Troben en bon estat a Ilu, desapareguda en Vila-real

 

ACTUALITZAT 14.15 HORES. Ilu, la dona desapareguda des d’ahir en Vila-real, en la Plana Baixa (Castelló), ha sigut localitzada en bon estat, segons ha informat el Consorci Provinal de Bombers de Castelló (CPBC). Ha sigut una veïna de la localitat qui la localitzat.

 

 

 

 

Busquen a Ilu, desapareguda en Vila-real

Efectius del Consorci Provincial de Bombers de Castelló (CPBC) busquen a Ilu, desapareguda en Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló) des d’este dimecres. Segons informa Emergències, la dona, de 70 anys, va ser vista per última volta per la zona del cementeri de la localitat.

 

S’ha establert un dispositiu de busca amb rescatadors de muntanya del CPBC, un helicòpter de la Generalitat i una unitat canina de Protecció Civil.

 

Ilu, de nom complet Iluminada Colomer Rico, porta desapareguda des d’este dimecres a les 14 hores, quan va eixir de sa casa, en el carrer de Manuel Sanchis Guarner, segons informa ‘Mediterráneo’. Les alarmes van saltar en el moment en què se li va perdre la pista, ja que patix alzheimer.

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Losada i Romero sostenen al Llevant en un vibrant dol per la salvació davant l’Oviedo

El Llevant es va imposar 4-2 al Real Oviedo en un partit clau per la permanència, resolt amb els gols d'Iker Losada i Iván Romero després de malgastar un 2-0 inicial.

Carlos Espí firma un registre històric en el Llevant amb sis gols en quatre jornades

Carlos Espí, davanter de 20 anys del Llevant, s'ha convertit en el primer jugador del club a marcar sis gols en quatre partits seguits en Primera Divisió i ja és el màxim golejador granota en LaLiga EA Sports 2025-26.

Mor un home i un altre resulta ferit en una col·lisió frontal en la carretera de Alcoraya a Alacant

Un home de 52 anys ha mort i un altre de 24 ha resultat ferit per contusions després d'una col·lisió frontal entre dos cotxes en la carretera de Alcoraya, a Alacant.

Embention, la firma alacantina que impulsa el lliurament de paquets per drons de Amazon

Embention, companyia tecnològica d'Alacant especialitzada en sistemes de seguretat per a drons professionals, s'ha convertit en soci clau de Amazon Prevalga Air i accelera la seua expansió internacional amb seus als Estats Units i Emirats Àrabs.

Les Corts validaran les noves deduccions fiscals i afronten un ple d’alt contingut polític

Les Corts validaran dos decrets de noves deduccions fiscals en l'IRPF autonòmic i celebraran una sessió de control al president, al costat d'un ampli paquet d'iniciatives de tots els grups.

FGV i la UPV unixen forces per a restaurar dos tramvies històrics de València

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana i la Universitat Politècnica de València col·laboren en la restauració de dos tramvies de principis del segle XX, secundant-se en l'experiència prèvia d'FGV en conservació patrimonial.

L’Hospital d’Elx estrena control remot per a administrar quimioteràpia i immunoteràpia

L'Hospital General Universitari d'Elx ha implantat un sistema intel·ligent de monitoratge i control remot per a l'administració de quimioteràpia i immunoteràpia, que permet supervisar en temps real cada fase del tractament oncològic.

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.