Un conductor borratxo causa un brutal accident a Moncofa

 

Aquest diumenge, un vehicle que circulava a gran velocitat pels carrers de la localitat castellonenca de Moncofa va ocasionar un impactant accident. Segons van assenyalar testimonis presencials al diari ‘Mediterráneo’, el turisme «anava molt de pressa i en arribar a un gual va perdre el control».

 

La força de l’impacte va ser tal que el cotxe va quedar completament bolcat enmig de la via, i en el seu trajecte va causar danys en altres vehicles de la zona que estaven estacionats. A l’interior del vehicle causant del sinistre hi havien un conductor i diversos ocupants. 

 

Dos passatgers van patir ferides lleus per la commoció del xoc, i van ser traslladats a l’hospital la Plana de Vila-real. El conductor va poder eixir pel seu propi peu i va ser portat immediatament per efectius de la Guàrdia Civil i la Policia Local. Posteriorment, se li va practicar un control d’alcoholèmia, que va donar positiu.

 

 

Afortunadament no va caldre lamentar danys personals, malgrat que la zona estava molt concorreguda en estar en ple mes d’agost. «Hi havia moltes famílies que estaven passejant o eixien de la platja, i per sort no hi ha hagut una desgràcia», van comentar testimonis.

Tallada de la via

Res més ocórrer el sinistre, l’avinguda on va transcórrer l’accident va quedar completament tallada a la circulació, fins a poder extraure el cotxe danyat i netejar les restes que es van escampar per la calçada, tant d’aqueix cotxe com dels que van patir l’impacte.

 

Ara, el conductor del vehicle haurà de respondre per uns presumptes fets de conducció temerària i sota els efectes de l’alcohol, a més dels danys originats en la resta de vehicles aparcats. A les 22.00 hores d’aquest diumenge, aquesta zona de Moncofa va recobrar la normalitat. 

Últimes notícies

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.