Troben en bon estat a Ilu, desapareguda en Vila-real

 

ACTUALITZAT 14.15 HORES. Ilu, la dona desapareguda des d’ahir en Vila-real, en la Plana Baixa (Castelló), ha sigut localitzada en bon estat, segons ha informat el Consorci Provinal de Bombers de Castelló (CPBC). Ha sigut una veïna de la localitat qui la localitzat.

 

 

 

 

Busquen a Ilu, desapareguda en Vila-real

Efectius del Consorci Provincial de Bombers de Castelló (CPBC) busquen a Ilu, desapareguda en Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló) des d’este dimecres. Segons informa Emergències, la dona, de 70 anys, va ser vista per última volta per la zona del cementeri de la localitat.

 

S’ha establert un dispositiu de busca amb rescatadors de muntanya del CPBC, un helicòpter de la Generalitat i una unitat canina de Protecció Civil.

 

Ilu, de nom complet Iluminada Colomer Rico, porta desapareguda des d’este dimecres a les 14 hores, quan va eixir de sa casa, en el carrer de Manuel Sanchis Guarner, segons informa ‘Mediterráneo’. Les alarmes van saltar en el moment en què se li va perdre la pista, ja que patix alzheimer.

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

73 agressions a metges en 2025 en la Comunitat Valenciana, 48 a la província de València

Els col·legis de metges van comptabilitzar 73 atacs a facultatius en la Comunitat en 2025, 48 a la província de València. La majoria va afectar metgesses i es va concentrar en Atenció Primària.

La pluja impedix disparar tot el material en la mascletà d’este dimarts

La pluja intermitent ha danyat el sistema elèctric i ha obligat a un tret manual parcial en la dècima mascletà del cicle faller. Part del material es retirarà i el perímetre es manté fins a completar l'operació.

Muñoz (PSPV) insistix: no està tancada la situació judicial de Mazón

José Muñoz ha afirmat que encara no s'ha escrit l'últim capítol sobre Carlos Mazón i el seu paper el 29 d'octubre durant la DANA. Ha demanat que es mantinga la investigació i que Mazón entregue l'acta.

Vox demana no avançar esdeveniments sobre Mazón i respecte als jutges

Vox ha sostingut que la postura de la Fiscalia de no imputar a Carlos Mazón per la gestió de la DANA i que la jutgessa seguisca amb la instrucció prova que no s'han d'anticipar conclusions. El síndic José María Llanos ha reclamat respecte als tribunals i a la presumpció d'innocència.

Les pluges deixen quasi 72 l/m² en quatre hores a Castalla i concentren les incidències a Alacant

Les precipitacions han deixat 71,8 l/m² en quatre hores a Castalla i han motivat deu actuacions dels bombers a la província d'Alacant, sense incidències a València.

Mercadona ha guanyat 1.729 milions en 2025, un 24,9% més, i accelera el seu pla d’inversió

Mercadona ha guanyat 1.729 milions d'euros en 2025, un 24,9% més, amb vendes de 41.900 milions i una quota del 28,5% a Espanya. La companyia impulsa la botiga 9, obri nous bucs i preveu 43.200 milions en vendes en 2026.

Troben un cadàver sense cames en una planta de reciclatge de Paterna sense indicis de criminalitat

Un cadàver amb les cames amputades ha sigut trobat en una planta de reciclatge de Paterna. Les primeres perquisicions han descartat criminalitat i apunten a una mort accidental o natural.

La dana, centrada en el Mediterrani, deixarà 100 litres per metre quadrat a Alacant

La dana manté l'alerta groga en Comunitat Valenciana, Balears i Múrcia, amb xàfecs que podran deixar més de 100 l/m² a Alacant en 12 hores. Hi haurà neu en cotes mitjanes d'Andalusia i ratxes de 70 km/h a Canàries, amb tendència a estabilitzar-se des del dijous.