Demanen 5 anys i mig de presó per utilitzar a una menor per a cometre un xantatge sexual en Gandia

Ciutat de la justícia de València

El juí se celebrarà este pròxim dimarts en l’Audiència Provincial de València   | Wikipedia

El fiscal demana cinc anys i mig de presó per a Juan José M.C., a qui acusa d’haver maquinat, al costat d’una menor de 17 anys, un pla per a sotmetre a xantatge sexual a un home que va caure en la trampa d’una oferta de sexe publicada en internet amb una foto de la xica i a qui va intimidar i li va demanar diners perquè havia «violat a una menor».

 

El fiscal, en el seu escrit d’acusació per al juí, que se celebrarà dimarts que ve en l’Audiència Provincial de València, relata com l’acusat, que compta amb altres antecedents penals, «amb ànim de lucrar-se» i «d’acord amb la menor Nerea», va cometre un delicte de robatori amb violència i intimidació i un delicte lleu de maltractament.

 

«Sobre les 14.00 hores del dia 12 d’abril de 2019, la víctima va contactar a través de WhatsApp amb la menor, qui s’anunciava oferint servicis sexuals en la pàgina web ‘pasioncontactos.com’ amb el nom de Nerea, de 18 anys d’edat, per a mantindre una trobada sexual, acordant que es produïra en casa d’ella», en Gandia, en la comarca de la Safor (València),  relata el fiscal.

 

Una trampa planejada

La víctima, en entrar a la casa, «va observar que en la cuina estava l’acusat, a qui li va entregar 50 euros, en concepte d’avançament del servici, i les seues pertinences, entre elles la seua cartera i el seu telèfon mòbil».

 

«A continuació, la víctima del robatori es va dirigir en companyia de la menor al dormitori, a on els dos es van despullar, quedant-se en roba interior, moment en què, de repent, va irrompre en l’habitació l’acusat dient: has violat a una menor d’edat, si no vols que et denuncie m’hauràs de donar diners, a vore com arreglem això. L’acusat va convidar a la víctima a anar cap al saló al mateix temps que li pegava una galtada en el cara, sense que conste que li causara cap lesió», continua el fiscal.

 

Al mateix temps que passava això, l’acusat feia fotos de la seua víctima en roba interior i del seu DNI, mentres continuava dient «a vore com arreglem això perquè has violat a una menor i et denunciaré», relata també l’escrit del fiscal.

 

La situació d’intimidació es va estendre encara durant dos hores, durant les que la víctima va estar retinguda en una habitació vigilada per un gos de raça perillosa. Després, va ser obligada a traure 110 euros d’un caixer i entregar-li’ls a l’acusat.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després d'una denúncia d'una dona per presumpte assetjament sexual en la via pública.

La Policia investiga la desaparició d’una xiqueta de 12 anys a Sagunt

La Policia Nacional investiga la desaparició d'una xiqueta de 12 anys a Sagunt, mentres el Centre Nacional de Persones Desaparegudes ha emés una alerta per a recaptar la col·laboració ciutadana.

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia d’assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol després que una veïna presentara una denúncia per assetjament sexual davant la Policia Nacional.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a aplicar la jornada setmanal de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària i al compliment de les regles de gasto estatals i europees.