Un conductor atropella a un ciclista en València i un policia en Burjassot i escapa per la CV-35

Imatge d’arxiu | Europa Press

 

En la nit i matinada de dijous a divendres un conductor atropellava a un ciclista en València i posteriorment a un agent de la Policia Local en Burjassot, i conseguia fugir després d’una persecució policial per l’autovia CV-35, segons informava el diari Las Provincias.

 

El primer succés es va registrar la nit de dijous, prop de les 12 hores de la mitjanit, quan el conductor d’un Mercedes E 290 va atropellar a un ciclista en l’avinguda dels Tarongers, i va fugir posteriorment sense auxiliar-lo. El ciclista, un jove de 19 anys, va ser atés per una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) i va ser traslladat l’Hospital Clínic de València amb un tall al cap, segons informava el CICU.

 

Per la seua part, el conductor va poder ser identificat, a través de les dades del vehicle i gràcies a un testimoni dels fets, que va memoritzar la matrícula. En este moment es va posar en marxa un operatiu en els voltants del seu domicili, situat en el carrer València de la localitat de Burjassot (l’Horta Nord), per part de la Policia Local.

 

El vehicle va ser localitzat poc després i els agents li van ordenar que parara. El conductor va reduir la velocitat i es va detindre, però quan un agent anava a obrir la porta, este va accelerar de nou, arrastrant al policia diversos metres. L’agent va patir un colp en un muscle, però va entrar al cotxe i va iniciar junt a altre agent una persecució al vehicle del fugitiu per la CV-35. Finalment, el vehicle infractor va acabar escapant dels agents, a causa de la seua major potència, en la zona del Parc Tecnològic de Paterna.

Últimes notícies

Les Arts recupera ‘La noche de San Juan’, el ballet truncat per la Guerra Civil

El Palau de les Arts recupera este divendres un ballet inèdit de 1936 interromput per la Guerra Civil, ara revisitat pel coreògraf Antonio Ruz des d’una mirada contemporània.

València repetirà com a seu de la Copa del Rei de voleibol en 2027

La Fonteta acollirà de nou la Copa del Rei de voleibol del 4 al 7 de febrer de 2027 i estrenarà la MiniCopa amb equips cadets a Sedaví.

Pérez Llorca promet resoldre el conflicte educatiu i defén que seguirà la negociació amb els docents

Pérez Llorca assegura que el Consell resoldrà el conflicte educatiu que ha derivat en una vaga indefinida del professorat i defén que el diàleg amb sindicats i comunitat educativa continuarà en els pròxims dies.

Les estreles que arriben a la Final Four de l’Eurolliga a Atenes

Vezenkov, Baldwin IV, Hezonja i Montero lideren a Olympiacos, Fenerbahce, Reial Madrid i València Basket en una Final Four marcada pel seu pes ofensiu i el seu impacte en la temporada.

Gemma Martínez serà la nova directora d’El Periódico a partir de l’1 de juny

Premsa Ibèrica nomena a Gemma Martínez nova directora d'El Periódico a partir de l'1 de juny, en substitució d'Albert Sáez, i reforça així la seua aposta pel projecte digital i editorial del diari.

El València Basket perseguix a Atenes el seu gran somni europeu sense pressió i amb estil propi

El València Basket encara la Final Four de l'Eurolliga a Atenes com un repte històric, amb un joc recognoscible, poc pes de la pressió i sense tot just experiència en esta fase.

València Basket i Reial Madrid afronten en l’Eurolliga el seu sèptim dol de la temporada

València Basket i Reial Madrid es mesuren a Atenes en les semifinals de la Final a Quatre de l'Eurolliga, en el qual serà el seu sèptim enfrontament del curs, amb un balanç de 4-2 a favor del conjunt blanc.

Bernabé insta el Consell a escoltar el professorat en plena vaga educativa indefinida

Pilar Bernabé acusa el Consell de governar en contra de la ciutadania i li exigix que atenga les demandes del professorat en vaga, al qual atribuïx la defensa de l'educació pública i la igualtat de l'alumnat.