Demanen 5 anys i mig de presó per utilitzar a una menor per a cometre un xantatge sexual en Gandia

Ciutat de la justícia de València

El juí se celebrarà este pròxim dimarts en l’Audiència Provincial de València   | Wikipedia

El fiscal demana cinc anys i mig de presó per a Juan José M.C., a qui acusa d’haver maquinat, al costat d’una menor de 17 anys, un pla per a sotmetre a xantatge sexual a un home que va caure en la trampa d’una oferta de sexe publicada en internet amb una foto de la xica i a qui va intimidar i li va demanar diners perquè havia «violat a una menor».

 

El fiscal, en el seu escrit d’acusació per al juí, que se celebrarà dimarts que ve en l’Audiència Provincial de València, relata com l’acusat, que compta amb altres antecedents penals, «amb ànim de lucrar-se» i «d’acord amb la menor Nerea», va cometre un delicte de robatori amb violència i intimidació i un delicte lleu de maltractament.

 

«Sobre les 14.00 hores del dia 12 d’abril de 2019, la víctima va contactar a través de WhatsApp amb la menor, qui s’anunciava oferint servicis sexuals en la pàgina web ‘pasioncontactos.com’ amb el nom de Nerea, de 18 anys d’edat, per a mantindre una trobada sexual, acordant que es produïra en casa d’ella», en Gandia, en la comarca de la Safor (València),  relata el fiscal.

 

Una trampa planejada

La víctima, en entrar a la casa, «va observar que en la cuina estava l’acusat, a qui li va entregar 50 euros, en concepte d’avançament del servici, i les seues pertinences, entre elles la seua cartera i el seu telèfon mòbil».

 

«A continuació, la víctima del robatori es va dirigir en companyia de la menor al dormitori, a on els dos es van despullar, quedant-se en roba interior, moment en què, de repent, va irrompre en l’habitació l’acusat dient: has violat a una menor d’edat, si no vols que et denuncie m’hauràs de donar diners, a vore com arreglem això. L’acusat va convidar a la víctima a anar cap al saló al mateix temps que li pegava una galtada en el cara, sense que conste que li causara cap lesió», continua el fiscal.

 

Al mateix temps que passava això, l’acusat feia fotos de la seua víctima en roba interior i del seu DNI, mentres continuava dient «a vore com arreglem això perquè has violat a una menor i et denunciaré», relata també l’escrit del fiscal.

 

La situació d’intimidació es va estendre encara durant dos hores, durant les que la víctima va estar retinguda en una habitació vigilada per un gos de raça perillosa. Després, va ser obligada a traure 110 euros d’un caixer i entregar-li’ls a l’acusat.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un comandament de la UME situa a la consellera al comandament del Cecopi i apunta al fet que Mazón no va prendre decisions el...

El comandant Manuel Párraga ha declarat que en el Cecopi 'manava la consellera' Salomé Pradas i que Mazón no va assumir decisions; va detallar el debat de l'avís a la població.

La CEV demana normalitat a les empreses que comercien amb els EUA davant les amenaces de Trump

La patronal valenciana ha instat a mantindre la calma i seguir amb normalitat les operacions amb els Estats Units. Ha apel·lat al paraigua de la UE i a accelerar un acord comercial.

L’entrenador del València Basket júnior: ‘Escoltàvem explosions però no véiem res’

El València Basket júnior va tornar a Espanya després de quatre dies bloquejat a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. El seu tècnic va relatar que van sentir explosions i van seguir protocols.

El Suprem fixa el 7 d’abril el juí a Ábalos i Koldo i cita a més de 75 testimonis

El Tribunal Suprem ha assenyalat el 7 d'abril per a la vista oral contra José Luis Ábalos, Koldo García i Víctor de Aldama pels contractes de màscares. Desestima les qüestions prèvies, admet més de 75 testimonis i rebutja citar a Pedro Sánchez, però sí a Francina Armengol i Ángel Víctor Torres.

Pérez Llorca assegura que la modernització de la depuradora de Pinedo estarà llesta abans de l’estiu

La Generalitat ha assegurat que la modernització de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. El projecte, dotat amb 37 milions, reduïx olors i soroll i millora l'eficiència.

El València Basket júnior va tornar després de quatre dies a Abu Dhabi: van escoltar explosions però no van veure res

L'equip júnior del València Basket va tornar a Espanya després de quatre dies a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. El tècnic va explicar que van sentir explosions, no van veure res i van seguir protocols.

El Vila-real va assajar l’evacuació de l’Estadi de la Ceràmica per a validar el seu pla d’autoprotecció

El Vila-real va realitzar un simulacre d'evacuació parcial per un escenari d'incendi en l'Estadi de la Ceràmica per a comprovar el seu Pla d'Autoprotecció. Van participar un centenar de figurants, personal del club i alumnat de l'IES Miralcamp, amb focus en Preferència Baixa i la zona de mobilitat reduïda

El Suprem jutjarà a Ábalos i Koldo després de rebutjar enviar el cas a l’Audiència Nacional

El Suprem ha desestimat les peticions de les defenses i manté la causa. La vista oral es preveu després de Setmana Santa i podria durar entre sis i huit setmanes.