Dos ferits en un xoc de cotxes en Nules

N340 a l'altura de Nules

Els dos ferits han sigut traslladats a l’Hospital | Maps

 

Este dissabte de matí, cap a les 06.05 hores, s’ha produït un accident entre dos cotxes en la N-340 en el quilòmetre 940, a l’altura de Nules, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló). Segons informa el Centre d’Informació i Comunicació d’Urgències (CICU), els dos conductors han resultat ferits.

 

Fins al lloc de l’accident s’has traslladat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica d’Urgència (SAMU) i una altra de Suport Vital Bàsic (SVB) que han atés als dos pacients. També ha calgut la intervenció dels bombers del Consorci Provincial de Bombers de Castelló, ja que un dels dos conductors ha quedat atrapat dins del cotxe.

 

 

Per sort, els bombers han pogut rescatar el conductor i ha pogut ser traslladat pel SAMU a l’Hospital Universitari de la Plana, en Vila-real. L’altre ferit ha sigut traslladat a l’Hospital General Universitari de Castelló, ferit de menor gravetat. De moment, el diagnòstic dels pacients no ha transcendit.

 

Un altre xoc entre dos camions en Barracas

Este divendres de vesprada, cap a les 21.00 hores, hi ha hagut un accident de trànsit en l’autovia A-23, la coneguda com l’autovia Mudèjar, que connecta el Port de Sagunt amb Aragó. Segons informa el Servici d’Informació del Consorci Provincial de Bombers de Castelló (CPC), han xocat dos camions a l’altura de Barracas en sentit cap a València, en el km 56 de l’autovia, en direcció a Sagunt.

 

 

Fins al lloc s’han desplaçat efectius dels bombers del Parc de l’Alt Palància per a alliberar els dos camioners atrapats ja que, inicialment, s’havia informat que havien quedat dins dels vehicles. Finalment, a les 22.05 hores han pogut acabar l’actuació, tot i que el trànsit ha continuat amb retencions en sentit cap a Sagunt durant unes quantes hores.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La unitat en patinet de la Policia de València suma quasi 300 multes en un mes de patrulla

La nova unitat de la Policia Local de València que patrulla en patinet pels carrils bici ha imposat prop de 300 denúncies en el seu primer mes, amb l'objectiu de reduir la sinistralitat lligada a patinets i bicicletes.

Les Corts avalen el canvi legal que buida l’arribada de 220 quadres de Sorolla a València

Les Corts Valencianes convalidaran el decret llei que adapta la llei de Patrimoni per a acollir una seu de The Hispanic Society of America a València i exhibir 220 obres de Sorolla, en un ple que abordarà a més la renda valenciana d'inclusió, Cofrentes i el control al president Pérez Llorca.

Més de 70.000 persones omplin Elx en la Processó de les Palmes del Diumenge de Rams

Elx viu un multitudinari Diumenge de Rams amb més de 70.000 participants en la Processó de les Palmes, Festa d'Interés Turístic Internacional des de 1997.

El Llevant es juga la permanència en un mes d’abril decisiu

El Llevant encara un mes d'abril amb quatre partits directes per a continuar viu en la lluita per la permanència en LaLiga, a només tres punts de la salvació.

Elx afronta un abril decisiu amb Raig, València, Atlètic i Oviedo en el calendari

L'Elx es juga bona part de les seues opcions de permanència en un mes d'abril marcat per dols directes davant Rayo Vallecano i Real Oviedo, a més d'un derbi amb el València i la visita de l'Atlètic de Madrid.

Abril sotmet al Vila-real a tres visites clau per a afermar la seua plaça europea

El Vila-real afronta a l'abril tres partits seguits a domicili i només un en La Ceràmica en un tram decisiu per a protegir la seua posició en places europees.

El València afronta un mes d’abril clau entre la permanència i Europa

El València encara abril amb quatre partits decisius que poden assegurar la permanència en LaLiga EA Sports o rellançar les seues opcions de classificar-se per a competicions europees.

El PSPV exigix a Pérez Llorca un pla urgent davant l’impacte de la guerra a l’Iran

El PSPV reclama al president de la Generalitat un Pla Valencià de Resposta davant les conseqüències econòmiques i socials de la guerra a l'Iran i acusa el Consell d'inacció.