Anuncios

Un conductor atropella a un ciclista en València i un policia en Burjassot i escapa per la CV-35

Imatge d’arxiu | Europa Press

 

En la nit i matinada de dijous a divendres un conductor atropellava a un ciclista en València i posteriorment a un agent de la Policia Local en Burjassot, i conseguia fugir després d’una persecució policial per l’autovia CV-35, segons informava el diari Las Provincias.

 

Anuncios

El primer succés es va registrar la nit de dijous, prop de les 12 hores de la mitjanit, quan el conductor d’un Mercedes E 290 va atropellar a un ciclista en l’avinguda dels Tarongers, i va fugir posteriorment sense auxiliar-lo. El ciclista, un jove de 19 anys, va ser atés per una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) i va ser traslladat l’Hospital Clínic de València amb un tall al cap, segons informava el CICU.

 

Per la seua part, el conductor va poder ser identificat, a través de les dades del vehicle i gràcies a un testimoni dels fets, que va memoritzar la matrícula. En este moment es va posar en marxa un operatiu en els voltants del seu domicili, situat en el carrer València de la localitat de Burjassot (l’Horta Nord), per part de la Policia Local.

 

El vehicle va ser localitzat poc després i els agents li van ordenar que parara. El conductor va reduir la velocitat i es va detindre, però quan un agent anava a obrir la porta, este va accelerar de nou, arrastrant al policia diversos metres. L’agent va patir un colp en un muscle, però va entrar al cotxe i va iniciar junt a altre agent una persecució al vehicle del fugitiu per la CV-35. Finalment, el vehicle infractor va acabar escapant dels agents, a causa de la seua major potència, en la zona del Parc Tecnològic de Paterna.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Una startup valenciana d’IA mèdica entra en l’exclusiu programa novaiorqués NYC AI Landing Pad

L'empresa valenciana Quibim, especialitzada en intel·ligència artificial aplicada a la imatge mèdica, ha sigut seleccionada com a única firma espanyola en el programa estratègic d'IA NYC AI International Landing Pad de Nova York.

València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el supera per una dècima

Les màximes es disparen en la Comunitat Valenciana, on València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el depassa amb 27,2, entre els valors més alts d'Espanya.

Educació demana als sindicats suspendre la vaga per a reprendre la negociació

La Conselleria d'Educació reclama als sindicats docents que paren la vaga indefinida i tornen a la taula de negociació, defenent que el diàleg és més eficaç sense pressió en els centres.

La Fiscalia recolza que s’investigue de manera indirecta a Mazón per la gestió de la dana

La Fiscalia Provincial de València recolza que el jutjat de Catarroja practique diligències que puguen aportar dades sobre l'actuació de Carlos Mazón en la gestió de la dana, malgrat la seua condició d'aforat.

Pérez Llorca respecta la vaga docent però s’alinea amb l’alumnat que es juga la EBAU

Pérez Llorca diu respectar la vaga indefinida del professorat, però subratlla que la seua prioritat són els quasi 32.000 alumnes de 2n de Batxillerat que es juguen la EBAU en poques setmanes.

El Festival de Cinema d’Alacant celebra els 40 anys de Matador amb una passada especial en 4K

El Festival Internacional de Cinema d'Alacant celebrarà el 40 aniversari de Matador amb una projecció especial en versió remasteritzada en 4K en el teatre Arniches.

El València Basket s’agarra al factor Roig Arena en un quint partit decisiu davant Panathinaikos

El València Basket es juga en el Roig Arena el passe a la seua primera Final Four de l'Eurolliga en un quint partit marcat pel clar domini històric dels equips locals, però amb el recent avís de les sorpreses de 2024.

El València Basket perseguix el seu quart títol seguit en la seua sexta final de Lliga Femenina

El València Basket es mesura al Casademont Zaragoza en la final de la Lliga Femenina amb el repte d'aconseguir el seu quart títol consecutiu en la seua sexta final seguida en la competició.
Anuncios