Troben en bon estat a Ilu, desapareguda en Vila-real

 

ACTUALITZAT 14.15 HORES. Ilu, la dona desapareguda des d’ahir en Vila-real, en la Plana Baixa (Castelló), ha sigut localitzada en bon estat, segons ha informat el Consorci Provinal de Bombers de Castelló (CPBC). Ha sigut una veïna de la localitat qui la localitzat.

 

 

 

 

Busquen a Ilu, desapareguda en Vila-real

Efectius del Consorci Provincial de Bombers de Castelló (CPBC) busquen a Ilu, desapareguda en Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló) des d’este dimecres. Segons informa Emergències, la dona, de 70 anys, va ser vista per última volta per la zona del cementeri de la localitat.

 

S’ha establert un dispositiu de busca amb rescatadors de muntanya del CPBC, un helicòpter de la Generalitat i una unitat canina de Protecció Civil.

 

Ilu, de nom complet Iluminada Colomer Rico, porta desapareguda des d’este dimecres a les 14 hores, quan va eixir de sa casa, en el carrer de Manuel Sanchis Guarner, segons informa ‘Mediterráneo’. Les alarmes van saltar en el moment en què se li va perdre la pista, ja que patix alzheimer.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.

L’Elx firma la seua millor puntuació històrica en Primera Divisió amb 43 punts

L'Elx ha tancat la temporada amb 43 punts després d'empatar davant el Girona, el seu millor registre històric en Primera Divisió, que li assegura una permanència folgada.

Luís Castro i Carlos Espí, els pilars de la salvació del Llevant

Luís Castro i Carlos Espí passen de quasi desconeguts a grans referents del Llevant després de firmar una remuntada històrica que assegura la permanència en Primera Divisió.