Un conductor borratxo causa un brutal accident a Moncofa

 

Aquest diumenge, un vehicle que circulava a gran velocitat pels carrers de la localitat castellonenca de Moncofa va ocasionar un impactant accident. Segons van assenyalar testimonis presencials al diari ‘Mediterráneo’, el turisme «anava molt de pressa i en arribar a un gual va perdre el control».

 

La força de l’impacte va ser tal que el cotxe va quedar completament bolcat enmig de la via, i en el seu trajecte va causar danys en altres vehicles de la zona que estaven estacionats. A l’interior del vehicle causant del sinistre hi havien un conductor i diversos ocupants. 

 

Dos passatgers van patir ferides lleus per la commoció del xoc, i van ser traslladats a l’hospital la Plana de Vila-real. El conductor va poder eixir pel seu propi peu i va ser portat immediatament per efectius de la Guàrdia Civil i la Policia Local. Posteriorment, se li va practicar un control d’alcoholèmia, que va donar positiu.

 

 

Afortunadament no va caldre lamentar danys personals, malgrat que la zona estava molt concorreguda en estar en ple mes d’agost. «Hi havia moltes famílies que estaven passejant o eixien de la platja, i per sort no hi ha hagut una desgràcia», van comentar testimonis.

Tallada de la via

Res més ocórrer el sinistre, l’avinguda on va transcórrer l’accident va quedar completament tallada a la circulació, fins a poder extraure el cotxe danyat i netejar les restes que es van escampar per la calçada, tant d’aqueix cotxe com dels que van patir l’impacte.

 

Ara, el conductor del vehicle haurà de respondre per uns presumptes fets de conducció temerària i sota els efectes de l’alcohol, a més dels danys originats en la resta de vehicles aparcats. A les 22.00 hores d’aquest diumenge, aquesta zona de Moncofa va recobrar la normalitat. 

Últimes notícies

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.