18.2 C
València
Diumenge, 20 abril, 2025

Dos ferits en un xoc de cotxes en Nules

N340 a l'altura de Nules

Els dos ferits han sigut traslladats a l’Hospital | Maps

 

Este dissabte de matí, cap a les 06.05 hores, s’ha produït un accident entre dos cotxes en la N-340 en el quilòmetre 940, a l’altura de Nules, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló). Segons informa el Centre d’Informació i Comunicació d’Urgències (CICU), els dos conductors han resultat ferits.

 

Fins al lloc de l’accident s’has traslladat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica d’Urgència (SAMU) i una altra de Suport Vital Bàsic (SVB) que han atés als dos pacients. També ha calgut la intervenció dels bombers del Consorci Provincial de Bombers de Castelló, ja que un dels dos conductors ha quedat atrapat dins del cotxe.

 

 

Per sort, els bombers han pogut rescatar el conductor i ha pogut ser traslladat pel SAMU a l’Hospital Universitari de la Plana, en Vila-real. L’altre ferit ha sigut traslladat a l’Hospital General Universitari de Castelló, ferit de menor gravetat. De moment, el diagnòstic dels pacients no ha transcendit.

 

Un altre xoc entre dos camions en Barracas

Este divendres de vesprada, cap a les 21.00 hores, hi ha hagut un accident de trànsit en l’autovia A-23, la coneguda com l’autovia Mudèjar, que connecta el Port de Sagunt amb Aragó. Segons informa el Servici d’Informació del Consorci Provincial de Bombers de Castelló (CPC), han xocat dos camions a l’altura de Barracas en sentit cap a València, en el km 56 de l’autovia, en direcció a Sagunt.

 

 

Fins al lloc s’han desplaçat efectius dels bombers del Parc de l’Alt Palància per a alliberar els dos camioners atrapats ja que, inicialment, s’havia informat que havien quedat dins dels vehicles. Finalment, a les 22.05 hores han pogut acabar l’actuació, tot i que el trànsit ha continuat amb retencions en sentit cap a Sagunt durant unes quantes hores.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Guàrdia Civil investiga la troballa del cadàver d’un home a Llíria

Un veí que anava a treballar ha localitzat el cos en una zona rural

Mor un ciclista i dos més resulten ferits en un atropellament múltiple a Calp

Un menor de 14 anys, traslladat a l’hospital amb una fractura de fèmur

Els bombers rescaten un xiquet que estava en una barca unflable a la platja de la Malva-rosa

El menor i un adult van ser traslladats a l’Hospital Clínic amb símptomes d’hipotèrmia

Rescatats de matinada els quatre espeleòlegs atrapats en una cova de Vallada

La cavitat té un desnivell de 205 metres i un recorregut de 1.300

Alarma a Paterna per un ampli desplegament policial i de bombers

Desenes de vehicles de policia i bombers per l’incendi d’una rentadora i un accident amb alcoholemia a Paterna

Disparen dos tirs per l’esquena al propietari d’un restaurant a Alfafar

La víctima, de 46 anys, va poder arribar al centre de salut amb dos ferides de bala

Mor un home de 69 anys després de ser envestit per un bou a Dos Aguas

La víctima, de 69 anys, patia lesions en el tòrax i la cuixa, contusions i traumatisme cranioencefàlic