Un conductor borratxo causa un brutal accident a Moncofa

 

Aquest diumenge, un vehicle que circulava a gran velocitat pels carrers de la localitat castellonenca de Moncofa va ocasionar un impactant accident. Segons van assenyalar testimonis presencials al diari ‘Mediterráneo’, el turisme «anava molt de pressa i en arribar a un gual va perdre el control».

 

La força de l’impacte va ser tal que el cotxe va quedar completament bolcat enmig de la via, i en el seu trajecte va causar danys en altres vehicles de la zona que estaven estacionats. A l’interior del vehicle causant del sinistre hi havien un conductor i diversos ocupants. 

 

Dos passatgers van patir ferides lleus per la commoció del xoc, i van ser traslladats a l’hospital la Plana de Vila-real. El conductor va poder eixir pel seu propi peu i va ser portat immediatament per efectius de la Guàrdia Civil i la Policia Local. Posteriorment, se li va practicar un control d’alcoholèmia, que va donar positiu.

 

 

Afortunadament no va caldre lamentar danys personals, malgrat que la zona estava molt concorreguda en estar en ple mes d’agost. «Hi havia moltes famílies que estaven passejant o eixien de la platja, i per sort no hi ha hagut una desgràcia», van comentar testimonis.

Tallada de la via

Res més ocórrer el sinistre, l’avinguda on va transcórrer l’accident va quedar completament tallada a la circulació, fins a poder extraure el cotxe danyat i netejar les restes que es van escampar per la calçada, tant d’aqueix cotxe com dels que van patir l’impacte.

 

Ara, el conductor del vehicle haurà de respondre per uns presumptes fets de conducció temerària i sota els efectes de l’alcohol, a més dels danys originats en la resta de vehicles aparcats. A les 22.00 hores d’aquest diumenge, aquesta zona de Moncofa va recobrar la normalitat. 

Últimes notícies

Xest concentra este cap de setmana 150 pilots en la recta final de l’ESBK

El Circuit Ricardo Tormo rep este cap de setmana 150 pilots per a disputar la sisena prova del Campionat d'Espanya de Superbike.

Xefs de 14 països es jugaran diumenge a Sueca el títol de millor paella del món

Sueca reunirà este diumenge al Passeig de l'Estació 40 xefs de 14 països i cinc continents per a competir pel títol de millor paella del món en la 65a edició del Concurs Internacional de Paella Valenciana.

L’oferta final de Ford Almussafes: pujada salarial lligada a l’IPC i gratificació de 1.000 euros anuals

La direcció de Ford Almussafes ha plantejat una oferta final per al període 2027-2030 amb salaris lligats a l’IPC real, una gratificació anual de 1.000 euros i fins a huit dissabtes obligatoris si la producció ho exigix.

Pérez Llorca reclama a Sánchez que deixe de discriminar la Comunitat Valenciana en inversions i finançament

Juanfran Pérez Llorca confia que la visita de Pedro Sánchez a Alacant servisca perquè el Govern central assumisca que no pot continuar discriminant la Comunitat Valenciana en inversions, infraestructures, aigua i finançament sanitari.

Pérez Llorca es veu tranquil davant la candidatura del PP a la Generalitat

Juanfran Pérez Llorca assegura que està 'absolutament tranquil' davant la seua possible candidatura del PP per a revalidar la Presidència de la Generalitat i remarca que va assumir el càrrec sense exigir res a canvi. El president defensa la seua gestió i sosté que cap altre president interí ha oferit tantes 'realitats' als municipis.

Pérez Llorca reivindica que s’ha garantit el futur de Ford Almussafes malgrat les crítiques dels EUA

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, assegura que s’ha garantit el futur de Ford Almussafes i resta importància a les crítiques dels Estats Units a l’aliança amb Geely. Indústria remarca que el projecte continua sent estratègic per al Consell.

Catalá defensa que l’assentament del circuit està controlat i acusa Sánchez per la seua política migratòria

María José Catalá assegura que l’assentament del vell circuit de Fórmula 1 està controlat pels Servicis Socials, sense menors, i responsabilitza Pedro Sánchez de la situació per una política migratòria que qualifica de portes obertes.

Un estudi a Alacant revela que el tàlem dona forma als circuits visuals en el cervell en creixement

Una investigació de l'Institut de Neurociències CSIC-UMH mostra en ratolins que l'activitat pròpia del tàlem és decisiva per a organitzar els circuits visuals durant el desenvolupament.