Condemnat a dos anys de presó per enviar vídeos de contingut pedòfil

 

La Secció Tercera de l’Audiència Provincial d’Alacant ha condemnat a dos anys de presó per un delicte de corrupció de menors en la seua modalitat de difusió de pornografia infantil a un home, amb domicili a Elda, que envie prop de 1.899 arxius audiovisuals de contingut pedòfil a través a una aplicació de missatgeria instantània.

La Sala confirma així una sentència dictada el 28 de març de 2021 pel Jutjat penal número 9 d’Alacant que, a més, imposa al condemnat una inhabilitació especial per a l’exercici de qualsevol professió i ofici que, directament o indirectament, comporte un tracte regular i directe amb menors d’edat o amb incapaces durant tres anys.

Segons la resolució, després del compliment de la pena de presó, al penat se li aplicarà la mesura de llibertat vigilada durant dos anys.

Els fets es van iniciar a partir de les indagacions de la Brigada d’Investigació Tecnològica de la Policia en la coneguda com a web fosca o ‘dark web’, això és, els espais d’Internet que no estan indexats i als quals només es pot accedir mitjançant programari específic o autorització, on la policia judicial va descobrir l’existència d’un grup de WhatsApp amb un nom relacionat amb la pornografia infantil, que permetia als membres l’intercanvi de missatges de text, fotos, vídeos o àudios, un a un o en grup.

 

Un dels integrants d’eixe grup era el condemnat.

El 21 de febrer de 2018 es va realitzar l’entrada i registre al seu domicili a Elda, on els agents es van confiscar d’un telèfon amb fins a 4.201 vídeos de contingut clarament pedòfil. D’ells, 1.899 havien sigut enviats a través de l’aplicació des del terminal del penat.

Últimes notícies

Pilar Bernabé presenta el seu projecte per a ser alcaldessa dels 87 barris de València en 2027

Pilar Bernabé ha registrat la seua candidatura a les primàries del PSPV per a encapçalar la llista a l’alcaldia de València en 2027, amb un projecte centrat en habitatge, renaturalització i atenció als 87 barris de la ciutat.

Pilar Bernabé es presenta a València com el seu projecte vital i promet posar la ciutat al centre

Pilar Bernabé ha registrat la seua candidatura a les primàries del PSPV per a l’alcaldia de València en 2027 i ha promés centrar totes les seues polítiques en la ciutat, amb mesures sobre vivenda, turisme i renaturalització urbana.

El Torrent arranca fort i es col·loca líder del grup VI de Tercera

El Torrent s'ha situat com a primer líder del grup VI de Tercera Federació després de golejar l'Español de San Vicente en una jornada inaugural amb remuntades i finals ajustats.

Vuit dels onze fitxatges del Levante ja s’han estrenat en LALIGA

El Levante ha fet jugar huit dels onze reforços incorporats este estiu en el seu retorn a Primera, després dels debuts de Yanis Musuayi i Dani Requena en l’empat sense gols davant el Málaga.

El Vila-real busca a Dortmund el primer triomf en un debut de Champions

El Vila-real visita el Borussia Dortmund amb l’objectiu d’aconseguir per fi una victòria en el seu partit inaugural de la Lliga de Campions, un repte que se li ha resistit en les cinc participacions anteriors.

Més d’1,7 milions de persones passen pel Roig Arena en el seu primer any a València

El Roig Arena de València ha tancat el seu primer any amb més d’1,7 milions d’assistents en 310 esdeveniments, entre partits del Valencia Basket, grans concerts, espectacles i actes corporatius, i s’ha situat en els principals rànquings internacionals de recintes.

Hosbec exigix canvis urgents en l’Imserso i avisa d’un risc per a 15.000 llocs de feina

Hosbec reclama un gir en la gestió del programa de turisme social de l'Imserso, una actualització urgent de preus i adverteix d'un possible 'efecte desert' en diversos destins de la Comunitat Valenciana.

Una nova anàlisi de sang obri vies per a seguir la malaltia de Huntington

Investigadors d’ISABIAL i de la UMH han aplicat per primera vegada un anàlisi molecular de cèl·lula única en sang per a estudiar la malaltia de Huntington i avançar en la cerca de biomarcadors mínimament invasius.