11.9 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

Dos ferits en un xoc de cotxes en Nules

N340 a l'altura de Nules

Els dos ferits han sigut traslladats a l’Hospital | Maps

 

Este dissabte de matí, cap a les 06.05 hores, s’ha produït un accident entre dos cotxes en la N-340 en el quilòmetre 940, a l’altura de Nules, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló). Segons informa el Centre d’Informació i Comunicació d’Urgències (CICU), els dos conductors han resultat ferits.

 

Fins al lloc de l’accident s’has traslladat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica d’Urgència (SAMU) i una altra de Suport Vital Bàsic (SVB) que han atés als dos pacients. També ha calgut la intervenció dels bombers del Consorci Provincial de Bombers de Castelló, ja que un dels dos conductors ha quedat atrapat dins del cotxe.

 

 

Per sort, els bombers han pogut rescatar el conductor i ha pogut ser traslladat pel SAMU a l’Hospital Universitari de la Plana, en Vila-real. L’altre ferit ha sigut traslladat a l’Hospital General Universitari de Castelló, ferit de menor gravetat. De moment, el diagnòstic dels pacients no ha transcendit.

 

Un altre xoc entre dos camions en Barracas

Este divendres de vesprada, cap a les 21.00 hores, hi ha hagut un accident de trànsit en l’autovia A-23, la coneguda com l’autovia Mudèjar, que connecta el Port de Sagunt amb Aragó. Segons informa el Servici d’Informació del Consorci Provincial de Bombers de Castelló (CPC), han xocat dos camions a l’altura de Barracas en sentit cap a València, en el km 56 de l’autovia, en direcció a Sagunt.

 

 

Fins al lloc s’han desplaçat efectius dels bombers del Parc de l’Alt Palància per a alliberar els dos camioners atrapats ja que, inicialment, s’havia informat que havien quedat dins dels vehicles. Finalment, a les 22.05 hores han pogut acabar l’actuació, tot i que el trànsit ha continuat amb retencions en sentit cap a Sagunt durant unes quantes hores.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ratxes de més de 100 km/h assoten l’interior de Castelló i aconseguixen 122 km/h en Fredes

El vent del nord-oest està deixant ratxes molt fortes en la Comunitat Valenciana, amb 122 km/h en Fredes. Aemet activa avís taronja per vent fins al migdia i temporal en la costa.

Vent molt fort a l’interior nord i descens de temperatures este dissabte en la Comunitat Valenciana

Dissabte amb cel poc nuvolós, descens de màximes a l'interior de Castelló i ratxes molt fortes de l'oest a l'interior nord. El diumenge arribarà amb més núvols, pluges febles a l'interior i pujada de la cota de neu.

Un catedràtic de la UPV repetix en el top 100 europeu de dissenyadors de jocs de taula amb un puzle

Gabriel Songel torna a figurar entre els 100 millors dissenyadors europeus de jocs de taula gràcies a un puzle modular de 12 peces. El reconeixement li ha permés participar en la Game Inventors Convention de la Fira del Joguet de Nuremberg 2026.

Un treballador de 40 anys ha mort després de caure des de diversos metres en una vivenda de Torrent

Un treballador de 40 anys ha mort en caure des de diversos metres mentres treballava en una vivenda de Torrent. Els servicis d'emergència no van poder reanimar-ho.

Dimitix la regidor d’Urbanisme d’Alacant després de ser adjudicatària d’una vivenda pública

Rocío Gómez ha anunciat la seua dimissió un dia després de conéixer-se que va ser adjudicatària d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan; el cas està sota investigació per possibles irregularitats.

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.

El Consell sosté que no hi ha risc de menor recaptació amb la rebaixa fiscal

Barrachina ha defés que la rebaixa fiscal no minvarà els ingressos en ampliar els límits de deduccions de l'IRPF amb retroactivitat a 1 de gener de 2025. També ha explicat el seu rebuig al decret òmnibus que inclou l'exempció d'ajudes per la DANA per mesclar matèries.