Demanen 5 anys i mig de presó per utilitzar a una menor per a cometre un xantatge sexual en Gandia

Ciutat de la justícia de València

El juí se celebrarà este pròxim dimarts en l’Audiència Provincial de València   | Wikipedia

El fiscal demana cinc anys i mig de presó per a Juan José M.C., a qui acusa d’haver maquinat, al costat d’una menor de 17 anys, un pla per a sotmetre a xantatge sexual a un home que va caure en la trampa d’una oferta de sexe publicada en internet amb una foto de la xica i a qui va intimidar i li va demanar diners perquè havia «violat a una menor».

 

El fiscal, en el seu escrit d’acusació per al juí, que se celebrarà dimarts que ve en l’Audiència Provincial de València, relata com l’acusat, que compta amb altres antecedents penals, «amb ànim de lucrar-se» i «d’acord amb la menor Nerea», va cometre un delicte de robatori amb violència i intimidació i un delicte lleu de maltractament.

 

«Sobre les 14.00 hores del dia 12 d’abril de 2019, la víctima va contactar a través de WhatsApp amb la menor, qui s’anunciava oferint servicis sexuals en la pàgina web ‘pasioncontactos.com’ amb el nom de Nerea, de 18 anys d’edat, per a mantindre una trobada sexual, acordant que es produïra en casa d’ella», en Gandia, en la comarca de la Safor (València),  relata el fiscal.

 

Una trampa planejada

La víctima, en entrar a la casa, «va observar que en la cuina estava l’acusat, a qui li va entregar 50 euros, en concepte d’avançament del servici, i les seues pertinences, entre elles la seua cartera i el seu telèfon mòbil».

 

«A continuació, la víctima del robatori es va dirigir en companyia de la menor al dormitori, a on els dos es van despullar, quedant-se en roba interior, moment en què, de repent, va irrompre en l’habitació l’acusat dient: has violat a una menor d’edat, si no vols que et denuncie m’hauràs de donar diners, a vore com arreglem això. L’acusat va convidar a la víctima a anar cap al saló al mateix temps que li pegava una galtada en el cara, sense que conste que li causara cap lesió», continua el fiscal.

 

Al mateix temps que passava això, l’acusat feia fotos de la seua víctima en roba interior i del seu DNI, mentres continuava dient «a vore com arreglem això perquè has violat a una menor i et denunciaré», relata també l’escrit del fiscal.

 

La situació d’intimidació es va estendre encara durant dos hores, durant les que la víctima va estar retinguda en una habitació vigilada per un gos de raça perillosa. Després, va ser obligada a traure 110 euros d’un caixer i entregar-li’ls a l’acusat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Baldoví exigix l’eixida immediata de Mazón de Les Corts per la seua gestió de la DANA

Joan Baldoví acusa a Carlos Mazón d'intentar eludir responsabilitats per la gestió de la DANA i reclama que deixe el seu escó o passe al grup de no adscrits.

Col·lectius del Parc Alcosa acusen Ajuntament i Generalitat d’assetjament institucional

Organitzacions socials del Parc Alcosa presenten dos queixes davant el Sindic de Greuges contra l'Ajuntament d'Alfafar i la Generalitat per presumpte assetjament institucional i persecucion ideologica.

L’Agència Valenciana Antifrau bat rècord amb 845 denúncies en 2025, un 50% més que en 2024

L'Agència Valenciana Antifrau tanca 2025 amb 845 denúncies, un 50% més que l'any anterior i una de cada quatre de totes les rebudes en els seus huit anys d'activitat, impulsada per la nova llei de protecció de l'informant.

Catalá es desmarca del retorn d’Oltra i reivindica el seu projecte per a València

L'alcaldessa María José Catalá resta importància a l'anunci de Mónica Oltra i subratlla que la seua prioritat és consolidar un govern estable i una segona legislatura a València.

La setmana arranca en la Comunitat Valenciana amb temps estable, més calor i vent molt fort en el nord

La Comunitat Valenciana inicia la setmana entre març i abril amb ambient estable, pujada de les temperatures màximes i ratxes de vent molt fort a Castelló i l'interior nord de València.

Mazón demana entrar en la causa judicial que investiga la gestió de la DANA

El expresident Carlos Mazón sol·licita personar-se en la causa sobre la gestió de la DANA per a accedir a les diligències que l'afecten després del rebuig del TSJCV a investigar-li.

València reforça la Devesa del Saler amb tres nous canons antiincendis SIDEINFO

L'Ajuntament de València incorpora tres nous canons SIDEINFO al sistema de protecció de la Devesa del Saler, que suma ja onze equips i es reforça davant el risc d'incendis per Setmana Santa i Pasqua.

Muñoz celebra la decisió d’Oltra i veu clau la seua candidatura per al bloc progressista en 2027

José Muñoz considera molt positiva la intenció de Mónica Oltra de competir per l'alcaldia de València i creu que la seua candidatura mobilitzarà a l'electorat progressista de cara a 2027.