11.7 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

Conductor ferit, de 41 anys, en xocar contra un camió en l’A-7 en Nules

Accident A-7 Nules

Estat en què ha quedat el cotxe després de xocar contra el camió en l’A-7 | Bombers de Castelló

 

Este divendres de matí, cap a les 07.00 hores, s’ha produït un accident entre un camió i un cotxe en l’autovia A-7, en el km. 279, en terme municipal de Nules, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló). Segons ha informat el Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), s’han desplaçat fins al lloc del succés una ambulància de Suport Vital Bàsic i una altra del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU).

 

També ha calgua la intervenció dels Bombers del Consorci Provincial de Castelló, del Parc de la Plana Baixa, que han hagut d’alliberar a l’home, ja que havia quedat atrapat dins del cotxe. 

 

 

Els efectius mèdics, una volta allí, han atés a un home de 41 anys per diferents lesions i ferides i, una volta estabilitzat, se l’ha traslladat en una ambulància de Suport Vital Avançat –tenint en compte la gravetat de les ferides– a l’Hospital de la Plana, en Vila-real; tot i que, en un primer moment, s’havia informat que se l’havia portat a Castelló. De moment, no es coneixen les causes de l’accident.

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil al Senat

Virgínia Barcones ha sostingut davant la comissió del Senat que el PP pretén pervertir el sistema nacional de Protecció Civil en exigir una emergència d'interés nacional sense petició autonòmica. Ha defés el repartiment de competències i rebutjat crítiques pel seu viatge al Brasil durant la DANA de 2024.

Pérez Llorca ha admés retards en la DANA i ha assegurat que vol reconduir la gestió

El president ha reconegut que 'moltes coses han arribat tard' després de la DANA d'octubre de 2024 i ha defés que el seu objectiu és reconduir la resposta. Ha detallat perdó institucional, un comissionat específic, reforç de salut mental, la comissió mixta amb el Govern i ajudes a les famílies de les víctimes mortals.

Martínez Mus defén que el protocol es va complir rigorosament durant la dana

El conseller ha assegurat davant la comissió que investiga la tragèdia del 29 d'octubre de 2024 que el protocol ferroviari es va aplicar de manera estricta. Ha negat retards en la suspensió del servici i situa el tall total de línies a les 19.45.

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.