Conductor ferit, de 41 anys, en xocar contra un camió en l’A-7 en Nules

Accident A-7 Nules

Estat en què ha quedat el cotxe després de xocar contra el camió en l’A-7 | Bombers de Castelló

 

Este divendres de matí, cap a les 07.00 hores, s’ha produït un accident entre un camió i un cotxe en l’autovia A-7, en el km. 279, en terme municipal de Nules, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló). Segons ha informat el Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), s’han desplaçat fins al lloc del succés una ambulància de Suport Vital Bàsic i una altra del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU).

 

També ha calgua la intervenció dels Bombers del Consorci Provincial de Castelló, del Parc de la Plana Baixa, que han hagut d’alliberar a l’home, ja que havia quedat atrapat dins del cotxe. 

 

 

Els efectius mèdics, una volta allí, han atés a un home de 41 anys per diferents lesions i ferides i, una volta estabilitzat, se l’ha traslladat en una ambulància de Suport Vital Avançat –tenint en compte la gravetat de les ferides– a l’Hospital de la Plana, en Vila-real; tot i que, en un primer moment, s’havia informat que se l’havia portat a Castelló. De moment, no es coneixen les causes de l’accident.

 

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

Detingut a València després d’atracar una farmàcia amb un ganivet i fugir a peu

La Policia Nacional deté a València a un home de 62 anys després d'atracar una farmàcia armat amb un ganivet i fugir a peu sense aconseguir emportar-se la recaptació.

Avís groc per tempestes amb graníssol i fort vent en el nord de Castelló

Aemet activa per a la vesprada del dimarts l'avís groc a l'interior i litoral nord de Castelló per tempestes amb graníssol de fins a dos centímetres i ratxes de vent molt forts.

L’atur baixa a l’abril en la Comunitat Valenciana i se situa en 285.750 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana va baixar a l'abril en 2.412 persones, un 0,84% menys que al març, i deixa el nombre total de persones desocupades en 285.750.

Detingut a Bétera per intentar matar a un home amb una destral i ocultar-se en un local abandonat

La Guàrdia Civil ha detingut a Bétera a un home de 42 anys acusat de temptativa d'homicidi després d'agredir amb una destral a un altre home i amagar-se en un edifici abandonat pròxim.

Tempestes en el nord de Castelló i lleuger repunt de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà una jornada d'intervals nuvolosos, ruixats amb tempesta a Castelló i lleugeres variacions de temperatura, amb vent fluix i una cosa més intensa a la vesprada.

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.