Troben en bon estat a Ilu, desapareguda en Vila-real

 

ACTUALITZAT 14.15 HORES. Ilu, la dona desapareguda des d’ahir en Vila-real, en la Plana Baixa (Castelló), ha sigut localitzada en bon estat, segons ha informat el Consorci Provinal de Bombers de Castelló (CPBC). Ha sigut una veïna de la localitat qui la localitzat.

 

 

 

 

Busquen a Ilu, desapareguda en Vila-real

Efectius del Consorci Provincial de Bombers de Castelló (CPBC) busquen a Ilu, desapareguda en Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló) des d’este dimecres. Segons informa Emergències, la dona, de 70 anys, va ser vista per última volta per la zona del cementeri de la localitat.

 

S’ha establert un dispositiu de busca amb rescatadors de muntanya del CPBC, un helicòpter de la Generalitat i una unitat canina de Protecció Civil.

 

Ilu, de nom complet Iluminada Colomer Rico, porta desapareguda des d’este dimecres a les 14 hores, quan va eixir de sa casa, en el carrer de Manuel Sanchis Guarner, segons informa ‘Mediterráneo’. Les alarmes van saltar en el moment en què se li va perdre la pista, ja que patix alzheimer.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.

València registra la temperatura màxima més alta de l’any amb 27,4 graus i Orihuela aconseguix els 28,5

Les màximes han marcat el valor més alt de l'any a València, amb 27,4 graus, i han superat els 28 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana, destacant els 28,5 d'Orihuela.