11.4 C
València
Diumenge, 21 desembre, 2025

Un conductor atropella a un ciclista en València i un policia en Burjassot i escapa per la CV-35

Imatge d’arxiu | Europa Press

 

En la nit i matinada de dijous a divendres un conductor atropellava a un ciclista en València i posteriorment a un agent de la Policia Local en Burjassot, i conseguia fugir després d’una persecució policial per l’autovia CV-35, segons informava el diari Las Provincias.

 

El primer succés es va registrar la nit de dijous, prop de les 12 hores de la mitjanit, quan el conductor d’un Mercedes E 290 va atropellar a un ciclista en l’avinguda dels Tarongers, i va fugir posteriorment sense auxiliar-lo. El ciclista, un jove de 19 anys, va ser atés per una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) i va ser traslladat l’Hospital Clínic de València amb un tall al cap, segons informava el CICU.

 

Per la seua part, el conductor va poder ser identificat, a través de les dades del vehicle i gràcies a un testimoni dels fets, que va memoritzar la matrícula. En este moment es va posar en marxa un operatiu en els voltants del seu domicili, situat en el carrer València de la localitat de Burjassot (l’Horta Nord), per part de la Policia Local.

 

El vehicle va ser localitzat poc després i els agents li van ordenar que parara. El conductor va reduir la velocitat i es va detindre, però quan un agent anava a obrir la porta, este va accelerar de nou, arrastrant al policia diversos metres. L’agent va patir un colp en un muscle, però va entrar al cotxe i va iniciar junt a altre agent una persecució al vehicle del fugitiu per la CV-35. Finalment, el vehicle infractor va acabar escapant dels agents, a causa de la seua major potència, en la zona del Parc Tecnològic de Paterna.

Últimes notícies

Temperatures en descens i possibles ratxes molt fortes a l’interior de la Comunitat Valenciana

L'inici de l'hivern arriba amb núvols, descens tèrmic i probables pluges febles a l'interior a la vesprada, amb la cota de neu baixant a 900-1.100 m. Demà continuarà el descens, amb gelades febles en zones interiors.

Retirades 109 nasas il·legals per a capturar polp en Torre de la Perforada (Alacant)

La Guàrdia Civil ha localitzat i retirat 109 nasas per a polp a dos milles de la costa de Torre de la Perforada. S'ha obert una investigació amb possibles multes.

Desarticulat un punt de venda de droga a Torrent amb tres detinguts

La Policia Nacional ha desmantellat un 'punt negre' de sovintege en el barri del Xenillet de Torrent i ha detingut a un matrimoni i el seu fill. En els registres s'han intervingut 130 plantes de marihuana i 3.660 euros.

Intervingudes 136.000 paquets de tabac de contraban en Benifairó i Riba-roja

La Guàrdia Civil investiga a una persona i ha proposat sanció a una altra després de confiscar 136.000 paquets en dos operatius en Benifairó i Riba-roja de Túria.

Cinc detinguts per tràfic de drogues a Torrevieja i Almoradí després de desarticular una xarxa de cocaïna

Cinc persones han sigut detingudes i s'ha desarticulat un grup que subministrava cocaïna a redistribuïdors de la Vega Baixa. Es van confiscar 4,5 quilos de cocaïna, un quilo de pastilles d'èxtasis i 14.000 euros, i s'ha decretat presó per a tres arrestats.

La UPV desenrotlla una IA que prediu l’evolució de les turbulències i revela les zones clau

Investigadors de la UPV i la Universitat de Michigan han creat una IA que prediu l'evolució de la turbulència i identifica les regions del flux que més influïxen, amb aplicacions en seguretat aèria i indústria.

Els valencians gastaran este any més de 85 euros per habitant en Loteria de Nadal

El gasto mig previst en la Comunitat Valenciana aconseguix 85,17 euros, per damunt de la mitjana nacional de 76,08. La consignació suma 452,8 milions en 2,26 milions de bitllets.

València es mobilitza pel dret a la vivenda i exigix un pla de xoc

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar la situació de la vivenda i exigir un pla de xoc. La Generalitat replica que el problema és la falta d'oferta i detalla mesures en marxa.