Dos hómens condemnats a tres anys i mig de presó per traficar amb bitllets falsos en Novelda

 

La Secció Tercera de l’Audiència Provincial d’Alacant ha condemnat a penes de tres anys i mig de presó i multes de 45.000 euros per un delicte de falsificació de moneda a dos hómens que van ser detinguts quan transportaven en un cotxe 100.000 euros en bitllets falsificats. A demés, el tribunal ha imposat a un d’ells una altra pena d’un any i mig de presó per un delicte contra la salut pública.

 

La sentència és el resultat de l’acord al que van arribar el dia del juí la Fiscalia i les defenses dels responsables, per això ha sigut declarada ferma.

 

Els ara condemnats van ser sorpresos el 5 de novembre de 2018 per la Guàrdia Civil quan circulaven amb un cotxe per la CV-84 al seu pas per la localitat de Novelda, en la comarca del Vinaolpó Mitjà (Alacant).

 

Els agents van descobrir dins del cotxe, amagats dins d’una tapa situada en terra, 200 bitllets de 500 euros que simulaven ser paper moneda.

 

Segons les investigacions, els acusats havien adquirit els bitllets fraudulents d’un tercer que no ha sigut identificat i pretenien posar-los en distribució. A demés, un d’ells tenia en sa casa, que va ser objecte d’un registre, uns 23 grams de cocaïna i 13 grams d’haixix amb els que anava a traficar.

Últimes notícies

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.

El BBVA Open Internacional de València obri edició amb més presència espanyola i tenistes del top-100

El BBVA Open Internacional de València de 2026 alça el teló este diumenge amb fase prèvia, ampli cartell de tenistes espanyoles i diverses jugadores situades entre les cent millors del món, i estrena un trofeu amb figura de fallera.

Castro confia en el factor Ciutat de València per plantar cara al Barça

Luís Castro assegura que el Levante afronta el duel davant el Barcelona amb la màxima concentració i confiança en el suport de l’afició al Ciutat de València. El tècnic remarca que el partit comença zero a zero i que preparen el xoc per a guanyar, sense reservar jugadors.

Pérez Llorca acusa Baldoví i Morant d’hipocresia per sumar-se ara a les protestes educatives

El president del PPCV, Juanfran Pérez Llorca, acusa Joan Baldoví i Diana Morant d’hipocresia per encapçalar ara mobilitzacions docents després d’huit anys de govern del Botànic. Defensa que el Consell actual ha posat en marxa millores salarials i un pla de reforç educatiu i d’ajudes pels incendis a Castelló.

El PSPV acusa el PP de tindre la Comunitat paralitzada per un president en precari

El síndic del PSPV-PSOE, José Muñoz, acusa el PP de mantindre la Generalitat i les Corts pràcticament paralitzades per la situació d'interinitat de Pérez Llorca i per les lluites internes del partit.