Un conductor atropella a un ciclista en València i un policia en Burjassot i escapa per la CV-35

Imatge d’arxiu | Europa Press

 

En la nit i matinada de dijous a divendres un conductor atropellava a un ciclista en València i posteriorment a un agent de la Policia Local en Burjassot, i conseguia fugir després d’una persecució policial per l’autovia CV-35, segons informava el diari Las Provincias.

 

El primer succés es va registrar la nit de dijous, prop de les 12 hores de la mitjanit, quan el conductor d’un Mercedes E 290 va atropellar a un ciclista en l’avinguda dels Tarongers, i va fugir posteriorment sense auxiliar-lo. El ciclista, un jove de 19 anys, va ser atés per una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) i va ser traslladat l’Hospital Clínic de València amb un tall al cap, segons informava el CICU.

 

Per la seua part, el conductor va poder ser identificat, a través de les dades del vehicle i gràcies a un testimoni dels fets, que va memoritzar la matrícula. En este moment es va posar en marxa un operatiu en els voltants del seu domicili, situat en el carrer València de la localitat de Burjassot (l’Horta Nord), per part de la Policia Local.

 

El vehicle va ser localitzat poc després i els agents li van ordenar que parara. El conductor va reduir la velocitat i es va detindre, però quan un agent anava a obrir la porta, este va accelerar de nou, arrastrant al policia diversos metres. L’agent va patir un colp en un muscle, però va entrar al cotxe i va iniciar junt a altre agent una persecució al vehicle del fugitiu per la CV-35. Finalment, el vehicle infractor va acabar escapant dels agents, a causa de la seua major potència, en la zona del Parc Tecnològic de Paterna.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.