11.4 C
València
Divendres, 12 desembre, 2025

Conductor borratxo xoca contra un altre vehicle i fuig en Onda

La Policia Local d’Onda ha informat d’un accident de trànsit que ocorregut en este municipi, dins de la comarca de la Plana Baixa (Castelló), i en el que el conductor va fugir.

 

 

L’incident va tindre lloc en un carrer de la localitat a altes hores de la matinada, quan el conductor del vehicle que conduïa de manera temerària per l’efecte de l’alcohol, xocava el seu cotxe contra un altre vehicle estacionat en la via pública. 

 

A pesar dels intents del conductor per fugir, els agents van poder localitzar el vehicle gràcies a una càmera de seguretat que hi havia en la zona. Per això, a través de les xarxes socials, el cos de policia ha recordat que «ja hem avisat més d’una volta. Si tens un accident, no fuges del lloc, et trobarem encara que vulgues ocultar les proves del teu il·lícit. Afegim això de sempre, tot es podria haver evitat si no es mescla l’alcohol amb el volant». 

 

També pots llegir…

 

 

Últimes notícies

Pérez Llorca, Tellado i Mompó han acompanyat a Catalá en el sopar de Nadal del PP de València

Mig miler d'afiliats han acudit al sopar de Nadal del PP de València, en la qual Pérez Llorca, Tellado i Mompó han abrigallat a Catalá. L'alcaldessa ha reivindicat unitat, ha fet balanç de gestió i ha carregat contra el PSOE.

Enric Mas competirà en la Challenge Mallorca 2026 després de la seua operació de varices

Enric Mas ja entrena després de passar per quiròfan i fixa la seua reaparició en la Challenge Mallorca 2026. Movistar presenta el seu projecte per a 2026 amb Uijtdebroeks com a aposta de lideratge.

Enric Mas confia a tornar millor després de la seua operació de varices

El mallorquí es va mostrar optimista en la presentació del Movistar Team: després d'operar-se de varices a la cama esquerra, ja entrena i apunta a iniciar 2026 amb bon peu.

Unzué apunta a Uijtdebroeks com a líder del Movistar per a 2026

Movistar va presentar els seus equips i el seu full de ruta per a 2026. Unzué confia a impulsar a Cian Uijtdebroeks com a referent i reforçar el bloc masculí i femení.

El cap de gabinet de Mazón va atestar que no sabia de confinaments i va remetre la decisió a un assessor

José Manuel Cuenca va declarar que desconeixia l'encaix legal d'un confinament durant la dana i va traslladar el dubte a un altre membre del gabinet. Els missatges amb Salomé Pradas il·lustren el debat intern i motiven una nova citació judicial.

Ford renova per sis mesos l’ERTO Xarxa d’Almussafes amb les mateixes condicions

La planta d'Almussafes ha renovat per sis mesos l'ERTO Xarxa amb les regles vigents en 2025: 4.152 afectats de manera rotativa, 996 llocs diaris en regulacion i el 90% del salari amb el 100% de complements.

El sector agroalimentari reclama més innovació per a ser sostenible i competitiu

La IV Trobada Renowagro ha posat el focus en la tecnologia i l'I+D com a palanques per a guanyar rendibilitat, sostenibilitat i competitivitat. Administracions, indústria i científics han defés regles clares per a accelerar l'adopció de solucions en el camp.

La Diputació preveu reobrir la Plaça de Bous de València abans de la Fira de Falles de 2026

La Diputació de València ha avançat al 90% la renovació integral de la il·luminació de la Plaça de Bous i preveu reobrir el cus abans de la Fira de Falles de 2026. L'actuació millora eficiència, seguretat i estàndards per a retransmissió en alta definició.