Un conductor de l’EMT de Madrid va evacuar als viatgers en enterar-se de la mort del seu pare

 

Un conductor de la línia 147 de l’Empresa Municipal de Transports (EMT) de Madrid, va evacuar a totes les persones de l’autobús. Segons informa el diari ‘Abc’, el conductor del transport públic circulava pel carrer Fernàndez Almagro, del barri del Pilar, quan va prendre la precipitada decisió en enterar-se que el seu pare havia mort —i no es trobava amb ànims de seguir treballant—.

  

  

  

  

Tot açò va succeir este dimarts, 14 de novembre, al voltant de les 13.20 hores. El conductor va detindre el vehicle, de manera que va semblar que era una parada habitual per a arreplegar als següents passatgers, que esperaven al costat de la marquesina de la parada 1784 d’EMT.

  

  

  

  

No va anar d’esta manera. El conductor va eixir del reservat i els va dir als viatgers: «M’acaben de comunicar que el meu pare ha mort. No em trobe en condicions de seguir garantint la seua seguretat pel que els demane que baixen de l’autobús i esperen al següent».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Desarticulat a Castelló un entramat que va defraudar més de 160.000 euros en prestacions socials

La Policia Nacional ha desarticulat a la província de Castelló un entramat empresarial que hauria defraudat més de 160.000 euros en prestacions de la Seguretat Social i ha determinat la implicació penal de 36 persones, de les quals 12 han sigut detingudes.

El Vila-real busca davant l’Oviedo la seua vintena victòria i acostar-se als seus rècords en Primera

El Vila-real pot aconseguir davant l'Oviedo el seu vinté triomf de lliga, igualar el registre de l'última temporada i acostar-se a les seues millors marques històriques en Primera Divisió.

Anticorrupció obri diligències contra l’alcaldessa de València i la presidenta del Port

La Fiscalia Anticorrupció investiga a l'alcaldessa de València, a la presidenta del Port i a altres responsables públiques per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en processos de contractació de personal.

Awa Fam, la número 3 del draft WNBA que desafia a la seua generació

Awa Fam, de 19 anys, ha sigut triada en el número 3 del draft de la WNBA per Seattle Storm, convertint-se en l'espanyola seleccionada en la posició més alta i consolidant una carrera marcada per la precocitat i la maduresa.

Carlos Espí confia en la permanència del Llevant després del seu gol decisiu davant el Getafe

Carlos Espí es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera després del 1-0 al Getafe, amb un gol seu i malgrat seguir a quatre punts de la salvació.

Ous i carn de vedella lideren les pujades de preus dels aliments al març

Els ous encarixen el seu preu un 21,2% i la carn de boví un 13,7% al març, en un context d'inflació alimentària moderada però encara elevada.

Munilla compara la reacció de Trump al missatge del papa amb la xiqueta de l’exorcista

El bisbe Munilla critica que Trump s'haja regirat contra la crida del papa León XIV a la pau, al qual acusa de banalitzar el mal i optar per la guerra.

Un agricultor alerta i la Guàrdia Civil salva a un home submergit en una séquia de Catarroja

La ràpida actuació de la Guàrdia Civil va permetre rescatar amb vida a un home de 70 anys que romania hores submergit en llot, inconscient i amb hipotèrmia en una séquia de Catarroja.