Troben en bon estat a Ilu, desapareguda en Vila-real

 

ACTUALITZAT 14.15 HORES. Ilu, la dona desapareguda des d’ahir en Vila-real, en la Plana Baixa (Castelló), ha sigut localitzada en bon estat, segons ha informat el Consorci Provinal de Bombers de Castelló (CPBC). Ha sigut una veïna de la localitat qui la localitzat.

 

 

 

 

Busquen a Ilu, desapareguda en Vila-real

Efectius del Consorci Provincial de Bombers de Castelló (CPBC) busquen a Ilu, desapareguda en Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló) des d’este dimecres. Segons informa Emergències, la dona, de 70 anys, va ser vista per última volta per la zona del cementeri de la localitat.

 

S’ha establert un dispositiu de busca amb rescatadors de muntanya del CPBC, un helicòpter de la Generalitat i una unitat canina de Protecció Civil.

 

Ilu, de nom complet Iluminada Colomer Rico, porta desapareguda des d’este dimecres a les 14 hores, quan va eixir de sa casa, en el carrer de Manuel Sanchis Guarner, segons informa ‘Mediterráneo’. Les alarmes van saltar en el moment en què se li va perdre la pista, ja que patix alzheimer.

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El detingut pel cas Tavira hauria incendiat el cotxe de l’empresari després de la seua desaparició

El quart detingut pel crim de Jesús Tavira hauria sigut qui va incendiar el cotxe de l'empresari dies després de la seua desaparició, segons la investigació policial.

Carlos Mazón manté el silenci sobre la causa judicial de la dana per respecte al procés

Carlos Mazón evita pronunciar-se sobre la investigació judicial de la dana d'octubre de 2024 i defén que el seu silenci respon a una qüestió de principis i respecte al procés.

Trobat enterrat en formigó l’empresari vinculat al crim de la viuda de Sala

La Policia troba el cos que tot apunta que és de l'empresari Jesús Tavira, sepultat a més de dos metres en un aljub, embolicat en plàstic i amb múltiples ferides d'arma blanca. Hi ha quatre detinguts i no es descarten més arrestos.

Centenars de taxis col·lapsen el centre de València per a exigir límits a les VTC

Centenars de taxistes recorren el centre de València en marxa lenta per a denunciar l'intrusisme de les VTC i pressionar a la Generalitat perquè aprove un nou decret que limite estes llicències.

Consum eleva el seu benefici a 122 milions en 2025 i fixa la seua entrada a Madrid per a 2028

Consum tanca 2025 amb un benefici de 122 milions d'euros, un 12,3% més que l'any anterior, i anuncia la seua arribada a la Comunitat de Madrid en 2028 amb un supermercat a Parla.

Infermeria d’Urgències es mobilitza a València per la greu falta de personal

Personal d'Infermeria d'Urgències de diversos hospitals valencians es concentra per a denunciar una falta de personal que consideren insostenible i de risc per a pacients i professionals.

Pérez Llorca dona per conclosa la reconstrucció de Metrovalencia després de la dana amb 140 milions invertits

La Generalitat dona per finalitzada la reconstrucció de Metrovalencia després de la dana amb 140 milions invertits i l'obertura de València Sud i el nou Lloc de Comandament, i impulsa un pla d'inversions fins a 2030.

Presó provisional per a dos jóvens per intentar robar la bossa a una anciana i ferir-la de gravetat

Dos jóvens de 21 i 31 anys han ingressat a la presó provisional acusats d'intentar robar la bossa a una anciana de 86 anys a Torrevieja i causar-li greus lesions en tirar-la al sòl.