Mastodon
23 C
València
Dimarts, 16 setembre, 2025

Dos ferits en un xoc de cotxes en Nules

N340 a l'altura de Nules

Els dos ferits han sigut traslladats a l’Hospital | Maps

 

Este dissabte de matí, cap a les 06.05 hores, s’ha produït un accident entre dos cotxes en la N-340 en el quilòmetre 940, a l’altura de Nules, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló). Segons informa el Centre d’Informació i Comunicació d’Urgències (CICU), els dos conductors han resultat ferits.

 

Fins al lloc de l’accident s’has traslladat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica d’Urgència (SAMU) i una altra de Suport Vital Bàsic (SVB) que han atés als dos pacients. També ha calgut la intervenció dels bombers del Consorci Provincial de Bombers de Castelló, ja que un dels dos conductors ha quedat atrapat dins del cotxe.

 

 

Per sort, els bombers han pogut rescatar el conductor i ha pogut ser traslladat pel SAMU a l’Hospital Universitari de la Plana, en Vila-real. L’altre ferit ha sigut traslladat a l’Hospital General Universitari de Castelló, ferit de menor gravetat. De moment, el diagnòstic dels pacients no ha transcendit.

 

Un altre xoc entre dos camions en Barracas

Este divendres de vesprada, cap a les 21.00 hores, hi ha hagut un accident de trànsit en l’autovia A-23, la coneguda com l’autovia Mudèjar, que connecta el Port de Sagunt amb Aragó. Segons informa el Servici d’Informació del Consorci Provincial de Bombers de Castelló (CPC), han xocat dos camions a l’altura de Barracas en sentit cap a València, en el km 56 de l’autovia, en direcció a Sagunt.

 

 

Fins al lloc s’han desplaçat efectius dels bombers del Parc de l’Alt Palància per a alliberar els dos camioners atrapats ja que, inicialment, s’havia informat que havien quedat dins dels vehicles. Finalment, a les 22.05 hores han pogut acabar l’actuació, tot i que el trànsit ha continuat amb retencions en sentit cap a Sagunt durant unes quantes hores.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Filmoteca Valenciana presenta la programació didàctica de cinema per al curs 2025-2026

Projeccions, debats i tallers per a tots els nivells educatius, amb novetats com el taller inclusiu ‘Desde otra mirada’ i la difusió del cinema valencià més recent

L’oferta de vivendes en venda cau un 39% des de 2019 amb València al capdavant

L'oferta de vivendes disponibles s'ha reduït un 39% des del pic del segon trimestre de 2019, segons Idealista. La caiguda és generalitzada i València registra el major ajust.

Investigat per homicidi un conductor que va donar positiu en drogues després de xocar amb un cotxe avariat en la V-30

La Guàrdia Civil investiga per homicidi per imprudència greu al conductor d'un tractocamión que va donar positiu en drogues després de col·lidir amb un turisme parat per avaria en la V-30, a Paterna. La conductora, de 73 anys, va morir.

Presó provisional per al detingut pel tiroteig d’Alfafar després d’entregar-se

Un jutjat ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al sospitós del tiroteig de l'1 de setembre a Alfafar, que es va entregar a la Guàrdia Civil. La causa passa al Tribunal d'Instància de Catarroja per temptativa d'homicidi i tinença il·lícita d'armes.

Desmantellen una plantació de marihuana a Benimodo i arresten a dos sospitosos

La Guàrdia Civil va localitzar el cultiu per la forta olor que emanava d'un camp i es va confiscar de 42 plantes en floració. Un dels arrestats va amenaçar a un agent i l'altre va intentar fugir.

Troben nous fòssils de dinosaures herbívors del Juràsic Superior a Terol i València

Noves restes d'ornitòpodes a Terol i València revelen una diversitat inesperada en ecosistemes costaners del Juràsic Superior i confirmen a Oblitosaurus bunnueli.

El detingut pel tiroteig d’Alfafar ingressa a la presó provisional sense fiança

El Jutjat d'Instrucció 19 de València ordena presó provisional, comunicada i sense fiança per al sospitós del tiroteig de l'1 de setembre a Alfafar. L'home es va entregar en la Comandància de la Guàrdia Civil i la causa passa al Tribunal d'Instància de Catarroja.

Dos bones notícies per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre la importància de les ajudes que ha rebut l'AVL per part de diferents Governs