ha controlat 161 patinets elèctrics des de finals d'abril, dels quals ha immobilitzat 129 i ha imposat 219 denúncies en diversos barris per infraccions tècniques i de circulació.