Anuncios

Un conductor de l’EMT de Madrid va evacuar als viatgers en enterar-se de la mort del seu pare

 

Un conductor de la línia 147 de l’Empresa Municipal de Transports (EMT) de Madrid, va evacuar a totes les persones de l’autobús. Segons informa el diari ‘Abc’, el conductor del transport públic circulava pel carrer Fernàndez Almagro, del barri del Pilar, quan va prendre la precipitada decisió en enterar-se que el seu pare havia mort —i no es trobava amb ànims de seguir treballant—.

  

  

  

  

Tot açò va succeir este dimarts, 14 de novembre, al voltant de les 13.20 hores. El conductor va detindre el vehicle, de manera que va semblar que era una parada habitual per a arreplegar als següents passatgers, que esperaven al costat de la marquesina de la parada 1784 d’EMT.

Anuncios

  

  

  

  

No va anar d’esta manera. El conductor va eixir del reservat i els va dir als viatgers: «M’acaben de comunicar que el meu pare ha mort. No em trobe en condicions de seguir garantint la seua seguretat pel que els demane que baixen de l’autobús i esperen al següent».

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Compromís denuncia davant Protecció de Dades l’ús d’informació de famílies per a propaganda educativa

Compromís presenta una reclamació davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades per l'enviament de missatges de la Conselleria d'Educació a les famílies contra la vaga del professorat.

Betis i Elx es juguen mitja temporada en La Cartoixa

Betis i Elx afronten en La Cartoixa un dol clau: els verd-i-blancs busquen assegurar la quinta plaça i la Champions, mentres els il·licitans necessiten allunyar-se del descens.

L’administrador de Fraorgi compareixerà en la comissió sobre les vivendes dels Naus a Alacant

La comissió municipal d'Alacant que investiga possibles irregularitats en les adjudicacions de les vivendes públiques dels Naus citarà a l'administrador únic de Fraorgi el pròxim 8 de juny, al costat d'altres intervinents en el procés.

Milers de docents, famílies i alumnes prenen els carrers per una escola pública de qualitat

Milers de persones es manifesten a Alacant, Castelló, València i Elx en la primera jornada de vaga indefinida del professorat per a exigir una escola pública de qualitat i millors condicions laborals.

Sanitat cobrix totes les places EIR d’Infermeria i incorpora a 194 residents en la Comunitat Valenciana

La Conselleria de Sanitat ha cobert el 100% de les places de formació especialitzada en Infermeria, la qual cosa permetrà incorporar a 194 residents EIR als centres sanitaris de la Comunitat Valenciana durant els pròxims dos anys.

L’oposició exigix reobrir la comissió de la dana enfront del tancament que defenen PP i Vox

PSPV i Compromís reclamen prorrogar o crear una nova comissió sobre la dana del 29 d'octubre de 2024 en Les Corts, mentres PP i Vox aposten per donar-la per conclosa.

La pacient aïllada a Alacant per possible hantavirus se sotmet hui a una tercera PCR

La dona de 32 anys aïllada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus continua asimptomàtica i serà sotmesa esta vesprada a una tercera PCR els resultats de la qual avaluaran Sanitat i el Ministeri.

Alacant investiga per què no van arribar les citacions judicials als seus funcionaris

L'Ajuntament d'Alacant ha demanat explicacions a la seua assessoria jurídica i al jutjat per la fallada en les citacions a funcionaris en la causa sobre presumptes irregularitats en vivendes públiques a la Platja de Sant Joan.
Anuncios