Un conductor atropella a un ciclista en València i un policia en Burjassot i escapa per la CV-35

Imatge d’arxiu | Europa Press

 

En la nit i matinada de dijous a divendres un conductor atropellava a un ciclista en València i posteriorment a un agent de la Policia Local en Burjassot, i conseguia fugir després d’una persecució policial per l’autovia CV-35, segons informava el diari Las Provincias.

 

El primer succés es va registrar la nit de dijous, prop de les 12 hores de la mitjanit, quan el conductor d’un Mercedes E 290 va atropellar a un ciclista en l’avinguda dels Tarongers, i va fugir posteriorment sense auxiliar-lo. El ciclista, un jove de 19 anys, va ser atés per una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) i va ser traslladat l’Hospital Clínic de València amb un tall al cap, segons informava el CICU.

 

Per la seua part, el conductor va poder ser identificat, a través de les dades del vehicle i gràcies a un testimoni dels fets, que va memoritzar la matrícula. En este moment es va posar en marxa un operatiu en els voltants del seu domicili, situat en el carrer València de la localitat de Burjassot (l’Horta Nord), per part de la Policia Local.

 

El vehicle va ser localitzat poc després i els agents li van ordenar que parara. El conductor va reduir la velocitat i es va detindre, però quan un agent anava a obrir la porta, este va accelerar de nou, arrastrant al policia diversos metres. L’agent va patir un colp en un muscle, però va entrar al cotxe i va iniciar junt a altre agent una persecució al vehicle del fugitiu per la CV-35. Finalment, el vehicle infractor va acabar escapant dels agents, a causa de la seua major potència, en la zona del Parc Tecnològic de Paterna.

Últimes notícies

Els incendis forestals cremen més de 152.000 hectàrees a Espanya, sis vegades més que en 2025

Els incendis forestals han cremat 152.678 hectàrees a Espanya fins al 26 de juliol, sis vegades més que en el mateix període de 2025, i han disparat els grans focs i els anomenats incendis de sexta generació.

Alquiler més barat i més vivenda assequible: així serà el nou decret

El Govern central ultima un decret llei que preveu pròrrogues obligatòries de dos anys als contractes, regula l’alquiler de temporada i d’habitacions i establix incentius fiscals als propietaris que abaixen la renda. El text també puja l’IVA dels pisos turístics al 21 % i inclou canvis en la llei del sòl, encara en debat polític.

Les autonomies es mouen davant la pressió turística i el repunt dels pisos turístics

L’augment del turisme i dels pisos turístics ha intensificat el debat a Espanya, amb protestes més fortes a Balears, Canàries o Barcelona, mentre en la Comunitat Valenciana i altres territoris la contestació és mínima i se centra en l’habitatge.

Vint mitjans aeris es reforcen en l’incendi de la Vall d’Uixó i els terrestres es concentren en Betxí

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control, amb més de 16.000 persones desallotjades i els treballs centrats ara en Betxí. Este diumenge s’incorporen vint mitjans aeris i es manté un ampli dispositiu terrestre, inclosa la UME.

La nit dona un xicotet respir al gran incendi de la Vall d’Uixó però seguix fora de control

La nit ha sigut lleugerament més favorable en la Vall d’Uixó i la Serra d’Espadà, però l’incendi forestal continua actiu, sense control i amb condicions encara adverses de temperatura, humitat i vent.

L’erosió costanera pel canvi climàtic ja colpeja tots els continents

La tercera edició del World Ocean Assessment alerta que l’erosió costanera causada pel canvi climàtic afecta totes les zones del món, augmenta la contaminació per plàstics i creix el paper clau de l’aqüicultura en la seguretat alimentària futura.

Nit de por a la Vall d’Uixò amb el foc acostant-se al nucli urbà

La Vall d'Uixò ha passat una nit llarga i complicada pel gran incendi forestal iniciat dissabte, que ha obligat a desallotjar entre 7.000 i 8.000 veïns i ha acostat el foc al nucli urbà.

Els mitjans aeris tornen a actuar en l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control

Els mitjans aeris s’han reincorporat este diumenge a l’extinció de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones en una quinzena de municipis de Castelló.