12.5 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

Dos hómens condemnats a tres anys i mig de presó per traficar amb bitllets falsos en Novelda

 

La Secció Tercera de l’Audiència Provincial d’Alacant ha condemnat a penes de tres anys i mig de presó i multes de 45.000 euros per un delicte de falsificació de moneda a dos hómens que van ser detinguts quan transportaven en un cotxe 100.000 euros en bitllets falsificats. A demés, el tribunal ha imposat a un d’ells una altra pena d’un any i mig de presó per un delicte contra la salut pública.

 

La sentència és el resultat de l’acord al que van arribar el dia del juí la Fiscalia i les defenses dels responsables, per això ha sigut declarada ferma.

 

Els ara condemnats van ser sorpresos el 5 de novembre de 2018 per la Guàrdia Civil quan circulaven amb un cotxe per la CV-84 al seu pas per la localitat de Novelda, en la comarca del Vinaolpó Mitjà (Alacant).

 

Els agents van descobrir dins del cotxe, amagats dins d’una tapa situada en terra, 200 bitllets de 500 euros que simulaven ser paper moneda.

 

Segons les investigacions, els acusats havien adquirit els bitllets fraudulents d’un tercer que no ha sigut identificat i pretenien posar-los en distribució. A demés, un d’ells tenia en sa casa, que va ser objecte d’un registre, uns 23 grams de cocaïna i 13 grams d’haixix amb els que anava a traficar.

Últimes notícies

0-1: El València pren avantatge al descans a Burgos

El València s'ha anat al vestuari per davant gràcies a una cabotada de Rubén Iranzo als deu minuts. El Burgos va generar ocasions, però l'eficàcia visitant va marcar la diferència.

La federació veïnal demana reunir-se amb Catalá per a desbloquejar la ZBE a València

La federació veïnal sol·licita una reunió directa amb l'alcaldessa per a desbloquejar la Zona de Baixes Emissions, després de mesos sense acord malgrat la pròrroga estatal.

El pont de l’estació de Paiporta continuarà obert al trànsit durant la seua reconstrucció

El pont de l'estació de Paiporta es mantindrà obert amb dos carrils mentres s'intensifiquen les obres. Els treballs seran per fases i hi haurà talls puntuals comunicats amb antelació.

Jordi Sevilla demana al PSOE canviar el rumb i pactar amb grans partits, no amb Junts, ERC ni Podemos

Jordi Sevilla ha instat el PSOE a corregir el rumb i a buscar pactes amb grans partits per a afrontar vivenda i ocupació juvenil, no amb Junts, ERC ni Podemos. Emmarca el seu missatge en el manifest 'Socialdemocràcia 21' i ha demanat a PP i PSOE frenar la polarització.

Catarroja inicia la segona fase de les obres del clavegueram per via d’emergència

L'Ajuntament ha activat una nova actuació de rehabilitació del clavegueram per la via d'emergència després dels danys de la DANA d'octubre. Els treballs es repartixen en diversos punts, duraran huit mesos i compten amb 264.124,11 euros de pressupost.

Pérez Llorca veu el finançament com a ‘cartell electoral’ de Montero i demana una reunió amb presidents

Pérez Llorca sosté que la proposta del Govern manca de consens i la vincula a la candidatura de María Jesús Montero. Reclama una trobada amb tots els presidents autonòmics per a abordar un model real i urgent per a la Comunitat Valenciana.

Morant demana als presidents autonòmics no torpedinar un model de finançament sense perdedors

La ministra ha reclamat als presidents autonòmics que no bloquegen la reforma del finançament i ha defés que el model no resta a cap comunitat i millora de manera notable els recursos de la Comunitat Valenciana. Agents socials han avalat la proposta i han demanat acompanyar-la d'un fons transitori i de la condonació parcial del deute.

Montero descarta que Feijóo porte a Sánchez un model alternatiu de finançament

Montero ha sostingut que Feijóo no presentarà el dilluns una proposta pròpia de finançament autonòmic perquè no la té. Ha urgit a aprofitar l'oportunitat per a reformar el sistema.