Demanen 5 anys i mig de presó per utilitzar a una menor per a cometre un xantatge sexual en Gandia

Ejemplo de shortcode con estilo
El juí se celebrarà este pròxim dimarts en l’Audiència Provincial de València   | Wikipedia El fiscal demana cinc anys i mig de presó per a Juan José M.C., a qui acusa d’haver maquinat, al costat d’una menor de 17 anys, un pla per a sotmetre a xantatge sexual a un home que va caure en […]
Ciutat de la justícia de València

El juí se celebrarà este pròxim dimarts en l’Audiència Provincial de València   | Wikipedia

El fiscal demana cinc anys i mig de presó per a Juan José M.C., a qui acusa d’haver maquinat, al costat d’una menor de 17 anys, un pla per a sotmetre a xantatge sexual a un home que va caure en la trampa d’una oferta de sexe publicada en internet amb una foto de la xica i a qui va intimidar i li va demanar diners perquè havia «violat a una menor».

 

El fiscal, en el seu escrit d’acusació per al juí, que se celebrarà dimarts que ve en l’Audiència Provincial de València, relata com l’acusat, que compta amb altres antecedents penals, «amb ànim de lucrar-se» i «d’acord amb la menor Nerea», va cometre un delicte de robatori amb violència i intimidació i un delicte lleu de maltractament.

 

«Sobre les 14.00 hores del dia 12 d’abril de 2019, la víctima va contactar a través de WhatsApp amb la menor, qui s’anunciava oferint servicis sexuals en la pàgina web ‘pasioncontactos.com’ amb el nom de Nerea, de 18 anys d’edat, per a mantindre una trobada sexual, acordant que es produïra en casa d’ella», en Gandia, en la comarca de la Safor (València),  relata el fiscal.

 

Una trampa planejada

La víctima, en entrar a la casa, «va observar que en la cuina estava l’acusat, a qui li va entregar 50 euros, en concepte d’avançament del servici, i les seues pertinences, entre elles la seua cartera i el seu telèfon mòbil».

 

«A continuació, la víctima del robatori es va dirigir en companyia de la menor al dormitori, a on els dos es van despullar, quedant-se en roba interior, moment en què, de repent, va irrompre en l’habitació l’acusat dient: has violat a una menor d’edat, si no vols que et denuncie m’hauràs de donar diners, a vore com arreglem això. L’acusat va convidar a la víctima a anar cap al saló al mateix temps que li pegava una galtada en el cara, sense que conste que li causara cap lesió», continua el fiscal.

 

Al mateix temps que passava això, l’acusat feia fotos de la seua víctima en roba interior i del seu DNI, mentres continuava dient «a vore com arreglem això perquè has violat a una menor i et denunciaré», relata també l’escrit del fiscal.

 

La situació d’intimidació es va estendre encara durant dos hores, durant les que la víctima va estar retinguda en una habitació vigilada per un gos de raça perillosa. Després, va ser obligada a traure 110 euros d’un caixer i entregar-li’ls a l’acusat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Compromís-Front Valencià celebra un acord d’esquerres que EU vol projectar fins a 2027

Les quatre forces d’esquerra que han tancat in extremis la coalició Compromís: Front Valencià per al Congrés han definit l’acord com a històric, mentres Esquerra Unida reclama treballar ja amb la mirada posada en les autonòmiques de 2027.

Una nova dana amenaça la Comunitat Valenciana amb fins a 300 l/m² en 24 hores

La dana Adam pot deixar fins a 300 litres per metre quadrat en 24 hores, sobretot al sud d’Alacant, i podria comportar inundacions importants, segons ha advertit el conseller Juan Carlos Valderrama.

Els acusats del ‘cas Bar España’ demanen prescriure les injúries i calúmnies

Les defenses dels set acusats de difondre el bulo del conegut com a ‘cas Bar España’ han sol·licitat al jutge a Castelló que declare prescrits els delictes d’injúries i calúmnies i que rebutge el paper de la Fiscalia com a part acusadora. El judici ha començat amb llargues qüestions prèvies i problemes tècnics que han impedit la primera declaració prevista per videoconferència.

Les víctimes de la DANA demanen empatia per a la marxa del segon aniversari a València

Les associacions de víctimes de la DANA han fet una crida a la ciutadania perquè secunde la manifestació convocada a València el 31 d’octubre, quan es compliran dos anys de les riudes que van causar 233 morts. Reclamen empatia, unitat i responsabilitats polítiques al Consell per la gestió d’aquella catàstrofe.

Esquerra Unida se suma finalment a la coalició Compromís-Front Valencià per al 23J valencià

Esquerra Unida del País Valencià ha acceptat l últim oferiment de Compromís per a concórrer junta a Podem i Esquerra Republicana del País Valencià a les generals del 29 de novembre, en una candidatura que es dirà Compromís-Front Valencià i que encara ha de ser ratificada per la militància d EUPV.

L’assetjador de Mazón va revisar 170 vegades la seua agenda i va buscar dades de la seua dona

Un home investigat per amenaçar de mort Carlos Mazón després de la dana de 2024 ha consultat 170 vegades la seua agenda pública i ha buscat informació sobre el seu domicili i la seua dona. Un nou informe policial ha motivat la reobertura de la causa i el jutjat dona ara deu dies a Fiscalia i acusacions per demanar juí oral o l’arxiu.

Els equips del SAMU reanimen enguany 1.841 persones en parada cardíaca a la Comunitat Valenciana

Els equips mèdics del SAMU han reanimat enguany 1.841 persones en parada cardiorrespiratòria a la Comunitat Valenciana, 902 d’elles a la província de València. Sanitat impulsa jornades de formació en reanimació cardiopulmonar bàsica per a la població.

Kata, el gos policia d’Alacant, destapa una maleta amb cocaïna d’un pròfug buscat des de 2020

Un home de 28 anys buscat des de 2020 per un jutjat d'Almeria ha sigut detingut a l'estació d'autobusos d'Alacant per tràfic de drogues, després que la gossa policia Kata localitzara una maleta amb 678 grams de cocaïna en un autobús de la línia Algeciras-Barcelona.