Conductor ferit, de 41 anys, en xocar contra un camió en l’A-7 en Nules

Accident A-7 Nules

Estat en què ha quedat el cotxe després de xocar contra el camió en l’A-7 | Bombers de Castelló

 

Este divendres de matí, cap a les 07.00 hores, s’ha produït un accident entre un camió i un cotxe en l’autovia A-7, en el km. 279, en terme municipal de Nules, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló). Segons ha informat el Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), s’han desplaçat fins al lloc del succés una ambulància de Suport Vital Bàsic i una altra del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU).

 

També ha calgua la intervenció dels Bombers del Consorci Provincial de Castelló, del Parc de la Plana Baixa, que han hagut d’alliberar a l’home, ja que havia quedat atrapat dins del cotxe. 

 

 

Els efectius mèdics, una volta allí, han atés a un home de 41 anys per diferents lesions i ferides i, una volta estabilitzat, se l’ha traslladat en una ambulància de Suport Vital Avançat –tenint en compte la gravetat de les ferides– a l’Hospital de la Plana, en Vila-real; tot i que, en un primer moment, s’havia informat que se l’havia portat a Castelló. De moment, no es coneixen les causes de l’accident.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Jesús Lancis arrasa i serà el nou rector de l’UJI amb el 86% del vot ponderat

Jesús Lancis s'imposa en les eleccions al Rectorat de la Universitat Jaume I amb el 86,32% del vot ponderat i un ampli suport de tots els col·lectius universitaris.

Pérez Llorca insta els docents valencians en vaga a pensar en l’alumnat

El president de la Generalitat reclama als docents valencians en vaga que prioritzen l'interés de l'alumnat i continuen negociant per a tancar el conflicte educatiu.

El guàrdia civil il·licità ferit a Huelva seguix ingressat i espera el seu trasllat a Alacant

El guàrdia civil il·licità de 37 anys ferit en una persecució a una narcolancha enfront de Huelva continua ingressat a Cadis a l'espera de ser traslladat a Alacant, mentres l'altre agent ferit greu continua recuperant-se.

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.