Demanen 5 anys i mig de presó per utilitzar a una menor per a cometre un xantatge sexual en Gandia

Ciutat de la justícia de València

El juí se celebrarà este pròxim dimarts en l’Audiència Provincial de València   | Wikipedia

El fiscal demana cinc anys i mig de presó per a Juan José M.C., a qui acusa d’haver maquinat, al costat d’una menor de 17 anys, un pla per a sotmetre a xantatge sexual a un home que va caure en la trampa d’una oferta de sexe publicada en internet amb una foto de la xica i a qui va intimidar i li va demanar diners perquè havia «violat a una menor».

 

El fiscal, en el seu escrit d’acusació per al juí, que se celebrarà dimarts que ve en l’Audiència Provincial de València, relata com l’acusat, que compta amb altres antecedents penals, «amb ànim de lucrar-se» i «d’acord amb la menor Nerea», va cometre un delicte de robatori amb violència i intimidació i un delicte lleu de maltractament.

 

«Sobre les 14.00 hores del dia 12 d’abril de 2019, la víctima va contactar a través de WhatsApp amb la menor, qui s’anunciava oferint servicis sexuals en la pàgina web ‘pasioncontactos.com’ amb el nom de Nerea, de 18 anys d’edat, per a mantindre una trobada sexual, acordant que es produïra en casa d’ella», en Gandia, en la comarca de la Safor (València),  relata el fiscal.

 

Una trampa planejada

La víctima, en entrar a la casa, «va observar que en la cuina estava l’acusat, a qui li va entregar 50 euros, en concepte d’avançament del servici, i les seues pertinences, entre elles la seua cartera i el seu telèfon mòbil».

 

«A continuació, la víctima del robatori es va dirigir en companyia de la menor al dormitori, a on els dos es van despullar, quedant-se en roba interior, moment en què, de repent, va irrompre en l’habitació l’acusat dient: has violat a una menor d’edat, si no vols que et denuncie m’hauràs de donar diners, a vore com arreglem això. L’acusat va convidar a la víctima a anar cap al saló al mateix temps que li pegava una galtada en el cara, sense que conste que li causara cap lesió», continua el fiscal.

 

Al mateix temps que passava això, l’acusat feia fotos de la seua víctima en roba interior i del seu DNI, mentres continuava dient «a vore com arreglem això perquè has violat a una menor i et denunciaré», relata també l’escrit del fiscal.

 

La situació d’intimidació es va estendre encara durant dos hores, durant les que la víctima va estar retinguda en una habitació vigilada per un gos de raça perillosa. Després, va ser obligada a traure 110 euros d’un caixer i entregar-li’ls a l’acusat.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.