Un conductor borratxo causa un brutal accident a Moncofa

 

Aquest diumenge, un vehicle que circulava a gran velocitat pels carrers de la localitat castellonenca de Moncofa va ocasionar un impactant accident. Segons van assenyalar testimonis presencials al diari ‘Mediterráneo’, el turisme «anava molt de pressa i en arribar a un gual va perdre el control».

 

La força de l’impacte va ser tal que el cotxe va quedar completament bolcat enmig de la via, i en el seu trajecte va causar danys en altres vehicles de la zona que estaven estacionats. A l’interior del vehicle causant del sinistre hi havien un conductor i diversos ocupants. 

 

Dos passatgers van patir ferides lleus per la commoció del xoc, i van ser traslladats a l’hospital la Plana de Vila-real. El conductor va poder eixir pel seu propi peu i va ser portat immediatament per efectius de la Guàrdia Civil i la Policia Local. Posteriorment, se li va practicar un control d’alcoholèmia, que va donar positiu.

 

 

Afortunadament no va caldre lamentar danys personals, malgrat que la zona estava molt concorreguda en estar en ple mes d’agost. «Hi havia moltes famílies que estaven passejant o eixien de la platja, i per sort no hi ha hagut una desgràcia», van comentar testimonis.

Tallada de la via

Res més ocórrer el sinistre, l’avinguda on va transcórrer l’accident va quedar completament tallada a la circulació, fins a poder extraure el cotxe danyat i netejar les restes que es van escampar per la calçada, tant d’aqueix cotxe com dels que van patir l’impacte.

 

Ara, el conductor del vehicle haurà de respondre per uns presumptes fets de conducció temerària i sota els efectes de l’alcohol, a més dels danys originats en la resta de vehicles aparcats. A les 22.00 hores d’aquest diumenge, aquesta zona de Moncofa va recobrar la normalitat. 

Últimes notícies

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.