Dos hómens condemnats a tres anys i mig de presó per traficar amb bitllets falsos en Novelda

 

La Secció Tercera de l’Audiència Provincial d’Alacant ha condemnat a penes de tres anys i mig de presó i multes de 45.000 euros per un delicte de falsificació de moneda a dos hómens que van ser detinguts quan transportaven en un cotxe 100.000 euros en bitllets falsificats. A demés, el tribunal ha imposat a un d’ells una altra pena d’un any i mig de presó per un delicte contra la salut pública.

 

La sentència és el resultat de l’acord al que van arribar el dia del juí la Fiscalia i les defenses dels responsables, per això ha sigut declarada ferma.

 

Els ara condemnats van ser sorpresos el 5 de novembre de 2018 per la Guàrdia Civil quan circulaven amb un cotxe per la CV-84 al seu pas per la localitat de Novelda, en la comarca del Vinaolpó Mitjà (Alacant).

 

Els agents van descobrir dins del cotxe, amagats dins d’una tapa situada en terra, 200 bitllets de 500 euros que simulaven ser paper moneda.

 

Segons les investigacions, els acusats havien adquirit els bitllets fraudulents d’un tercer que no ha sigut identificat i pretenien posar-los en distribució. A demés, un d’ells tenia en sa casa, que va ser objecte d’un registre, uns 23 grams de cocaïna i 13 grams d’haixix amb els que anava a traficar.

Últimes notícies

Detingut a Alacant per robar en un hotel fent-se passar per un client britànic

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un home de 36 anys acusat de robar en lhabitació dun hotel després de suplantar la identitat dun hoste britànic, al qual havia furtat abans una motxilla a la Explanada dEspanya.

Catalá veu en la sentència del TSJCV un aval jurídic a l’ampliació nord del port de València

La nova resolució del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana rebutja el recurs d’Acció Ecologista Agró i, segons l’alcaldessa María José Catalá, reforça el suport jurídic a l’ampliació nord del port de València.

Cultura reunirà dijous les autonomies i la Policia per reforçar la seguretat als museus

El Ministeri de Cultura ha convocat per a este dijous una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per revisar la seguretat dels museus després dels robatoris a Badajoz, Albacete i Villena, que han obert una polèmica amb la Generalitat i han activat mesures a altres territoris.

Llorca insta els sindicats educatius a tindre voluntat de diàleg per a pactar millores

Juanfran Pérez Llorca reclama als sindicats educatius més voluntat de diàleg davant el nou pla de la Generalitat i defensa mesures com la gratuïtat de 0 a 3 anys i la reducció de ràtios en pobles menuts. El curs arranca amb menys alumnat però amb rècord de professorat i 28 nous centres entre els que obrin ara i els previstos enguany.

Detingut a Vinaròs per enviar 60 quilos de marihuana en paquets postals

La Guàrdia Civil i Vigilància Duanera han intervingut a Vinaròs més de 60 quilos de marihuana enviats en paquets postals i han detingut un home per contraban i delicte contra la salut pública.

Detinguts quatre hòmens per una agressió sexual múltiple a València a la víctima del seu excompany

La Policia Nacional ha detingut a València quatre hòmens d’entre 44 i 53 anys per una presumpta agressió sexual en grup a l’exparella sentimental d’un d’ells, a qui també s’atribueix un delicte de maltractaments en l’àmbit de la violència de gènere.

Continua la recerca del jove que ha matat a colps el seu padrastre a València

La Policia Nacional continua buscant un jove de 22 anys que presumptament ha matat a colps el seu padrastre amb una mancuerna en un domicili del barri de Sant Isidre de València, després de fugar-se d’una unitat psiquiàtrica.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua en estat reservat mentre la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil manté oberta la investigació per l’apunyalament d’una dona dilluns a Carcaixent. La víctima continua ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.