12.6 C
València
Dimecres, 31 desembre, 2025

Conductor ferit, de 41 anys, en xocar contra un camió en l’A-7 en Nules

Accident A-7 Nules

Estat en què ha quedat el cotxe després de xocar contra el camió en l’A-7 | Bombers de Castelló

 

Este divendres de matí, cap a les 07.00 hores, s’ha produït un accident entre un camió i un cotxe en l’autovia A-7, en el km. 279, en terme municipal de Nules, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló). Segons ha informat el Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), s’han desplaçat fins al lloc del succés una ambulància de Suport Vital Bàsic i una altra del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU).

 

També ha calgua la intervenció dels Bombers del Consorci Provincial de Castelló, del Parc de la Plana Baixa, que han hagut d’alliberar a l’home, ja que havia quedat atrapat dins del cotxe. 

 

 

Els efectius mèdics, una volta allí, han atés a un home de 41 anys per diferents lesions i ferides i, una volta estabilitzat, se l’ha traslladat en una ambulància de Suport Vital Avançat –tenint en compte la gravetat de les ferides– a l’Hospital de la Plana, en Vila-real; tot i que, en un primer moment, s’havia informat que se l’havia portat a Castelló. De moment, no es coneixen les causes de l’accident.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Dos detinguts per furts a majors amb el mètode de l’abraç al Campello

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens amb requisitòries per la seua presumpta implicació en furts a persones majors prop d'un banc del Campello. Després de passar a disposició judicial, van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

L’oposició titlla de decebedora el discurs de Llorca i el PP el veu il·lusionant

El missatge de Juanfran Pérez Llorca ha dividit a les Corts: PSPV i Compromís parlen de decepció i hipocresia, mentres el PP el qualifica de realista i il·lusionant.

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero, els quatre del València que acaben contracte en 2026

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero acaben el seu vincle al juny de 2026 i des de l'1 de gener poden pactar el seu futur amb altres clubs. Així està cada cas

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte al juny i ja poden negociar el seu futur

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte el 30 de juny de 2026 i, des de l'1 de gener, són lliures per a negociar amb altres clubs. També conclouen les cessions de Manor Solomon i Rafa Marín, i finalitza el contracte de Marcelino.

Simat frega els 1.000 l/m² de pluja entre setembre i desembre

Les precipitacions han deixat 977,4 l/m² en Simat, al capdavant del ránking de Avamet. A València s'han acumulat entorn de 420 l/m² des del 28 de setembre.

Pérez Llorca reafirma el compromís del Consell amb fets i recursos fins a una recuperació completa

El president ha defés la col·laboració institucional i ha promés mantindre recursos i accions fins a completar la recuperació després de la dana, amb especial focus en vivenda, ocupació i servicis públics.

La impermeabilització de la Ciutat de la Justícia de València aconseguix el 60% d’execució

Les obres d'impermeabilització avancen al 60% després d'una inversió de més de 2,3 milions, actuant sobre més de 17.000 m² per a evitar filtracions i humitats. El pla reforça segellats i amplia la xarxa d'evacuació sense interrompre l'activitat judicial.

Pérez Llorca reafirma el compromís del Consell amb fets i recursos fins a una recuperació completa

Pérez Llorca ha defés que la Comunitat continua recuperant-se de la pitjor catàstrofe de la seua història i ha promés fets i recursos fins a culminar la reconstrucció. Ha demanat cooperació entre administracions, estabilitat institucional i mesures per a vivenda, ocupació, fiscalitat i servicis públics.