Un conductor atropella a un ciclista en València i un policia en Burjassot i escapa per la CV-35

Imatge d’arxiu | Europa Press

 

En la nit i matinada de dijous a divendres un conductor atropellava a un ciclista en València i posteriorment a un agent de la Policia Local en Burjassot, i conseguia fugir després d’una persecució policial per l’autovia CV-35, segons informava el diari Las Provincias.

 

El primer succés es va registrar la nit de dijous, prop de les 12 hores de la mitjanit, quan el conductor d’un Mercedes E 290 va atropellar a un ciclista en l’avinguda dels Tarongers, i va fugir posteriorment sense auxiliar-lo. El ciclista, un jove de 19 anys, va ser atés per una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) i va ser traslladat l’Hospital Clínic de València amb un tall al cap, segons informava el CICU.

 

Per la seua part, el conductor va poder ser identificat, a través de les dades del vehicle i gràcies a un testimoni dels fets, que va memoritzar la matrícula. En este moment es va posar en marxa un operatiu en els voltants del seu domicili, situat en el carrer València de la localitat de Burjassot (l’Horta Nord), per part de la Policia Local.

 

El vehicle va ser localitzat poc després i els agents li van ordenar que parara. El conductor va reduir la velocitat i es va detindre, però quan un agent anava a obrir la porta, este va accelerar de nou, arrastrant al policia diversos metres. L’agent va patir un colp en un muscle, però va entrar al cotxe i va iniciar junt a altre agent una persecució al vehicle del fugitiu per la CV-35. Finalment, el vehicle infractor va acabar escapant dels agents, a causa de la seua major potència, en la zona del Parc Tecnològic de Paterna.

Últimes notícies

El PP desvincula el cas González-Amador del Govern de la Comunitat de Madrid

Miguel Tellado ha defensat que la investigació sobre Alberto González-Amador és una qüestió privada i no implica cap administració, i ha aprofitat per atacar Pedro Sánchez i els casos de corrupció que afecten el Govern central.

La vaga de metges deixa més de 404.000 actes mèdics suspesos a la Comunitat Valenciana

Les jornades de vaga de metges i facultatius des de desembre han provocat la suspensió de més de 4.000 operacions i unes 340.000 consultes i proves a Hospitalària i Primària. CESM CV fa una pausa en estiu però adverteix que reprendrà les mobilitzacions en tardor si no hi ha acords ferms.

Dos menors armats irrompen en l’institut de Foios i ferixen una alumna de 13 anys

Dos menors de la localitat veïna d’Albalat dels Sorells han accedit armats a l’institut de Foios amb un matxet i un bat de beisbol i han ferit lleument una alumna de 13 anys. Un dels menors ha quedat detingut i l’altre, inimputable en tindre menys de 14 anys, ha sigut entregat als seus pares.

Educació i sindicats docents es tornaran a reunir el 23 de juny per la bretxa salarial

Educació i els sindicats de docents es veuran el 23 de juny en una nova mesa sectorial per a negociar la proposta sobre bretxa salarial, un dels punts més conflictius del mes de vaga indefinida.

A disposició judicial per agressió sexual l’home amb un cadàver dins la nevera a Castelló

L’home detingut després de trobar-se el cadàver d’un home dins d’una nevera en un pis de Castelló ha passat a disposició del jutjat de Violència sobre la Dona 2, arran de la denúncia per agressió sexual presentada per la seua assistenta.

La primera mascletà del concurs de Fogueres a Alacant queda fora per no arribar al temps mínim

La mascletà de Pirotecnia Crespo, dAlzira, que ha obert el concurs oficial de Fogueres a Alacant, ha sigut descalificada per quedar-se per davall dels 5 minuts exigits.

Milers de persones ompliran València en l’Orgull LGTBIAQ+ per defensar drets davant PP i Vox

Lambda ha convocat per a este dissabte la manifestació de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 al centre de València, amb el lema ‘Pels teus drets, ACTUA!’, per defensar drets que consideren amenaçats per PP i Vox i denunciar problemes de seguretat i accessibilitat en el recorregut.

Nova marxa a Paiporta contra Mazón per la gestió de la DANA del 2024

Entitats socials i associacions de víctimes han convocat el 28 de juny una nova manifestació a Paiporta, considerada zona zero de la DANA del 29 d’octubre de 2024, per a exigir responsabilitats a Carlos Mazón.