Dos hómens condemnats a tres anys i mig de presó per traficar amb bitllets falsos en Novelda

 

La Secció Tercera de l’Audiència Provincial d’Alacant ha condemnat a penes de tres anys i mig de presó i multes de 45.000 euros per un delicte de falsificació de moneda a dos hómens que van ser detinguts quan transportaven en un cotxe 100.000 euros en bitllets falsificats. A demés, el tribunal ha imposat a un d’ells una altra pena d’un any i mig de presó per un delicte contra la salut pública.

 

La sentència és el resultat de l’acord al que van arribar el dia del juí la Fiscalia i les defenses dels responsables, per això ha sigut declarada ferma.

 

Els ara condemnats van ser sorpresos el 5 de novembre de 2018 per la Guàrdia Civil quan circulaven amb un cotxe per la CV-84 al seu pas per la localitat de Novelda, en la comarca del Vinaolpó Mitjà (Alacant).

 

Els agents van descobrir dins del cotxe, amagats dins d’una tapa situada en terra, 200 bitllets de 500 euros que simulaven ser paper moneda.

 

Segons les investigacions, els acusats havien adquirit els bitllets fraudulents d’un tercer que no ha sigut identificat i pretenien posar-los en distribució. A demés, un d’ells tenia en sa casa, que va ser objecte d’un registre, uns 23 grams de cocaïna i 13 grams d’haixix amb els que anava a traficar.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les denunciants

El PSOE ha expulsat a l'alcalde d'Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les dones que el van denunciar per assetjament sexual, en considerar-les una revictimització. La decisió arriba després de la seua suspensió de militància al desembre i un expedient obert al febrer.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, després dels seus atacs a les denunciants d’assetjament sexual

El PSOE ha expulsat a Toni González, alcalde d'Almussafes, per declaracions contra les dones que li van denunciar per assetjament, qualificades de 'revictimación'. Al desembre va ser suspés i el 25 de febrer va afrontar un expedient per 'amenaça vetlada', 'menyspreu' i deslleialtat.

Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló

En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.

El Consell destina 854 milions al transport sanitari per quatre anys prorrogables a cinc

El Consell ha autoritzat este divendres el contracte del transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana: 853,9 milions per a 4+1 anys i 23 vehicles més, fins a 739.

El Consell denuncia que el Govern no ha pagat 4 de cada 5 ajudes de primera necessitat per la dana

El Consell ha denunciat que la majoria de les ajudes de primera necessitat per la dana no s'han abonat i ha atribuït el bloqueig a traves burocràtiques estatals. Alhora, ha destacat avanços del Pla Endavant.

El Consell aprova una deducció de fins a 150 € per formació musical i instruments en la Comunitat Valenciana

El Consell ha aprovat una nova deducció autonòmica de fins a 150 € en l'IRPF per gastos de foment i formació musical. La mesura serà efectiva en la campanya que arranca el 8 d'abril i té efecte retroactiu des de l'1 de gener de 2025.

Es normalitza la circulació en les línies 6 i 4 del tramvia de València després del trencament d’una catenària

La L6 va recuperar tot el seu recorregut i la L4 va restablir el tram entre Doctor Lluch i Pont d'Assot cap a les 15.00, després de reparar una catenària danyada. La incidència es va originar sobre les 12.30 pel colp d'un camió en l'avinguda de Catalunya.

La Policia Nacional busca al sospitós de violar a una menor de 16 anys a Xirivella

La UFAM de la Policia Nacional a Xirivella busca a un home sospitós d'haver violat a una menor de 16 anys. L'agressió es va produir el 26 de febrer i es reserven detalls per protecció de la víctima.