Un conductor borratxo causa un brutal accident a Moncofa

 

Aquest diumenge, un vehicle que circulava a gran velocitat pels carrers de la localitat castellonenca de Moncofa va ocasionar un impactant accident. Segons van assenyalar testimonis presencials al diari ‘Mediterráneo’, el turisme “anava molt de pressa i en arribar a un gual va perdre el control”.

 

La força de l’impacte va ser tal que el cotxe va quedar completament bolcat enmig de la via, i en el seu trajecte va causar danys en altres vehicles de la zona que estaven estacionats. A l’interior del vehicle causant del sinistre hi havien un conductor i diversos ocupants. 

 

Dos passatgers van patir ferides lleus per la commoció del xoc, i van ser traslladats a l’hospital la Plana de Vila-real. El conductor va poder eixir pel seu propi peu i va ser portat immediatament per efectius de la Guàrdia Civil i la Policia Local. Posteriorment, se li va practicar un control d’alcoholèmia, que va donar positiu.

 

 

Afortunadament no va caldre lamentar danys personals, malgrat que la zona estava molt concorreguda en estar en ple mes d’agost. “Hi havia moltes famílies que estaven passejant o eixien de la platja, i per sort no hi ha hagut una desgràcia”, van comentar testimonis.

Tallada de la via

Res més ocórrer el sinistre, l’avinguda on va transcórrer l’accident va quedar completament tallada a la circulació, fins a poder extraure el cotxe danyat i netejar les restes que es van escampar per la calçada, tant d’aqueix cotxe com dels que van patir l’impacte.

 

Ara, el conductor del vehicle haurà de respondre per uns presumptes fets de conducció temerària i sota els efectes de l’alcohol, a més dels danys originats en la resta de vehicles aparcats. A les 22.00 hores d’aquest diumenge, aquesta zona de Moncofa va recobrar la normalitat. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pepe Claramunt farà el servici d’honor al València-Atlètic a Mestalla

Pepe Claramunt, històric excentrocampista del València, realitzarà el servici d'honor en el partit de Lliga davant l'Atlètic de Madrid a Mestalla, emmarcat l'any Claramunt.

L’Eurolliga obri expedient a l’amo del Panathinaikos pels seus gestos a València

L'Eurolliga ha obert expedient disciplinari al propietari del Panathinaikos, Dimitris Giannakopoulos, després dels seus gestos irats en el segon partit davant València Basket. La sanció pot incloure diversos partits de veto d'accés a més d'una multa econòmica.

L’Eurolliga obri expedient al propietari del Panathinaikos per la seua conducta a València

L'Eurolliga ha obert expedient disciplinari a Dimitris Giannakopoulos pel seu comportament en el segon partit de quarts davant València Basket i s'exposa a una sanció de diversos partits i multa econòmica.

Pedro Martínez carrega contra el president del Panathinaikos després de la derrota del València Basket en l’Eurolliga

Pedro Martínez va elogiar el nivell del Panathinaikos després de l'ajustada derrota del València Basket, però va arremetre amb duresa contra el president del club grec i va demanar a l'Eurolliga que actue.

Ataman denuncia que la Policia vol detindre al president del Panathinaikos després de guanyar a València

Ergin Ataman va denunciar que diversos agents de Policia van intentar detindre al president del Panathinaikos i a un membre del seu cos tècnic després del triomf per 105-107 davant el València Basket, en una compareixença sense preguntes.

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.